Specjaliści ds. marketingu
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Poczytalnia-Oddział dla dorosłych
(2)
Autor
Bakalarska-Stankiewicz Justyna
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Skoczek Marcin (1978- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Dorośli
(23986)
Dzieci
(15621)
6-8 lat
(12331)
9-13 lat
(9279)
0-5 lat
(8035)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Młodzież
(7587)
14-17 lat
(5101)
Szkoły wyższe
(1130)
18+
(409)
Szkoły średnie
(298)
Szkoły ponadgimnazjalne
(262)
Szkoły podstawowe
(253)
Niewidomi
(179)
Niedowidzący
(146)
Rodzice
(139)
Szkoły ponadpodstawowe
(100)
Klasa 7.
(76)
Klasa 8.
(47)
Nauczyciele
(42)
Studenci
(36)
Menedżerowie
(35)
Poziom podstawowy
(31)
Klasa 4.
(30)
Klasa 5.
(28)
Klasa 6.
(28)
Szkoły zawodowe
(26)
Przedszkola
(23)
Osoby z dysfunkcją wzroku
(22)
Gimnazja
(20)
Prawnicy
(18)
A2 poziom biegłości językowej
(16)
Gracze
(16)
Kobieta
(16)
Poziom niższy średniozaawansowany
(16)
Przedsiębiorcy
(15)
Logopedzi
(14)
Nauczanie początkowe
(14)
Poziom średniozaawansowany
(13)
B2 (poziom biegłości językowej)
(12)
A1 poziom biegłości językowej
(11)
Informatycy
(11)
Dziewczęta
(10)
B1 poziom biegłości językowej
(8)
B2 poziom biegłości językowej
(8)
Nauczyciele przedszkoli
(8)
Klasa 1.
(7)
Pedagodzy
(7)
Programiści
(7)
B1 (poziom biegłości językowej)
(6)
Bibliotekarze
(6)
Psycholodzy
(6)
C1 poziom biegłości językowej
(5)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(5)
Pracownicy naukowi
(5)
Psychoterapeuci
(5)
Dyrektorzy
(4)
Ekonomiści
(4)
Klasa 2.
(4)
Klasa 3.
(4)
Nauczyciele nauczania początkowego
(4)
Pracownicy HR
(4)
Sędziowie
(4)
5-8 lat
(3)
Adwokaci
(3)
Animatorzy
(3)
Architekci
(3)
Chłopcy
(3)
Katecheci
(3)
Księgowi
(3)
Lekarze
(3)
Literatura amerykańska
(3)
Mężczyzna
(3)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(3)
Pedagodzy specjalni
(3)
Radcy prawni
(3)
Terapeuci
(3)
Urzędnicy
(3)
Wychowawcy małych dzieci
(3)
Aplikanci
(2)
Bankowcy
(2)
Doradcy podatkowi
(2)
Dyrektorzy szkół
(2)
Dziennikarze
(2)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(2)
Instruktorzy harcerscy
(2)
Inwestorzy indywidualni
(2)
Licea
(2)
Literaturoznawcy
(2)
Nastolatki
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Nauczyciele biologii
(2)
Nauczyciele matematyki
(2)
Nauczyciele szkół podstawowych
(2)
Osoby w wieku starszym
(2)
Politycy
(2)
Poziom zaawansowany
(2)
Pracownicy
(2)
Technikum
(2)
Terapeuci zajęciowi
(2)
Temat
Marketing
(2)
Content marketing
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Internet
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej czy też programów do blokowania reklam szukają coraz skuteczniejszych metod przykucia uwagi odbiorcy. Nie jest to łatwe. Według niektórych źródeł średni czas koncentracji internautów w ostatnich latach spadł do 8 sekund - to podobno tyle, ile trwa utrzymanie uwagi przez złotą rybkę. Dlatego sposobem na zwiększenie zainteresowania internetowych "złotych rybek" miał byćcontent marketing, czyli marketing treści.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
50 praw marketingu Kotarbińskiego / Jacek Kotarbiński ; rysunki: Marcin Skoczek. - Wydanie 1. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2021. - 196, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
50 praw marketingu Kotarbińskiego to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zespołom marketingu i każdemu, kto uważa, że marketing jest ważny w jego pracy. Jacek Kotarbiński zebrał w niej 30 lat swojego doświadczenia zawodowego w marketingu. W żartobliwej formie przedstawia nieformalne prawa rządzące działaniami marketingowymi. To zbiór bardzo konkretnych i cennych wskazówek dla przedsiębiorców małych, dużych i średnich oraz marketerów. Wszystkie inspirowane praktyką zawodową autora, wzbogacone anegdotami i przykładami z życia. "Ostatnie trzy dekady to feeria zmian sposobów zarządzania firmami, wyzwań technologicznych, całkowitego przeobrażenia zachowań i priorytetów klienta. Dla wielu przedsiębiorców ten okres jest szokujący, ponieważ nigdy nie byli przygotowani do tak szalonego tempa zmian. Dziś proces zmiany jest kluczowym wyznacznikiem rozwoju każdej organizacji. Ta z kolei jest paliwem napędowym marketingu, który skupia w sobie wszystkie nitki informacji, a na ich podstawie może rozwijać firmę. Niestety, nadal na przeszkodzie przedsiębiorcom stoi typowa mentalność, która ogranicza myślenie o marketingu do narzędzi wspierających sprzedaż, reklamy czy najróżniejszych wymyślnych technik manipulacji i propagandy. Chciałbym, by ta książka dostarczyła odrobiny inspiracji i refleksji każdemu, kto buduje i rozwija swoją firmę." Ze wstępu autora
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej