Dyrektorzy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Poczytalnia-Oddział dla dorosłych
(4)
Autor
Fried Jason
(1)
Hansson David Heinemeier
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Lencioni Patrick (1965- )
(1)
Lopp Michael
(1)
Scott Kim Malone
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Witkowska Magda
(1)
Zawiła Tadeusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Dorośli
(23962)
Dzieci
(15614)
6-8 lat
(12326)
9-13 lat
(9268)
0-5 lat
(8029)
Dyrektorzy
(4)
Młodzież
(7541)
14-17 lat
(5058)
Szkoły wyższe
(1130)
18+
(407)
Szkoły średnie
(298)
Szkoły ponadgimnazjalne
(262)
Szkoły podstawowe
(253)
Niewidomi
(179)
Niedowidzący
(146)
Rodzice
(139)
Szkoły ponadpodstawowe
(100)
Klasa 7.
(76)
Klasa 8.
(47)
Nauczyciele
(42)
Studenci
(36)
Menedżerowie
(35)
Poziom podstawowy
(31)
Klasa 4.
(30)
Klasa 5.
(28)
Klasa 6.
(28)
Szkoły zawodowe
(26)
Przedszkola
(23)
Osoby z dysfunkcją wzroku
(22)
Gimnazja
(20)
Prawnicy
(18)
A2 poziom biegłości językowej
(16)
Gracze
(16)
Kobieta
(16)
Poziom niższy średniozaawansowany
(16)
Przedsiębiorcy
(15)
Logopedzi
(14)
Nauczanie początkowe
(14)
Poziom średniozaawansowany
(13)
B2 (poziom biegłości językowej)
(12)
A1 poziom biegłości językowej
(11)
Informatycy
(11)
Dziewczęta
(10)
B1 poziom biegłości językowej
(8)
B2 poziom biegłości językowej
(8)
Nauczyciele przedszkoli
(8)
Klasa 1.
(7)
Pedagodzy
(7)
Programiści
(7)
B1 (poziom biegłości językowej)
(6)
Bibliotekarze
(6)
Psycholodzy
(6)
C1 poziom biegłości językowej
(5)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(5)
Pracownicy naukowi
(5)
Psychoterapeuci
(5)
Ekonomiści
(4)
Klasa 2.
(4)
Klasa 3.
(4)
Nauczyciele nauczania początkowego
(4)
Pracownicy HR
(4)
Sędziowie
(4)
5-8 lat
(3)
Adwokaci
(3)
Animatorzy
(3)
Architekci
(3)
Chłopcy
(3)
Katecheci
(3)
Księgowi
(3)
Lekarze
(3)
Literatura amerykańska
(3)
Mężczyzna
(3)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(3)
Pedagodzy specjalni
(3)
Radcy prawni
(3)
Terapeuci
(3)
Urzędnicy
(3)
Wychowawcy małych dzieci
(3)
Aplikanci
(2)
Bankowcy
(2)
Doradcy podatkowi
(2)
Dyrektorzy szkół
(2)
Dziennikarze
(2)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(2)
Instruktorzy harcerscy
(2)
Inwestorzy indywidualni
(2)
Licea
(2)
Literaturoznawcy
(2)
Nastolatki
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Nauczyciele biologii
(2)
Nauczyciele matematyki
(2)
Nauczyciele szkół podstawowych
(2)
Osoby w wieku starszym
(2)
Politycy
(2)
Poziom zaawansowany
(2)
Pracownicy
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Technikum
(2)
Terapeuci zajęciowi
(2)
Temat
Przywództwo
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Asertywność
(1)
Autorytet
(1)
Etyka biznesu
(1)
Informatycy
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Menedżerowie
(1)
Motywacja
(1)
Organizacja pracy
(1)
Programiści
(1)
Radzenie sobie ze stresem
(1)
Work-life balance (WLB)
(1)
Władza
(1)
Zarządzanie czasem pracy
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Gatunek
Poradnik
(3)
Opowiadania i nowele
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Psychologia
(1)
Rozwój osobisty
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Ta książka nie jest kolejnym poradnikiem o wyciskaniu z siebie resztek sił, aby osiągnąć mityczny sukces i bezustannie się rozwijać. To rzecz o tym, jak można prowadzić firmę i zarządzać zespołem, aby każdy wykonał dobrą robotę i miał dość czasu dla siebie. Przekonasz się, że spokojna praca, uważność, dużo wolnego czasu, sporo niezależności i konsekwentne ograniczanie niepotrzebnego stresu mogą w znakomity sposób przyczynić się do ciągłego i zrównoważonego rozwoju firmy. Dowiesz się, że powiedzenie stanowczego "nie" bezcelowej krzątaninie, wygórowanym celom, usilnym próbom wyprzedzenia konkurencji może w efekcie przynieść godziwy zysk i zadowolenie z życia. Poznasz techniki i strategie zarządzania, które pomogą Ci w osiągnięciu tego celu, i raz na zawsze pożegnasz się z bezcelowym szaleństwem i stresem!
Dowiedz się, jak: przyhamować niezdrowe ambicje i zacząć chronić swój czas pracować bez utraty równowagi, nauczyć się doceniać kompromisy i używać słowa "nie", wprowadzać kontrolowane zmiany, zacząć wybierać spokój.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The motive : why so many leaders abdicate their most important responsibilities
Na okładce i stronie tytułowej: Autor światowego bestsellera Pięć dysfunkcji pracy zespołowej.
Patrick Lencioni, autor bestsellerów „New York Timesa”, napisał kilkanaście książek, w których radzi liderom, jak budować zespoły i przewodzić organizacjom. Tym razem postanowił zająć się czymś innym. Chce spróbować pomóc liderom zrozumieć, dlaczego w ogóle objęli rolę przywódczą i co mogą zrobić, by dobrze się w niej realizować. Pisząc Motywacje lidera prawdopodobnie najbardziej intrygującą książkę w swojej dotychczasowej karierze, Patrick Lencioni postanowił wciągnąć czytelników w rozmowę między dwoma konkurującymi dyrektorami generalnymi. Shay Davis od pół roku kieruje firmą Golden Gate Alarm i powoli zaczyna się martwić, że nie radzi sobie tak dobrze, jak powinien. Nie ma się do kogo zwrócić i ostatecznie decyduje się zasięgnąć rady od kogoś, kogo w normalnych okolicznościach na pewno nie poprosiłby o pomoc. Zaprasza na rozmowę Liama Alcotta, dyrektora firmy, która radzi sobie na rynku znacznie lepiej niż Golden Gate, a którego on osobiście szczerze nie znosi. Powstała wciągająca i inspirująca opowieść biznesowa – pełna zaskakujących zwrotów akcji, połączona z praktycznymi poradami dla liderów – kończy się ostatecznie w sposób równie nieoczekiwany, co odkrywczy. Po drodze Lencioni zachęca czytelnika do szczerej autorefleksji i podpowiada, jak zmienić podejście do pięciu najważniejszych obszarów pracy. Dzięki jego radom liderzy mogą uniknąć błędów, które mogłyby spowolnić rozwój ich organizacji, a nawet zaszkodzić ludziom, których powinni wspierać i inspirować do rozwoju i osiągania celów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie ludźmi jest nie lada wyzwaniem. Kierowanie zespołem programistów przypomina niekończący się tor przeszkód, które nie zawsze udaje się pokonać. Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę na tym szczeblu, czy masz już długoletnie doświadczenie, a może po prostu zastanawiasz się, co przez cały dzień robi menedżer, ta książka przemówi do Ciebie. Pomoże Ci przetrwać i rozwijać się w zespole, który nierzadko jest pełen indywidualistów i ludzi goniących za bogactwem i władzą. Jeśli poszukujesz książki, która bez zbędnej dyplomacji i owijania w bawełnę pokazuje brutalne sedno prawdy o zarządzaniu ludźmi, to właśnie masz ją w ręku. W tym zbiorze zabawnych, na wpół fikcyjnych opowiastek, napisanych językiem pełnym humoru i ironii, kryją się poważne i cenne lekcje, których brakuje w większości klasycznych pozycji o zarządzaniu. Dzięki tej wiedzy dogadasz się z szefem, poradzisz sobie z leniwym pracownikiem czy doprowadzisz skomplikowany projekt do szczęśliwego końca. Czytając tę książkę, zrozumiesz trudne, zmienne i pełne emocji relacje z zespołem i poznasz najbardziej skuteczne metody zarządzania. W jaki sposób menedżer: radzi sobie z trudnymi charakterami w zespole, korzysta z przeczuć, intuicji i treści między słowami, dzieli, rządzi, słucha, mówi i... odmawia, radzi sobie w chwilach kryzysu, z klasą zmienia pracę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce podtytuł: program radykalnej szczerości.
Jak wykorzystać szczerość w bezpośredniej konfrontacji, by pomóc zespołowi w osiągnięciu wspaniałych rezultatów. Odkąd nauczyliśmy się mówić, powtarza się nam, że jeśli nie mamy nic miłego do powiedzenia, to lepiej wcale nie otwierać ust. Gdy jednak zostajesz się menedżerem, mówienie staje się twoją pracą - i obowiązkiem. Autorka niniejszej książki, Kim Scott, zajmowała stanowiska kierownicze w Google i w Apple, gdzie pracowała nad kursem szkoleniowym poświęconym sztuce bycia dobrym szefem. W ostatnich latach zyskała sławę dzięki swojemu nowatorskiemu podejściu do skutecznego zarządzania, które znane jest jako Radykalna Szczerość. Radykalna Szczerość to złoty środek między byciem szefem obrzydliwie agresywnym z jednej strony i rujnująco empatycznym z drugiej. W tym podejściu chodzi o takie kierowanie ludźmi, które łączy w odpowiedni sposób pochwały z krytyką, by pomóc ludziom uzyskiwać lepsze wyniki. Świetni szefowie nawiązują silne relacje ze swoimi pracownikami, a Scott udało się zidentyfikować trzy proste zasady ich budowy: - OSOBISTE ZAANGAŻOWANIE - SKUTECZNOŚĆ - ZROZUMIENIE ZNACZENIA Szef wymagający i wyrozumiały to przewodnik dla wszystkich zagubionych lub wyczerpanych pracowników, napisany zarówno dla szefów, jak i dla każdego, kto ma nad sobą szefa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej