Motywacja pracy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(12)
Forma i typ
Książki
(10)
Publikacje popularnonaukowe
(8)
Audiobooki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(9)
wypożyczone
(3)
Placówka
Poczytalnia-Oddział dla dorosłych
(12)
Autor
Allworth James
(1)
Białopiotrowicz Grażyna
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Christensen Clayton M
(1)
Dillon Karen
(1)
Doroba Anita
(1)
Erikson Thomas (1965- )
(1)
Grazier Peter
(1)
Głogowski Bartosz (1979- )
(1)
Hasooni-Abood Diana
(1)
Król Małgorzata (ekonomia)
(1)
Lewicka Dagmara
(1)
Lipka Anna (ekonomia)
(1)
Miller Douglas (1966- )
(1)
Penc Józef (1939- )
(1)
Randolph W. Alan (1946- )
(1)
Rogalska Marzena
(1)
Sasin Maciej
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Steczek Patryk. (1978- )
(1)
Sztukowski Wojciech
(1)
Waszczak Stanisław
(1)
Winnicka-Wejs Alicja
(1)
Woźniak Jacek
(1)
Ściborek Zbigniew
(1)
Żurek Artur
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Dorośli
(1)
Kadry
(1)
Pracownicy
(1)
Pracownicy HR
(1)
Temat
Kobieta
(2634)
Przyjaźń
(2174)
Rodzina
(1971)
Tajemnica
(1789)
Relacje międzyludzkie
(1733)
Motywacja pracy
(-)
Miłość
(1508)
Magia
(1221)
Śledztwo i dochodzenie
(1083)
Nastolatki
(1037)
II wojna światowa (1939-1945)
(974)
Rodzeństwo
(945)
Zwierzęta
(905)
Uczucia
(844)
Dziewczęta
(835)
Życie codzienne
(737)
Uczniowie
(705)
Historia
(681)
Dzieci
(661)
Podróże
(660)
Zabójstwo
(618)
Trudne sytuacje życiowe
(571)
Policjanci
(552)
Sekrety rodzinne
(550)
Ludzie a zwierzęta
(536)
Małżeństwo
(534)
Osoby zaginione
(513)
Walka dobra ze złem
(507)
Chłopcy
(484)
Stworzenia fantastyczne
(480)
Wybory życiowe
(476)
Polityka
(463)
Wojna
(462)
Boże Narodzenie
(460)
Relacja romantyczna
(449)
Uprowadzenie
(439)
Żydzi
(435)
Władcy
(429)
Zemsta
(427)
Walka
(425)
Psy
(422)
Wakacje
(415)
Matki i córki
(393)
Poszukiwania zaginionych
(392)
Samotność
(391)
Zakochanie
(391)
Spisek
(390)
Śmierć
(389)
Dojrzewanie
(383)
Arystokracja
(378)
Czarownice i czarownicy
(354)
Koty
(353)
Władza
(353)
Dziennikarze
(349)
Przestępczość zorganizowana
(349)
Marzenia
(344)
Humor
(339)
Prawo
(337)
Mężczyzna
(320)
Pisarze polscy
(306)
Nauka
(301)
Krainy i światy fikcyjne
(300)
Dzieciństwo
(296)
Ojcowie i córki
(295)
Pisarze
(291)
Prywatni detektywi
(291)
Demony
(280)
Dziadkowie i wnuki
(278)
Zdrada
(276)
Seryjni zabójcy
(270)
Duchy
(267)
Sieroty
(265)
Język polski
(256)
Kultura
(256)
Zarządzanie
(256)
Ojcowie i synowie
(252)
Wojownicy
(252)
Studenci
(246)
Podróże w czasie
(233)
Szkoły
(230)
Politycy
(227)
Samobójstwo
(225)
Superbohaterowie
(224)
Język angielski
(222)
Polacy za granicą
(221)
Lekarze
(219)
Ucieczki
(213)
Obyczaje i zwyczaje
(210)
PRL
(210)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(210)
Wychowanie w rodzinie
(204)
Grupy rówieśnicze
(202)
Kłamstwo
(202)
Rzeczywistość alternatywna
(202)
Zjawiska paranormalne
(202)
Polacy
(201)
Czarodzieje
(200)
Potwory
(200)
Odwaga
(197)
Ludzie bogaci
(194)
Społeczeństwo
(192)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Poradnik
(6)
Podręcznik
(2)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(7)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Zarządzanie i marketing
(3)
Psychologia
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
12 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Kobiety potrafią doskonale sobie radzić w sferze biznesu. Wciąż jednak istnieją obszary funkcjonowania, w których wiele z nich poszukuje wzorca, działając metodą prób i błędów lub kierując się stereotypami społecznymi, co w efekcie prowadzi do osłabienia ich pozycji w organizacji. Książka zawiera wiele wartościowych, praktycznych wskazówek, które pomogą kobietom budować swoją pozycję i autorytet w dzisiejszej biznesowej rzeczywistości, doskonalić umiejętność kierowania zespołem i motywowania pracowników, rozwijać umiejętności komunikacyjne i świadomie budować swój wizerunek. Cenną inspiracją dla nich może się okazać także sześć wywiadów z niezwykłymi kobietami, które przebyły własną drogę w sferze biznesu – sześć porywających historii zwieńczonych happy endem. Nie każda z bohaterek tych rozmów wiedziała od razu, że biznes to jej przeznaczenie, ale każda bez wahania oddała się swojej pasji. Wszystkie odniosły sukces, choć dla każdej z nich ten sukces co innego znaczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W dzisiejszych czasach oczekuje się od nas wszystkich w pracy coraz większej skuteczności zespołowej. Czy jednak wiemy, jak zbudować zespół, który naprawdę potrafi wykorzystać wiedzę, doświadczenie i motywację swoich członków? Większość z nas nie wie, szybko popada we frustrację, poddaje się i skłania ku samodzielnemu działaniu, ale w dzisiejszym środowisku biznesowym nie jest to dobre rozwiązanie. Na szczęście jest lepszy sposób. Trzej eksperci, Ken Blanchard, Alan Randolph i Peter Grazier, przedstawiają nam w tej książce trzyetapowy proces, dzięki któremu potrafimy przekształcić każdy zespół w tzw. zespół na wyższym poziomie, czyli zespół wykorzystujący efektywnie pomysły i motywację wszystkich swoich członków oraz czas swoich przywódców, proces przynoszący korzyści każdemu członkowi zespołu z osobna i całej organizacji.Dyskusje, analizy przykładów i pytania pomogą czytelnikowi i jego kolegom z zespołu nauczyć się dzielenia informacjami, by budować większe zaufanie i poczucie odpowiedzialności, jasnego wyznaczania granic, by dać członkom zespołu wolność do odpowiedzialnego działania, oraz zarządzania samym sobą, by zespołowo podejmować dobre decyzje. Jeśli wprowadzisz w życie rady zawarte w tej książce, przekonasz się, że praca zespołowa sprawia przyjemność, daje satysfakcję i zapewnia wysoką wydajność.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. KM.331 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Mój szef jest idiotą : jak poradzić sobie z szefem, aby nie przeszkadzał nam w pracy / Thomas Erikson ; tłumaczenie Diana Hasooni-Abood. - Warszawa : Wielka Litera, copyright 2018. - 1 płyta audio (CD) (9 godz. 36 min.) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
(W Audio)
Znany szwedzki trener i behawiorysta rozprawia się ze złymi szefami. I przekonuje, że nawet z najcięższymi przypadkami można się dogadać. Czy wiecie, że ludzie najczęściej zwalniają się z powodu szefa, a nie z powodu pracy?
Zastanawiasz się czasami, dlaczego szef zachowuje się tak a nie inaczej? Rozmyślasz, jak powinieneś ułożyć sobie z nim relacje, by praca przestała być horrorem? A może sam jesteś szefem i codziennie zmagasz się z pracownikami, którzy ewidentnie się obijają? Jeśli tak, to ta książka jest właśnie dla Ciebie. Powiedzmy sobie szczerze: świat jest pełen złych szefów. Na każdym szczeblu, w każdej firmie znajdziemy szefów, którzy przysparzają problemów sobie, współpracownikom, są niekompetentni i zwyczajnie wredni. Mamy szefów, którzy unikają odpowiedzialności, i takich, przez których przemawia czyste zło. Część z nich jest tak nieudolna, że firma w zasadzie dałaby sobie lepiej radę bez nich. Jesteś tego świadomy, a mimo to codziennie musisz wykonywać ich głupie polecenie. I do tego z uśmiechem… Pewnie często zadajesz sobie pytanie, co właściwie myśli twój szef i skąd się biorą jego irracjonalne zachowania. Dlaczego więc nie przyjrzeć się źródłom niektórych jego dziwactw, aby zabezpieczyć się przed ich przykrymi skutkami? Unikanie bycia palantem nie wymaga żadnego wykształcenia. Wystarczy tylko trochę zdrowego rozsądku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM.005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Głównym celem książki jest określenie relacji pomiędzy poziomem i strukturą kosztów jakości odnoszonych do zarządzania kapitałem ludzkim a poziomem ryzyka personalnego. Chodzi o wykazanie, iż ponoszenie tych kosztów jest opłacalne, gdyż przynosi korzyści w postaci niższego ryzyka. Ze względu na szerokie spektrum działań personalnych obarczonych ryzykiem (a są nim obarczone praktycznie wszystkie działania) zdecydowano się na wybór jednego z nich, a mianowicie ? kształtowania motywacji wewnętrznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nigdy wcześniej błyskotliwi liderzy i członkowie zespołów nie byli tak cenieni jak dziś. Praca zespołowa to siła napędowa każdej organizacji – jeśli układa się dobrze, może przynieść oszałamiające efekty, jeśli się nie układa, kłopoty są nieuniknione. Zespoły to poradnik, który pomoże tobie i twojemu zespołowi wspiąć się na wyżyny doskonałości. Dowiesz się z niego, co należy robić, żeby zabłysnąć jako lider i członek zespołu, a także jakich powszechnie popełnianych błędów należy unikać. Wskazówki zawarte w książce opierają się na wieloletnim doświadczeniu autora w pracy z różnymi zespołami, dlatego wytyczają pewną drogę do sukcesu. Książka jest przeznaczona dla menedżerów, przedsiębiorców, studentów kierunków ekonomicznych, słuchaczy w szkołach biznesu oraz uczestników szkoleń doskonalących umiejętności menedżerskie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja i negocjowanie w organizacji / Józef Penc. - Warszawa : Difin, 2010. - 176 stron : ilustracje ; 23 cm.
We wszystkich dziedzinach biznesu sukces organizacji zależy od wiedzy i pomysłowości pracowników, ich motywacji i zaangażowania w efektywne działanie. Menedżerowie powinni umacniać te wartości i postawy pracowników, dzięki którym można kreować ich efektywne zachowania, lojalność i dążenie do sukcesu, a więc poszukiwać sposobów skutecznego kierowania. Ważnym sposobem takiego kierowania jest umiejętne komunikowanie się z ludźmi i prowadzenie negocjacji. Komunikacja odgrywa kluczową rolę we wszystkich aspektach zarządzania, szczególnie w okresie przyspieszonych przemian. Ludzie komunikują się formalnie i nieformalnie (oficjalnie i nieoficjalnie), prezentując i uzgadniając swoje poglądy i racje. Menedżerowie, tworząc odpowiednie systemy komunikowania się w organizacji, powinni sprzyjać gotowości ludzi do prowadzenia dialogu, aby komunikacja formalna i nieformalna uzupełniały się, prowadząc do wzajemnego zrozumienia i chęci współpracy. Na analogicznych zasadach opierają się negocjacje między kierownictwem a zespołem oraz wewnątrz zespołu. Skuteczność decyzji i uzgadniania stanowisk (kompromis, konsensus) zależą od stylów dyskusji – czy są one otwarte, rzeczowe i konstruktywne. O przebiegu negocjacji nie decydują umiejętności indywidualne uczestników, siła ich logiki i argumentacji, ale odpowiednia infrastruktura, psychologia i sztuka prowadzenia. W organizacji, gdzie konieczne jest poszukiwanie wzajemnych korzyści, otwartość, szczerość i partnerskie nastawienie nie oznaczają słabości i uległości, lecz mądrość, myślenie w kategoriach jutra, identyfikację z organizacją i jej zadaniami. Takie ujęcie komunikowania się i negocjowania w organizacji zostało przedstawione w niniejszej książce. Powinna ona pomóc menedżerom i przyszłym kierownikom w pozyskiwaniu umiejętności w tym zakresie oraz doskonaleniu stylu współpracy z ludźmi. Średnia ocen 0,0 / 10 Ta książka nie została jeszcze oceniona Bądź pierwszy - oceń książkę Dodaj książkę do biblioteczki Porównaj ceny i
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Siła jest w zespole! Uwolnij ją! Lojalni i zmotywowani pracownicy, z pasją realizujący powierzone im zadania, są skuteczniejsi niż inni. To prawdziwy skarb dla przedsiębiorstwa. W czasie rekrutacji tacy właśnie kandydaci – entuzjastyczni, gotowi do ciężkiej pracy – są poszukiwani i wyławiani z morza chętnych. Niestety, z reguły te pozytywne cechy osób nowo przyjętych szybko toną w codziennej firmowej rutynie — badania dowodzą, iż ponad 80% pracowników nie jest zaangażowanych w swoją pracę. Na czym polega problem? Autor tego poradnika twierdzi, że poza nielicznymi wyjątkami ludzie chcą się angażować, ponieważ pragną odczuwać satysfakcję płynącą z tego, czym się zajmują w życiu zawodowym. Wygląda więc na to, że przeszkodą są nie tyle sami pracownicy, ile raczej nieumiejętne nimi zarządzanie. Pracownicy mają świetne pomysły i chcieliby je realizować dla dobra firmy, nawet kosztem zwiększenia osobistych obciążeń, jednak w większości przedsiębiorstw oddolna inicjatywa wciąż się spotyka z niechęcią zarządzających. Tymczasem w dzisiejszym, postnowoczesnym świecie, w którym coraz trudniej znaleźć skutecznego i lojalnego pracownika, zdolność do motywowania oraz rozwijania potencjału zespołu staje się podstawową kompetencją, jakiej się wymaga od menedżera. Celem tej książki jest pomóc osobom na stanowiskach kierowniczych w budowaniu zaangażowania pracowników, wykorzystywany jest do tego autorski model Pro Active Tools. Drugie wydanie wzbogacone zostało o najświeższą wiedzę oraz nowe narzędzia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zaprezentowane przez prof. Z. Ścibiorka, uwarunkowania systemu motywacyjnego pozwalają stwierdzić, że w organizacjach publicznych nieodzowne jest nieustanne monitorowanie kwestii ludzkich i oddziaływania na personel, efektywność bowiem poszczególnych pracowników i całych zespołów nie jest czymś trwałym. To samo odnosi się do prezentowanych przez nich wartości i stosunku do pracy; tego co czynią oraz jak i gdzie to robią. Godny podkreślenia jest jeszcze jeden fakt. Recenzowana publikacja jest rezultatem kilkuletnich badań autora, których część zaprezentował we wcześniejszych pracach swego autorstwa. To także wynik pracy praktyka, byłego żołnierza zawodowego oraz doświadczonego nauczyciela Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie, który podczas procesu dydaktycznego oraz w pracach naukowo-badawczych zajmuje się kwestiami zarządzania zasobami ludzkimi. Publikacja napisana jest językiem fachowym, ale zrozumiałym, bez zbędnych wyjaśnień. To sprawiło, że powstała zwarta praca, ujmująca wszystkie najistotniejsze zagadnienia deklarowanej problematyki. Wykazuje ona ścisły związek między warunkami funkcjonowania organizacji publicznych i zarządzania/dowodzenia nimi. Akcentuje bezpośredni związek tego co ma miejsce w firmie z jej efektywnością, budowaniem image organizacji, jak i stosunków z otoczeniem i interesariuszami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dobre zarządzanie oznacza pokazanie przeciętnym ludziom, jak wykonywać pracę najlepszych. John D. Rockefeller Zarządzanie zaangażowaniem pracowników to takie słowo klucz, które co jakiś czas jak bumerang powraca w każdej organizacji. Szczególnie w okresie prosperity sposoby na zwiększenie zaangażowania pracowników wzbudzają zainteresowanie zarządu, niepokój menedżerów i panikę działu HR. Przeprowadza się analizy, zwołuje zebrania kadry zarządzającej, zatrudnia zewnętrzną firmę, która ma ?podnieść morale i zwiększyć motywację?, organizuje kilka szkoleń i... cisza. Przychodzi kryzys, obroty spadają, temat umiera śmiercią naturalną. Aż do momentu, kiedy znów ktoś zauważa, że pracownicy są ważni. Czy zatem zaangażowanie pracowników w lepsze, wydajniejsze wykonywanie powierzonych zadań to tylko mrzonka? Czy należy na nie machnąć ręką i robić swoje? Oczywiście, że nie! Prawda jest taka, że potencjał do zwiększenia entuzjazmu pracowników bez jakichkolwiek nakładów finansowych w większości firm jest potężny! Ludzie przeważnie chcą lepiej pracować. Problem leży gdzie indziej. Jest nim brak odpowiedniego podejścia wśród menedżerów. A przecież podstawowym zadaniem menedżera jest umiejętność motywowania podwładnych. Tylko dzięki temu firma będzie w stanie rozwijać się, a nawet przetrwać większość rynkowych kryzysów i wyjść z nich zwycięsko.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej