Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(303)
Forma i typ
Książki
(301)
Publikacje popularnonaukowe
(210)
Publikacje dydaktyczne
(93)
Publikacje informacyjne
(70)
Poradniki i przewodniki
(45)
Publikacje fachowe
(24)
Publikacje naukowe
(19)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(6)
Audiobooki
(2)
Proza
(1)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(1)
Dostępność
dostępne
(270)
wypożyczone
(25)
nieokreślona
(8)
Placówka
Poczytalnia-Oddział dla dorosłych
(300)
Filia 2
(2)
Filia 1
(1)
Autor
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(5)
Witkowska Magda
(4)
Bednarski Arkadiusz
(3)
Kim W. Chan
(3)
Mauborgne Renée
(3)
Rzychoń Tomasz
(3)
Tracy Brian (1944- )
(3)
Biliński Witold
(2)
Brigham Eugene F. (1930-)
(2)
Domański Jarosław
(2)
Doroba Anita
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Espinoza Chip (1962- )
(2)
Gapenski Louis C
(2)
Gerber Michael E. (1936- )
(2)
Gut Jerzy (1955- )
(2)
Guzowska Małgorzata (ekonomia)
(2)
Haman Wojciech (1954- )
(2)
Heath Chip
(2)
Heath Dan
(2)
Jeznach Andrzej (1954- )
(2)
Jóźwiak Bożena
(2)
Kokoszczyński Ryszard
(2)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(2)
Kożuch Barbara
(2)
Krzystek Grzegorz
(2)
Lencioni Patrick (1965- )
(2)
Liedel Krzysztof (1969- )
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Sielicki Leszek
(2)
Solarz Jan Krzysztof
(2)
Sześciło Dawid (1985- )
(2)
Szymonik Andrzej
(2)
Wyczański Paweł
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Aaker David A
(1)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Adamik Anna (1970- )
(1)
Adamska Agata (nauki ekonomiczne)
(1)
Afuah Allan
(1)
Aleksandrowicz Tomasz Romuald
(1)
Anderson Kristin (1962- )
(1)
Andrzejczyk Paweł
(1)
Antczak Zbigniew (socjolog)
(1)
Armstrong John (1966- )
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Ashkenas Ron (1950- )
(1)
Avery Gayle (1947- )
(1)
Bachliński Wojciech
(1)
Bachnik Katarzyna
(1)
Bahcall Safi (1968-)
(1)
Bakalarska-Stankiewicz Justyna
(1)
Banaszak Zbigniew (1948- )
(1)
Baran Barbara
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Bednarska Marlena
(1)
Bejma Agnieszka
(1)
Bennewicz Maciej (1961- )
(1)
Biczysko Władysław
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Biernacki Krzysztof
(1)
Bień Witold (1927- )
(1)
Biskup Katarzyna
(1)
Bitkowska Agnieszka
(1)
Blikle Andrzej (1939- )
(1)
Bloch Michał
(1)
Bogacz-Wojtanowska Ewa
(1)
Bombik Wojciech
(1)
Borek Paweł
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Borowiec Leszek
(1)
Borowska Joanna
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Boruszczak Tomasz (1970- )
(1)
Brauer Jakub
(1)
Brodzik Agnieszka
(1)
Brzeziński Miłosz
(1)
Bródka Sylwia
(1)
Bucki Piotr
(1)
Bukowski Zbigniew (prawnik)
(1)
Błaszczak Ewa
(1)
Cannon James (1947- )
(1)
Carew Donald
(1)
Celoch Aneta
(1)
Cengiel Paweł
(1)
Chandler M. Tamra
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Chmielecki Michał
(1)
Chodzińska Karolina
(1)
Chojnacka Ewa (nauki ekonomiczne)
(1)
Chybalski Filip
(1)
Ciak Jolanta
(1)
Cichoń Marcin
(1)
Ciesielski Marek (1949- )
(1)
Collins Jim C. (1958- )
(1)
Cooper Cary L. (1940- )
(1)
Cwynar Andrzej
(1)
Cybulski Krzysztof
(1)
Czarnecki Leszek (1962- )
(1)
Czarniawska-Joerges Barbara (1948- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(41)
2010 - 2019
(163)
2000 - 2009
(93)
1990 - 1999
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(261)
1901-2000
(16)
1989-2000
(9)
1945-1989
(2)
Kraj wydania
Polska
(301)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(290)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(74)
Menedżerowie
(28)
Dorośli
(18)
Przedsiębiorcy
(11)
Studenci
(5)
Dyrektorzy
(3)
Pracownicy HR
(3)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Szkoły średnie
(2)
Analitycy rynku
(1)
Dyrektorzy przedsiębiorstw
(1)
Kadry
(1)
Politycy
(1)
Pracownicy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Urzędnicy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(4)
Literatura amerykańska
(2)
Literatura angielska
(2)
Temat
Zarządzanie
(164)
Przedsiębiorstwo
(65)
Marketing
(38)
Organizacja
(34)
Finanse
(26)
Innowacje
(20)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(19)
Kadry
(17)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(17)
Menedżerowie
(13)
Przywództwo
(12)
Polityka
(11)
Sukces
(11)
Techniki sprzedaży
(11)
Firma (nazwa)
(9)
Obsługa klienta
(9)
Usługi
(9)
Zarządzanie ryzykiem
(9)
Zarządzanie strategiczne
(9)
Metodologia
(8)
Prawo
(8)
Turystyka
(8)
Marketing elektroniczny
(7)
Motywacja
(7)
Psychologia pracy
(7)
Znaki towarowe
(7)
Bibliotekarstwo
(6)
Gospodarka
(6)
Konsumenci (ekonomia)
(6)
Kultura organizacyjna
(6)
Praca
(6)
Praca zespołowa
(6)
Przedsiębiorczość
(6)
Psychologia biznesu
(6)
Relacje międzyludzkie
(6)
Służba zdrowia
(6)
Coaching
(5)
Handel elektroniczny
(5)
Informacja
(5)
Internet
(5)
Komunikacja interpersonalna
(5)
Logistyka gospodarcza
(5)
Media społecznościowe
(5)
Organizacja pracy
(5)
Organizacje
(5)
Planowanie strategiczne
(5)
Produkcja
(5)
Rachunkowość
(5)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(5)
Łańcuch dostaw
(5)
Administracja
(4)
Banki
(4)
Ekonomika
(4)
Handel
(4)
Hotelarstwo
(4)
Komunikacja społeczna
(4)
Konkurencja
(4)
Marka (ekonomia)
(4)
Marketing społecznościowy
(4)
Marketing strategiczny
(4)
Mentoring
(4)
Negocjacje
(4)
Nowy produkt
(4)
Promocja handlowa
(4)
Przedsiębiorczość (postawa)
(4)
Psychologia społeczna
(4)
Płynność finansowa
(4)
Rynek
(4)
Segmentacja rynku
(4)
Sektor publiczny
(4)
Wpływ społeczny
(4)
Bezpieczeństwo informacyjne
(3)
Etyka biznesu
(3)
Finanse publiczne
(3)
Instytucje nonprofit
(3)
Kapitał
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Kompetencje menedżerskie
(3)
Konkurencyjność
(3)
Kreatywność
(3)
Logistyka
(3)
Model biznesowy
(3)
Motywacja pracy
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Przedsiębiorstwo usługowe
(3)
Reklama
(3)
Reklama internetowa
(3)
Rynek finansowy
(3)
Rynek pracy
(3)
Ryzyko finansowe
(3)
Sprzedaż
(3)
Transport
(3)
Wycena
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Audyt wewnętrzny
(2)
Autoprezentacja
(2)
Autorytet
(2)
Bezpieczeństwo publiczne
(2)
Biznesplan
(2)
Budżety terenowe
(2)
Temat: czas
2001-
(31)
1901-2000
(4)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(34)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Japonia
(2)
Świat
(2)
Billund (Dania)
(1)
Europa
(1)
Gorzów Wielkopolski (woj. lubuskie ; okręg)
(1)
Nigeria
(1)
Poznań woj. wielkopolskie
(1)
Szczecin (woj. zachodniopomorskie ; okręg)
(1)
Warmińsko-mazurskie, województwo
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(109)
Poradnik
(78)
Opracowanie
(20)
Monografia
(6)
Materiały pomocnicze
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Komentarz prawny
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Antologia
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Autobiografia
(1)
Blogi
(1)
Korespondencja urzędowa
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Publicystyka
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Raport z badań
(1)
Reportaż
(1)
Reportaż niemiecki
(1)
Ustawa
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(4591)
Kultura i sztuka
(2020)
Socjologia i społeczeństwo
(1845)
Psychologia
(1735)
Edukacja i pedagogika
(1676)
Zarządzanie i marketing
(303)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1473)
Medycyna i zdrowie
(1130)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1084)
Geografia i nauki o Ziemi
(1024)
Religia i duchowość
(906)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(886)
Biologia
(803)
Literaturoznawstwo
(774)
Podróże i turystyka
(680)
Filozofia i etyka
(457)
Kulinaria
(320)
Rozwój osobisty
(271)
Inżynieria i technika
(266)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(250)
Architektura i budownictwo
(247)
Informatyka i technologie informacyjne
(243)
Fizyka i astronomia
(230)
Etnologia i antropologia kulturowa
(218)
Językoznawstwo
(203)
Hobby i czas wolny
(183)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(170)
Matematyka
(149)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(142)
Kultura fizyczna i sport
(139)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(137)
Styl życia, moda i uroda
(135)
Ochrona środowiska
(133)
Nauka i badania
(74)
Media i komunikacja społeczna
(72)
Chemia
(63)
Praca, kariera, pieniądze
(54)
Dom i ogród
(39)
Archeologia
(34)
Rolnictwo i leśnictwo
(32)
Transport i logistyka
(24)
Varia
(3)
303 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Zawiera załączniki.
Współczesna rzeczywistość jest zdominowana przez informację i technologie służące do jej pozyskiwania, przetwarzania i przekazywania. Informacja staje się najcenniejszym zasobem, cenniejszym niż ziemia czy kapitał. Jest niezbędna do funkcjonowania, podejmowania decyzji i realizacji przyjętych celów. Coraz łatwiejszy sposób produkowania i dostarczania informacji sprawia, że drastycznie wzrasta jej ilość. Generuje to pewne zagrożenia. Po pierwsze, ilość dostarczanej informacji znacznie przekracza możliwości jej przetworzenia. Po drugie, dostarczana informacja jest coraz gorszej jakości, a więc zagrożona jest także jakość podejmowanych na jej podstawie decyzji. Z tego względu, zarządzanie jakością informacji, w praktyce, staje się największym wyzwaniem dla każdej organizacji, bez względu na branżę i wielkość. Książka stanowi kompleksowy opis monograficzny zasad oraz metod zarządzania informacją i jej jakością w organizacjach zhierarchizowanych. Rozważania teoretyczne uzupełniają wyniki własnych badań autorki nad jakością informacji w zhierarchizowanych instytucjach bankowych. Scharakteryzowano główne cechy, które wpływają na jakość informacji przekazywanej zarówno podczas bezpośredniej rozmowy, jak też drogą elektroniczną poprzez strony www. Przedstawiono opinie klientów i pracowników dotyczące jakości dostarczanej informacji oraz wskazano rodzaje i skalę zniekształceń informacji w procesie jej dostarczania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 02 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing na rynku środków produkcji / Tadeusz Wojciechowski. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2003. - 239, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Od hierarchii do turkusu : czyli jak zarządzać w XXI wieku / Marek Wzorek. - Gliwice : Onepress, copyright 2019. - 299, [5] stron : ilustracje ; 22 cm.
(Onepress Exclusive)
Ta książka posłuży Ci do przeprowadzenia skutecznej zmiany w swojej organizacji, w swoim zespole, a może nawet w społeczności, w której żyjesz. Dowiesz się, jak do tej pory się organizowaliśmy, jak ewoluowały metody zarządzania wraz z jednym z ciekawszych jego rodzajów - zarządzaniem turkusowym. Poznasz konkretne organizacje i firmy, które już teraz wykorzystują zmiany zachodzące w świecie, żeby lepiej współpracować, szybciej kreować nowe usługi i produkty, skuteczniej się komunikować oraz tworzyć efektywniejsze i szczęśliwsze miejsca pracy. Nowe metody zarządzania możesz też łatwo wprowadzić w Twojej firmie, by obniżyć poziom swojego stresu, doświadczyć dobrostanu oraz pozytywnych efektów wprowadzenia zmian. Zarządzanie turkusowe jest coraz popularniejsze, a jednak niewiele osób z kadry zarządzającej faktycznie rozumie, na czym ono tak naprawdę polega i w jaki sposób je rozumnie wprowadzać, nie robiąc tego powierzchownie i nie pozostając na poziomie sloganów. Książka M. Wzorka świetnie się nadaje jako wprowadzenie do tego tematu, a jej przystępny styl powoduje, że czyta się ją naprawdę łatwo i przyjemnie. prof. dr hab. Dariusz Jemielniak
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.48 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okł. podtyt.: sprzedaż, obsługa klienta. Nazwy oprac. na s. 8.
Na okł. podtyt.: sprzedaż, obsługa klienta. Nazwy oprac. na s. 8.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Milioner, celebryta, partner wicemiss świata, self-made-businessman Marek Zmysłowski zbudował „Amazon Afryki” i stał się jedną z najbardziej znanych postaci afrykańskiej branży IT. Pewnego dnia okazało się jednak, że jest też poszukiwanym przez Interpol międzynarodowym zbiegiem. Jak do tego doszło?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 Zmysłowski M. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes w Praktyce)
Każda grupa osób przebywających ze sobą dłużej niż dwa do trzech dni jest poddawana automatycznie procesom rozwojowym, które zbiór indywidualności zmieniają w zespół. Jest to zjawisko naturalne, a rządzące nim mechanizmy powinien poznać każdy szef. Powinien je poznać, zrozumieć i nauczyć się tak je modyfikować, by umieć przekształcić swoich ludzi w dynamiczną drużynę, pracującą razem tak sprawnie jak piłkarze na boisku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie projektami dla początkujących : jak zmienić wyzwanie w proste zadanie / Marcin Żmigrodzki. - Wydanie III poszerzone. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2021. - 256 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress Exclusive)
Gdy życie stawia Cię wobec PROJEKTU… …albo nawet - projektów, ponieważ właśnie zostałeś menedżerem, który będzie odpowiedzialny za ich realizację. Czy wiesz, jaką najbezpieczniejszą decyzję możesz wtedy podjąć? Odpowiedź jest prosta: nie podejmować wyzwania! Zrezygnować, poddać się, odmówić pełnienia zaszczytnej funkcji. Co byłoby bez sensu, ponieważ praca projektowa, choć na początku faktycznie bywa sporym wyzwaniem, jest ciekawa, rozwijająca i - co ważne - z każdym kolejnym zrealizowanym projektem zostawia z poczuciem dobrze wykonanego zadania. Ze względu na wysoką wydajność tego sposobu realizowania zadań coraz więcej firm i branż przestawia się na działanie na projektach. Nawet jeśli w tej chwili jeszcze bardzo nie chcesz, to już za moment możesz nie mieć wyjścia. A skoro przed zarządzaniem projektami nie uciekniesz, to może po prostu nauczysz się, jak robić to dobrze i skutecznie? Poznaj projektową terminologię i metodykę. Dowiedz się, jak prowadzi się projekt oraz zespół projektowy. Zobacz, jak działają najskuteczniejsi - ta książka krok po kroku wprowadzi Cię w sztuczki i chwyty stosowane przez doświadczonych menedżerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Media społecznościowe mają się do tych tradycyjnych jak małe firmy do wielkich korporacji. Facebook, Twitter, Instagram &mdash, to narzędzia szybkie, bezpośrednie i pozbawione zadęcia. Twoja firma też taka jest, prawda? Może nie pracują dla Ciebie rzesze ludzi. Może Twoje biuro nie przypomina realizacji marzenia architekta. Może nie dysponujesz milionowym budżetem na reklamę... Ale masz jedną, zasadniczą przewagę nad wielką korporacją, w któ,rej cieniu cichutko rozwijasz swó,j biznes &mdash, jesteś elastyczny! Nowe pomysły wdrażasz zaraz po tym, jak pojawią się w Twojej głowie. Nie musisz ich z nikim konsultować. Gdy przychodzi do Ciebie klient, na bieżąco decydujesz, czy poczęstować go herbatą, dać mu rabat, czy dorzucić gratis. Jesteś blisko. Blisko biznesu, rynku, ludzi. Powiedz im o tym! Najlepiej w mediach, któ,re do Ciebie pasują. Na Twitterze i Facebooku. Pokaż im to zdjęciami umieszczonymi na Pintereście i Instagramie. Zaproś ich do wirtualnego spotkania filmem umieszczonym na YouTube. Na pewno nie wydasz na tę działalność fortuny, bo tu liczą się Twó,j czas i zaangażowanie, nie pieniądze. Tylko... skoro to takie fantastyczne kanały, dlaczego tak niewiele firm umiejętnie z nich korzysta? Liczne firmy są w nich obecne, ale nie znają ich możliwości. Nie mają pojęcia, jak spektakularne efekty mogą uzyskać, jeśli tylko okiełznają ich moc. Bądź sprytniejszy od innych. Poznaj mechanizmy rządzące światem medió,w społecznościowych i zmuś je do tego, by dla Ciebie pracowały!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dobre zarządzanie oznacza pokazanie przeciętnym ludziom, jak wykonywać pracę najlepszych. John D. Rockefeller Zarządzanie zaangażowaniem pracowników to takie słowo klucz, które co jakiś czas jak bumerang powraca w każdej organizacji. Szczególnie w okresie prosperity sposoby na zwiększenie zaangażowania pracowników wzbudzają zainteresowanie zarządu, niepokój menedżerów i panikę działu HR. Przeprowadza się analizy, zwołuje zebrania kadry zarządzającej, zatrudnia zewnętrzną firmę, która ma ?podnieść morale i zwiększyć motywację?, organizuje kilka szkoleń i... cisza. Przychodzi kryzys, obroty spadają, temat umiera śmiercią naturalną. Aż do momentu, kiedy znów ktoś zauważa, że pracownicy są ważni. Czy zatem zaangażowanie pracowników w lepsze, wydajniejsze wykonywanie powierzonych zadań to tylko mrzonka? Czy należy na nie machnąć ręką i robić swoje? Oczywiście, że nie! Prawda jest taka, że potencjał do zwiększenia entuzjazmu pracowników bez jakichkolwiek nakładów finansowych w większości firm jest potężny! Ludzie przeważnie chcą lepiej pracować. Problem leży gdzie indziej. Jest nim brak odpowiedniego podejścia wśród menedżerów. A przecież podstawowym zadaniem menedżera jest umiejętność motywowania podwładnych. Tylko dzięki temu firma będzie w stanie rozwijać się, a nawet przetrwać większość rynkowych kryzysów i wyjść z nich zwycięsko.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej