Organizacja pracy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(2)
Placówka
Poczytalnia-Oddział dla dorosłych
(6)
Filia 1
(1)
Autor
Jeznach Andrzej (1954- )
(2)
Eichelberger Wojciech (1944- )
(1)
Fried Jason
(1)
Gawande Atul (1965- )
(1)
Hansson David Heinemeier
(1)
Konieczniak Marek
(1)
Laloux Frederic (1969- )
(1)
Pan Buk
(1)
Pani Bukowa
(1)
Piechocki Marek (1961- )
(1)
Siwek Grzegorz
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Zaręba Maciej (1985- )
(1)
Śmietana Rafał
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Dorośli
(3)
Dyrektorzy
(1)
Menedżerowie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Kobieta
(2636)
Przyjaźń
(2186)
Rodzina
(1974)
Tajemnica
(1795)
Relacje międzyludzkie
(1734)
Organizacja pracy
(-)
Miłość
(1509)
Magia
(1228)
Śledztwo i dochodzenie
(1083)
Nastolatki
(1041)
II wojna światowa (1939-1945)
(974)
Rodzeństwo
(947)
Zwierzęta
(908)
Uczucia
(847)
Dziewczęta
(841)
Życie codzienne
(739)
Uczniowie
(712)
Historia
(683)
Dzieci
(662)
Podróże
(660)
Zabójstwo
(618)
Trudne sytuacje życiowe
(573)
Policjanci
(552)
Sekrety rodzinne
(552)
Ludzie a zwierzęta
(538)
Małżeństwo
(535)
Osoby zaginione
(514)
Walka dobra ze złem
(509)
Chłopcy
(491)
Stworzenia fantastyczne
(480)
Wybory życiowe
(477)
Polityka
(463)
Wojna
(462)
Boże Narodzenie
(460)
Relacja romantyczna
(449)
Uprowadzenie
(439)
Żydzi
(436)
Walka
(432)
Władcy
(429)
Zemsta
(429)
Psy
(423)
Wakacje
(415)
Matki i córki
(395)
Spisek
(393)
Zakochanie
(393)
Poszukiwania zaginionych
(392)
Samotność
(391)
Śmierć
(389)
Dojrzewanie
(385)
Arystokracja
(378)
Czarownice i czarownicy
(357)
Koty
(353)
Władza
(353)
Przestępczość zorganizowana
(351)
Dziennikarze
(350)
Marzenia
(345)
Humor
(341)
Prawo
(337)
Mężczyzna
(320)
Pisarze polscy
(306)
Nauka
(301)
Krainy i światy fikcyjne
(300)
Dzieciństwo
(296)
Ojcowie i córki
(295)
Pisarze
(291)
Prywatni detektywi
(291)
Demony
(286)
Dziadkowie i wnuki
(281)
Duchy
(278)
Zdrada
(276)
Seryjni zabójcy
(273)
Sieroty
(265)
Język polski
(257)
Kultura
(256)
Zarządzanie
(256)
Ojcowie i synowie
(253)
Wojownicy
(252)
Studenci
(247)
Podróże w czasie
(233)
Szkoły
(232)
Politycy
(227)
Samobójstwo
(225)
Superbohaterowie
(225)
Język angielski
(222)
Polacy za granicą
(221)
Lekarze
(220)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(213)
Ucieczki
(213)
Obyczaje i zwyczaje
(211)
PRL
(210)
Zjawiska paranormalne
(209)
Kłamstwo
(204)
Wychowanie w rodzinie
(204)
Czarodzieje
(203)
Potwory
(203)
Grupy rówieśnicze
(202)
Rzeczywistość alternatywna
(202)
Polacy
(201)
Odwaga
(197)
Ludzie bogaci
(195)
Społeczeństwo
(192)
Gatunek
Poradnik
(5)
Opracowanie
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Psychologia
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Ta książka nie jest kolejnym poradnikiem o wyciskaniu z siebie resztek sił, aby osiągnąć mityczny sukces i bezustannie się rozwijać. To rzecz o tym, jak można prowadzić firmę i zarządzać zespołem, aby każdy wykonał dobrą robotę i miał dość czasu dla siebie. Przekonasz się, że spokojna praca, uważność, dużo wolnego czasu, sporo niezależności i konsekwentne ograniczanie niepotrzebnego stresu mogą w znakomity sposób przyczynić się do ciągłego i zrównoważonego rozwoju firmy. Dowiesz się, że powiedzenie stanowczego "nie" bezcelowej krzątaninie, wygórowanym celom, usilnym próbom wyprzedzenia konkurencji może w efekcie przynieść godziwy zysk i zadowolenie z życia. Poznasz techniki i strategie zarządzania, które pomogą Ci w osiągnięciu tego celu, i raz na zawsze pożegnasz się z bezcelowym szaleństwem i stresem!
Dowiedz się, jak: przyhamować niezdrowe ambicje i zacząć chronić swój czas pracować bez utraty równowagi, nauczyć się doceniać kompromisy i używać słowa "nie", wprowadzać kontrolowane zmiany, zacząć wybierać spokój.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The checklist manifesto : how to get things right.
Dlaczego obsługa supermarketu w obliczu katastrofy działa sprawniej niż rząd? Jak brązowe M&M’sy mogą zapobiec zawaleniu się sceny koncertowej? Czego lekarze nauczyli się od pilotów? I dzięki czemu pamiętają, żeby sprawdzić, czy pacjent został dźgnięty nożem czy bagnetem? Kluczem jest właściwa wymiana informacji, a żeby niczego nie pominąć, niezbędna jest CHECKLISTA. Dowiedz się, jak przy pomocy dobrze skonstruowanych list kontrolnych uniknąć prostych błędów i stawić czoła skomplikowanym sytuacjom. Dzięki tej książce nauczysz się, jak sobie poradzić, gdy wszystko wymyka się spod kontroli. Niezależnie od tego, czy jesteś dyrektorem, liderem zespołu (zarówno rockowego, jak i teamu w firmie) czy pracownikiem supermarketu – każdy, nawet najbardziej złożony problem da się rozwiązać dzięki potędze checklisty. Atul Gawande, wybitny amerykański chirurg i jedna ze stu najbardziej wpływowych osób według magazynu „Time”, udowadnia to także na swoim przykładzie. Jest autorem listy, dzięki której znacząco usprawniono służbę zdrowia na całym świecie: odsetek powikłań po operacjach zmniejszył się o 36 procent, a liczba zgonów spadła aż o połowę. Co więcej, jego checklista przyczyniła się nie tylko do uśmierzenia bólu pacjentów, ale także do poczynienia oszczędności liczonych w milionach. To, czego Gawande nauczył się od pilotów odrzutowców, budowniczych drapaczy chmur i szefów kuchni najlepszych nowojorskich restauracji, może pomóc także tobie. Fascynujące przypadki, praktyczne rady i mnóstwo inspiracji czynią z tej książki lekturę obowiązkową dla każdego menedżera i lidera zespołu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Jak naprawdę wygląda zarządzanie bez zarządzania. Turkusowy model kierowania organizacją, o którym mowa w tytule tej książki, to taki, w którym nie ma hierarchii władzy, a miejsce wydawania poleceń zajmuje podejmowanie samodzielnych decyzji. Odbywa się to według następującej zasady: każdy może podjąć każdą decyzję, jeżeli weźmie za nią odpowiedzialność i nikt nie zgłosi stanowczego weta. Sam termin oraz reguły, zgodnie z którymi działa "turkusowa organizacja", zaproponował i opisał Frederic Laloux w słynnej książce "Pracować inaczej". Stała się ona kamieniem, który poruszył lawinę – przez świat biznesu przetacza się właśnie turkusowa rewolucja. Wszystko pięknie. Świetnie, że są organizacje, w których pracownikom daje się tak wiele swobody i zaufania. Z pewnością czują się oni dzięki temu bardziej spełnieni. Tylko co z samą firmą? Co z jej wynikami ekonomicznymi? Czy ten model sprawdza się także dla pracodawcy?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Przedmowa Marka Piechockiego, prezesa polskiej prywatnej firmy zatrudniającej ponad 25 000 pracowników.
Książka Andrzeja Jeznacha jest dziełem niezwykłym. Dla mnie jest pierwszą tego typu publikacją, jaką udało mi się przeczytać w ciągu blisko trzydziestu lat obecności w biznesie. Jej autor z wielką starannością i wyczuciem materii eksploatuje bogactwo filozofii starożytnej i nowożytnej, agnostycznej i religijnej, od Wschodu do Zachodu, by uzyskać wskazówki, jak skutecznie organizować pracę ludzi dla pożytku świata i ich samych. Pokazuje nie tylko, że filozofia ma praktyczną wartość, ale też że tej wartości my, przedsiębiorcy i menedżerowie, przełożeni i podopieczni, nie powinniśmy przeoczyć. (prof. Andrzej Jacek Blikle, autor "Doktryny jakości")
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pracować inaczej / Frederic Laloux ; [przełożył Marek Konieczniak]. - Warszawa : Studio Emka, copyright 2016. - 410, [2] strony : ilustracje ; 23 cm.
U dołu okładki: nowatorski model organizacji inspirowany kolejnym etapem rozwoju ludzkiej świadomości.
Laloux w fascynujący sposób opisuje historię rozwoju organizacji z punktu widzenia rozwoju ludzkiej świadomości, Opiera się między innymi na teorii integralnej Kena Wilbera, który napisał słowo wstępne do książki. Laloux zbadał 12 firm, które działają na rynku przynajmniej 5 lat i zatrudniają przynajmniej 100 pracowników. Wszystkie firmy działają w oparciu o nowy poziom świadomości człowieka, która przekłada się na całkowicie odmienny sposób zarządzania organizacjami. Wyróżnione są trzy przełomowe aspekty: samo-zarządzanie, oparcie na pełni człowieka, szukanie ewolucyjnego celu organizacji, który zastępuje próby przewidywania i kontrolowania przyszłości. Laloux osadza intrygujące studia przypadków w przestrzeni teorii ewolucji człowieka i jego świadomości, od materii do ducha. W ciągu ostatnich 25 lat przeczytałem około setki książek poświęconych zarządzaniu. Tę umieściłbym w pierwszej piątce najważniejszych, obok dzieł takich autorów jak Deming, Drucker, Kohn i Kosewski, gdyż wskazuje na nadchodzenie nowego paradygmatu pracy zespołowej. Andrzej Blikle, członek Academia Europaea, prezes zarządu stowarzyszenia Inicjatywa Firm Rodzinnych, honorowy prezes Centrum im. Adama Smitha
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Człowiek uczy się na błędach, zwłaszcza w pracy. Popełniasz wciąż te same pomyłki? Bądź kreatywny, zacznij popełniać nowe! Od Pana Buka dowiesz się, jak dostać obniżkę zamiast podwyżki i dać się przygnieść przez asap, fakap i dedlajn. Jak znaleźć najgorszą pracę na świecie, a potem nie potrafić jej rzucić. A przede wszystkim - po co pracować, tak właściwie. Pani Bukowa nauczy cię, jak przetrwać w korporacyjnej dżungli i ogarnąć wieczór integracyjny w escape roomie. Jak od siedzenia na Fejsie zostać social media ninją. A także jak obeżreć się na szkoleniu i zawsze, ale to zawsze, mieć przy sobie kubek kawy. Bo narzekamy na pracę, ale w sumie bez niej byłoby nudno. Trzeba tylko wiedzieć, jak robić, żeby się nie narobić.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czy wystarcza nam czasu na wszystko? Większość z nas na podobne pytanie odpowie „nie”. W rzeczywistości jednak każdy z nas ma go więcej, niż mu się wydaje, tylko nie umie nim zarządzać. Z książką Briana Tracy’ego nauczymy się, jak w krótkim czasie osiągnąć więcej, lepiej zarabiać i bardziej cieszyć się życiem. Dzięki skutecznym strategiom i technikom dowiemy się jak: zyskać dwie godziny pracy dziennie, poznając psychologię efektywnego zarządzania czasem, szybciej podejmować lepsze decyzje, wytyczać jasne cele i koncentrować wysiłki na właściwych działaniach, efektywniej radzić sobie ze złożonymi zadaniami, skutecznie wykorzystywać metody zwiększające produktywność. Brian Tracy, bazując na wynikach ponad 25-letnich badań nad strategiami zarządzania czasem, stosowanymi przez ludzi sukcesu, stworzył prosty i efektywny system, dzięki któremu każdy z nas może podnieść jakość swojego życia – i to w ciągu kilku tygodni!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 331 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej