Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(303)
Forma i typ
Książki
(301)
Publikacje popularnonaukowe
(210)
Publikacje dydaktyczne
(93)
Publikacje informacyjne
(70)
Poradniki i przewodniki
(45)
Publikacje fachowe
(24)
Publikacje naukowe
(19)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(6)
Audiobooki
(2)
Proza
(1)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(1)
Dostępność
dostępne
(270)
wypożyczone
(25)
nieokreślona
(8)
Placówka
Poczytalnia-Oddział dla dorosłych
(300)
Filia 2
(2)
Filia 1
(1)
Autor
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(5)
Witkowska Magda
(4)
Bednarski Arkadiusz
(3)
Kim W. Chan
(3)
Mauborgne Renée
(3)
Rzychoń Tomasz
(3)
Tracy Brian (1944- )
(3)
Biliński Witold
(2)
Brigham Eugene F. (1930-)
(2)
Domański Jarosław
(2)
Doroba Anita
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Espinoza Chip (1962- )
(2)
Gapenski Louis C
(2)
Gerber Michael E. (1936- )
(2)
Gut Jerzy (1955- )
(2)
Guzowska Małgorzata (ekonomia)
(2)
Haman Wojciech (1954- )
(2)
Heath Chip
(2)
Heath Dan
(2)
Jeznach Andrzej (1954- )
(2)
Jóźwiak Bożena
(2)
Kokoszczyński Ryszard
(2)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(2)
Kożuch Barbara
(2)
Krzystek Grzegorz
(2)
Lencioni Patrick (1965- )
(2)
Liedel Krzysztof (1969- )
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Sielicki Leszek
(2)
Solarz Jan Krzysztof
(2)
Sześciło Dawid (1985- )
(2)
Szymonik Andrzej
(2)
Wyczański Paweł
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Aaker David A
(1)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Adamik Anna (1970- )
(1)
Adamska Agata (nauki ekonomiczne)
(1)
Afuah Allan
(1)
Aleksandrowicz Tomasz Romuald
(1)
Anderson Kristin (1962- )
(1)
Andrzejczyk Paweł
(1)
Antczak Zbigniew (socjolog)
(1)
Armstrong John (1966- )
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Ashkenas Ron (1950- )
(1)
Avery Gayle (1947- )
(1)
Bachliński Wojciech
(1)
Bachnik Katarzyna
(1)
Bahcall Safi (1968-)
(1)
Bakalarska-Stankiewicz Justyna
(1)
Banaszak Zbigniew (1948- )
(1)
Baran Barbara
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Bednarska Marlena
(1)
Bejma Agnieszka
(1)
Bennewicz Maciej (1961- )
(1)
Biczysko Władysław
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Biernacki Krzysztof
(1)
Bień Witold (1927- )
(1)
Biskup Katarzyna
(1)
Bitkowska Agnieszka
(1)
Blikle Andrzej (1939- )
(1)
Bloch Michał
(1)
Bogacz-Wojtanowska Ewa
(1)
Bombik Wojciech
(1)
Borek Paweł
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Borowiec Leszek
(1)
Borowska Joanna
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Boruszczak Tomasz (1970- )
(1)
Brauer Jakub
(1)
Brodzik Agnieszka
(1)
Brzeziński Miłosz
(1)
Bródka Sylwia
(1)
Bucki Piotr
(1)
Bukowski Zbigniew (prawnik)
(1)
Błaszczak Ewa
(1)
Cannon James (1947- )
(1)
Carew Donald
(1)
Celoch Aneta
(1)
Cengiel Paweł
(1)
Chandler M. Tamra
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Chmielecki Michał
(1)
Chodzińska Karolina
(1)
Chojnacka Ewa (nauki ekonomiczne)
(1)
Chybalski Filip
(1)
Ciak Jolanta
(1)
Cichoń Marcin
(1)
Ciesielski Marek (1949- )
(1)
Collins Jim C. (1958- )
(1)
Cooper Cary L. (1940- )
(1)
Cwynar Andrzej
(1)
Cybulski Krzysztof
(1)
Czarnecki Leszek (1962- )
(1)
Czarniawska-Joerges Barbara (1948- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(41)
2010 - 2019
(163)
2000 - 2009
(93)
1990 - 1999
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(261)
1901-2000
(16)
1989-2000
(9)
1945-1989
(2)
Kraj wydania
Polska
(301)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(290)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(74)
Menedżerowie
(28)
Dorośli
(18)
Przedsiębiorcy
(11)
Studenci
(5)
Dyrektorzy
(3)
Pracownicy HR
(3)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Szkoły średnie
(2)
Analitycy rynku
(1)
Dyrektorzy przedsiębiorstw
(1)
Kadry
(1)
Politycy
(1)
Pracownicy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Urzędnicy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(4)
Literatura amerykańska
(2)
Literatura angielska
(2)
Temat
Zarządzanie
(164)
Przedsiębiorstwo
(65)
Marketing
(38)
Organizacja
(34)
Finanse
(26)
Innowacje
(20)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(19)
Kadry
(17)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(17)
Menedżerowie
(13)
Przywództwo
(12)
Polityka
(11)
Sukces
(11)
Techniki sprzedaży
(11)
Firma (nazwa)
(9)
Obsługa klienta
(9)
Usługi
(9)
Zarządzanie ryzykiem
(9)
Zarządzanie strategiczne
(9)
Metodologia
(8)
Prawo
(8)
Turystyka
(8)
Marketing elektroniczny
(7)
Motywacja
(7)
Psychologia pracy
(7)
Znaki towarowe
(7)
Bibliotekarstwo
(6)
Gospodarka
(6)
Konsumenci (ekonomia)
(6)
Kultura organizacyjna
(6)
Praca
(6)
Praca zespołowa
(6)
Przedsiębiorczość
(6)
Psychologia biznesu
(6)
Relacje międzyludzkie
(6)
Służba zdrowia
(6)
Coaching
(5)
Handel elektroniczny
(5)
Informacja
(5)
Internet
(5)
Komunikacja interpersonalna
(5)
Logistyka gospodarcza
(5)
Media społecznościowe
(5)
Organizacja pracy
(5)
Organizacje
(5)
Planowanie strategiczne
(5)
Produkcja
(5)
Rachunkowość
(5)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(5)
Łańcuch dostaw
(5)
Administracja
(4)
Banki
(4)
Ekonomika
(4)
Handel
(4)
Hotelarstwo
(4)
Komunikacja społeczna
(4)
Konkurencja
(4)
Marka (ekonomia)
(4)
Marketing społecznościowy
(4)
Marketing strategiczny
(4)
Mentoring
(4)
Negocjacje
(4)
Nowy produkt
(4)
Promocja handlowa
(4)
Przedsiębiorczość (postawa)
(4)
Psychologia społeczna
(4)
Płynność finansowa
(4)
Rynek
(4)
Segmentacja rynku
(4)
Sektor publiczny
(4)
Wpływ społeczny
(4)
Bezpieczeństwo informacyjne
(3)
Etyka biznesu
(3)
Finanse publiczne
(3)
Instytucje nonprofit
(3)
Kapitał
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Kompetencje menedżerskie
(3)
Konkurencyjność
(3)
Kreatywność
(3)
Logistyka
(3)
Model biznesowy
(3)
Motywacja pracy
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Przedsiębiorstwo usługowe
(3)
Reklama
(3)
Reklama internetowa
(3)
Rynek finansowy
(3)
Rynek pracy
(3)
Ryzyko finansowe
(3)
Sprzedaż
(3)
Transport
(3)
Wycena
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Audyt wewnętrzny
(2)
Autoprezentacja
(2)
Autorytet
(2)
Bezpieczeństwo publiczne
(2)
Biznesplan
(2)
Budżety terenowe
(2)
Temat: czas
2001-
(31)
1901-2000
(4)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(34)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Japonia
(2)
Świat
(2)
Billund (Dania)
(1)
Europa
(1)
Gorzów Wielkopolski (woj. lubuskie ; okręg)
(1)
Nigeria
(1)
Poznań woj. wielkopolskie
(1)
Szczecin (woj. zachodniopomorskie ; okręg)
(1)
Warmińsko-mazurskie, województwo
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(109)
Poradnik
(78)
Opracowanie
(20)
Monografia
(6)
Materiały pomocnicze
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Komentarz prawny
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Antologia
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Autobiografia
(1)
Blogi
(1)
Korespondencja urzędowa
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Publicystyka
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Raport z badań
(1)
Reportaż
(1)
Reportaż niemiecki
(1)
Ustawa
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(4591)
Kultura i sztuka
(2020)
Socjologia i społeczeństwo
(1845)
Psychologia
(1735)
Edukacja i pedagogika
(1676)
Zarządzanie i marketing
(303)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1473)
Medycyna i zdrowie
(1130)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1084)
Geografia i nauki o Ziemi
(1024)
Religia i duchowość
(906)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(886)
Biologia
(803)
Literaturoznawstwo
(774)
Podróże i turystyka
(680)
Filozofia i etyka
(457)
Kulinaria
(320)
Rozwój osobisty
(271)
Inżynieria i technika
(266)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(250)
Architektura i budownictwo
(247)
Informatyka i technologie informacyjne
(243)
Fizyka i astronomia
(230)
Etnologia i antropologia kulturowa
(218)
Językoznawstwo
(203)
Hobby i czas wolny
(183)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(170)
Matematyka
(149)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(142)
Kultura fizyczna i sport
(139)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(137)
Styl życia, moda i uroda
(135)
Ochrona środowiska
(133)
Nauka i badania
(74)
Media i komunikacja społeczna
(72)
Chemia
(63)
Praca, kariera, pieniądze
(54)
Dom i ogród
(39)
Archeologia
(34)
Rolnictwo i leśnictwo
(32)
Transport i logistyka
(24)
Varia
(3)
303 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The one minute manager builds high performing teams.
Nigdy dotychczas koncepcja pracy zespołowej nie miała tak istotnego znaczenia dla funkcjonowania i sukcesu organizacji. Ken Blanchard, współautor bestsellerów Raving Fans, Jednominutowy Menedżer oraz Gung Ho!, wraz z Donaldem Carewem i Eunice Parisi-Carew opisuje cztery etapy rozwoju, jakie przechodzą wszystkie zespoły w drodze do osiągnięcia wysokiej wydajności - rozpoznanie, niezadowolenie, integrację i produkcję. Autorzy wyjaśniają, w jaki sposób powinien działać menedżer, by każda grupa stała się w pełni efektywna szybko i praktycznie bezstresowo. Ten cenny dodatek do biblioteki Jednominutowego Menedżera® jest lekturą obowiązkową dla każdego, kto pracuje z grupami i chce zbudować wysokowydajny zespół. Każdy nowy zespół na drodze do skuteczności pokonuje cztery fazy rozwoju: fazę orientacji fazę niezadowolenia fazę integracji fazę rezultatów Ty jako dobry menedżer zespołu musisz wiedzieć, na czym polega każda z faz. Musisz rozumieć dynamikę grupy i prowadzić swoich ludzi, nie działając wbrew ich naturalnym ludzkim tendencjom. Dobrze prowadzony zespół rozwiązuje trudniejsze problemy, podejmuje lepsze decyzje i, co najważniejsze, wykazuje większe zaangażowanie przekładające się na wyniki pracy. Zatem do dzieła!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jednominutowy Menedżer i przywództwo w jasny i prosty sposób uczy menedżerów sztuki Przywództwa Sytuacyjnego® - prostego systemu, w którym nie uznaje się tradycyjnej postawy, polegającej na traktowaniu wszystkich podwładnych w ten sam sposób. Dowiesz się z niej, dlaczego indywidualne dostosowywanie stylów kierowania do poszczególnych pracowników jest tak ważne, dlaczego warto wiedzieć, kiedy należy udzielać wskazówek, wspierać, a kiedy krytykować, oraz jak wybrać styl przywództwa najlepszy dla danej osoby. Dowiesz się także, jak konsekwentne stosowanie jednominutowych technik poprawi jakość zarządzania i przyczyni się do wzrostu motywacji wśród pracowników twojej firmy. Ta godna uwagi, a zarazem łatwa w odbiorze książka zawiera podstawowe wiadomości i wskazówki na temat kreatywnego, spersonalizowanego przywództwa, dzięki którym twoi ludzie zaczną uzyskiwać najlepsze wyniki, a firma osiągnie najwyższe jak dotąd obroty finansowe. Książka ta stanie się dla ciebie przewodnikiem, do którego będziesz wielokrotnie powracał, dopóki posługiwanie się zróżnicowanymi stylami przywództwa w kierowaniu pracą innych i wspieraniu jej nie stanie się twoją drugą naturą, zarówno w roli menedżera, jak i rodzica.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The one minute manager meets the monkey.
Nie zajmuj się rozwiązywaniem cudzych problemów! - ta zasada cię wyzwoli. Dzięki tej książce dowiesz się jak w prosty sposób zyskać czas na rzeczy, które chcesz lub musisz zrobić. Menedżer rozwiązujący problemy za swoich pracowników bardzo szybko staje się najmniej efektywnym członkiem zespołu. Z właściwym dla siebie poczuciem humoru autorzy przedstawiają go jako nieszczęśnika otoczonego przez stado małp. Następnie uczą czytelnika jak wybrnąć z takiej sytuacji i przekazać odpowiedzialność za poszczególne zadania właściwym osobom. Dzięki czterem zasadom Onckena każdy menedżer nauczy się efektywnie wykorzystywać potencjał wszystkich pracowników organizacji, a w szczególności własny. Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się dlaczego w weekendy tkwisz w biurze, podczas gdy twoi podwładni odpoczywają w domowym zaciszu - ta książka jest dla ciebie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The new one minute manager.
NOWE wydanie, oparte na ponadczasowym biznesowym klasyku - zaktualizowane tak, aby współczesny czytelnik mógł szybciej odnieść sukces w szybko zmieniającym się świecie. Jednominutowy Menedżer to książka, która pomogła milion ludziom osiągnąć sukces w życiu zawodowym i osobistym. Choć ogólne zasady w niej przedstawione mają charakter ponadczasowy, nasz świat bardzo się zmienił, odkąd została ona wydana po raz pierwszy. W związku z dynamicznym rozwojem technologii, globalizacją rynków, usprawnieniem komunikacji, a także rosnącą presją na pracowników korporacji, od których oczekuje się coraz lepszych wyników przy coraz niższym nakładzie środków - zasobów, pieniędzy czy czasu pracy - w naszym świecie dokonała się prawdziwa rewolucja. Ken Blanchard i Spencer Johnson przedstawiają zatem Nowego Jednominutowego Menedżera, czyli te same cenne i ważne wnioski w ujęciu bliższym nowemu pokoleniu. Jest to zwięzła i przystępna opowieść, dzięki której czytelnik poznaje trzy praktyczne tajniki przewodzenia innym - a jednocześnie dowiaduje się, dlaczego one cały czas tak dobrze się sprawdzają. Tę klasyczną opowieść o młodym pracowniku, który szuka wzoru efektywnego menedżera, czyta się równie ciekawie jak trzydzieści lat temu, tym bardziej że dziś jej przesłanie wydaje się szczególnie aktualne i pomocne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jednominutowy Menedżer odniósł jeden z najbardziej spektakularnych sukcesów w historii. Tytuł ten osiągnął wielką popularność nie tylko w kręgach związanych z wielkimi korporacjami, ale również wśród właścicieli małych film, przedstawicieli handlowych, gospodyń domowych i nauczycieli. Został doceniony przez reprezentantów zarządów wielu firm znajdujących się na liście Fortune 500, którzy często określali go jako lekturę obowiązkową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Doktryna jakości : rzecz o turkusowej samoorganizacji / Andrzej Jacek Blikle. - Wydanie 2., turkusowe. - Gliwice : Onepress, copyright 2017. - 606, [4] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Onepress Exclusive)
Pracuj z sensem! Pierwsze wydanie "Doktryny jakości" miało postać notatek do moich wykładów w drugiej połowie lat 90. W tamtych czasach idee leżące u podstaw zarządzania jakością przez znaczną część menedżerów były traktowane jako co najmniej dziwne. Gdy zachęcałem do porzucenia metody kija i marchewki, większość uważała, że to utopia. Z uporem podkreślałem praktyczną użyteczność moich twierdzeń, przekonując, że ludzie pracujący w atmosferze partnerstwa i zaufania działają wydajniej i popełniają mniej błędów, a to przekłada się na wyniki finansowe. W ostatnim czasie zacząłem zauważać istotną zmianę w nastawieniu moich słuchaczy. Coraz częściej słyszę: "Ja tak zarządzam i to się sprawdza". Spotykam też firmy, które stworzenie przyjaznego miejsca pracy uznały za swój główny cel, a wysoką skuteczność traktują jak środek do realizacji tego celu. Tę nową perspektywę umocniła we mnie lektura książki Frederica Laloux Pracować inaczej i opisana w niej idea "organizacji turkusowej", gdzie tradycyjne zarządzanie ustępuje partycypacyjnej samoorganizacji. Ideę turkusu postanowiłem uczynić motywem przewodnim drugiego wydania mojej książki. Tę książkę adresuję do wszystkich, którzy chcieliby, aby praca nadawała sens ich życiu, stanowiła przestrzeń do rozwoju, sprawczości i spełnienia. Taki program można by uznać za akademicką utopię, gdyby nie fakt, że realizuje się go w rosnącej liczbie organizacji (również w Polsce). Wszędzie zapewnia zarówno radość z pracy, jak i znacznie wyższą skuteczność działania. Nowa wersja książki została również poszerzona o praktyczną metodykę wdrażania "turkusowego TQM", którą stworzyliśmy wspólnie z Jackiem, Dorotą i Sonią Jakubowskimi (twórcami Metody TROP) i nazwaliśmy Tropem Jakości. Opiera się ona na przekonaniu, że zbudowanie turkusowej organizacji to nie "przeszkolenie załogi" w nowych procedurach, ale doprowadzenie do głębokiej przemiany społecznej, wymagającej zarówno porzucenia utartych sposobów myślenia, jak i zdobycia nowych nawyków i opanowania nowych narzędzi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Oto książka dla prawdziwych liderów. Niekoniecznie prezesów, dyrektorów czy kierowników zespołów. Bo lider to nie tylko ten, kto ma liderowanie wpisane w DNA swojego stanowiska. Lider to każdy, kto stara się doprowadzić innych do miejsca, do którego chce dotrzeć. Lider ma misję, wizję, cel na horyzoncie. Choć ludzie wokół niego mogą tego celu nie dostrzegać, misji nie akceptować, a wizji nie rozumieć, lider potrafi im wszystko wyjaśnić tak jasno i przejrzyście, tak skutecznie zarazić ich własnym entuzjazmem, że podwładni, koledzy - ba, nawet przełożeni! - pójdą za nim. Zrobią to po prostu dla niego. Albo dla niej. Zrobią to, bo uwierzą w lidera i w to, o czym on lub ona marzy. Oto książka powstała na bazie doświadczenia życiowego i zawodowego, szkoleniowego i coachingowego jej autorki, liderki, ekspertki w dziedzinie zarządzania i komunikacji, profesjonalnego Scrum Mastera. Ewa Błaszczak spędziła setki godzin, pomagając liderom wzrastać, budować skuteczne zespoły, uruchamiać kulturę Agile, kreować zmiany i nimi zarządzać. Mentorka liderów zdecydowała, że nadszedł czas, by podzielić się wiedzą także z Tobą. Celem podczas pracy nad tym poradnikiem było spisanie wszystkiego, co jej zdaniem sprawdza się w zarządzaniu w XXI wieku. Czasach, gdy liderowi z prawdziwego zdarzenia nie powinno chodzić tylko o zysk, lecz także o dobrostan ludzi, za których bierze odpowiedzialność. Oto książka, która pokazuje, jak zarządzać w czasach VUCA - erze chaosu, niepewności i ciągłych zmian. O autorze Ewa Błaszczak - liderka, ekspertka w dziedzinie zarządzania i komunikacji, specjalistka w zakresie innowacji klientocentrycznej, Professional Scrum Master i executive business mentor. Pełni funkcję superwizora coachingu w International Coaching Community, wykłada w ramach programu MBA w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Jest praktykiem zarządzania - od 20 lat prowadzi własne zespoły i pomaga klientom w zarządzaniu. Rozwija przywództwo oraz wspiera organizacje w projektowaniu i przeprowadzaniu zmian transformacyjnych, w tym we wprowadzaniu kultury zaangażowania, innowacyjności i zwinności. Lista jej klientów obejmuje takie firmy jak Dior, Facebook, Gillette, IKEA, Microsoft, Nestlé, Orlen, Procter & Gamble, PKO Bank Polski, Polkomtel, Polskie Sieci Elektroenergetyczne, PZU, SAP, Samsung, T-Mobile i wiele innych. Więcej o autorce: www.ewablaszczak.com oraz www.facebook.com/EvaBTV.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.48 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Recenzowana monografia jest swoistym podsumowaniem procesu kształtowania się nowego systemu zarządczego w gospodarce rynkowej z perspektywy doktorantów UEP i innych polskich uczelni. W sumie adresowana jest ona zarówno do młodego Czytelnika, przedsiębiorcy, jak i osób z perspektywy pokolenia 55. Z recenzji prof. dr hab. Przemysława Deszczyńskiego, prof. zw UEP
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest cenionym na świecie źródłem wiedzy o zarządzaniu finansami, przeznaczonym dla menedżerów i studentów studiów MBA. Publikacja jest doskonale napisana, zawiera niezbędną teorię, jasne pomysły i przykłady praktyczne. Mocną stroną książki jest skupienie uwagi na codziennych, finansowych decyzjach podejmowanych w przedsiębiorstwie, takich jak budżetowanie czy obracanie kapitałem. Książka prezentuje gotowe narzędzia, możliwe do wykorzystania przez praktyków. Publikacja bez wątpienia ma szansę stać się kultową pozycją również na rynku polskim. Do jej najważniejszych zalet należą: całościowe ujęcie tematu, klarowna struktura, dydaktyczny charakter, najbardziej aktualne casy. W książce opisane zostały takie zagadnienia jak: analiza finansowa, wartość pieniądze w czasie, akcje i obligacje oraz ich wycena, koszt kapitału, szacowanie przepływów pieniężnych, dźwignia finansowa oraz wiele innych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest cenionym na świecie źródłem wiedzy o zarządzaniu finansami, przeznaczonym dla menedżerów i studentów studiów MBA. Publikacja jest doskonale napisana, zawiera niezbędną teorię, jasne pomysły i przykłady praktyczne. Mocną stroną książki jest skupienie uwagi na codziennych, finansowych decyzjach podejmowanych w przedsiębiorstwie, takich jak budżetowanie czy obracanie kapitałem. Książka prezentuje gotowe narzędzia, możliwe do wykorzystania przez praktyków. Publikacja bez wątpienia ma szansę stać się kultową pozycją również na rynku polskim. Do jej najważniejszych zalet należą: całościowe ujęcie tematu, klarowna struktura, dydaktyczny charakter, najbardziej aktualne casy. W książce opisane zostały takie zagadnienia jak: analiza finansowa, wartość pieniądze w czasie, akcje i obligacje oraz ich wycena, koszt kapitału, szacowanie przepływów pieniężnych, dźwignia finansowa oraz wiele innych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czy jesteśmy genetycznie zaprogramowani do pracy w zespole? Na czym polega bycie prawdziwym menedżerem? Czy ekspert musi być arogancki? Dlaczego uczniom wmawia się, że powinni się doskonalić tam, gdzie idzie im najgorzej? Jaka jest różnica miedzy zarządzaniem a ręcznym sterowaniem? Czy kujon jest dźwignią handlu? Po co trabantowi sznurek? Na to i wiele innych pytań Autor odpowiada w niniejszym zbiorze esejów, którego celowo nie chce nazywać poradnikiem. Woli, bowiem, inspirować niż radzić. „Wszystko, co napisałem w tej książce, ma prowadzić do rozwoju zespołów i wspólnotowego nadążania za zmieniającym się światem. Do osiągania wyników PONADPRZECIĘTNYCH. Aby osiągać te przeciętne, wystarczy robić wszystko samemu, za wszystkich i stale zajmować się kwestiami bieżącymi. Byle zaliczyć na „tróję z minusem” i j a k o ś dopiąć budżet, zrealizować target czy osiągnąć wynik . Ale wówczas nie ma co mówić o efekcie pracy zespołowej. Jeśli myślimy za zespół, pomysły będą tylko takie, jakie sami wymyślimy. Jeśli cały czas mówimy ludziom, co mają robić, zwalniamy ich z myślenia i ograniczamy rozwój firmy. Jeśli tylko wytykamy im błędy zamiast chwalić za wykorzystanie talentów, nie będą chcieli z nami pracować. Zwarcia w zespole są nieuniknione. Nie da się, bowiem, wymazać czyjejś wiedzy i na jej miejsce wsadzić mu naszej. Da się natomiast poszukać sposobów komunikacji dwóch zbiorów danych. WiFi, bluetooth, IR... Wspólnej częstotliwości…”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 005
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 34
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy / Paweł Cengiel. - Gliwice : Helion, copyright 2020. - 179, [4] strony : ilustracje ; 24 cm.
(Onepress)
Handel elektroniczny (e-commerce) z roku na rok rozwija się coraz dynamiczniej - częściej bowiem podejmujemy decyzje zakupowe przy komputerze, tablecie, a nawet ze smartfonem w ręku. Rosnące wymagania klientów sprawiły, że dziś każdy, kto myśli o skutecznym prowadzeniu biznesu, powinien działać na różnych polach i oferować sprzedaż zarówno stacjonarnie, jak i online. Ponadto stale umacniająca się konkurencja w branży e-commerce zmusza do wymyślania coraz to lepszych i sprytniejszych strategii promocyjnych marki - takich, które przyciągną nowych klientów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja)
Udzielanie informacji zwrotnej – takie proste, że aż trudne! Możemy nie zdawać sobie z tego sprawy, ale udzielamy go… każdego dnia i to wielokrotnie, nie zdając sobie z tego sprawy. Komentarze, odpowiedzi na pytania, dzielenie się opiniami – wszystko to to właśnie feedback. Jednak nasze przekonania i wyobrażenia o informacji zwrotnej są często nieprawdziwe i kontrproduktywne. Przez nieumiejętne jej wykorzystanie, zwłaszcza w kontekście zawodowym, często bywa źle kojarzona: z nieobiektywną oceną, z biurową polityką, z wzajemnymi pretensjami, z powątpiewaniem we własne możliwości. Lecz właściwie przygotowana i wykorzystana informacja zwrotna tak naprawdę to jedno z najbardziej użytecznych narzędzi wspierania procesu nauki i rozwoju. Autorki wyjaśniają, co się stało, że dziś feedback tak źle się kojarzy. Podpowiadają też, co zrobić, aby zapanować nad negatywnymi reakcjami ciała i umysłu, które mogą utrudniać komunikację i nadwyrężać zaufanie. Pokazują jak nie wpadać w pułapki myślenia, schematy i krytycyzm podczas dawania informacji zwrotnej, a także jak formułować wypowiedzi w sposób nieoceniający i modelujący konstruktywne zachowania ludzi. Proponowane przez nie rozwiązania i narzędzia skupiają się na promowaniu feedbacku nastawionego na wzrost i rozwój, nie tylko w obrębie relacji menedżer – podwładny, ale przede wszystkim w formule człowiek – człowiek oraz zespół – zespół, bez względu na status w hierarchii organizacyjnej czy nazwę zajmowanego stanowiska. Analizując zachowania ludzi, których określają mianem Poszukiwaczy, Odbiorców i Udzielających, pokazują, jak można skutecznie używać informacji zwrotnej w naszej codziennej pracy. Ich książka Feedback (i inne brzydkie słowa) to praktyczny i odważny przewodnik, który pomoże inaczej spojrzeć na feedback i dostrzec w nim skuteczne narzędzie motywacyjno-aktywizujące. M. Tamra Chandler i Laura Dowling Grealish obalają szkodliwe mity i dają nam konkretne narzędzia, które pozwalają na budowę przejrzystych, celnych i konstruktywnych komunikatów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Techniki negocjacji i wywierania wpływu / Michał Chmielecki. - Gliwice : Helion, copyright 2021. - 227, [1] strona ; 21 cm.
Prowadzenie biznesu bez umiejętności negocjowania jest prawie niemożliwe. Negocjować muszą właściciele firm, menedżerowie i kierownicy oraz pracownicy każdego działu, który ma kontakt z klientami lub dostawcami. Zdolność do uważnego wysłuchania potrzeb drugiej strony, a następnie do wypracowania rozwiązania korzystnego i dla nas, i dla partnera biznesowego stanowi warunek budowania owocnych, długotrwałych relacji, pozwalających w efekcie zwiększać wpływy i zyski przedsiębiorstwa. Ta książka wyczerpująco wyjaśnia, na czym polegają profesjonalnie prowadzone negocjacje, oraz podpowiada, z których technik negocjacyjnych warto korzystać i o jakich zasadach negocjatorskich należy zawsze pamiętać. Wskazuje, które tematy warto poruszać w rozmowie biznesowej, a które lepiej pominąć. Pozwala zrozumieć wagę planowania procesu negocjacyjnego i dobrze przygotować się do dyskusji. Nie zabrakło omówienia najważniejszych metod wywierania wpływu oraz skutecznych sposobów na nawiązywanie szczerych i długotrwałych relacji, a także wskazówek, jak radzić sobie z własnymi emocjami i niwelować pojawiające się przy okazji negocjacji konflikty. Dr Michał Chmielecki jest ekspertem w obszarze negocjacji strategicznych i międzynarodowych - praktykiem negocjowania i trenerem z kilkunastoletnim stażem. Szkoli klientów z Polski i zagranicy, sztuki negocjacji uczy zarówno klientów biznesowych, jak i przedstawicieli służb i sił specjalnych oraz oficerów wojska polskiego i amerykańskiego. Jest profesorem Społecznej Akademii Nauk, wykładowcą Clark University. Współpracował między innymi z Akademią Dyplomatyczną MSZ, Polskim Instytutem Spraw Międzynarodowych, Polskim Instytutem Dyplomacji, Europejską Akademią Dyplomacji oraz Krakowską Szkołą Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej