Psychologia pracy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(13)
Forma i typ
Książki
(13)
Publikacje popularnonaukowe
(7)
Poradniki i przewodniki
(6)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(12)
wypożyczone
(1)
Placówka
Poczytalnia-Oddział dla dorosłych
(12)
Filia 2
(1)
Autor
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(5)
Bell Arthur H. (1946- )
(1)
Benjamin Susan F
(1)
Carew Donald
(1)
Denderski Mikołaj
(1)
Graeber David (1961- )
(1)
Hal Burrows
(1)
Johnson Spencer
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Karbowski Marcin
(1)
Kubiak Jolanta
(1)
Lorber Robert
(1)
Mierzwińska Ewelina
(1)
Mitoraj-Jaroszek Małgorzata
(1)
Parisi-Carew Eunice
(1)
Pease Allan
(1)
Radzicki Józef
(1)
Rogozińska Anna
(1)
Schwartz Barry (1946- )
(1)
Strumińska Dorota
(1)
Sztukowski Wojciech
(1)
Sęk Helena (1938- )
(1)
William Oncken Jr
(1)
Witkowska Magda
(1)
Zigarmi Drea
(1)
Zigarmi Patricia
(1)
Żywicki Mateusz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
1901-2000
(4)
1945-1989
(2)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Odbiorca
Menedżerowie
(5)
Dorośli
(3)
Pracownicy HR
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Temat
Kobieta
(2634)
Przyjaźń
(2179)
Rodzina
(1971)
Tajemnica
(1789)
Relacje międzyludzkie
(1733)
Psychologia pracy
(-)
Miłość
(1507)
Magia
(1221)
Śledztwo i dochodzenie
(1083)
Nastolatki
(1037)
II wojna światowa (1939-1945)
(974)
Rodzeństwo
(945)
Zwierzęta
(905)
Uczucia
(845)
Dziewczęta
(836)
Życie codzienne
(739)
Uczniowie
(705)
Historia
(681)
Dzieci
(661)
Podróże
(660)
Zabójstwo
(618)
Trudne sytuacje życiowe
(571)
Policjanci
(552)
Sekrety rodzinne
(550)
Ludzie a zwierzęta
(536)
Małżeństwo
(534)
Osoby zaginione
(513)
Walka dobra ze złem
(507)
Chłopcy
(484)
Stworzenia fantastyczne
(480)
Wybory życiowe
(476)
Polityka
(463)
Wojna
(462)
Boże Narodzenie
(460)
Relacja romantyczna
(449)
Uprowadzenie
(439)
Żydzi
(435)
Władcy
(429)
Zemsta
(427)
Walka
(425)
Psy
(422)
Wakacje
(415)
Matki i córki
(393)
Poszukiwania zaginionych
(392)
Samotność
(391)
Zakochanie
(391)
Spisek
(390)
Śmierć
(389)
Dojrzewanie
(383)
Arystokracja
(378)
Czarownice i czarownicy
(354)
Koty
(353)
Władza
(353)
Dziennikarze
(349)
Przestępczość zorganizowana
(349)
Marzenia
(344)
Humor
(339)
Prawo
(337)
Mężczyzna
(320)
Pisarze polscy
(306)
Nauka
(301)
Krainy i światy fikcyjne
(300)
Dzieciństwo
(296)
Ojcowie i córki
(295)
Pisarze
(291)
Prywatni detektywi
(291)
Demony
(280)
Dziadkowie i wnuki
(278)
Zdrada
(275)
Seryjni zabójcy
(270)
Duchy
(267)
Sieroty
(265)
Język polski
(257)
Kultura
(256)
Zarządzanie
(256)
Ojcowie i synowie
(252)
Wojownicy
(252)
Studenci
(245)
Podróże w czasie
(233)
Szkoły
(230)
Politycy
(227)
Samobójstwo
(225)
Superbohaterowie
(224)
Język angielski
(222)
Polacy za granicą
(221)
Lekarze
(219)
Ucieczki
(213)
Obyczaje i zwyczaje
(210)
PRL
(210)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(210)
Wychowanie w rodzinie
(204)
Kłamstwo
(203)
Grupy rówieśnicze
(202)
Rzeczywistość alternatywna
(202)
Zjawiska paranormalne
(202)
Polacy
(201)
Czarodzieje
(200)
Potwory
(200)
Odwaga
(197)
Ludzie bogaci
(194)
Społeczeństwo
(192)
Gatunek
Poradnik
(8)
Opracowanie
(2)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(12)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Zarządzanie i marketing
(7)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Rozwój osobisty
(1)
13 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Praktyczne porady pokazujące jak zwalaczac mobbing i unikać destrukcyjnych zachowań. Jak powstrzymać przemoc słowną w pracy Któż choć raz w swojej karierze zawodowej nie usłyszał przykrych słów wypowiedzianych ostrym bądź zjadliwym tonem przez szefa lub współpracownika? Przemoc słowna jest powszechnym zjawiskiem w wielu firmach. Autor wyjaśnia, na czym ona polega, bada metody ludzi posługujących się obelgami, analizuje psychikę ofiar i okoliczności, w jakich dochodzi do tego typu nadużyć. Proponuje też działania, które można podjąć indywidualnie lub w całej firmie, by ujawniać i zwalczać takie destruktywne zachowania i kształtować środowisko pracy sprzyjające wydajności, kreatywności i dobremu samopoczuciu. Artur H. Bell doktoryzował się na Uniwersytecie Harvarda. Wykłada komunikację w zarządzaniu na University of San Francisco. Był konsultantem firm z listy "Fortune 500", napisał wiele książek o strategiach zarządzania, metodach porozumiewania się i języku..
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł. i s. tyt. : Setki fraz gotowych do użycia w konfliktach, konfrontacjach i interakcji ze skomplikowanymi osobowościami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The one minute manager builds high performing teams.
Nigdy dotychczas koncepcja pracy zespołowej nie miała tak istotnego znaczenia dla funkcjonowania i sukcesu organizacji. Ken Blanchard, współautor bestsellerów Raving Fans, Jednominutowy Menedżer oraz Gung Ho!, wraz z Donaldem Carewem i Eunice Parisi-Carew opisuje cztery etapy rozwoju, jakie przechodzą wszystkie zespoły w drodze do osiągnięcia wysokiej wydajności - rozpoznanie, niezadowolenie, integrację i produkcję. Autorzy wyjaśniają, w jaki sposób powinien działać menedżer, by każda grupa stała się w pełni efektywna szybko i praktycznie bezstresowo. Ten cenny dodatek do biblioteki Jednominutowego Menedżera® jest lekturą obowiązkową dla każdego, kto pracuje z grupami i chce zbudować wysokowydajny zespół. Każdy nowy zespół na drodze do skuteczności pokonuje cztery fazy rozwoju: fazę orientacji fazę niezadowolenia fazę integracji fazę rezultatów Ty jako dobry menedżer zespołu musisz wiedzieć, na czym polega każda z faz. Musisz rozumieć dynamikę grupy i prowadzić swoich ludzi, nie działając wbrew ich naturalnym ludzkim tendencjom. Dobrze prowadzony zespół rozwiązuje trudniejsze problemy, podejmuje lepsze decyzje i, co najważniejsze, wykazuje większe zaangażowanie przekładające się na wyniki pracy. Zatem do dzieła!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jednominutowy Menedżer i przywództwo w jasny i prosty sposób uczy menedżerów sztuki Przywództwa Sytuacyjnego® - prostego systemu, w którym nie uznaje się tradycyjnej postawy, polegającej na traktowaniu wszystkich podwładnych w ten sam sposób. Dowiesz się z niej, dlaczego indywidualne dostosowywanie stylów kierowania do poszczególnych pracowników jest tak ważne, dlaczego warto wiedzieć, kiedy należy udzielać wskazówek, wspierać, a kiedy krytykować, oraz jak wybrać styl przywództwa najlepszy dla danej osoby. Dowiesz się także, jak konsekwentne stosowanie jednominutowych technik poprawi jakość zarządzania i przyczyni się do wzrostu motywacji wśród pracowników twojej firmy. Ta godna uwagi, a zarazem łatwa w odbiorze książka zawiera podstawowe wiadomości i wskazówki na temat kreatywnego, spersonalizowanego przywództwa, dzięki którym twoi ludzie zaczną uzyskiwać najlepsze wyniki, a firma osiągnie najwyższe jak dotąd obroty finansowe. Książka ta stanie się dla ciebie przewodnikiem, do którego będziesz wielokrotnie powracał, dopóki posługiwanie się zróżnicowanymi stylami przywództwa w kierowaniu pracą innych i wspieraniu jej nie stanie się twoją drugą naturą, zarówno w roli menedżera, jak i rodzica.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The one minute manager meets the monkey.
Nie zajmuj się rozwiązywaniem cudzych problemów! - ta zasada cię wyzwoli. Dzięki tej książce dowiesz się jak w prosty sposób zyskać czas na rzeczy, które chcesz lub musisz zrobić. Menedżer rozwiązujący problemy za swoich pracowników bardzo szybko staje się najmniej efektywnym członkiem zespołu. Z właściwym dla siebie poczuciem humoru autorzy przedstawiają go jako nieszczęśnika otoczonego przez stado małp. Następnie uczą czytelnika jak wybrnąć z takiej sytuacji i przekazać odpowiedzialność za poszczególne zadania właściwym osobom. Dzięki czterem zasadom Onckena każdy menedżer nauczy się efektywnie wykorzystywać potencjał wszystkich pracowników organizacji, a w szczególności własny. Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się dlaczego w weekendy tkwisz w biurze, podczas gdy twoi podwładni odpoczywają w domowym zaciszu - ta książka jest dla ciebie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The new one minute manager.
NOWE wydanie, oparte na ponadczasowym biznesowym klasyku - zaktualizowane tak, aby współczesny czytelnik mógł szybciej odnieść sukces w szybko zmieniającym się świecie. Jednominutowy Menedżer to książka, która pomogła milion ludziom osiągnąć sukces w życiu zawodowym i osobistym. Choć ogólne zasady w niej przedstawione mają charakter ponadczasowy, nasz świat bardzo się zmienił, odkąd została ona wydana po raz pierwszy. W związku z dynamicznym rozwojem technologii, globalizacją rynków, usprawnieniem komunikacji, a także rosnącą presją na pracowników korporacji, od których oczekuje się coraz lepszych wyników przy coraz niższym nakładzie środków - zasobów, pieniędzy czy czasu pracy - w naszym świecie dokonała się prawdziwa rewolucja. Ken Blanchard i Spencer Johnson przedstawiają zatem Nowego Jednominutowego Menedżera, czyli te same cenne i ważne wnioski w ujęciu bliższym nowemu pokoleniu. Jest to zwięzła i przystępna opowieść, dzięki której czytelnik poznaje trzy praktyczne tajniki przewodzenia innym - a jednocześnie dowiaduje się, dlaczego one cały czas tak dobrze się sprawdzają. Tę klasyczną opowieść o młodym pracowniku, który szuka wzoru efektywnego menedżera, czyta się równie ciekawie jak trzydzieści lat temu, tym bardziej że dziś jej przesłanie wydaje się szczególnie aktualne i pomocne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jednominutowy Menedżer odniósł jeden z najbardziej spektakularnych sukcesów w historii. Tytuł ten osiągnął wielką popularność nie tylko w kręgach związanych z wielkimi korporacjami, ale również wśród właścicieli małych film, przedstawicieli handlowych, gospodyń domowych i nauczycieli. Został doceniony przez reprezentantów zarządów wielu firm znajdujących się na liście Fortune 500, którzy często określali go jako lekturę obowiązkową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Ekonomiczna)
Czy myślisz, że twoja praca ma znaczenie? Jeśli uważasz, że nie, to prawdopodobnie masz rację - i należysz do coraz większego grona osób wykonujących zawody, które nie mają żadnego sensu. Antropolog David Graeber w swojej najnowszej książce zgłębia zjawisko gównowartych prac i zastanawia się, co to mówi nam o dzisiejszym systemie społeczno-gospodarczym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Sensus)
Twoje życiowe plany i marzenia czekają na dodanie im skrzydeł! Nie wierz w „jutro” ani „od poniedziałku”. Gdy potrzebujesz zmienić coś w swoim życiu, podnieść się z gorszych momentów, zacząć realizować swoje plany, nie masz czasu na odkładanie tego na wiecznie nienadchodzące „kiedyś”. Wiem, że na naszej życiowej drodze mnóstwo jest chwil zwątpienia w swój plan, obrany cel, sens podejmowanych działań. I w samego siebie. Znam te wszystkie stany, bo sama przez nie przechodziłam. I nie zawsze byłam taka świadoma, uważna i skupiona na “tu i teraz”. Przeciwnie - nie potrafiłam znaleźć czasu na odpoczynek, wpadałam w kołowrotek pracy i mieszałam swoje priorytety. Przeszłam przez ten labirynt, wyciągając z niego zarówno siebie, jak i później mnóstwo innych kobiet. Chcę byś i Ty, z moją pomocą, znalazła swój sposób na przejście tej drogi!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Na okładce: uwzględnia specyfikę branży IT.
Autorka precyzuje znaczenie rozwoju zasobów ludzkich i jego cel oraz szczegółowo omawia takie zagadnienia, jak określenie potrzeb i ustalenie celów biznesowych i rozwojowych, ocena rezulatów szkoleń czy przygotowanie i prowadzenie szkolenia. Praca zawiera przykłady kwestionariuszy, ankiet i całych szkoleń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Naucz się korzystać z języka ciała, by zwiększyć swoją skuteczność w życiu zawodowym! Osiemdziesiąt procent informacji o ludziach czerpiemy nie z ich słów, lecz z gestów i zachowania. Ten praktyczny poradnik pozwoli ci lepiej funkcjonować w codziennym życiu zawodowym. Autorzy, analizując charakterystyczne grupy gestów, doradzą ci m.in., jak: - z sukcesem przejść przez rozmowę kwalifikacyjną, - przeprowadzić skuteczną prezentację lub spotkanie biznesowe, - z wdziękiem zachować się na firmowej imprezie bądź pierwszego dnia w nowej pracy, - za pomocą odpowiedniego uścisku ręki nawiązać właściwe relacje ze współpracownikami, przełożonymi i klientami, - właściwie odczytywać mylące sygnały wysyłane przez przedstawicieli płci przeciwnej. Naucz się korzystać z języka ciała, by zwiększyć swoją skuteczność w biznesowym życiu!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(TED Books : małe książki o wielkich ideach)
Dlaczego pracujemy? Pytanie to wydaje się tak proste. Ale profesor Barry Schwartz dowodzi, że odpowiedź jest zaskakująca i złożona. Od dawna uczono nas, że głównym powodem, dla którego pracujemy, są pieniądze. Nawet uformowaliśmy infrastrukturę naszego społeczeństwa w taki sposób, aby odpowiadała tej wierze. Dlaczego zatem tak wiele osób jest niezadowolonych ze swojej pracy, pomimo otrzymywanego wynagrodzenia? I dlaczego tak wiele osób odnajduje olbrzymie spełnienie i satysfakcję w pracy niewymagającej dużego wysiłku? Schwartz bada, dlaczego tak wielu uważa, że celem pracy powinno być zarabianie pieniędzy, jak zaczęliśmy wierzyć, że tylko pieniędzmi można kogoś przekonać do lepszej pracy i dlaczego stworzyło to niebezpiecznie błędny system. Dzięki fascynującym studiom i ciekawym anegdotom książka rozwiewa ten mit. Schwartz prowadzi nas przez szpitale i salony fryzjerskie, fabryki dywanów i klasy szkolne, pokazując pracowników we wszystkich dziedzinach życia, prezentując trendy i wzorce, które prowadzą do szczęścia w miejscu pracy. Jak dotarliśmy do tego zawikłanego miejsca? Jak zmienia się sposób naszej pracy? Z wielką intuicją i mądrością Schwartz pokazuje nam, jak podjąć pierwsze kroki w kierunku zrozumienia i umożliwienia znalezienia wspaniałej pracy. O książkach z serii TED Books. Małe książki o wielkich ideach. Są na tyle krótkie, że można je przeczytać za jednym posiedzeniem, ale na tyle długie, że pozwalają na pogłębione poznanie tematu. Ta różnorodna seria zawiera pozycje, których tematyka krąży od architektury do świata biznesu, od podróży w czasie do miłości, i doskonale nadaje się dla ciekawych świata wielbicieli czytania. Każdej z książek TED towarzyszy powiązana z nią prelekcja, którą można obejrzeć online na TED.com. Książki kontynuują tam, gdzie kończy się wykład. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nowe Tendencje w Psychologii ; t 7.)
Spis treści Wstęp (Helena Sęk) Christina Masłach: Wypalenie - w perspektywie wielowymiarowej (przetłumaczył Józef Radzicki) Ayala M. Pines: Wypalenie - w perspektywie egzystencjalnej (przetłumaczył Józef Radzicki) Matthias Burisch: W poszukiwaniu teorii - przemyślenia na temat natury i etiologii wypalenia (przetłumaczył Mateusz Żywieki) Helena Sęk: Uwarunkowania i mechanizmy wypalenia zawodowego w modelu społecznej psychologii poznawczej Wilmar B. Schaufeli, Dirk Enzmann, Nóelle Girault: Przegląd metod pomiaru wypalenia zawodowego (przetłumaczył Mateusz Żywicki) Tomasz Pasikowski: Polska adaptacja kwestionariusza Masłach Burnout lnventory Helena Sęk: Wypalenie zawodowe u nauczycieli. Uwarunkowania i możliwości zapobiegania Dirk Van Dierendonck, Wilmar B. Schaufeli, Herman J. Sixma: Wypalenie zawodowe wśród lekarzy ogólnych z perspektywy teorii równości (przetłumaczył Mateusz Żywicki) Maria Beisert: Przejawy, mechanizmy i przyczyny wypalania się pielęgniarek Wilmar B. Schaufeli: Ocena skuteczności warsztatu radzenia sobie z wypaleniem dla pielęgniarek (przetłumaczył Mateusz Żywicki) Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej