Przedsiębiorcy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(15)
Forma i typ
Książki
(15)
Publikacje fachowe
(11)
Poradniki i przewodniki
(6)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(1)
Dostępność
dostępne
(13)
wypożyczone
(2)
Placówka
Poczytalnia-Oddział dla dorosłych
(15)
Autor
Branson Richard
(1)
Błaszczak Ewa
(1)
Czarnecki Leszek (1962- )
(1)
Flynn Pat
(1)
Hudziak Beata
(1)
Jellinek Ryszard
(1)
Konarowska Katarzyna
(1)
Kurzyński Mariusz
(1)
Lencioni Patrick (1965- )
(1)
Lisek-Derek Monika
(1)
McAdam Stuart
(1)
Nowikowska Monika
(1)
Porażka Dorota
(1)
Rogers Jenny (1939- )
(1)
Rutkowska-Sowa Magdalena
(1)
Sieradzka Małgorzata
(1)
Sieńczyło-Chlabicz Joanna (1965- )
(1)
Sobczak Małgorzata
(1)
Sobiepanek-Szczęsna Katarzyna
(1)
Stańczak Małgorzata
(1)
Whitmore John (1937- )
(1)
Wilson Carol
(1)
Witkowska Magda
(1)
Wiśniewska Anna Maria (ekonomia)
(1)
Zawadzka Zofia
(1)
Łaciok Karol
(1)
Żukowski Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(15)
Język
polski
(15)
Odbiorca
Dorośli
(23962)
Dzieci
(15614)
6-8 lat
(12326)
9-13 lat
(9268)
0-5 lat
(8029)
Przedsiębiorcy
(15)
Młodzież
(7541)
14-17 lat
(5058)
Szkoły wyższe
(1130)
18+
(407)
Szkoły średnie
(298)
Szkoły ponadgimnazjalne
(262)
Szkoły podstawowe
(253)
Niewidomi
(179)
Niedowidzący
(146)
Rodzice
(139)
Szkoły ponadpodstawowe
(100)
Klasa 7.
(76)
Klasa 8.
(47)
Nauczyciele
(42)
Studenci
(36)
Menedżerowie
(35)
Poziom podstawowy
(31)
Klasa 4.
(30)
Klasa 5.
(28)
Klasa 6.
(28)
Szkoły zawodowe
(26)
Przedszkola
(23)
Osoby z dysfunkcją wzroku
(22)
Gimnazja
(20)
Prawnicy
(18)
A2 poziom biegłości językowej
(16)
Gracze
(16)
Kobieta
(16)
Poziom niższy średniozaawansowany
(16)
Logopedzi
(14)
Nauczanie początkowe
(14)
Poziom średniozaawansowany
(13)
B2 (poziom biegłości językowej)
(12)
A1 poziom biegłości językowej
(11)
Informatycy
(11)
Dziewczęta
(10)
B1 poziom biegłości językowej
(8)
B2 poziom biegłości językowej
(8)
Nauczyciele przedszkoli
(8)
Klasa 1.
(7)
Pedagodzy
(7)
Programiści
(7)
B1 (poziom biegłości językowej)
(6)
Bibliotekarze
(6)
Psycholodzy
(6)
C1 poziom biegłości językowej
(5)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(5)
Pracownicy naukowi
(5)
Psychoterapeuci
(5)
Dyrektorzy
(4)
Ekonomiści
(4)
Klasa 2.
(4)
Klasa 3.
(4)
Nauczyciele nauczania początkowego
(4)
Pracownicy HR
(4)
Sędziowie
(4)
5-8 lat
(3)
Adwokaci
(3)
Animatorzy
(3)
Architekci
(3)
Chłopcy
(3)
Katecheci
(3)
Księgowi
(3)
Lekarze
(3)
Literatura amerykańska
(3)
Mężczyzna
(3)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(3)
Pedagodzy specjalni
(3)
Radcy prawni
(3)
Terapeuci
(3)
Urzędnicy
(3)
Wychowawcy małych dzieci
(3)
Aplikanci
(2)
Bankowcy
(2)
Doradcy podatkowi
(2)
Dyrektorzy szkół
(2)
Dziennikarze
(2)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(2)
Instruktorzy harcerscy
(2)
Inwestorzy indywidualni
(2)
Licea
(2)
Literaturoznawcy
(2)
Nastolatki
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Nauczyciele biologii
(2)
Nauczyciele matematyki
(2)
Nauczyciele szkół podstawowych
(2)
Osoby w wieku starszym
(2)
Politycy
(2)
Poziom zaawansowany
(2)
Pracownicy
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Technikum
(2)
Terapeuci zajęciowi
(2)
Temat
Zarządzanie
(5)
Coaching
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Mentoring
(3)
Przywództwo
(3)
Internet
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Media społecznościowe
(2)
Sukces
(2)
Autorytet
(1)
Biznesplan
(1)
Doradcy klienta
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Kadry kierownicze
(1)
Kontrola skarbowa i podatkowa
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Menedżerowie
(1)
Motywacja
(1)
Mózg
(1)
Niewypłacalność
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Poradnictwo
(1)
Prawo autorskie
(1)
Prawo gospodarcze
(1)
Prawo patentowe
(1)
Prawo własności
(1)
Prawo własności intelektualnej
(1)
Programowanie zwinne
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Płynność finansowa
(1)
Reklama internetowa
(1)
Strata z tytułu niewykonania zobowiązania
(1)
Tekst prawny
(1)
Turystyka zdrowotna
(1)
Władza
(1)
Zaangażowanie pracowników
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Zator płatniczy
(1)
Zwinne zarządzanie
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Poradnik
(5)
Podręcznik
(3)
Komentarz prawny
(2)
Monografia
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Opracowanie
(1)
Raport z badań
(1)
Ustawa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(11)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(4)
Psychologia
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Rozwój osobisty
(1)
15 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress)
Oto książka dla prawdziwych liderów. Niekoniecznie prezesów, dyrektorów czy kierowników zespołów. Bo lider to nie tylko ten, kto ma liderowanie wpisane w DNA swojego stanowiska. Lider to każdy, kto stara się doprowadzić innych do miejsca, do którego chce dotrzeć. Lider ma misję, wizję, cel na horyzoncie. Choć ludzie wokół niego mogą tego celu nie dostrzegać, misji nie akceptować, a wizji nie rozumieć, lider potrafi im wszystko wyjaśnić tak jasno i przejrzyście, tak skutecznie zarazić ich własnym entuzjazmem, że podwładni, koledzy - ba, nawet przełożeni! - pójdą za nim. Zrobią to po prostu dla niego. Albo dla niej. Zrobią to, bo uwierzą w lidera i w to, o czym on lub ona marzy. Oto książka powstała na bazie doświadczenia życiowego i zawodowego, szkoleniowego i coachingowego jej autorki, liderki, ekspertki w dziedzinie zarządzania i komunikacji, profesjonalnego Scrum Mastera. Ewa Błaszczak spędziła setki godzin, pomagając liderom wzrastać, budować skuteczne zespoły, uruchamiać kulturę Agile, kreować zmiany i nimi zarządzać. Mentorka liderów zdecydowała, że nadszedł czas, by podzielić się wiedzą także z Tobą. Celem podczas pracy nad tym poradnikiem było spisanie wszystkiego, co jej zdaniem sprawdza się w zarządzaniu w XXI wieku. Czasach, gdy liderowi z prawdziwego zdarzenia nie powinno chodzić tylko o zysk, lecz także o dobrostan ludzi, za których bierze odpowiedzialność. Oto książka, która pokazuje, jak zarządzać w czasach VUCA - erze chaosu, niepewności i ciągłych zmian. O autorze Ewa Błaszczak - liderka, ekspertka w dziedzinie zarządzania i komunikacji, specjalistka w zakresie innowacji klientocentrycznej, Professional Scrum Master i executive business mentor. Pełni funkcję superwizora coachingu w International Coaching Community, wykłada w ramach programu MBA w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Jest praktykiem zarządzania - od 20 lat prowadzi własne zespoły i pomaga klientom w zarządzaniu. Rozwija przywództwo oraz wspiera organizacje w projektowaniu i przeprowadzaniu zmian transformacyjnych, w tym we wprowadzaniu kultury zaangażowania, innowacyjności i zwinności. Lista jej klientów obejmuje takie firmy jak Dior, Facebook, Gillette, IKEA, Microsoft, Nestlé, Orlen, Procter & Gamble, PKO Bank Polski, Polkomtel, Polskie Sieci Elektroenergetyczne, PZU, SAP, Samsung, T-Mobile i wiele innych. Więcej o autorce: www.ewablaszczak.com oraz www.facebook.com/EvaBTV.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Lider Alfa / Leszek Czarnecki. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2018. - 246, [1] strona : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
Znakomity powrót autora bestsellerowego „Biznes po prostu” Leszek Czarnecki ukończył Politechnikę Wrocławską z tytułem magistra inżyniera oraz Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, uzyskując tytuł doktora ekonomii. Jest również absolwentem Harvard Business School. Należy do najbardziej kreatywnych polskich przedsiębiorców, jako pierwszy wprowadzał na polski rynek nowoczesne rozwiązania finansowe. Działalność biznesową rozpoczął w latach osiemdziesiątych, zakładając Przedsiębiorstwo Hydrotechniki i Inżynierii TAN. Od ponad dwudziestu lat działa w sektorze finansowym. Jest twórcą ponad 20 start-upów, z których wiele zostało liderami branży, i założycielem Europejskiego Funduszu Leasingowego, Getin Noble Banku, Idea Banku, Towarzystwa Ubezpieczeniowego „Europa”, a także spółki deweloperskiej LC Corp. Osiem utworzonych przez niego spółek debiutowało na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie lub w Londynie. Leszek Czarnecki był wielokrotnie nagradzany przez rozmaite organizacje biznesowe oraz największe polskie i zagraniczne media. Jest autorem pięciu książek o tematyce biznesowej. Od lat związany z Uniwersytetem Ekonomicznym we Wrocławiu, prowadzi również wykłady na wielu uczelniach zagranicznych. Lider alfa to najnowsza książka jednego z najbardziej znanych polskich przedsiębiorców i praktyków biznesu. Autor skupia się w niej na kwestii przywództwa i cech, jakie determinują prawdziwych liderów. Czy przywództwa można się nauczyć, a może rodzimy się z tą umiejętnością? Czy liderem może zostać każdy, czy jedynie wybrani? Jak uwarunkowania biologiczne i inteligencja emocjonalna determinują zdolności przywódcze? Jak prawdziwi liderzy zmieniają oblicze biznesu i otaczającego nas świata? Są to zagadnienia, które od dawna fascynują najwybitniejszych praktyków biznesu. Lider alfa to nie tylko praca teoretyczna, lecz przede wszystkim studium przypadków ukazujące wielość i rozmaitość form i typów przywództwa. Od spektakularnych sukcesów wybitnych liderów po tragiczne w skutkach decyzje osób, które nigdy nie powinny występować w tej roli ? praca ta skupia się na analizie praktycznych aspektów przywództwa. Oprócz najsłynniejszych historii znanych ze światowego biznesu, np. sukcesów założycieli takich firm, jak Ikea, Apple czy Lego, książka zawiera wiele innych przykładów oraz przemyślenia autora bazujące na jego ponaddwudziestoletnim doświadczeniu jako przedsiębiorcy. Publikacja ta to zrównoważona kompozycja teorii i praktyki biznesowej przedstawiona w przejrzysty i zrozumiały sposób. To studium przywództwa na miarę XXI wieku!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mgliste pomysły, niesprawdzone teorie, marzycielskie iluzje… Zanim zaczniesz wcielać je w życie, SPRAWDŹ, czy to zadziała. Ta błyskotliwa książka pomoże ci upewnić się, że wszystko jest przygotowane do startu. Odpowie na pytania: - czy pomysł ma SZANSĘ na sukces? - JAK działać w wybranej branży, aby nie stracić czasu i pieniędzy? - czy to dobry pomysł DLA CIEBIE? Pełna sprawdzonych porad, które od razu możesz zastosować do swojej sytuacji. Ćwiczenia, przykłady z życia, anegdoty z własnego doświadczenia autora, który wiele razy zaczynał od nowa zawodowe życie (z sukcesami!) - wszystko to pomoże ci spojrzeć krytycznie na swój pomysł i działać nie tylko odważnie, ale i rozsądnie. Możesz myśleć o tej książce jak o podręczniku, po który sięgniesz, kiedy będziesz szukać uczciwych wskazówek, jak założyć i poprowadzić firmę, która będzie się wciąż rozwijać. Krok po kroku sprawdzisz, czy jesteś gotowy do startu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czynności sprawdzające, kontrola podatkowa, kontrola celno-skarbowa w praktyce / Beata Hudziak. - Stan prawny październik 2017 r. - Gdańsk : ODDK, copyright 2018. - 130 stron ; 24 cm.
Autorka, doradca podatkowy z wieloletnim doświadczeniem, omawia zagadnienia związane z przebiegiem czynności sprawdzających, kontrolą podatkową oraz kontrolą celno-skarbową. W publikacji m.in.: rodzaje kontroli prowadzonych przez organy podatkowe, cel przeprowadzania czynności sprawdzających, uprawnienia organu w trakcie kontroli krzyżowej, możliwość wszczęcia kontroli podatkowej bez zawiadomienia, przebieg kontroli podatkowej, zabezpieczenie na majątku w trakcie kontroli celno-skarbowej, działanie przez pełnomocnika w trakcie kontroli, zakończenie kontroli i możliwość wniesienia zastrzeżeń, prawa i obowiązki kontrolujących oraz kontrolowanych. Do zalet publikacji należą: przystępny język, przywołane orzecznictwo sądowe, interpretacje organów podatkowych oraz praktyczne wskazówki. W książce zawarto również wyciąg z przepisów prawnych istotnych dla omawianych zagadnień - dział V i VI Ordynacji podatkowej (t.j.: Dz. U. z 2017 r. poz. 201 ze zm.) oraz dział V, rozdział I ustawy o Krajowej Administracji Skarbowej (Dz. U. z 2016 r. poz. 1947 ze zm.). Stan prawny - październik 2017 r.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
„Trzy filary biznesu w Internecie” to pozycja ukazująca 3 obszary, w którym musisz być aktywny, jeśli chcesz, by Twój biznes rozwijał się dynamicznie. Obszary te to Wizerunek, Klienci oraz Świadomość marki. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi marketingowych już jutro możesz konkurować z największymi firmami prowadząc nawet małą, lokalną firmę. Z książki dowiesz się również jakie są najczęstsze błędy firm, chcących świadomie budować swój potencjał i co zrobić, by ich uniknąć. Już czas, by Twój biznes nabrał właściwego rozpędu a prowadzone działania marketingowe miały odpowiednią formę i właściwy kierunek. Czas na efekty! Czas na rozwój, Czas na „Trzy filary biznesu w Internecie”!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Konstytucja biznesu : zbiór przepisów / [redaktor prowadzący Mariusz Kurzyński]. - Stan prawny na 6 kwietnia 2018 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2018. - 523, [1] strona ; 21 cm.
(Seria z Paragrafem / Wolters Kluwer Polska)
W zbiorze zamieszczono ustawy tworzące tzw. Konstytucję biznesu: - Prawo przedsiębiorców - reguluje ogólne zasady w zakresie podejmowania, wykonywania i zakończenia działalności gospodarczej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w tym wiążące przedsiębiorców oraz organy władzy publicznej w ich relacjach z przedsiębiorcami; - o Rzeczniku Małych i Średnich Przedsiębiorców - wprowadza nową instytucję Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców, który stoi na straży praw tych grup przedsiębiorców, w szczególności poszanowania zasady wolności działalności gospodarczej, pogłębiania zaufania przedsiębiorców do władzy publicznej, bezstronności i równego traktowania, zrównoważonego rozwoju, zasady uczciwej konkurencji i poszanowania dobrych obyczajów oraz słusznych interesów przedsiębiorców; - o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy - określa zasady funkcjonowania CEIDG i PIP, a także zadania dotyczące ewidencjonowania oraz udostępniania informacji o przedsiębiorcach będących osobami fizycznymi; - o zasadach uczestnictwa przedsiębiorców zagranicznych i innych osób zagranicznych w obrocie gospodarczym na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - normuje podejmowanie i wykonywanie działalności gospodarczej przez osoby zagraniczne na terytorium Polski, czasowe oferowanie lub świadczenie usług przez osoby zagraniczne na terytorium Polski oraz zasady tworzenia przez osoby zagraniczne będące przedsiębiorcami oddziałów i przedstawicielstw w Polsce; - Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo przedsiębiorców oraz inne ustawy dotyczące działalności gospodarczej - wdraża rozwiązania przewidziane w ustawach z pakietu Konstytucji biznesu. Zasadniczo nowe przepisy wejdą w życie 30 dni od dnia ogłoszenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The motive : why so many leaders abdicate their most important responsibilities
Na okładce i stronie tytułowej: Autor światowego bestsellera Pięć dysfunkcji pracy zespołowej.
Patrick Lencioni, autor bestsellerów „New York Timesa”, napisał kilkanaście książek, w których radzi liderom, jak budować zespoły i przewodzić organizacjom. Tym razem postanowił zająć się czymś innym. Chce spróbować pomóc liderom zrozumieć, dlaczego w ogóle objęli rolę przywódczą i co mogą zrobić, by dobrze się w niej realizować. Pisząc Motywacje lidera prawdopodobnie najbardziej intrygującą książkę w swojej dotychczasowej karierze, Patrick Lencioni postanowił wciągnąć czytelników w rozmowę między dwoma konkurującymi dyrektorami generalnymi. Shay Davis od pół roku kieruje firmą Golden Gate Alarm i powoli zaczyna się martwić, że nie radzi sobie tak dobrze, jak powinien. Nie ma się do kogo zwrócić i ostatecznie decyduje się zasięgnąć rady od kogoś, kogo w normalnych okolicznościach na pewno nie poprosiłby o pomoc. Zaprasza na rozmowę Liama Alcotta, dyrektora firmy, która radzi sobie na rynku znacznie lepiej niż Golden Gate, a którego on osobiście szczerze nie znosi. Powstała wciągająca i inspirująca opowieść biznesowa – pełna zaskakujących zwrotów akcji, połączona z praktycznymi poradami dla liderów – kończy się ostatecznie w sposób równie nieoczekiwany, co odkrywczy. Po drodze Lencioni zachęca czytelnika do szczerej autorefleksji i podpowiada, jak zmienić podejście do pięciu najważniejszych obszarów pracy. Dzięki jego radom liderzy mogą uniknąć błędów, które mogłyby spowolnić rozwój ich organizacji, a nawet zaszkodzić ludziom, których powinni wspierać i inspirować do rozwoju i osiągania celów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes.)
Stuart Mc Adam, doświadczony dyrektor HR i coach, opisuje wszystkie aspekty coachingu kadry kierowniczej (executive coaching). Wyjaśnia, jakie mogą być realne efekty tego procesu i jak zadbać o to, aby był on wartościowy dla firmy i zatrudnionych w niej osób. Dzięki książce dowiesz się m.in.: - czym jest coaching kadry kierowniczej, - jakie są różnice między coachingiem, doradztwem osobistym i konsultingiem, - na czym polega rola coacha i czego należy od niego oczekiwać, - jak dopasować coaching do potrzeb firmy i jej pracowników. Autor przedstawia zagadnienie coachingu z trzech perspektyw: coacha, menedżera go zatrudniającego (sponsora) oraz klienta lub uczestnika.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Coaching / Jenny Rogers ; przekład Katarzyna Konarowska, Dorota Porażka. - Wydanie 2. - Sopot : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2021. - 364, [3] strony : ilustracje, wykres ; 24 cm.
Na okładce: Nowa, rozszerzona edycja bestsellera!
Jak stać się skutecznym coachem? Zupełnie nowe – rozszerzone – wydanie bestsellera Jenny Rogers! Nowe wydanie uwzględnia najnowsze odkrycia neurobiologii i ich praktyczne zastosowania w pracy coacha. Autorka oprócz teorii, podstawowych zasad i technik coachingowych, omawia także zagadnienia praktyczne: budowanie zaufania między coachem a klientem, ustalanie celów, stawianie wyzwań czy pracę z osobą, która doświadczyła traumy. Porusza takie kwestie jak etyka pracy, coaching przez telefon czy udzielanie informacji i rad na sposób coachingowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Akademicka)
Prawo własności intelektualnej to całkowicie nowe wydanie podręcznika akademickiego od wielu lat funkcjonującego na rynku wydawniczym, obejmującego w jednym tomie zagadnienia z zakresu prawa autorskiego i praw pokrewnych oraz prawa własności przemysłowej. W przystępnej i komunikatywnej formie zostały w nim uwzględnione najnowsze zmiany dotyczące zarówno polskiego, jak i europejskiego prawa własności intelektualnej. Książka - oprócz wskazania dorobku doktryny - zawiera liczne wskazówki o charakterze praktycznym, poczynione na podstawie przykładów z orzecznictwa sądów polskich oraz europejskich, co pomaga w rozwiązywaniu problemów dotyczących stosowania prawa własności intelektualnej. Zrozumienie skomplikowanych zagadnień ułatwi bogata szata graficzna: schematy, tabele, rysunki oraz przykłady zarejestrowanych dóbr własności przemysłowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zatory płatnicze w działalności gospodarczej / Małgorzata Sieradzka (redakcja). - Wydanie pierwsze. - Warszawa : "Difin", 2021. - 148 stron : ilustracje ; 23 cm.
Publikacja przedstawia korzyści płynące dla przedsiębiorców w związku z uchwaleniem nowej ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zmianie niektórych ustaw w walce z zatorami płatniczymi (wchodzi w życie 1 stycznia 2020 r.). Przyjęte rozwiązania zmierzają do ograniczenia zatorów płatniczych, czyli opóźnień w płaceniu kontrahentom. Główne rozwiązania ustawy to: skrócenie terminów zapłaty, uprawnienie prezesa UOKiK do ścigania przedsiębiorstw generujących największe zatory, zobowiązanie największych firm do raportowania do MPiT swoich praktyk płatniczych, ulga na złe długi w PIT i CIT. Monografia została podzielona na rozdziały tematyczne, w których omówione zostały nowe rozwiązania prawne. Dodatkowo z uwagi na możliwość sukcesji przedsiębiorstwa osoby fizycznej omówiono aspekty dotyczące sukcesji oraz przejścia na następcę lub zbywcę zobowiązań przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
NAJBARDZIEJ ZNANY PODRĘCZNIK COACHINGU NA ŚWIECIE! "Coaching. Trening efektywności" to książka przełomowa o metodologii coachingu na świecie. Przetłumaczono ją na ponad dwadzieścia języków i sprzedano pół miliona egzemplarzy. John Whitmore prezentuje model GROW, w przystępny sposób wyjaśnia zasady i przebieg procesu coachingu i metody jego wdrażania. Dużo uwagi poświęca relacjom między coachingiem i przywództwem oraz samemu przywództwu. Podkreśla duże znaczenie inteligencji emocjonalnej i duchowej w osiągnięciu sukcesu. Podręcznik Whitmore'a pomoże ci odnaleźć nowe sposoby myślenia o zarządzaniu, efektywności oraz ludziach i dostarczy ci wskazówek coachingowych: Coaching koncentruje się na przyszłych możliwościach. Celem coacha jest budowanie świadomości, odpowiedzialności oraz wiary w siebie. Menedżer może być coachem. Zadaniem menedżera jest wykonanie zadanie i rozwijanie pracowników. Jakość pracy i potrzeba rozwoju wymagają coachingu. Liderzy zorientowani na przyszłość muszą reprezentować pewne wartości, być wiarygodni, błyskotliwi i uporządkowani oraz mieć wizje i wyznaczony cel. John Whitmore to mistrz wyścigów samochodowych oraz twórca coachingu zorientowanego na efektywność. Jest prezesem firmy doradczej Performance Consultants International. Za wieloletnią działalność uhonorowano go tytułem Britain's Number One Business Coach. Przypisuje mu się największy indywidualny wpływ na rozwój coachingu jako roli zawodowej. [merlin.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Skuteczny coaching może pomóc ludziom i organizacjom osiągnąć ich pełny potencjał, zmierzyć się z wyzwaniami i zrealizować określone cele. Coaching umożliwia osobisty i zawodowy rozwój, poprawia wydajność, polepsza wyniki, zwiększa poziom motywacji, a także pomaga w znalezieniu równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym. Książka Coaching biznesowy jest książką cenną zarówno jako wprowadzenie do coachingu dla osób rozważających karierę coacha lub podjęcie współpracy z coachem, prywatnie bądź zawodowo, jak i jako źródło wiedzy dla doświadczonych coachów. Jest to praktyczny podręcznik, odpowiadający na pytania: co? i jak? w odniesieniu do coachingu. Omawia wiele tematów zarówno z perspektywy osobistej, jak i z perspektywy organizacji oraz wyjaśnia strukturę relacji coachingowej. Książka stanowi kompendium wiedzy o technikach, a także o tych najbardziej znanych i tych najświeższych modelach i narzędziach coachingu. Zawiera cenne wskazówki dotyczące szkoleń dla coachów, prowadzenia własnej działalności coachingowej oraz planowania sesji coachingowej. Uzupełniona o arkusze robocze, ćwiczenia, formularze oceny efektywności coachingu oraz międzynarodowe studia przypadków, książka ta stanowi kompletne źródło wiedzy o coachingu ukierunkowanym na poprawę efektywności. O AUTORZE Carol Wilson jest honorową wiceprezes i dyrektor ds. akredytacji w Association for Coaching oraz dyrektor zarządzającą w Performance Coach Training. Zasiada również w Radzie Performance Consultants International sir Johna Whitmorea. Osobiście doświadczyła korzyści z coachingu, współtworząc z Richardem Bransonem studio nagrań Virgin. Była pierwszą kobietą, która odniosła sukces w branży fonograficznej, zakładając świetnie prosperującą wytwórnię płytową. Obecnie Carol Wilson wykłada i prowadzi seminaria podczas konferencji poświęconych kulturze coachingowej oraz stylom przywództwa. Ponadto doradza i pomaga organizacjom wdrożyć strategie mające na celu zmianę ich kultur korporacyjnych. Carol Wilson była nominowana do nagród Association for Coaching: Influence in Coaching oraz Impact in Coaching.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedsiębiorstwo w turystyce medycznej : kierunki rozwoju / Anna Maria Wiśniewska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2020. - 159 stron : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Każdego roku w Polsce powstaje coraz więcej przedsiębiorstw, w tym świadczących usługi medyczne dla osób pragnących poprawić stan swojego zdrowia, lub zadbać o walory zewnętrzne, wybierając zabiegi relaksacyjne, poddając się zabiegom medycyny estetycznej lub chirurgii plastycznej w czasie wolnym od pracy. Wydłużanie się czasu wolnego, starzenie ludności, a zarazem stopniowe bogacenie się społeczeństwa daje możliwości rozwoju i współpracy przedsiębiorstw, świadczących usługi turystyczne oraz medyczne, a pojawianie się nowego sprzętu wymuszana na przedsiębiorcach wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań, wymianę sprzętu oraz szkolenie personelu. Istotne znaczenie ma również nawiązywanie współpracy pomiędzy podmiotami, może ona odbywać się w warunkach lokalnych (gmina) oraz w mikroregionach (województwo), aby turysta - również medyczny, mógł dojechać, swobodnie poruszać się po okolicy, korzystać z lokalnych atrakcji, poznać regionalną kuchnię oraz skorzystać z zabiegów poprawiających samopoczucie i walory estetyczne. Celem prezentowanej pracy jest wykazanie możliwości wykorzystania biznesowego szans rozbudowy turystyki medycznej w Polsce, zidentyfikowanie przedsiębiorstw turystyki medycznej oraz wskazanie jej kierunków rozwoju. Monografia adresowana jest zarówno do przedsiębiorców, jak i pracowników, którzy świadczą usługi w turystyce medycznej, do przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego oraz organizacji turystycznych, ale również do studentów kierunku zarządzanie oraz turystyka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.48 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Media społecznościowe mają się do tych tradycyjnych jak małe firmy do wielkich korporacji. Facebook, Twitter, Instagram &mdash, to narzędzia szybkie, bezpośrednie i pozbawione zadęcia. Twoja firma też taka jest, prawda? Może nie pracują dla Ciebie rzesze ludzi. Może Twoje biuro nie przypomina realizacji marzenia architekta. Może nie dysponujesz milionowym budżetem na reklamę... Ale masz jedną, zasadniczą przewagę nad wielką korporacją, w któ,rej cieniu cichutko rozwijasz swó,j biznes &mdash, jesteś elastyczny! Nowe pomysły wdrażasz zaraz po tym, jak pojawią się w Twojej głowie. Nie musisz ich z nikim konsultować. Gdy przychodzi do Ciebie klient, na bieżąco decydujesz, czy poczęstować go herbatą, dać mu rabat, czy dorzucić gratis. Jesteś blisko. Blisko biznesu, rynku, ludzi. Powiedz im o tym! Najlepiej w mediach, któ,re do Ciebie pasują. Na Twitterze i Facebooku. Pokaż im to zdjęciami umieszczonymi na Pintereście i Instagramie. Zaproś ich do wirtualnego spotkania filmem umieszczonym na YouTube. Na pewno nie wydasz na tę działalność fortuny, bo tu liczą się Twó,j czas i zaangażowanie, nie pieniądze. Tylko... skoro to takie fantastyczne kanały, dlaczego tak niewiele firm umiejętnie z nich korzysta? Liczne firmy są w nich obecne, ale nie znają ich możliwości. Nie mają pojęcia, jak spektakularne efekty mogą uzyskać, jeśli tylko okiełznają ich moc. Bądź sprytniejszy od innych. Poznaj mechanizmy rządzące światem medió,w społecznościowych i zmuś je do tego, by dla Ciebie pracowały!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej