Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje popularnonaukowe
(7)
Dostępność
dostępne
(7)
Placówka
Poczytalnia-Oddział dla dorosłych
(7)
Autor
Borusiak Barbara
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Czyżewski Bazyli
(1)
Klimiuk Zbigniew
(1)
Konieczna Dorota
(1)
Majkut Robert
(1)
Oleksiuk Adam
(1)
Pająk Kazimierz
(1)
Solarz Jan Krzysztof
(1)
Wieczorek-Kosmala Monika
(1)
Wojciechowska-Filipek Sylwia
(1)
Wojnicka-Sycz Elżbieta
(1)
Znaniecka Krystyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(6)
Temat
Przedsiębiorstwo
(2)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Dyskurs (filozofia)
(1)
Edukacja ekonomiczna
(1)
Ekorozwój
(1)
Informacja
(1)
Innowacje
(1)
Metodologia
(1)
Organizacja
(1)
Prawo
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Socjolingwistyka
(1)
Tożsamość (filoz)
(1)
Twórczość dzieci i młodzieży
(1)
Ubezpieczenia społeczne
(1)
Wzrost gospodarczy
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Świadomość społeczna
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Ochrona środowiska
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
„Główny problem naukowy pracy został wybrany bardzo celnie. Nie mieliśmy dotąd w polskim językoznawstwie i - szerzej - w polskiej humanistyce ta­kich badań, które ukazywałyby dyskurs tożsamościowy współczesnej młodzieży. Jest to fascynująca tematyka, zważywszy na dynamikę różnych prze­mian, dokonujących się po roku 1989 w Polsce, które na to poczucie tożsamości oddziałują. (...). Autorka precyzyjnie określiła rozumienie tożsamości przez młodzież według istotnych dla tej grupy wartości. (...) Weryfikuje (...) utarte, często nieprawdziwe przekonania o „wypaczonym" systemie wartości dzisiejszych młodych ludzi. Pokazuje też różnice odnoszą­ce się do rozumienia tożsamości (...) między młodzieżą z poszczególnych środowisk, np. wielkomiejskiej Warszawy i małych miast na Podkarpaciu. (...) Praca ta daje bardzo istotne spostrzeżenia nie tylko dla językoznawców, ale także nauczycieli, psychologów społecznych, socjologów także specjali­stów od komunikacji i wizerunku". Prof. zw. dr hab. Kazimierz
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera załączniki.
Współczesna rzeczywistość jest zdominowana przez informację i technologie służące do jej pozyskiwania, przetwarzania i przekazywania. Informacja staje się najcenniejszym zasobem, cenniejszym niż ziemia czy kapitał. Jest niezbędna do funkcjonowania, podejmowania decyzji i realizacji przyjętych celów. Coraz łatwiejszy sposób produkowania i dostarczania informacji sprawia, że drastycznie wzrasta jej ilość. Generuje to pewne zagrożenia. Po pierwsze, ilość dostarczanej informacji znacznie przekracza możliwości jej przetworzenia. Po drugie, dostarczana informacja jest coraz gorszej jakości, a więc zagrożona jest także jakość podejmowanych na jej podstawie decyzji. Z tego względu, zarządzanie jakością informacji, w praktyce, staje się największym wyzwaniem dla każdej organizacji, bez względu na branżę i wielkość. Książka stanowi kompleksowy opis monograficzny zasad oraz metod zarządzania informacją i jej jakością w organizacjach zhierarchizowanych. Rozważania teoretyczne uzupełniają wyniki własnych badań autorki nad jakością informacji w zhierarchizowanych instytucjach bankowych. Scharakteryzowano główne cechy, które wpływają na jakość informacji przekazywanej zarówno podczas bezpośredniej rozmowy, jak też drogą elektroniczną poprzez strony www. Przedstawiono opinie klientów i pracowników dotyczące jakości dostarczanej informacji oraz wskazano rodzaje i skalę zniekształceń informacji w procesie jej dostarczania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej