Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(303)
Forma i typ
Książki
(301)
Publikacje popularnonaukowe
(210)
Publikacje dydaktyczne
(93)
Publikacje informacyjne
(70)
Poradniki i przewodniki
(45)
Publikacje fachowe
(24)
Publikacje naukowe
(19)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(6)
Audiobooki
(2)
Proza
(1)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(1)
Dostępność
dostępne
(261)
wypożyczone
(34)
nieokreślona
(8)
Placówka
Poczytalnia-Oddział dla dorosłych
(300)
Filia 2
(2)
Filia 1
(1)
Autor
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(5)
Witkowska Magda
(4)
Bednarski Arkadiusz
(3)
Kim W. Chan
(3)
Mauborgne Renée
(3)
Rzychoń Tomasz
(3)
Tracy Brian (1944- )
(3)
Biliński Witold
(2)
Brigham Eugene F. (1930-)
(2)
Domański Jarosław
(2)
Doroba Anita
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Espinoza Chip (1962- )
(2)
Gapenski Louis C
(2)
Gerber Michael E. (1936- )
(2)
Gut Jerzy (1955- )
(2)
Guzowska Małgorzata (ekonomia)
(2)
Haman Wojciech (1954- )
(2)
Heath Chip
(2)
Heath Dan
(2)
Jeznach Andrzej (1954- )
(2)
Jóźwiak Bożena
(2)
Kokoszczyński Ryszard
(2)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(2)
Kożuch Barbara
(2)
Krzystek Grzegorz
(2)
Lencioni Patrick (1965- )
(2)
Liedel Krzysztof (1969- )
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Sielicki Leszek
(2)
Solarz Jan Krzysztof
(2)
Sześciło Dawid (1985- )
(2)
Szymonik Andrzej
(2)
Wyczański Paweł
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Aaker David A
(1)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Adamik Anna (1970- )
(1)
Adamska Agata (nauki ekonomiczne)
(1)
Afuah Allan
(1)
Aleksandrowicz Tomasz Romuald
(1)
Anderson Kristin (1962- )
(1)
Andrzejczyk Paweł
(1)
Antczak Zbigniew (socjolog)
(1)
Armstrong John (1966- )
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Ashkenas Ron (1950- )
(1)
Avery Gayle (1947- )
(1)
Bachliński Wojciech
(1)
Bachnik Katarzyna
(1)
Bahcall Safi (1968-)
(1)
Bakalarska-Stankiewicz Justyna
(1)
Banaszak Zbigniew (1948- )
(1)
Baran Barbara
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Bednarska Marlena
(1)
Bejma Agnieszka
(1)
Bennewicz Maciej (1961- )
(1)
Biczysko Władysław
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Biernacki Krzysztof
(1)
Bień Witold (1927- )
(1)
Biskup Katarzyna
(1)
Bitkowska Agnieszka
(1)
Blikle Andrzej (1939- )
(1)
Bloch Michał
(1)
Bogacz-Wojtanowska Ewa
(1)
Bombik Wojciech
(1)
Borek Paweł
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Borowiec Leszek
(1)
Borowska Joanna
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Boruszczak Tomasz (1970- )
(1)
Brauer Jakub
(1)
Brodzik Agnieszka
(1)
Brzeziński Miłosz
(1)
Bródka Sylwia
(1)
Bucki Piotr
(1)
Bukowski Zbigniew (prawnik)
(1)
Błaszczak Ewa
(1)
Cannon James (1947- )
(1)
Carew Donald
(1)
Celoch Aneta
(1)
Cengiel Paweł
(1)
Chandler M. Tamra
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Chmielecki Michał
(1)
Chodzińska Karolina
(1)
Chojnacka Ewa (nauki ekonomiczne)
(1)
Chybalski Filip
(1)
Ciak Jolanta
(1)
Cichoń Marcin
(1)
Ciesielski Marek (1949- )
(1)
Collins Jim C. (1958- )
(1)
Cooper Cary L. (1940- )
(1)
Cwynar Andrzej
(1)
Cybulski Krzysztof
(1)
Czarnecki Leszek (1962- )
(1)
Czarniawska-Joerges Barbara (1948- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(41)
2010 - 2019
(163)
2000 - 2009
(93)
1990 - 1999
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(261)
1901-2000
(16)
1989-2000
(9)
1945-1989
(2)
Kraj wydania
Polska
(301)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(290)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(74)
Menedżerowie
(28)
Dorośli
(18)
Przedsiębiorcy
(11)
Studenci
(5)
Dyrektorzy
(3)
Pracownicy HR
(3)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Szkoły średnie
(2)
Analitycy rynku
(1)
Dyrektorzy przedsiębiorstw
(1)
Kadry
(1)
Politycy
(1)
Pracownicy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Urzędnicy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(4)
Literatura amerykańska
(2)
Literatura angielska
(2)
Temat
Zarządzanie
(164)
Przedsiębiorstwo
(65)
Marketing
(38)
Organizacja
(34)
Finanse
(26)
Innowacje
(20)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(19)
Kadry
(17)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(17)
Menedżerowie
(13)
Przywództwo
(12)
Polityka
(11)
Sukces
(11)
Techniki sprzedaży
(11)
Firma (nazwa)
(9)
Obsługa klienta
(9)
Usługi
(9)
Zarządzanie ryzykiem
(9)
Zarządzanie strategiczne
(9)
Metodologia
(8)
Prawo
(8)
Turystyka
(8)
Marketing elektroniczny
(7)
Motywacja
(7)
Psychologia pracy
(7)
Znaki towarowe
(7)
Bibliotekarstwo
(6)
Gospodarka
(6)
Konsumenci (ekonomia)
(6)
Kultura organizacyjna
(6)
Praca
(6)
Praca zespołowa
(6)
Przedsiębiorczość
(6)
Psychologia biznesu
(6)
Relacje międzyludzkie
(6)
Służba zdrowia
(6)
Coaching
(5)
Handel elektroniczny
(5)
Informacja
(5)
Internet
(5)
Komunikacja interpersonalna
(5)
Logistyka gospodarcza
(5)
Media społecznościowe
(5)
Organizacja pracy
(5)
Organizacje
(5)
Planowanie strategiczne
(5)
Produkcja
(5)
Rachunkowość
(5)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(5)
Łańcuch dostaw
(5)
Administracja
(4)
Banki
(4)
Ekonomika
(4)
Handel
(4)
Hotelarstwo
(4)
Komunikacja społeczna
(4)
Konkurencja
(4)
Marka (ekonomia)
(4)
Marketing społecznościowy
(4)
Marketing strategiczny
(4)
Mentoring
(4)
Negocjacje
(4)
Nowy produkt
(4)
Promocja handlowa
(4)
Przedsiębiorczość (postawa)
(4)
Psychologia społeczna
(4)
Płynność finansowa
(4)
Rynek
(4)
Segmentacja rynku
(4)
Sektor publiczny
(4)
Wpływ społeczny
(4)
Bezpieczeństwo informacyjne
(3)
Etyka biznesu
(3)
Finanse publiczne
(3)
Instytucje nonprofit
(3)
Kapitał
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Kompetencje menedżerskie
(3)
Konkurencyjność
(3)
Kreatywność
(3)
Logistyka
(3)
Model biznesowy
(3)
Motywacja pracy
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Przedsiębiorstwo usługowe
(3)
Reklama
(3)
Reklama internetowa
(3)
Rynek finansowy
(3)
Rynek pracy
(3)
Ryzyko finansowe
(3)
Sprzedaż
(3)
Transport
(3)
Wycena
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Audyt wewnętrzny
(2)
Autoprezentacja
(2)
Autorytet
(2)
Bezpieczeństwo publiczne
(2)
Biznesplan
(2)
Budżety terenowe
(2)
Temat: czas
2001-
(31)
1901-2000
(4)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(34)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Japonia
(2)
Świat
(2)
Billund (Dania)
(1)
Europa
(1)
Gorzów Wielkopolski (woj. lubuskie ; okręg)
(1)
Nigeria
(1)
Poznań woj. wielkopolskie
(1)
Szczecin (woj. zachodniopomorskie ; okręg)
(1)
Warmińsko-mazurskie, województwo
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(109)
Poradnik
(78)
Opracowanie
(20)
Monografia
(6)
Materiały pomocnicze
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Komentarz prawny
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Antologia
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Autobiografia
(1)
Blogi
(1)
Korespondencja urzędowa
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Publicystyka
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Raport z badań
(1)
Reportaż
(1)
Reportaż niemiecki
(1)
Ustawa
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(4588)
Kultura i sztuka
(2020)
Socjologia i społeczeństwo
(1845)
Psychologia
(1733)
Edukacja i pedagogika
(1674)
Zarządzanie i marketing
(303)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1473)
Medycyna i zdrowie
(1130)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1083)
Geografia i nauki o Ziemi
(1024)
Religia i duchowość
(905)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(886)
Biologia
(803)
Literaturoznawstwo
(773)
Podróże i turystyka
(680)
Filozofia i etyka
(457)
Kulinaria
(320)
Rozwój osobisty
(271)
Inżynieria i technika
(266)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(249)
Architektura i budownictwo
(247)
Informatyka i technologie informacyjne
(243)
Fizyka i astronomia
(230)
Etnologia i antropologia kulturowa
(218)
Językoznawstwo
(203)
Hobby i czas wolny
(183)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(170)
Matematyka
(149)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(142)
Kultura fizyczna i sport
(138)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(137)
Styl życia, moda i uroda
(135)
Ochrona środowiska
(133)
Nauka i badania
(74)
Media i komunikacja społeczna
(72)
Chemia
(63)
Praca, kariera, pieniądze
(53)
Dom i ogród
(39)
Archeologia
(34)
Rolnictwo i leśnictwo
(32)
Transport i logistyka
(24)
Varia
(3)
303 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Przeszkodą w rozwoju wielu organizacji jest niezdolność do współpracy między istniejącymi w nich zespołami. Autor książki radzi zatem skoncentrować się na integrowaniu zespołów, które często działają wewnątrz organizacji jak swego rodzaju silosy zagarniające wspólne siły i środki, zamknięte na współdziałanie, autonomiczne i przekonane o swojej efektywności. Koordynacja działalności przedsiębiorstw to bardzo praktyczny poradnik dla szefów marketingu. Dyrektorzy marketingu, dzięki wskazówkom autora, przełamią negatywne nastawienie wobec scentralizowanego marketingu i wprowadzą międzysilosowe strategie. Dla części firm rozwiązanie problemów silosowych jest kluczem do zwycięstwa, dla wielu - wręcz warunkiem przetrwania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Vademecum Menedżera.)
Na s. tyt. i okł.: Nowe spojrzenie, praktyczne podejście, interesujące przykłady.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658, 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
(Droga do Sukcesu)
Jakie kompetencje powinien posiadać skuteczny menedżer? Jak motywować zespół, by wydobyć tkwiący w nim potencjał? Jak zażegnywać konflikty, rozwiązywać powtarzające się problemy i osiągać wyznaczone cele? Jeśli nurtują cię powyższe pytania, ten poradnik jest dla ciebie! Przystępny opis podstawowych zasad dobrego zarządzania uzupełniają liczne ćwiczenia, które ułatwią ci opanowanie nowych umiejętności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, żeby rozwinąć umiejętności menedżerskie i przywódcze Niezależnie od tego, czy niedawno mianowano cię menedżerem, czy masz już doświadczenie, ale chcesz wywierać większy wpływ w swoim środowisku, musisz na co dzień się borykać z podobnymi, niezliczonymi wyzwaniami. Zdenerwowani podwładni zasypują cię pytaniami, szef na ostatnią chwilę zleca ci ważną prezentację albo trzeba przedstawić uzasadnienie biznesowe, a ty masz mętlik w głowie. We wszystkich tych sytuacjach przydadzą ci się nowe umiejętności zawodowe i osobiste, które umożliwią ci wykorzystanie w pełni potencjału, którym dysponujesz. "Podręcznik menedżera" prezentujący szczegółowe sposoby postępowania i wiedzę zgromadzoną w archiwach "Harvard Business Review" dotyczących zarządzania, jest kopalnią najlepszych praktyk w najróżniejszych aspektach zarządzania - od podstawowych sprawozdań finansowych przez zasady strategii po inteligencję emocjonalną i zdobywanie zaufania podwładnych. Podział książki na krótkie podrozdziały umożliwia szybkie znalezienie potrzebnego w danej chwili rozwiązania, ale możesz również zagłębić się w każdy z tematów. Miej ten kompleksowy podręcznik zawsze przy sobie przez całą karierę zawodową i bądź liderem, który wywiera duży wpływ na sprawy swojej organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes)
Jak to możliwe, że napisana przez fizyka książka na temat przemian fazowych stała się bestsellerem polecanym przez „Wall Street Journal” i zachwalanym jako biznesowa lektura obowiązkowa przez takie sławy jak Malcolm Gladwell, Tim Ferriss czy Daniel Pink? Sekret tkwi w tym, że Odlotowe pomysły pokazują zaskakujący sposób myślenia o tajnikach zachowań grupowych, który stawia pod znakiem zapytania wszystko to, co do tej pory wiedzieliśmy na ten temat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej czy też programów do blokowania reklam szukają coraz skuteczniejszych metod przykucia uwagi odbiorcy. Nie jest to łatwe. Według niektórych źródeł średni czas koncentracji internautów w ostatnich latach spadł do 8 sekund - to podobno tyle, ile trwa utrzymanie uwagi przez złotą rybkę. Dlatego sposobem na zwiększenie zainteresowania internetowych "złotych rybek" miał byćcontent marketing, czyli marketing treści.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biblia sprzedaży / Arkadiusz Bednarski. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2013. - 471 stron : ilustracje ; 25 cm.
(Onepress Exclusive.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mistrz sprzedaży w czasach kryzysu / Arkadiusz Bednarski. - Gliwice : Onepress, copyright 2020. - 204, [2] strony : wykresy ; 21 cm.
Kryzys to czas, w którym wiele podmiotów gospodarczych i wielu klientów przeżywa trudne chwile. Niedostatki wolnych środków, niepewność przyszłości, niespodziewane zmiany przepisów, wydarzenia na świecie i w kraju, na które nie mamy wpływu - wszystkie te czynniki mogą spowodować, że w trakcie rozmowy handlowej sprzedawca usłyszy od potencjalnego klienta: „Nie, nie dzisiaj. Przepraszam, ale teraz mamy inne priorytety”. I nie sfinalizuje transakcji. Tak, kryzys to zdecydowanie jest zagrożenie i wielka przeszkoda w realizacji planów sprzedaży. Ba, kryzys to zagrożenie dla egzystencji wielu firm!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
W całkiem niedawnych, a jednak już zamierzchłych czasach życie zawodowe było prostsze - dział marketingu kreował i realizował koncepty reklamowe, dział handlowy aktywnie poszukiwał i pozyskiwał klientów, dział obsługi zajmował się kontaktami posprzedażowymi. Potencjalnemu klientowi wysyłano listy, dzwoniono do niego, spotykano go na targach, konferencjach i w innych miejscach, w których koncentrowało się życie danej branży... A potem to życie przeniosło się do internetu. Granice między tym, co określamy mianem marketingu, a tym, co definiujemy jako sprzedaż, rozmyły się, a środek ciężkości zdjęto ze sprzedaży, przesuwając go w stronę "jakości doświadczania marki". Czy zatem w przyszłości rolę i zadania handlowców przejmą działy marketingu i obsługi klienta? Czy praca sprzedawcy zdigitalizuje się, zautomatyzuje i straci rację bytu? Otóż nie - handlowcy zawsze będą potrzebni, wszak handlowanie to najstarsze zajęcie na świecie! Jednak także i ta profesja musi się dostosować do wymogów dnia dzisiejszego współczesności. Jakich zatem kompetencji będzie potrzebował współczesny (i przyszły) handlowiec, aby skutecznie funkcjonować na nowoczesnym rynku? Czy w obecnych czasach handlowiec może działać efektywnie bez wiedzy i umiejętności z dziedziny marketingu? A jeżeli ich potrzebuje, to jakich i jak szerokich? Ta książka jest próbą znalezienia odpowiedzi na te pytania. Porusza zagadnienia, które wchodzą w zakres zarówno sprzedaży, jak i marketingu. Przesuwa granicę istniejącej definicji sprzedaży w obszar marketingu. Łączy sprzedaż i marketing w takim stopniu, jaki jest potrzebny sprzedawcom, którzy chcą odnosić sukcesy na nowoczesnym rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest skierowana do wszystkich osób zainteresowanych coachingiem, a zwłaszcza do menedżerów, samodzielnych specjalistów pracujących przy zarządzaniu talentami i potencjałem pracowniczym, a także do studentów zainteresowanych przyszłą karierą zawodową i rozwojem osobistym. Osoby, które zawodowo zajmują się treningiem, szkoleniami, a także zarządzaniem, zyskają usystematyzowany materiał do własnego szkolenia coachingowego lub służący do uzupełnienia wiedzy i kompetencji w tej dziedzinie. Uzyskają również materiał pełnego kursu z zakresu coachingu. Kolejne rozdziały, oraz poszczególne techniki i ćwiczenia można wykorzystać do wspierania rozwoju lub prowadzenia szkoleń dla swoich współpracowników, personelu zarządzającego w firmie i klientów zewnętrznych jako całościowy kurs lub jego fragment. Jeśli poszukujesz, czytelniku, nowych umiejętności, albo nowego zawodu, ten podręcznik również sprosta twoim oczekiwaniom i pomoże ci usystematyzować wiedzę na temat rozwoju osobistego, coachingu i mentoringu. Niniejsza publikacja stanowi pełny materiał kursu Coach Praktyk Biznesu realizowanego nieprzerwanie od roku 2007 w Norman Benett Academy, kursu akredytowanego przez European Mentoring & Coaching Council z certyfikatem EQA [European Quality Award]. Składają się nań części teoretyczne podbudowane literaturą, badaniami i udokumentowanymi eksperymentami. Zaprezentowane zostały uznane metody, konkretne ćwiczenia i techniki coachingowe z powodzeniem stosowane w biznesie i w innych formach coachingu, niektóre z nich mają charakter autorski. Ważnym elementem podręcznika są case study i oparte na nich scenariusze coachingowe wykorzystujące realne sytuacje, pozwalające zobrazować lub wyjaśnić przedstawianą koncepcję lub metodę. Podręcznik bazuje na wielu tysiącach godzin szkoleń, coachingów indywidualnych, i grupowych, mentoringach i doradztwie członków zespołu Norman Benett, a także na osobistej wieloletniej pracy autora w roli coacha, menedżera i doradcy. Przy tworzeniu programu i jego elementów warsztatowych zostały uwzględnione najnowsze osiągnięcia światowych trenerów, szkoleniowców, nauczycieli akademickich zarówno z kierunków coachingowych, neurolingwistycznego programowania, jak i psychologii pozytywnej, Gestalt i nurtów behawioralno-poznawczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.48 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem tej książki jest możliwie wszechstronne opisanie problematyki współczesnego marketingu z jednoczesnym zaakcentowaniem jego aspektów utylitarnych i podkreśleniem związków marketingu z innowacyjnością. Książka składa się z ośmiu rozdziałów. Na ich końcu przedstawiono przykłady będące odzwierciedleniem polskiej rzeczywistości, inne pochodzą z literatury zagranicznej. Ponadto pytania i zadania, które powinny przyczynić się do utrwalenia wiedzy i zdobycia umiejętności wykorzystania jej w praktyce. Oto niektóre z zalet książki I. Bielskiego: zawiera oryginalną, kompletną klasyfikację przewag konkurencyjnych, przedstawia model strategii przedsiębiorczej bazującej na metodach inwentycznych, opisuje nowe techniki analizy portretowej, proponuje nowy sposób analizy barier rynkowych, zawiera przykład wykorzystania teorii gier w zarządzaniu marketingiem, zawiera elementy ekonomicznej analizy przestrzennej, dotychczas nie prezentowane w podręcznikach marketingu. Marketing wg Bielskiego traktowany jest w oryginalny, holistyczny sposób, umożliwiający umieszczenie pod tym szyldem wszystkiego co ma wpływ na sukces rynkowy produktu lub firmy... Książka jest opracowaniem dojrzałym, pod wieloma względami nowatorskim o istotnych walorach poznawczych i dydaktycznych... Pisana z myślą o studentach, menedżerach rozwiązujących problemy marketingowe przedsiębiorstw, także czytelnikach niezaawansowanych. Prof. dr hab. Zbigniew Dworzecki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dynamicznie rozwijający się rynek różnego rodzaju usług finansowych – leasingowych, faktoringowych, a także różnych form kredytowania powoduje pojawianie się wielu problemów natury teoretycznej i praktycznej. Ich rozwiązywanie nie jest proste, zwłaszcza że w odmienny sposób problematykę poszczególnych źródeł finansowania zewnętrznego normują przepisy Kodeksu cywilnego, prawa podatkowego oraz przepisy prawa bilansowego (ustawy o rachunkowości). Szczególnie trudnym zagadnieniem jest ponadto wybór najbardziej optymalnej dla przedsiębiorcy formy finansowania, zarówno pod względem finansowym jak też podatkowym. Chcąc kompleksowo przedstawić problematykę związaną z opodatkowaniem, ujęciem w księgach rachunkowych oraz porównaniem kosztów i korzyści poszczególnych usług finansowych wydana została niniejsza publikacja, mająca ułatwić wybranie usługi najbardziej optymalnej dla przedsiębiorcy spośród bardzo wielu oferowanych na rynku finansowym. W poszczególnych rozdziałach poruszone zostały kwestie dotyczące istoty i genezy leasingu, faktoringu, przedstawione zostały najbardziej popularne rodzaje leasingu i faktoringu oraz kredytów i pożyczek. W opracowaniu omówiono prawne i podatkowe aspekty tych umów, z uwzględnieniem aktualnego orzecznictwa sądowego w przedmiotowym zakresie. Szereg przykładów i praktycznych rozwiązań zawierają rozdziały o zasadach ujmowania operacji leasingu, faktoringu i kredytu w księgach rachunkowych, zgodnie z zasadami prawa bilansowego i krajowych standardów rachunkowości, w tym KSR nr 5 „Leasing, najem i dzierżawa”. Osobny, obszerny rozdział poświęcony został szczegółowej, popartej przykładami liczbowymi analizie finansowej kredytu (pożyczki), leasingu i faktoringu. Ma on na celu wskazanie najbardziej optymalnej, pod względem finansowym i podatkowym formy finansowania. Rozróżnienie płaszczyzny finansowej i podatkowej niesie ze sobą odmienne cele analizy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej