Marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(71)
Forma i typ
Książki
(70)
Publikacje popularnonaukowe
(57)
Publikacje dydaktyczne
(18)
Publikacje informacyjne
(13)
Poradniki i przewodniki
(6)
Proza
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(60)
wypożyczone
(12)
Placówka
Poczytalnia-Oddział dla dorosłych
(68)
Poczytalnia-Oddział dla dzieci i młodzieży
(2)
Filia 2
(1)
Filia 3
(1)
Autor
Doroba Anita
(3)
Kim W. Chan
(3)
Mauborgne Renée
(3)
Mruk Henryk
(3)
Bednarski Arkadiusz
(2)
Czubała Anna (1943- )
(2)
Domański Tomasz (1953- )
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Aaker David A
(1)
Adamska Agata (nauki ekonomiczne)
(1)
Antkiewicz Sławomir
(1)
Bakalarska-Stankiewicz Justyna
(1)
Baker Michael John (1935- )
(1)
Bartołd Robert
(1)
Bednarska Marlena
(1)
Berent Zbigniew
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Bronakowski Henryk
(1)
Dąbrowski Tomasz Jarosław
(1)
Dębski Maciej (nauki ekonomiczne)
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Folga Radosław
(1)
Friedmann Susan
(1)
Gałas-Krzysztoń Agnieszka
(1)
Gałązkiewicz Igor
(1)
Gilmore Audrey
(1)
Gorbaniuk Oleg
(1)
Gordon William
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Grajkowska Wanda
(1)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Gumola Piotr
(1)
Gąsiewski Mariusz
(1)
Januszewska Małgorzata (nauki ekonomiczne)
(1)
Jerzyk Ewa
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kaden Robert J
(1)
Kalinowski Marcin (nauki ekonomiczne)
(1)
Kall Jacek
(1)
Karcz Kornelia
(1)
Kardaszewski Jacek (1958-2014)
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kotler Philip
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kowalczyk Małgorzata
(1)
Kowalski Paweł (nauki ekonomiczne)
(1)
Krawiec Wioletta
(1)
Kuczewska Lidia
(1)
Kędzior Zofia (1950-2011)
(1)
Lindstrom Martin
(1)
Luecke Richard
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Maksymiuk Kamil
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Modrzewski Przemysław
(1)
Morawiec Barbara Maria
(1)
Noga-Bogomilski Artur
(1)
Pacut Mirosław
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Pawlicz Adam
(1)
Pieczykolan Robert
(1)
Pietraszek Marcin (1979- )
(1)
Piwowarska Anna (copywrighting)
(1)
Pradeep A. K
(1)
Pringle Hamish
(1)
Przybyłowski Krzysztof
(1)
Religa Kinga
(1)
Ries Al (1927- )
(1)
Ries Laura
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Segall Ken
(1)
Sibińska Anna
(1)
Skoczek Marcin (1978- )
(1)
Skowronek Iwona
(1)
Staszyńska Katarzyna Maria
(1)
Studziński Adam
(1)
Studziński Adam (literatura dla dzieci)
(1)
Szwacka-Mokrzycka Joanna
(1)
Szyfter Jerzy
(1)
Thomas M. J. (1933- )
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Trawka Dominika
(1)
Turkowski Marek (nauki ekonomiczne)
(1)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(1)
Underhill Paco
(1)
Vejlgaard Henrik
(1)
Wanat Dariusz
(1)
Wheeler Alina
(1)
Wiktor Jan
(1)
Witkowska Magda
(1)
Wojciechowski Tadeusz
(1)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(1)
Woźniak Jakub
(1)
Wrycza Joanna
(1)
Wróblewski Łukasz (nauki ekonomiczne)
(1)
Wąsik Dorota
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(32)
2000 - 2009
(28)
1990 - 1999
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(62)
1901-2000
(7)
1989-2000
(6)
Kraj wydania
Polska
(71)
Język
polski
(68)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(13)
6-8 lat
(2)
Dzieci
(2)
Menedżerowie
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Szkoły ponadgimnazjalne
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Kobieta
(2634)
Przyjaźń
(2179)
Rodzina
(1971)
Tajemnica
(1789)
Relacje międzyludzkie
(1733)
Marketing
(-)
Miłość
(1507)
Magia
(1221)
Śledztwo i dochodzenie
(1083)
Nastolatki
(1037)
II wojna światowa (1939-1945)
(974)
Rodzeństwo
(945)
Zwierzęta
(905)
Uczucia
(845)
Dziewczęta
(836)
Życie codzienne
(739)
Uczniowie
(705)
Historia
(681)
Dzieci
(661)
Podróże
(660)
Zabójstwo
(618)
Trudne sytuacje życiowe
(571)
Policjanci
(552)
Sekrety rodzinne
(550)
Ludzie a zwierzęta
(536)
Małżeństwo
(534)
Osoby zaginione
(513)
Walka dobra ze złem
(507)
Chłopcy
(484)
Stworzenia fantastyczne
(480)
Wybory życiowe
(476)
Polityka
(463)
Wojna
(462)
Boże Narodzenie
(460)
Relacja romantyczna
(449)
Uprowadzenie
(439)
Żydzi
(435)
Władcy
(429)
Zemsta
(427)
Walka
(425)
Psy
(422)
Wakacje
(415)
Matki i córki
(393)
Poszukiwania zaginionych
(392)
Samotność
(391)
Zakochanie
(391)
Spisek
(390)
Śmierć
(389)
Dojrzewanie
(383)
Arystokracja
(378)
Czarownice i czarownicy
(354)
Koty
(353)
Władza
(353)
Dziennikarze
(349)
Przestępczość zorganizowana
(349)
Marzenia
(344)
Humor
(339)
Prawo
(337)
Mężczyzna
(320)
Pisarze polscy
(306)
Nauka
(301)
Krainy i światy fikcyjne
(300)
Dzieciństwo
(296)
Ojcowie i córki
(295)
Pisarze
(291)
Prywatni detektywi
(291)
Demony
(280)
Dziadkowie i wnuki
(278)
Zdrada
(275)
Seryjni zabójcy
(270)
Duchy
(267)
Sieroty
(265)
Język polski
(257)
Kultura
(256)
Zarządzanie
(256)
Ojcowie i synowie
(252)
Wojownicy
(252)
Studenci
(245)
Podróże w czasie
(233)
Szkoły
(230)
Politycy
(227)
Samobójstwo
(225)
Superbohaterowie
(224)
Język angielski
(222)
Polacy za granicą
(221)
Lekarze
(219)
Ucieczki
(213)
Obyczaje i zwyczaje
(210)
PRL
(210)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(210)
Wychowanie w rodzinie
(204)
Kłamstwo
(203)
Grupy rówieśnicze
(202)
Rzeczywistość alternatywna
(202)
Zjawiska paranormalne
(202)
Polacy
(201)
Czarodzieje
(200)
Potwory
(200)
Odwaga
(197)
Ludzie bogaci
(194)
Społeczeństwo
(192)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Gorzów Wielkopolski (woj. lubuskie ; okręg)
(1)
Szczecin (woj. zachodniopomorskie ; okręg)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(25)
Poradnik
(17)
Opracowanie
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Antologia
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Blogi
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(53)
Zarządzanie i marketing
(38)
Psychologia
(7)
Socjologia i społeczeństwo
(7)
Podróże i turystyka
(3)
Filozofia i etyka
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
71 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Przeszkodą w rozwoju wielu organizacji jest niezdolność do współpracy między istniejącymi w nich zespołami. Autor książki radzi zatem skoncentrować się na integrowaniu zespołów, które często działają wewnątrz organizacji jak swego rodzaju silosy zagarniające wspólne siły i środki, zamknięte na współdziałanie, autonomiczne i przekonane o swojej efektywności. Koordynacja działalności przedsiębiorstw to bardzo praktyczny poradnik dla szefów marketingu. Dyrektorzy marketingu, dzięki wskazówkom autora, przełamią negatywne nastawienie wobec scentralizowanego marketingu i wprowadzą międzysilosowe strategie. Dla części firm rozwiązanie problemów silosowych jest kluczem do zwycięstwa, dla wielu - wręcz warunkiem przetrwania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Vademecum Menedżera.)
Na s. tyt. i okł.: Nowe spojrzenie, praktyczne podejście, interesujące przykłady.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658, 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Na książce błędny ISBN drugiego wydawcy.
Przemiany zachodzące w instytucjach i na rynkach finansowych powodują, że zmieniają się potrzeby kapitałowe przedsiębiorców oraz preferencje inwestorów, które w konsekwencji prowadzą do poszerzania oferty instytucji finansowych o nowe instrumenty finansowe. Wzrastająca liczba i różnorodność instrumentów finansowych sprawia, że właściwy wybór formy finansowania przedsięwzięcia lub alokacji kapitału w danych warunkach gospodarczych nie jest zadaniem łatwym. Stąd niezmiernie ważne jest poznanie istoty tych instrumentów, ich zalet i niedogodności oraz uwarunkowań ich funkcjonowania na danym rynku finansowym. Rola instytucji finansowych ulega istotnym zmianom wraz z rozwojem rynków finansowych, wzrostem ryzyka prowadzenia działalności gospodarczej, wzrostem skali transakcji transgranicznych, skróceniem czasu realizacji transakcji. W konsekwencji instytucje finansowe muszą, z jednej strony – dostosowywać się do tych zmian, a z drugiej – aktywnie włączać się w ich kształtowanie. Kierunki rozwoju polskich instytucji uzależnione są w znacznej mierze od rozwiązań przyjętych przez instytucje nadzorcze i regulacyjne zarówno na szczeblu krajowym, jak i międzynarodowym – w szczególności w ramach rozwiązań unijnych. W publikacji zaprezentowano innowacyjne instrumenty finansowe, które w coraz większym stopniu dostępne są dla inwestorów zainteresowanych czerpaniem korzyści z uczestnictwa w międzynarodowych przepływach kapitałowych. Szczególną uwagę skupiono na cechach charakterystycznych danej innowacji produktowej oraz jej ofercie na rynku, dokładając wszelkich starań, aby przedstawione informacje były rzetelne i ciekawe. Ponadto, w książce zaprezentowano instytucje finansowe, szczególnie te, które cechują się wysokim poziomem innowacyjności. Analizie poddano towarzystwa funduszy inwestycyjnych, giełdy papierów wartościowych, banki komercyjne oraz centralne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej czy też programów do blokowania reklam szukają coraz skuteczniejszych metod przykucia uwagi odbiorcy. Nie jest to łatwe. Według niektórych źródeł średni czas koncentracji internautów w ostatnich latach spadł do 8 sekund - to podobno tyle, ile trwa utrzymanie uwagi przez złotą rybkę. Dlatego sposobem na zwiększenie zainteresowania internetowych "złotych rybek" miał byćcontent marketing, czyli marketing treści.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mistrz sprzedaży w czasach kryzysu / Arkadiusz Bednarski. - Gliwice : Onepress, copyright 2020. - 204, [2] strony : wykresy ; 21 cm.
Kryzys to czas, w którym wiele podmiotów gospodarczych i wielu klientów przeżywa trudne chwile. Niedostatki wolnych środków, niepewność przyszłości, niespodziewane zmiany przepisów, wydarzenia na świecie i w kraju, na które nie mamy wpływu - wszystkie te czynniki mogą spowodować, że w trakcie rozmowy handlowej sprzedawca usłyszy od potencjalnego klienta: „Nie, nie dzisiaj. Przepraszam, ale teraz mamy inne priorytety”. I nie sfinalizuje transakcji. Tak, kryzys to zdecydowanie jest zagrożenie i wielka przeszkoda w realizacji planów sprzedaży. Ba, kryzys to zagrożenie dla egzystencji wielu firm!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
W całkiem niedawnych, a jednak już zamierzchłych czasach życie zawodowe było prostsze - dział marketingu kreował i realizował koncepty reklamowe, dział handlowy aktywnie poszukiwał i pozyskiwał klientów, dział obsługi zajmował się kontaktami posprzedażowymi. Potencjalnemu klientowi wysyłano listy, dzwoniono do niego, spotykano go na targach, konferencjach i w innych miejscach, w których koncentrowało się życie danej branży... A potem to życie przeniosło się do internetu. Granice między tym, co określamy mianem marketingu, a tym, co definiujemy jako sprzedaż, rozmyły się, a środek ciężkości zdjęto ze sprzedaży, przesuwając go w stronę "jakości doświadczania marki". Czy zatem w przyszłości rolę i zadania handlowców przejmą działy marketingu i obsługi klienta? Czy praca sprzedawcy zdigitalizuje się, zautomatyzuje i straci rację bytu? Otóż nie - handlowcy zawsze będą potrzebni, wszak handlowanie to najstarsze zajęcie na świecie! Jednak także i ta profesja musi się dostosować do wymogów dnia dzisiejszego współczesności. Jakich zatem kompetencji będzie potrzebował współczesny (i przyszły) handlowiec, aby skutecznie funkcjonować na nowoczesnym rynku? Czy w obecnych czasach handlowiec może działać efektywnie bez wiedzy i umiejętności z dziedziny marketingu? A jeżeli ich potrzebuje, to jakich i jak szerokich? Ta książka jest próbą znalezienia odpowiedzi na te pytania. Porusza zagadnienia, które wchodzą w zakres zarówno sprzedaży, jak i marketingu. Przesuwa granicę istniejącej definicji sprzedaży w obszar marketingu. Łączy sprzedaż i marketing w takim stopniu, jaki jest potrzebny sprzedawcom, którzy chcą odnosić sukcesy na nowoczesnym rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sprzedaż, marketing, biznes : reguły i realia / Zbigniew Berent. - Gdynia : Novae Res - Wydawnictwo Innowacyjne, copyright 2015. - 455, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
Sprzedaż, marketing, biznes. Reguły i realia to pozycja obowiązkowa dla osób związanych z szeroko pojętym handlem. Początkującym przedsiębiorcom dostarczy kompleksowych informacji z zakresu sprzedaży i pomoże zbudować swoją koncepcję biznesu, zaś czynnym handlowcom pozwoli uporządkować wiedzę i skłoni do przemyśleń i ewentualnych korekt dotychczasowych metod sprzedażowych. Autor łączy dyscyplinę wywodu naukowego z lekkością pióra i erudycją, a jako doświadczony przedsiębiorca urozmaica tekst książki licznymi przykładami z życia i relacjami z osobistych doświadczeń. Książka Zbigniewa Berenta jest o tyle wyjątkowa na polskim rynku wydawniczym, że łączy wiedzę teoretyczną z praktyką funkcjonowania handlu i biznesu. W naszej firmie zamierzamy książkę Berenta wykorzystać w instruktażu prowadzonym dla służb handlowych. Sylwia Mokrysz Zarząd firmy MOKATE S.A.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem tej książki jest możliwie wszechstronne opisanie problematyki współczesnego marketingu z jednoczesnym zaakcentowaniem jego aspektów utylitarnych i podkreśleniem związków marketingu z innowacyjnością. Książka składa się z ośmiu rozdziałów. Na ich końcu przedstawiono przykłady będące odzwierciedleniem polskiej rzeczywistości, inne pochodzą z literatury zagranicznej. Ponadto pytania i zadania, które powinny przyczynić się do utrwalenia wiedzy i zdobycia umiejętności wykorzystania jej w praktyce. Oto niektóre z zalet książki I. Bielskiego: zawiera oryginalną, kompletną klasyfikację przewag konkurencyjnych, przedstawia model strategii przedsiębiorczej bazującej na metodach inwentycznych, opisuje nowe techniki analizy portretowej, proponuje nowy sposób analizy barier rynkowych, zawiera przykład wykorzystania teorii gier w zarządzaniu marketingiem, zawiera elementy ekonomicznej analizy przestrzennej, dotychczas nie prezentowane w podręcznikach marketingu. Marketing wg Bielskiego traktowany jest w oryginalny, holistyczny sposób, umożliwiający umieszczenie pod tym szyldem wszystkiego co ma wpływ na sukces rynkowy produktu lub firmy... Książka jest opracowaniem dojrzałym, pod wieloma względami nowatorskim o istotnych walorach poznawczych i dydaktycznych... Pisana z myślą o studentach, menedżerach rozwiązujących problemy marketingowe przedsiębiorstw, także czytelnikach niezaawansowanych. Prof. dr hab. Zbigniew Dworzecki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Art branding / Igor Gałązkiewicz. - Lublin : Wydawnictwo Słowa i Myśli, 2016. - 231 stron : il. (kolor.), fotografie ; 24 cm.
"Art Branding" to podróż po świecie marketingu i sztuki. Opowieść o ich wzajemnych relacjach. Książka pokazuje, jak globalne marki z biegłością potrafią otaczać się woalem wartości, które daje sztuka i jak sztuka z mimetyczną precyzją uczy się posługiwać marketingowym instrumentarium. "Art Branding" to zarówno przegląd portfolio koncepcji, gdzie artysta staje się marką, a limitowana edycja jest figurą retoryczną w komunikacji. Jest również eskapadą po korporacyjnych kolekcjach sztuki, muzeach i artystycznych galeriach marek. Zbiorem spostrzeżeń i przeanalizowanych refleksji o artystycznych programach, czasowych przestrzeniach w mieście i najważniejszych artystycznych wydarzeniach, gdzie marki polerują swój wizerunek w artystycznym otoczeniu. To również ekspozycja strategii komunikacyjnych ze sztuką w roli głównej lub przynajmniej charakterystycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.48 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej