Marketing elektroniczny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(18)
Forma i typ
Książki
(17)
Publikacje popularnonaukowe
(12)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(15)
wypożyczone
(3)
Placówka
Poczytalnia-Oddział dla dorosłych
(18)
Autor
Bakalarska-Stankiewicz Justyna
(1)
Cengiel Paweł
(1)
Gołębiewski Łukasz
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Gąsiewski Mariusz
(1)
Halligan Brian
(1)
Hyatt Michael
(1)
Jellinek Ryszard
(1)
Kasprzycki-Rosikoń Jan
(1)
Kołodziej Maciej (informatyk)
(1)
Lenar Paweł
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Modrzewski Przemysław
(1)
Piątkowski Jacek
(1)
Romanek Arkadiusz
(1)
Sadowski Michał (informatyk)
(1)
Sałbut Jadwiga
(1)
Scott David Meerman
(1)
Shah Dharmesh
(1)
Werbanowska Marta
(1)
Worre Eric
(1)
Wrycza Joanna
(1)
Zieliński Jarosław
(1)
Łopaciński Karol
(1)
Świerczyńska-Kaczor Urszula
(1)
Żukowski Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(18)
Kraj wydania
Polska
(18)
Język
polski
(18)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Kobieta
(2635)
Przyjaźń
(2186)
Rodzina
(1974)
Tajemnica
(1794)
Relacje międzyludzkie
(1733)
Marketing elektroniczny
(-)
Miłość
(1509)
Magia
(1228)
Śledztwo i dochodzenie
(1083)
Nastolatki
(1041)
II wojna światowa (1939-1945)
(974)
Rodzeństwo
(947)
Zwierzęta
(907)
Uczucia
(847)
Dziewczęta
(841)
Życie codzienne
(739)
Uczniowie
(712)
Historia
(683)
Dzieci
(662)
Podróże
(660)
Zabójstwo
(618)
Trudne sytuacje życiowe
(573)
Policjanci
(552)
Sekrety rodzinne
(552)
Ludzie a zwierzęta
(538)
Małżeństwo
(535)
Osoby zaginione
(514)
Walka dobra ze złem
(508)
Chłopcy
(491)
Stworzenia fantastyczne
(480)
Wybory życiowe
(477)
Polityka
(463)
Wojna
(462)
Boże Narodzenie
(460)
Relacja romantyczna
(449)
Uprowadzenie
(439)
Żydzi
(435)
Walka
(432)
Władcy
(429)
Zemsta
(429)
Psy
(423)
Wakacje
(415)
Matki i córki
(394)
Spisek
(393)
Zakochanie
(393)
Poszukiwania zaginionych
(392)
Samotność
(391)
Śmierć
(389)
Dojrzewanie
(385)
Arystokracja
(378)
Czarownice i czarownicy
(357)
Koty
(353)
Władza
(353)
Dziennikarze
(349)
Przestępczość zorganizowana
(349)
Marzenia
(345)
Humor
(341)
Prawo
(337)
Mężczyzna
(320)
Pisarze polscy
(306)
Nauka
(301)
Krainy i światy fikcyjne
(300)
Dzieciństwo
(296)
Ojcowie i córki
(295)
Pisarze
(291)
Prywatni detektywi
(291)
Demony
(286)
Dziadkowie i wnuki
(279)
Duchy
(278)
Zdrada
(276)
Seryjni zabójcy
(272)
Sieroty
(265)
Język polski
(257)
Kultura
(256)
Zarządzanie
(256)
Ojcowie i synowie
(253)
Wojownicy
(252)
Studenci
(247)
Podróże w czasie
(233)
Szkoły
(232)
Politycy
(227)
Samobójstwo
(225)
Superbohaterowie
(225)
Język angielski
(222)
Polacy za granicą
(221)
Lekarze
(220)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(213)
Ucieczki
(213)
Obyczaje i zwyczaje
(211)
PRL
(210)
Zjawiska paranormalne
(209)
Wychowanie w rodzinie
(204)
Czarodzieje
(203)
Kłamstwo
(203)
Potwory
(203)
Grupy rówieśnicze
(202)
Rzeczywistość alternatywna
(202)
Polacy
(201)
Odwaga
(197)
Ludzie bogaci
(194)
Społeczeństwo
(192)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(7)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(12)
Informatyka i technologie informacyjne
(7)
Zarządzanie i marketing
(7)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
18 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej czy też programów do blokowania reklam szukają coraz skuteczniejszych metod przykucia uwagi odbiorcy. Nie jest to łatwe. Według niektórych źródeł średni czas koncentracji internautów w ostatnich latach spadł do 8 sekund - to podobno tyle, ile trwa utrzymanie uwagi przez złotą rybkę. Dlatego sposobem na zwiększenie zainteresowania internetowych "złotych rybek" miał byćcontent marketing, czyli marketing treści.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy / Paweł Cengiel. - Gliwice : Helion, copyright 2020. - 179, [4] strony : ilustracje ; 24 cm.
(Onepress)
Handel elektroniczny (e-commerce) z roku na rok rozwija się coraz dynamiczniej - częściej bowiem podejmujemy decyzje zakupowe przy komputerze, tablecie, a nawet ze smartfonem w ręku. Rosnące wymagania klientów sprawiły, że dziś każdy, kto myśli o skutecznym prowadzeniu biznesu, powinien działać na różnych polach i oferować sprzedaż zarówno stacjonarnie, jak i online. Ponadto stale umacniająca się konkurencja w branży e-commerce zmusza do wymyślania coraz to lepszych i sprytniejszych strategii promocyjnych marki - takich, które przyciągną nowych klientów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 02 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
„Trzy filary biznesu w Internecie” to pozycja ukazująca 3 obszary, w którym musisz być aktywny, jeśli chcesz, by Twój biznes rozwijał się dynamicznie. Obszary te to Wizerunek, Klienci oraz Świadomość marki. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi marketingowych już jutro możesz konkurować z największymi firmami prowadząc nawet małą, lokalną firmę. Z książki dowiesz się również jakie są najczęstsze błędy firm, chcących świadomie budować swój potencjał i co zrobić, by ich uniknąć. Już czas, by Twój biznes nabrał właściwego rozpędu a prowadzone działania marketingowe miały odpowiednią formę i właściwy kierunek. Czas na efekty! Czas na rozwój, Czas na „Trzy filary biznesu w Internecie”!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rewolucja social media / Michał Sadowski. - Gliwice : Helion, copyright 2013. - 214, [2] strony : 21 cm.
(Onepress)
Rewolucja, która sprzyja przystosowanym Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych, prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół siebie ponad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci z nich dzieli się wrażeniami dotyczącymi konkretnych marek. Tej rewolucji towarzyszy zmiana najskuteczniejszych narzędzi i kanałów dotarcia do klienta. Modyfikacji uległ też wzór utrzymywania relacji. Pojawiły się nowe sposoby mierzenia efektywności przekazu reklamowego, a dialog z klientem online stał się ważniejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Wszystkim rządzi wszechwładny konsument, którego jeden wpis może decydować o losach dużych i małych marek czy produktów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 07 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The new rules of marketing and PR : how to use news releases, blogs, podcasting, viral marketing, and online media to reach your buyers directly, 2007.
Tytuł oryginału: "The new rules of marketing and PR : how to use news releases, blogs, podcasting, viral marketing, and online media to reach your buyers directly" 2007.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Bądź pro! : 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym / Eric Worre ; [tłumaczenie Maksymilian Gutowski]. - Gliwice : Helion, copyright 2014. - 1 płyta CD (3 godz. 52 min 42 s) : digital, stereo. ; 12 cm.
Zostań profesjonalnym sprzedawcą sieciowym w siedem kroków. Ponad dwadzieścia lat temu na konwencie firmowym, Eric Worre przeżył moment objawienia, który na zawsze odmienił jego życie. Na tym zjeździe postanowił zostać profesjonalistą i zostać ekspertem z dziedziny marketingu sieciowego. Od tamtej pory koncentruje się na rozwijaniu koniecznych do tego umiejętności. W toku prac nad własnym rozwojem, Eric zetknął się z setkami tysięcy ludzi z całego świata. Teraz dzieli się swoją wiedzą w przewodniku, który roznieci w Tobie zamiłowanie do tej profesji i pomoże Ci zdecydować się na zostanie profesjonalistą oraz żyć zgodnie ze swoimi marzeniami. // Ten wyczerpujący przewodnik nauczy Cię: znajdowania prospektów, zapoznawania ich ze swoim produktem lub ofertą, prezentowania swojego produktu, utrzymywania kontaktu z prospektami, pomagania im w zostaniu klientami lub dystrybutorami, wspierania ich na początku współpracy, rozwijania swojego zespołu w ramach spotkań i wielu innych umiejętności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. KM.339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Media społecznościowe mają się do tych tradycyjnych jak małe firmy do wielkich korporacji. Facebook, Twitter, Instagram &mdash, to narzędzia szybkie, bezpośrednie i pozbawione zadęcia. Twoja firma też taka jest, prawda? Może nie pracują dla Ciebie rzesze ludzi. Może Twoje biuro nie przypomina realizacji marzenia architekta. Może nie dysponujesz milionowym budżetem na reklamę... Ale masz jedną, zasadniczą przewagę nad wielką korporacją, w któ,rej cieniu cichutko rozwijasz swó,j biznes &mdash, jesteś elastyczny! Nowe pomysły wdrażasz zaraz po tym, jak pojawią się w Twojej głowie. Nie musisz ich z nikim konsultować. Gdy przychodzi do Ciebie klient, na bieżąco decydujesz, czy poczęstować go herbatą, dać mu rabat, czy dorzucić gratis. Jesteś blisko. Blisko biznesu, rynku, ludzi. Powiedz im o tym! Najlepiej w mediach, któ,re do Ciebie pasują. Na Twitterze i Facebooku. Pokaż im to zdjęciami umieszczonymi na Pintereście i Instagramie. Zaproś ich do wirtualnego spotkania filmem umieszczonym na YouTube. Na pewno nie wydasz na tę działalność fortuny, bo tu liczą się Twó,j czas i zaangażowanie, nie pieniądze. Tylko... skoro to takie fantastyczne kanały, dlaczego tak niewiele firm umiejętnie z nich korzysta? Liczne firmy są w nich obecne, ale nie znają ich możliwości. Nie mają pojęcia, jak spektakularne efekty mogą uzyskać, jeśli tylko okiełznają ich moc. Bądź sprytniejszy od innych. Poznaj mechanizmy rządzące światem medió,w społecznościowych i zmuś je do tego, by dla Ciebie pracowały!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej