Marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(71)
Forma i typ
Książki
(70)
Publikacje popularnonaukowe
(57)
Publikacje dydaktyczne
(18)
Publikacje informacyjne
(13)
Poradniki i przewodniki
(6)
Proza
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(64)
wypożyczone
(8)
Placówka
Poczytalnia-Oddział dla dorosłych
(68)
Poczytalnia-Oddział dla dzieci i młodzieży
(2)
Filia 2
(1)
Filia 3
(1)
Autor
Doroba Anita
(3)
Kim W. Chan
(3)
Mauborgne Renée
(3)
Mruk Henryk
(3)
Bednarski Arkadiusz
(2)
Czubała Anna (1943- )
(2)
Domański Tomasz (1953- )
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Aaker David A
(1)
Adamska Agata (nauki ekonomiczne)
(1)
Antkiewicz Sławomir
(1)
Bakalarska-Stankiewicz Justyna
(1)
Baker Michael John (1935- )
(1)
Bartołd Robert
(1)
Bednarska Marlena
(1)
Berent Zbigniew
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Bronakowski Henryk
(1)
Dąbrowski Tomasz Jarosław
(1)
Dębski Maciej (nauki ekonomiczne)
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Folga Radosław
(1)
Friedmann Susan
(1)
Gałas-Krzysztoń Agnieszka
(1)
Gałązkiewicz Igor
(1)
Gilmore Audrey
(1)
Gorbaniuk Oleg
(1)
Gordon William
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Grajkowska Wanda
(1)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Gumola Piotr
(1)
Gąsiewski Mariusz
(1)
Januszewska Małgorzata (nauki ekonomiczne)
(1)
Jerzyk Ewa
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kaden Robert J
(1)
Kalinowski Marcin (nauki ekonomiczne)
(1)
Kall Jacek
(1)
Karcz Kornelia
(1)
Kardaszewski Jacek (1958-2014)
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kotler Philip
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kowalczyk Małgorzata
(1)
Kowalski Paweł (nauki ekonomiczne)
(1)
Krawiec Wioletta
(1)
Kuczewska Lidia
(1)
Kędzior Zofia (1950-2011)
(1)
Lindstrom Martin
(1)
Luecke Richard
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Maksymiuk Kamil
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Modrzewski Przemysław
(1)
Morawiec Barbara Maria
(1)
Noga-Bogomilski Artur
(1)
Pacut Mirosław
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Pawlicz Adam
(1)
Pieczykolan Robert
(1)
Pietraszek Marcin (1979- )
(1)
Piwowarska Anna (copywrighting)
(1)
Pradeep A. K
(1)
Pringle Hamish
(1)
Przybyłowski Krzysztof
(1)
Religa Kinga
(1)
Ries Al (1927- )
(1)
Ries Laura
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Segall Ken
(1)
Sibińska Anna
(1)
Skoczek Marcin (1978- )
(1)
Skowronek Iwona
(1)
Staszyńska Katarzyna Maria
(1)
Studziński Adam
(1)
Studziński Adam (literatura dla dzieci)
(1)
Szwacka-Mokrzycka Joanna
(1)
Szyfter Jerzy
(1)
Thomas M. J. (1933- )
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Trawka Dominika
(1)
Turkowski Marek (nauki ekonomiczne)
(1)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(1)
Underhill Paco
(1)
Vejlgaard Henrik
(1)
Wanat Dariusz
(1)
Wheeler Alina
(1)
Wiktor Jan
(1)
Witkowska Magda
(1)
Wojciechowski Tadeusz
(1)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(1)
Woźniak Jakub
(1)
Wrycza Joanna
(1)
Wróblewski Łukasz (nauki ekonomiczne)
(1)
Wąsik Dorota
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(32)
2000 - 2009
(28)
1990 - 1999
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(62)
1901-2000
(7)
1989-2000
(6)
Kraj wydania
Polska
(71)
Język
polski
(68)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(13)
6-8 lat
(2)
Dzieci
(2)
Menedżerowie
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Szkoły ponadgimnazjalne
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Kobieta
(2636)
Przyjaźń
(2192)
Rodzina
(1977)
Tajemnica
(1796)
Relacje międzyludzkie
(1734)
Marketing
(-)
Miłość
(1509)
Magia
(1229)
Śledztwo i dochodzenie
(1083)
Nastolatki
(1043)
II wojna światowa (1939-1945)
(974)
Rodzeństwo
(948)
Zwierzęta
(909)
Uczucia
(847)
Dziewczęta
(843)
Życie codzienne
(739)
Uczniowie
(713)
Historia
(683)
Dzieci
(662)
Podróże
(661)
Zabójstwo
(618)
Trudne sytuacje życiowe
(574)
Policjanci
(552)
Sekrety rodzinne
(552)
Ludzie a zwierzęta
(538)
Małżeństwo
(535)
Osoby zaginione
(514)
Walka dobra ze złem
(509)
Chłopcy
(491)
Stworzenia fantastyczne
(480)
Wybory życiowe
(477)
Polityka
(463)
Wojna
(463)
Boże Narodzenie
(461)
Relacja romantyczna
(449)
Uprowadzenie
(439)
Żydzi
(436)
Walka
(432)
Władcy
(429)
Zemsta
(429)
Psy
(423)
Wakacje
(415)
Matki i córki
(395)
Spisek
(393)
Zakochanie
(393)
Poszukiwania zaginionych
(392)
Samotność
(391)
Śmierć
(389)
Dojrzewanie
(385)
Arystokracja
(378)
Czarownice i czarownicy
(358)
Koty
(354)
Władza
(353)
Przestępczość zorganizowana
(351)
Dziennikarze
(350)
Marzenia
(346)
Humor
(341)
Prawo
(337)
Mężczyzna
(320)
Pisarze polscy
(306)
Nauka
(301)
Krainy i światy fikcyjne
(300)
Dzieciństwo
(296)
Ojcowie i córki
(296)
Pisarze
(291)
Prywatni detektywi
(291)
Demony
(286)
Dziadkowie i wnuki
(281)
Duchy
(278)
Zdrada
(276)
Seryjni zabójcy
(273)
Sieroty
(265)
Język polski
(257)
Kultura
(256)
Zarządzanie
(256)
Ojcowie i synowie
(253)
Wojownicy
(253)
Studenci
(247)
Podróże w czasie
(233)
Szkoły
(232)
Politycy
(227)
Samobójstwo
(225)
Superbohaterowie
(225)
Język angielski
(222)
Polacy za granicą
(221)
Lekarze
(220)
Ucieczki
(214)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(213)
Obyczaje i zwyczaje
(211)
PRL
(210)
Zjawiska paranormalne
(210)
Kłamstwo
(204)
Wychowanie w rodzinie
(204)
Czarodzieje
(203)
Potwory
(203)
Grupy rówieśnicze
(202)
Rzeczywistość alternatywna
(202)
Polacy
(201)
Odwaga
(197)
Ludzie bogaci
(195)
Społeczeństwo
(192)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Gorzów Wielkopolski (woj. lubuskie ; okręg)
(1)
Szczecin (woj. zachodniopomorskie ; okręg)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(25)
Poradnik
(17)
Opracowanie
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Antologia
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Blogi
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(53)
Zarządzanie i marketing
(38)
Psychologia
(7)
Socjologia i społeczeństwo
(7)
Podróże i turystyka
(3)
Filozofia i etyka
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
71 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing medialny / Anna Jupowicz-Ginalska. - Warszawa : Difin, 2010. - 256 stron : ilustracje ; 23 cm.
Marketing medialny (MM) to termin, który wraz z postępującym umasowieniem i interaktywnością mediów zyskuje coraz większą popularność. Jego obecność zauważalna jest nie tylko na polu medialnym, ale również politycznym, społecznym i edukacyjnym. Jako przedmiot akademicki lub temat polemik dziennikarskich ? do dzisiaj nie doczekał się dogłębnej analizy naukowej, która nadawałaby mu teoretyczne ramy definicyjne i klasyfikujące. Niniejszy podręcznik jest więc odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku zarówno w kontekście teoretycznym, jak i praktycznym. Autorka, wyjaśniając pojęcie MM, sięga po dziesiątki przykładów z rynku medialnego, co sprawia, że książka staje się fascynującą podróżą w świat środków masowego przekazu, analizowanych poprzez pryzmat produktu, dystrybucji, ceny oraz promocji medialnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Opierając się na badaniach 150 posunięć strategicznych obejmujących ponad stuletni okres i trzydzieści branż autorzy twierdzą, że firmy, które osiągną wiodącą pozycję w przyszłości odniosą swój sukces nie dzięki zwycięstwu na konkurentami, lecz przez stworzenie błękitnych oceanów bezspornej przestrzeni rynkowej, będącej doskonałym środowiskiem dla wzrostu. Takie posunięcia strategiczne, określane mianem innowacji wartości prowadzą do wielkich skoków wartości zarówno dla firm, jak i ich klientów, pozostawiając rywali w tyle i uwalniając nowy popyt.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia błękitnego oceanu / W. Chan Kim, Renée Mauborgne ; przekład Anita Doroba. - Wydanie rozszerzone. - Warszawa : MT Biznes, 2018. - 353 strony : ilustracje ; 24 cm.
Na okładce: Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna.
Książka uczy patrzeć kompleksowo na rynek ze wszystkimi jego elementami, a przykłady konkretnych firm i konkretnych działań utwierdzają czytelnika w tym, że myślenie wykraczające poza ramy obowiązujące w danej branży daje mierzalne wyniki finansowe dla wszystkich. Lektura polecana wszystkim, którzy funkcjonując w biznesie mają pragnienie i odwagę odkryć rynek od nowa z jeszcze większym sukcesem finansowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Klasyczne artykuły autorów bestsellera Strategia błękitnego oceanu, m.in. "Przywództwo błękitnego oceanu" oraz "Pułapki czerwonego oceanu".
Zbiór najlepszych artykułów autorstwa W. Chan Kima i Renée Mauborgne poświęconych strategii błękitnego oceanu. Niezwykle ważna książka zatytułowana Strategia błękitnego oceanu została wydana w 44 językach i sprzedała się na całym świecie w ponad 3,6 miliona egzemplarzy. Znaczna część wniosków, które W. Chan Kim i Renée Mauborgne formułowali na temat tworzenia nowych przestrzeni rynkowych, ukazywała się pierwotnie w postaci artykułów w „Harvard Business Review”. Niniejsza książka gromadzi w jednym miejscu najlepsze z tych publikacji. Kolejne artykuły pozwalają krok po kroku prześledzić proces tworzenia „błękitnych oceanów”, czyli przestrzeni rynkowych umożliwiających swobodne działanie w warunkach braku konkurencji. Kim i Mauborgne proponują narzędzia, dzięki którym można tę przestrzeń zagospodarowywać, a które ostatecznie stały się fundamentem modelu strategicznego błękitnego oceanu (należą do nich krzywa wartości, kanwy strategii, masowy korytarz cenowy oraz przewodnik po modelach biznesowych). Niniejszy zbiór zawiera również najnowszy artykuł autorów, zatytułowany Pułapki czerwonego oceanu. Zarówno czytelnikom zaznajomionym z założeniami strategii błękitnego oceanu, jak i tym, którzy ich nie znają, ta książka pozwala w nowym świetle przeanalizować ten jakże ważny model - i pomaga wcielić go w życie w konkretnych warunkach organizacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
50 praw marketingu Kotarbińskiego / Jacek Kotarbiński ; rysunki: Marcin Skoczek. - Wydanie 1. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2021. - 196, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
50 praw marketingu Kotarbińskiego to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zespołom marketingu i każdemu, kto uważa, że marketing jest ważny w jego pracy. Jacek Kotarbiński zebrał w niej 30 lat swojego doświadczenia zawodowego w marketingu. W żartobliwej formie przedstawia nieformalne prawa rządzące działaniami marketingowymi. To zbiór bardzo konkretnych i cennych wskazówek dla przedsiębiorców małych, dużych i średnich oraz marketerów. Wszystkie inspirowane praktyką zawodową autora, wzbogacone anegdotami i przykładami z życia. "Ostatnie trzy dekady to feeria zmian sposobów zarządzania firmami, wyzwań technologicznych, całkowitego przeobrażenia zachowań i priorytetów klienta. Dla wielu przedsiębiorców ten okres jest szokujący, ponieważ nigdy nie byli przygotowani do tak szalonego tempa zmian. Dziś proces zmiany jest kluczowym wyznacznikiem rozwoju każdej organizacji. Ta z kolei jest paliwem napędowym marketingu, który skupia w sobie wszystkie nitki informacji, a na ich podstawie może rozwijać firmę. Niestety, nadal na przeszkodzie przedsiębiorcom stoi typowa mentalność, która ogranicza myślenie o marketingu do narzędzi wspierających sprzedaż, reklamy czy najróżniejszych wymyślnych technik manipulacji i propagandy. Chciałbym, by ta książka dostarczyła odrobiny inspiracji i refleksji każdemu, kto buduje i rozwija swoją firmę." Ze wstępu autora
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola / Philip Kotler ; [tł. z ang.]. - [Wyd. 3]. - Warszawa : Gebethner & Ska, copyright 1994 - XXX, 743, [1] strona : rysunki, wykresy ; 27 cm.
Tytuł oryginału: "Marketing management : analysis, planning, implementation and control" 1994.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem Kellogg School of Management. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce . Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin czy AT&T. Fenomenem jest też Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera. Ta biblia menedżerów ukazuje się od ponad trzydziestu lat, nieustannie wzbudzając emocje oraz stanowiąc źródło wiedzy o marketingu. Podstawą tego wydania jest najaktualniejsza, zmieniona i uzupełniona jedenasta edycja amerykańska z 2003 roku. Choć to od dawna podstawowy podręcznik, autor wciąż zaskakuje trzeźwością spojrzenia, wnikliwością i umiejętnością przewidywania. Prezentując najnowsze pojęcia, teorie i strategie, kładzie nacisk na dostosowanie marketingu do warunków prowadzenia działalności gospodarczej. Umiejętne połączenie teorii z praktyką sprawia, że dzieło Kotlera jest nadal aktualne i żywe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przygotowanie do działalności usługowej : marketing usług / Lidia Kuczewska. - Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, copyright 2004. - 127, [1] strona : rysunki, tab., wykresy ; 24 cm.
Na stronie tytułowej i okładce.: liceum o profilu usługowo-gospodarczym, podręcznik.
Podręcznik jest przeznaczony dla uczniów liceum profilowanego o profilu usługowo-gospodarczym do bloku tematycznego - Przygotowanie do prowadzenia działalności usługowej, moduł: Marketing usług. Zapoznaje uczniów z najistotniejszymi zagadnieniami dotyczącymi marketingu usług, z uwzględnieniem najnowszego stanu wiedzy z tego zakresu oraz informacji na temat aktualnych trendów obserwowanych w sferze usług zarówno w Polsce, jak i w krajach Unii Europejskiej. Przedstawiono w nim istotę, klasyfikację i funkcje usług, scharakteryzowano instrumenty i badania marketingowe, omówiono także planowanie marketingowe i strategiczne problemy marketingowe firm usługowych. Liczne przykłady ułatwią zrozumienie i przyswojenie wiadomości, a ćwiczenia i pytania umożliwią utrwalenie wiedzy i sprawdzenie stopnia jej opanowania. Pomocny będzie również słownik najważniejszych poznanych pojęć i terminów (w języku polskim i angielskim).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Harvard Business Essentials : twój doradca i przewodnik w skutecznym prowadzeniu biznesu)
Nazwa autora na s. [214]. Na okł.: Rady ekspertów w zasięgu ręki.
Na okł. podtyt.: Rady ekspertów w zasięgu ręki.
Indeks.
U dołu okł.: "BusinessWeek rekomenduje".
Nazwa aut. na s. [214].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 02 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej