Pracownicy HR
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
dostępne
(3)
wypożyczone
(1)
Placówka
Poczytalnia-Oddział dla dorosłych
(4)
Autor
Bennewicz Maciej (1961- )
(1)
Branson Richard
(1)
Lisek-Derek Monika
(1)
Mitoraj-Jaroszek Małgorzata
(1)
Wilson Carol
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Dorośli
(23963)
Dzieci
(15606)
6-8 lat
(12322)
9-13 lat
(9268)
0-5 lat
(8023)
Pracownicy HR
(4)
Młodzież
(7538)
14-17 lat
(5055)
Szkoły wyższe
(1130)
18+
(407)
Szkoły średnie
(298)
Szkoły ponadgimnazjalne
(262)
Szkoły podstawowe
(253)
Niewidomi
(179)
Niedowidzący
(146)
Rodzice
(138)
Szkoły ponadpodstawowe
(100)
Klasa 7.
(76)
Klasa 8.
(47)
Nauczyciele
(42)
Studenci
(36)
Menedżerowie
(35)
Poziom podstawowy
(31)
Klasa 4.
(30)
Klasa 5.
(28)
Klasa 6.
(28)
Szkoły zawodowe
(26)
Przedszkola
(23)
Osoby z dysfunkcją wzroku
(22)
Gimnazja
(20)
Prawnicy
(18)
A2 poziom biegłości językowej
(16)
Gracze
(16)
Kobieta
(16)
Poziom niższy średniozaawansowany
(16)
Przedsiębiorcy
(15)
Logopedzi
(14)
Nauczanie początkowe
(14)
Poziom średniozaawansowany
(13)
B2 (poziom biegłości językowej)
(12)
A1 poziom biegłości językowej
(11)
Informatycy
(11)
Dziewczęta
(10)
B1 poziom biegłości językowej
(8)
B2 poziom biegłości językowej
(8)
Nauczyciele przedszkoli
(8)
Klasa 1.
(7)
Pedagodzy
(7)
Programiści
(7)
B1 (poziom biegłości językowej)
(6)
Bibliotekarze
(6)
Psycholodzy
(6)
C1 poziom biegłości językowej
(5)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(5)
Pracownicy naukowi
(5)
Psychoterapeuci
(5)
Dyrektorzy
(4)
Ekonomiści
(4)
Klasa 2.
(4)
Klasa 3.
(4)
Nauczyciele nauczania początkowego
(4)
Sędziowie
(4)
5-8 lat
(3)
Adwokaci
(3)
Animatorzy
(3)
Architekci
(3)
Chłopcy
(3)
Katecheci
(3)
Księgowi
(3)
Lekarze
(3)
Literatura amerykańska
(3)
Mężczyzna
(3)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(3)
Pedagodzy specjalni
(3)
Radcy prawni
(3)
Terapeuci
(3)
Urzędnicy
(3)
Wychowawcy małych dzieci
(3)
Aplikanci
(2)
Bankowcy
(2)
Doradcy podatkowi
(2)
Dyrektorzy szkół
(2)
Dziennikarze
(2)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(2)
Instruktorzy harcerscy
(2)
Inwestorzy indywidualni
(2)
Licea
(2)
Literaturoznawcy
(2)
Nastolatki
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Nauczyciele biologii
(2)
Nauczyciele matematyki
(2)
Nauczyciele szkół podstawowych
(2)
Osoby w wieku starszym
(2)
Politycy
(2)
Poziom zaawansowany
(2)
Pracownicy
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Technikum
(2)
Terapeuci zajęciowi
(2)
Temat
Coaching
(2)
Mentoring
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Doradcy personalni
(1)
Doskonalenie zawodowe
(1)
Kadry
(1)
Kształcenie zawodowe
(1)
Motywacja pracy
(1)
Ocena pracowników
(1)
Psychologia pracy
(1)
Zaangażowanie pracowników
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie rozwojem
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Poradnik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Psychologia
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Książka jest skierowana do wszystkich osób zainteresowanych coachingiem, a zwłaszcza do menedżerów, samodzielnych specjalistów pracujących przy zarządzaniu talentami i potencjałem pracowniczym, a także do studentów zainteresowanych przyszłą karierą zawodową i rozwojem osobistym. Osoby, które zawodowo zajmują się treningiem, szkoleniami, a także zarządzaniem, zyskają usystematyzowany materiał do własnego szkolenia coachingowego lub służący do uzupełnienia wiedzy i kompetencji w tej dziedzinie. Uzyskają również materiał pełnego kursu z zakresu coachingu. Kolejne rozdziały, oraz poszczególne techniki i ćwiczenia można wykorzystać do wspierania rozwoju lub prowadzenia szkoleń dla swoich współpracowników, personelu zarządzającego w firmie i klientów zewnętrznych jako całościowy kurs lub jego fragment. Jeśli poszukujesz, czytelniku, nowych umiejętności, albo nowego zawodu, ten podręcznik również sprosta twoim oczekiwaniom i pomoże ci usystematyzować wiedzę na temat rozwoju osobistego, coachingu i mentoringu. Niniejsza publikacja stanowi pełny materiał kursu Coach Praktyk Biznesu realizowanego nieprzerwanie od roku 2007 w Norman Benett Academy, kursu akredytowanego przez European Mentoring & Coaching Council z certyfikatem EQA [European Quality Award]. Składają się nań części teoretyczne podbudowane literaturą, badaniami i udokumentowanymi eksperymentami. Zaprezentowane zostały uznane metody, konkretne ćwiczenia i techniki coachingowe z powodzeniem stosowane w biznesie i w innych formach coachingu, niektóre z nich mają charakter autorski. Ważnym elementem podręcznika są case study i oparte na nich scenariusze coachingowe wykorzystujące realne sytuacje, pozwalające zobrazować lub wyjaśnić przedstawianą koncepcję lub metodę. Podręcznik bazuje na wielu tysiącach godzin szkoleń, coachingów indywidualnych, i grupowych, mentoringach i doradztwie członków zespołu Norman Benett, a także na osobistej wieloletniej pracy autora w roli coacha, menedżera i doradcy. Przy tworzeniu programu i jego elementów warsztatowych zostały uwzględnione najnowsze osiągnięcia światowych trenerów, szkoleniowców, nauczycieli akademickich zarówno z kierunków coachingowych, neurolingwistycznego programowania, jak i psychologii pozytywnej, Gestalt i nurtów behawioralno-poznawczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Na okładce: uwzględnia specyfikę branży IT.
Autorka precyzuje znaczenie rozwoju zasobów ludzkich i jego cel oraz szczegółowo omawia takie zagadnienia, jak określenie potrzeb i ustalenie celów biznesowych i rozwojowych, ocena rezulatów szkoleń czy przygotowanie i prowadzenie szkolenia. Praca zawiera przykłady kwestionariuszy, ankiet i całych szkoleń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Skuteczny coaching może pomóc ludziom i organizacjom osiągnąć ich pełny potencjał, zmierzyć się z wyzwaniami i zrealizować określone cele. Coaching umożliwia osobisty i zawodowy rozwój, poprawia wydajność, polepsza wyniki, zwiększa poziom motywacji, a także pomaga w znalezieniu równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym. Książka Coaching biznesowy jest książką cenną zarówno jako wprowadzenie do coachingu dla osób rozważających karierę coacha lub podjęcie współpracy z coachem, prywatnie bądź zawodowo, jak i jako źródło wiedzy dla doświadczonych coachów. Jest to praktyczny podręcznik, odpowiadający na pytania: co? i jak? w odniesieniu do coachingu. Omawia wiele tematów zarówno z perspektywy osobistej, jak i z perspektywy organizacji oraz wyjaśnia strukturę relacji coachingowej. Książka stanowi kompendium wiedzy o technikach, a także o tych najbardziej znanych i tych najświeższych modelach i narzędziach coachingu. Zawiera cenne wskazówki dotyczące szkoleń dla coachów, prowadzenia własnej działalności coachingowej oraz planowania sesji coachingowej. Uzupełniona o arkusze robocze, ćwiczenia, formularze oceny efektywności coachingu oraz międzynarodowe studia przypadków, książka ta stanowi kompletne źródło wiedzy o coachingu ukierunkowanym na poprawę efektywności. O AUTORZE Carol Wilson jest honorową wiceprezes i dyrektor ds. akredytacji w Association for Coaching oraz dyrektor zarządzającą w Performance Coach Training. Zasiada również w Radzie Performance Consultants International sir Johna Whitmorea. Osobiście doświadczyła korzyści z coachingu, współtworząc z Richardem Bransonem studio nagrań Virgin. Była pierwszą kobietą, która odniosła sukces w branży fonograficznej, zakładając świetnie prosperującą wytwórnię płytową. Obecnie Carol Wilson wykłada i prowadzi seminaria podczas konferencji poświęconych kulturze coachingowej oraz stylom przywództwa. Ponadto doradza i pomaga organizacjom wdrożyć strategie mające na celu zmianę ich kultur korporacyjnych. Carol Wilson była nominowana do nagród Association for Coaching: Influence in Coaching oraz Impact in Coaching.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dobre zarządzanie oznacza pokazanie przeciętnym ludziom, jak wykonywać pracę najlepszych. John D. Rockefeller Zarządzanie zaangażowaniem pracowników to takie słowo klucz, które co jakiś czas jak bumerang powraca w każdej organizacji. Szczególnie w okresie prosperity sposoby na zwiększenie zaangażowania pracowników wzbudzają zainteresowanie zarządu, niepokój menedżerów i panikę działu HR. Przeprowadza się analizy, zwołuje zebrania kadry zarządzającej, zatrudnia zewnętrzną firmę, która ma ?podnieść morale i zwiększyć motywację?, organizuje kilka szkoleń i... cisza. Przychodzi kryzys, obroty spadają, temat umiera śmiercią naturalną. Aż do momentu, kiedy znów ktoś zauważa, że pracownicy są ważni. Czy zatem zaangażowanie pracowników w lepsze, wydajniejsze wykonywanie powierzonych zadań to tylko mrzonka? Czy należy na nie machnąć ręką i robić swoje? Oczywiście, że nie! Prawda jest taka, że potencjał do zwiększenia entuzjazmu pracowników bez jakichkolwiek nakładów finansowych w większości firm jest potężny! Ludzie przeważnie chcą lepiej pracować. Problem leży gdzie indziej. Jest nim brak odpowiedniego podejścia wśród menedżerów. A przecież podstawowym zadaniem menedżera jest umiejętność motywowania podwładnych. Tylko dzięki temu firma będzie w stanie rozwijać się, a nawet przetrwać większość rynkowych kryzysów i wyjść z nich zwycięsko.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej