Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(191)
Forma i typ
E-booki
(259843)
Książki
(60383)
Proza
(36779)
Audiobooki
(21142)
Publikacje popularnonaukowe
(10899)
Gry i zabawki
(191)
Poezja
(6903)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4006)
Komiksy i książki obrazkowe
(2677)
Publikacje dydaktyczne
(2379)
Publikacje informacyjne
(1963)
Poradniki i przewodniki
(1340)
Dramat (rodzaj)
(618)
Filmy i seriale
(490)
Publikacje naukowe
(322)
Publikacje fachowe
(198)
Publikacje religijne
(148)
Publikacje dla niewidomych
(146)
Gry komputerowe
(129)
Albumy i książki artystyczne
(70)
Muzyka
(17)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(14)
Mapy
(7)
Publikacje promocyjne
(6)
Nuty
(4)
Książka
(2)
KsiążkiKomiksy i książki obrazkowe
(2)
Pliki i bazy danych
(2)
Druki ulotne
(1)
Grafiki
(1)
Książk
(1)
Książki210025441
(1)
Poza
(1)
ProzaKomiksy i książki obrazkowe
(1)
ProzaLiteratura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(114)
wypożyczone
(70)
nieokreślona
(7)
Placówka
Poczytalnia-Oddział dla dorosłych
(151)
Poczytalnia-Oddział dla dzieci i młodzieży
(39)
Filia 2
(1)
Autor
Wojtkowiak-Skóra Patrycja
(6)
Bauza Antoine (1978- )
(4)
Kajdana Sylwia
(4)
Kajdana Sylwia. Kto tu mieszka?
(4)
Knizia Reiner (1957- )
(4)
Myjak Joanna
(4)
Nowowiejska Kasia
(4)
Wojtkowiak-Skóra Patrycja. Dobre maniery (pol.)
(4)
Grzyb Katarzyna (tłumaczka)
(3)
Kolk Ewelina
(3)
Kolk Ewelina. Co słychać?
(3)
Kożyczkowska Magda
(3)
Kucharska Nikola
(3)
Miłuński Filip
(3)
Szymanowicz Maciej
(3)
Arrhenius Ingela P. (1967- )
(2)
Badie Ramy
(2)
Basałyga Jarosław
(2)
Benvenuto Johan
(2)
Bobrowski Hubert
(2)
Bourgoin Nicolas
(2)
Cathala Bruno (1963- )
(2)
Delval Julien (1972- )
(2)
Dobkowska Agata
(2)
Ferch Michael
(2)
Iwaniuk Ewa
(2)
Jedlińska Magdalena
(2)
Kiesling Michael (1957- )
(2)
Korzeniewski Przemysław
(2)
Lopez Sébastien
(2)
Majkowski Tomasz Z
(2)
Matz Agnieszka
(2)
Moon Alan R. (1951- )
(2)
Młodnicka Magdalena
(2)
Młodnicka Magdalena. Rozsuwanki-niespodzianki
(2)
Reid Camilla
(2)
Socha Piotr (1966- )
(2)
Szweda Szymon
(2)
Traczykowski Grzegorz
(2)
Wojtkowiak-Skóra Patrycja. Mądry Przedszkolak
(2)
Zboina Anna
(2)
Algaze Jonathan
(1)
Aramini Steven
(1)
Ast Helmut
(1)
Bajor Remigiusz
(1)
Bauman Sabina
(1)
Bejda Sławomir
(1)
Bellet Pierre
(1)
Bermingham Alice-May
(1)
Blanchot Denis
(1)
Boeckoff Andrea
(1)
Bonnessee Regis
(1)
Borsuk Karol (1905-1982)
(1)
Bosley Andrew
(1)
Bruel François
(1)
Bryła Paweł (tłumacz)
(1)
Brzozowski Tytus
(1)
Brönner Nele
(1)
Bukowski Adam (gry planszowe)
(1)
Bulanda Marta
(1)
Burkhardt Günter
(1)
Burkowska Zofia
(1)
Buźniak Grzegorz
(1)
Cabrero Domingo
(1)
Campbell Dave
(1)
Cardouat Marie
(1)
Cardouat Marie (1981- )
(1)
Chaffer Jonathan
(1)
Chappuis Dimitri
(1)
Chassapakis Dimitris
(1)
Chavallier Charles (1974- )
(1)
Chiacchiera Martino
(1)
Chiu Pa Ming (1977- )
(1)
Choux Nathalie (1967- )
(1)
Christa Janusz (1934-2008)
(1)
Chvátil Vladimír (1971- )
(1)
Cicurel David
(1)
Cieślak Agata (tłumaczka)
(1)
Coimbra Miguel
(1)
Collette Xavier (1981- )
(1)
Cottereau Jacques
(1)
Crapuchettes Dominic
(1)
Crossley Kev
(1)
Czuba Sławomir
(1)
Deacove Jim
(1)
Delmé Tom (1980- )
(1)
Dorne Frédéric (1974- )
(1)
Drewnowski Jacek (1974- )
(1)
Dunstan Matthew (1987- )
(1)
Dziubak Emilia
(1)
Eberle Bill
(1)
Eckert Simon
(1)
Fabiański Wiktor
(1)
Fabicka Patrycja
(1)
Faidutti Bruno (1961- )
(1)
GJ David
(1)
Galińska Barbara
(1)
Galt Geoff
(1)
Gaughan Rhea
(1)
Gazda-Szewrańska Patrycja
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(81)
2010 - 2019
(56)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(182)
1901-2000
(2)
1939-1945
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(191)
Język
polski
(191)
Odbiorca
Dzieci
(143)
6-8 lat
(108)
9-13 lat
(91)
0-5 lat
(83)
Młodzież
(70)
14-17 lat
(67)
Dorośli
(63)
18+
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(5)
Literatura angielska
(2)
Literatura hiszpańska
(1)
Temat
Zwierzęta
(6)
Savoir-vivre
(4)
Gry planszowe
(3)
Onomatopeja
(3)
Przedmioty użytku codziennego
(3)
Wychowanie
(3)
Zachowanie
(3)
Barwy
(2)
Escape rooms
(2)
Las
(2)
Pojazdy
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Zwierzęta egzotyczne
(2)
Zwierzęta gospodarskie
(2)
Zwierzęta leśne
(2)
Śledztwo i dochodzenie
(2)
Alicja w Krainie Czarów (postać fikcyjna)
(1)
Antonimy
(1)
Arsene Lupin (postać fikcyjna)
(1)
Bing (postać fikcyjna)
(1)
Biotop
(1)
Chan, Maisherly
(1)
Czarownice i czarownicy
(1)
Dinozaury
(1)
Dzieci
(1)
Dziewczęta
(1)
Edukacja ekologiczna
(1)
Ekspresja emocji
(1)
Emocje podstawowe
(1)
Figury geometryczne
(1)
Gniew
(1)
Gorączka złota
(1)
Gracze komputerowi
(1)
Górnicy
(1)
Hakerzy
(1)
Hiszpanie
(1)
Jednorożec (stworzenie fantastyczne)
(1)
Krainy i światy fikcyjne
(1)
Krasnoludy
(1)
Macierzyństwo
(1)
Magia
(1)
Miasta
(1)
Miasta małe
(1)
Misja ratunkowa
(1)
Natura
(1)
Nauka liczenia
(1)
Ogrody zoologiczne
(1)
Okultyzm
(1)
Percepcja wzrokowa
(1)
Pociągi
(1)
Pory roku
(1)
Postać literacka
(1)
Przesyłki pocztowe
(1)
Przyjaźń
(1)
Psy
(1)
Recykling
(1)
Rodzice
(1)
Rozbój
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Segregacja odpadów
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Spacer
(1)
Szpitale
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Sztuki iluzjonistyczne
(1)
Techniki rysunkowe
(1)
Ubiór
(1)
Uczucia
(1)
Uprowadzenie
(1)
Wsie
(1)
Współzawodnictwo
(1)
Zabawa
(1)
Zabójstwo
(1)
Zapach
(1)
Zawód
(1)
Zero Waste
(1)
Zwierzęta domowe
(1)
Śpiączka
(1)
Średniowiecze
(1)
Życie codzienne
(1)
Żywność
(1)
Temat: dzieło
Dom z papieru (serial telewizyjny - Netflix)
(1)
Temat: miejsce
Francja
(1)
Polska
(1)
Salem (Stany Zjednoczone, stan Massachusetts)
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(76)
Gry i zabawki
(60)
Układanki
(55)
Gry i zabawy umysłowe
(48)
Gry i zabawy
(36)
Broszura
(27)
Książki dla małych dzieci
(17)
Książka zabawka
(11)
Książka do wypełniania
(8)
Gry paragrafowe
(6)
Ćwiczenia i zadania
(6)
Książki dla przedszkolaków
(5)
Książka-zabawka
(4)
Gry edukacyjne
(3)
Gry w karty
(2)
Książka do kolorowania
(2)
Powieść
(2)
Adaptacja literacka
(1)
Fantastyka
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Książka obrazkowa
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Quizy
(1)
Rymowanki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(33)
Hobby i czas wolny
(4)
Ochrona środowiska
(2)
191 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Gra pozorów / autor Jonathan Chaffer; projekt graficzny Małgorzata Wójcicka. - Warszawa: Wydawnictwo Nasza Księgarnia, copyright 2018. - 1 gra ; w pudełku o wymiarach 10 x 10 x 8 cm.
Wiek: 8-108 lat.
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 20 min.
SZALONA GRA IMPREZOWA! Wszyscy gracie równocześnie! Staracie się jak najszybciej wyłożyć na stół wszystkie swoje karty. Aby wygrać, musicie wykazać się spostrzegawczością i szybkością! Gra opiera się na efekcie Johna Ridleya Stroopa, psychologa, który odkrył, że Nie wszystko jest takie, jakie się wydaje!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Dziennik 29 to interaktywna książka, która jest równocześnie grą pełną niespodzianek. Czy odważysz się podjąć wyzwanie? Minął 28 tydzień tajnych prac wykopaliskowych, które miały przybliżyć ludzkość do poznania sekretu obcej cywilizacji. W 29 tygodniu stało się jednak coś niezwykłego! Zniknął cały zespół, pozostawiając po sobie jedynie dziennik. Twoim zadaniem będzie rozwikłanie tej tajemnicy. Rozwiązuj zagadki i łamigłówki, aby zdobyć kolejne klucze i móc kontynuować rozgrywkę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape room : magiczna sztuczka / autorzy: Martino Chiacchiera i Silvano Sorrentino. - Warszawa : Foxgames, copyright 2019. - 1 gra ; w pudełku o wymiarach 11x15x4 cm.
Gra dla 1-6 osób.
Wiek: 12+.
Emocje z prawdziwego escape roomu ukryte wewnątrz talii kart! Dziś do miasta przyjeżdża Lance Oldman. Ten legendarny magik znany jest z niesamowitych pokazów, a bilety na jego przedstawienia są niemalże nie do zdobycia. W nieznanych okolicznościach do twojej skrzynki trafia tajemnicza koperta z zaproszeniem na występ. Nie możesz się już doczekać, bo te widowiska spowija iście mistyczna aura. Miej się jednak na baczności – zakazana magia ma swoją cenę…
Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie. (Z pudełka).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Escape Quest)
Rok wydania na podstawie strony internetowej wydawcy.
Rok 2101. Demostenes, Sztuczna Inteligencja zarządzająca największą platformą VR, wyrwała się spod kontroli i pogrążyła miliony użytkowników w śpiączce. Jesteś jedyną osobą, która może naprawić sytuację. Pora włożyć kask i zanurzyć się w cyberprzestrzeń. Czeka cię niezwykła wędrówka przez różne wirtualne światy. Czy uda ci się wyjść cało z pułapek zastawionych przez SI? A może zapadniesz w śpiączkę jak reszta ofiar systemu? Twoje decyzje wpłyną na zakończenie gry! Escape Quest to seria niezwykłych książko-gier. Łączą w sobie elementy paragrafowej przygody z zadaniami typu „escape room”. Przeżyj niesamowitą przygodę, w której to ty jesteś głównym bohaterem. Podejmujesz decyzje, rozwiązujesz zadania i starasz się wydostać z różnych zastawionych na ciebie pułapek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Ubrania / [zilustrowała Nathalie Choux ; tłumaczenie: Katarzyna Grzyb]. - Warszawa : Harperkids, copyright 2023. - [12] stron : ilustracje ; 17x17cm.
(Akademia Mądrego Dziecka. Pierwsze Słowa)
Książeczka z serii Pierwsze słowa Ubrania pokazuje małemu czytelnikowi różne rodzaje ubrań. Malec uczy się, co może włożyć, gdy pada deszcz, co w upalny letni dzień i przed pójściem spać. Pierwsze słowa to seria książeczek dla dzieci i rodziców do wspólnego oglądania i czytania. Ruchome elementy doskonale wspierają rozwój maluchów i rozwijają ich sprawność manualną. Piękne kolorowe ilustracje sprawiają, że dzieci z przyjemnością odkrywają świat wokół siebie i chętnie uczą się nowych słów. [platon.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 15 min.
Liczba graczy: 2-8.
Dwóch rywalizujących szefów zna tożsamość 25 agentów. Członkowie ich drużyn znają tylko ich kryptonimy. Każda drużyna chce skontaktować się jako pierwsza z wszystkimi swoimi agentami. Ich szefowie dają im jednorazowe wskazówki, które mogą odnosić się do wielu słów na kartach. Drużyny próbują odgadnąć, które wyrazy należą do ich zespołu, unikając przy tym słów należących do przeciwników. Pomyłka w kontakcie spowoduje ujawnienie agenta drużyny przeciwnej, a w najgorszym naszym śladem ruszy bezlitosny zabójca. „Tajniacy” - wszystkie wskazane słowa prowadzą do wygranej!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Escape Quest)
Na okładce: Książka - Gra - Escape Room
Przeżyj przygodę! Rozwiąż zagadki! Ucieknij z zastawionych pułapek! Nowa generacja interaktywnych powieści. "Escape Quest" to nowa seria gamebooków, w których ty jesteś głównym bohaterem. Będziesz musiał podejmować decyzje, rozwiązywać tajemnicze zagadki i wydostawać się z zastawionych pułapek. "Escape Quest" łączy w sobie elementy paragrafowej powieści, gier role-playing oraz łamigłówek w stylu escape room. Innowacyjne techniki i mechaniki gry. Rozwiązaniem łamigłówek jest numer strony, na którą musisz się udać, żeby kontynuować opowieść. Zadania będą wymagały logicznego myślenia, wyciągania wniosków, spostrzegawczości czy kreatywnego podejścia typu „out of the box”. Użyj specjalnych zakładek, przekręcaj i zaginaj strony, rozszyfruj kody i znajdź ukryte wskazówki. Wciągająca fabuła. "Escape Quest" przedstawia ciekawą i wciągającą historię, która zachęca do rozwiązywania kolejnych zagadek i dokonywania postępów w grze. Zagadki nawiązują i łączą się tematycznie z treścią fabuły, co pozwala na jeszcze pełniejsze przeżycie przygody. Graj off-line. Nie potrzebujesz łączyć się z internetem czy instalować specjalnych aplikacji. Wszystko, co niezbędne zawarte jest w książce. Podpowiedzi oraz rozwiązania są zaszyte na ostatnich stronach każdego tomu. Graj sam lub z rodziną. "Escape Quest" jest przeznaczony do samodzielnej zabawy, ale czasem przyda się pomoc rodziny czy znajomych. Możecie wspólnie główkować nad zadaniami oraz dzielić się wrażeniami z gry. Wybierz swoją własną przygodę. Czy podejmiesz wyzwanie? "Arsene Lupin rzuca wyzwanie". Komiksogra, w której celem jest kradzież biżuterii z rezydencji Lechevallier. Rozwiązuj wielorakie zagadki i stwórz plan doskonały. Nagrodą będzie przyjęcie na ucznia przez Arsene’a Lupina.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wiek 10+.
Gra dla 4-14 graczy.
Czas rozgrywki 25 minut.
Ile ważył najcięższy w historii mistrz sumo? Znasz odpowiedź na to pytanie? Jeśli nie - spróbuj zgadnąć. A może zaryzykujesz i postawisz dolary na odpowiedź innego gracza? "Ryzyk Fizyk" to jedna z najpopularniejszych gier quizowych na świecie. Zebrano w niej zabawne, ciekawe i niezwykłe pytania z różnych dziedzin. Jednak nie musisz być ekspertem w każdej z nich. Wygrasz, jeśli obstawisz właściwe odpowiedzi i zaryzykujesz w odpowiednim momencie. [Nota Wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: ok. 20 min.
Zawartość pudełka:
Gra dla 2-4 osób.
Wiek: 4+.
"Grzybobranie w Zielonym Gaju" to gra dla najmłodszych, mogą w nią grać już czterolatki. Od gry dedykowanej dla tak młodych zawodników musimy wymagać więcej. Ciekawej rozgrywki, ale także pięknej oprawy graficznej i wysokiej jakości wykonania. "Grzybobranie w Zielonym Gaju" może poszczycić się każdą z tych cech. "Gra Grzybobranie w Zielonym Gaju" opiera się na mechanice Snakes and Ladders (z ang. węże i drabiny). Ta z kolei jest zeuropeizowaną wersją starożytnej indyjskiej gry. To mechanika polegająca na poruszaniu się po planszy zgodnie z wynikiem rzutu kością. Cofamy się bądź posuwamy do przodu w zależności od pola, na którym staniemy. Gra w swoim historycznym założeniu miała odzwierciedlać naszą drogę przez życie. Łączy podejmowanie wyborów z nieuchronną losowością wydarzeń. Dzieci poznają podstawowe zasady, jakimi rządzą się gry planszowe. Przyjdzie im także zmierzyć się z gorzkim smakiem porażki i radością płynącą ze zwycięstwa. Niezależnie od metaforycznego wydźwięku gry, jest to przede wszystkim świetna zabawa!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kotek Psotek / autor: Jim Deacove ; ilustracje: Zofia Burkowska. - Warszawa : Egmont Polska, copyright 2015. - 1 gra ; w pudełku o wymiarach 20x20x5 cm.
Liczba graczy 1-8.
Wiek: 3+.
Czas gry: ok. 20 min.
Kotek Psotek dziś poluje, po swoim ogrodzie całymi dniami buszuje. Raz wiewiórka przed nim czmychnie, a raz myszka przysmakiem przechytrzy. Mały ptaszek też sprytem nie gardzi, ale czy wszystkim do ucieczki na drzewo to wystarczy? Ta oryginalna i niebanalna gra planszowa pochłonie całą rodzinę. Gra się razem, a nie przeciwko sobie, co tylko wzmocni rodzinne relacje. Gra planszowa "Kotek Psotek" to przyjemna zabawa dla całej rodziny. Kto nie lubi małych, słodkich zwierząt, takich jak kotek, wiewiórka, ptaszek czy myszka? Najmłodsi je kochają, a w tę grę mogą z rodzicami grać właśnie nawet małe dzieci. Przeznaczona jest bowiem dla graczy w wieku od 3 lat. Gra uczy logicznego myślenia, współpracy, a także radzenia sobie z emocjami. Wspaniała zabawa rodziców z dziećmi gwarantowana. Tytułowy "Kotek Psotek" uwielbia dobrą zabawę w swoim ogrodzie i za wszelką cenę chce schwytać wiewiórkę, ptaszka albo myszkę. Jest bardzo szybki, ale inne zwierzątka potrafią go przechytrzyć. Czy pomożecie dotrzeć im do kryjówki na drzewie? Celem gry jest właśnie ucieczka do kryjówki, byle szybciej od goniącego nas kotka. Jak można go przechytrzyć? Za pomocą skrótów na planszy albo przysmaków. W tej planszówce udało połączyć się proste zasady z niebanalną rozgrywką i ciekawym scenariuszem zabawy. Gra jest dobrze dopracowana, a całość wygląda kolorowo i przyjemnie. Gra pochodzi z serii "Rodzinka wygrywa" w której znalazły się tytuły "Kotek Psotek" oraz "Mali detektywi". Zostały one wydane przez wydawnictwo Egmont Polska, które specjalizujące się w publikacjach popularnych czasopism i komiksów, książek dla dzieci i młodzieży oraz produkcją ciekawych, rodzinnych gier planszowych. Wśród najpopularniejszych planszówek wydawnictwa można wymienić: "Pędzące Żółwie", "Ubongo", "Ryzyk Fizyk" i dwie części gry przenoszącej nas do czasów PRL gry: "Pan tu nie stał" i "Pan tu nie stał! Demoludy".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 15 min.
Liczba graczy: 2-4 osoby.
Wiek: 4-104.
GRA PLANSZOWA. Gra na podstawie książek o Basi. Gracze po kolei odkrywają zakryte kafelki ze zwierzętami rozłożone na stole. Należy tylko uważać, aby nie zebrać pary tych samych zwierząt albo zbyt wielu kafelków w tym samym kolorze tła. Pod koniec gry, kiedy skończy się możliwość dobierania kafelków, gracze liczą punkty z zebranych zwierzaków. Ten który ma ich najwięcej, wygrywa grę. Trzy poziomy trudności pozwolą dostosować grę do wieku i umiejętności graczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Liczba graczy: 1-4 osoby.
Wiek: 4+.
Nieubłaganie zbliża się zima. Wiewiórka rozpoczęła przygotowanie zapasów i systematycznie zapełnia swoje spiżarnie. Ale co to? Kto przygląda się rudemu pracusiowi? Tak, to gawron! Już czyha na pozostawione przez wiewiórkę smakołyki. Czy wspólnie uda wam się przygotować na czas zimy i przechytrzyć gawrona? "Rok w lesie. Wiewiórka i gawron" to kooperacyjna gra logiczna, w której kierujecie poczynaniami wiewiórki. Waszym celem jest zapełnienie wszystkich spiżarń przed nastaniem zimy. Musicie jednak uważać na gawrona, który cały czas będzie krążyć w pobliżu waszych skrytek. Doskonała gra dla całej rodziny!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wiek: 10+.
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 30 min.
Czy uda Ci się odgadnąć zaszyfrowane hasło? Decipher to gra dla miłośników gier słownych oraz imprezowych. Dzięki kolorowej oprawie graficznej oraz niebanalnemu systemowi szyfrowania pokochasz tę grę od razu! Gracze używają czterech elementów o różnych kształtach do tworzenia i rozwiązywania łamigłówek. W każdej rundzie inny gracz buduje tajne słowo. Inni wiedzą tylko, które fragmenty liter znajdują się w tajnym słowie, i zbierają wskazówki i punkty. Słowotwórca układa z liter swoje sekretne słowo, przygotowując specjalne elementy tworzące litery Poszukiwacze zbierają informacje, poprzez wskazywanie odpowiednich miejsc na planszy Poszukiwacze odkrywają rozwiązanie – pierwsza osoba, która odgadnie sekretne słowo, zdobędzie więcej punktów! Zadaniem Słowotwórców jest ułożenie sekretnego słowa z ustalonej wcześniej liczby liter. Poszukiwacze słów starają się w każdej rundzie odgadnąć, jakie to słowo. Pomagają im w tym elementy liter, które stopniowo będą pojawiały się na planszy deszyfrującej. W trakcie rozgrywki każdy z graczy zostaje Słowotwórcą na jedną rundę, a poprzez pozostałe rundy będzie Poszukiwaczem słów. Rozgrywka kończy się, gdy każdy z graczy rozegra swoją rundę jako Słowotwórca. Gracz z największą liczbą punktów zostaje zwycięzcą. [www.empik.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 30-60 minut.
Liczba graczy: 2-8.
Wiek: 10+ lat.
Rozgrywka w Cytadelę składa się z serii rund. Każda runda rozpoczyna się od fazy wyboru, podczas której gracze przekazują sobie karty postaci i wybierają po 1 na daną rundę. Wszystkie karty postaci mają specjalne zdolności, które pozwalają na przykład na kradzież monet czy zburzenie dzielnicy innego gracza. Po fazie wyboru następuje faza tur graczy, podczas której gracze pobierają zasoby i budują nowe dzielnice w swoich miastach. W ten sposób rozgrywka toczy się tak długo, aż jeden z uczestników wybuduje w swoim mieście 7. dzielnicę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Łap zwierzaki / Michael Ferch, ilustracje: Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Egmont, copytight 2012. - Gra ; w pudełku o wymiarach 14x14x5 cm.
Liczba graczy: 2-4.
Wiek: 8+.
Czas gry: 20 min.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Na łące / Michał Gołębiowski, ilustracje: Nikola Kucharska. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, copytight 2018. - Gra ; w pudełku o wymiarach 14x18x4 cm.
Liczba graczy: 2-6.
Wiek: 8+.
Czas gry: 15 min.
Żółte kaczuszki rozbiegły się po łące – spróbuj je odnaleźć. Za spotkane biedronki, motyle i mrówki dostaniesz dodatkowe punkty. Aby wygrać, przyda się dobra pamięć oraz umiejętność blefowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cyferki : układanka dydaktyczna / rysunki: Barbara Galińska, Patrycja Gazda. - Częstochowa : Adamingo, bd. - 1 gra ; w pudełku o wymiarach 23x13x3 cm.
Gra dla 1-6 osób.
Wiek: 4+.
Ile jest jabłuszek, a ile ptaszków? Policz, a następnie odszukaj cyferki odpowiadającej Twoim rachunkom. Układanka edukacyjna Cyferki to bardzo przystępna forma nauki, która wprowadza malucha w skomplikowany świat cyfr i liczb. Dzięki grze dziecko ćwiczy koncentrację i uczy się analizować. Układanka dydaktyczna składa się z 30 dwuczęściowych puzzli, na których z jednej strony znajdują się cyfry, a na drugich odpowiadająca im liczba przedmiotów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Akademia Mądrego Dziecka. Mój Świat)
Mój Świat to nowa seria Akademii Mądrego Dziecka, która uczy dzieci codziennych czynności oraz uwrażliwia i pokazuje świat. Książeczki zawierają ruchome elementy, dzięki którym czytelnik ćwiczy małą motorykę. Grube kartonowe strony oraz bezpieczne zaokrąglone rogi pozwolą dziecku wygodnie przeglądać książkę. „Kocham cię, mamo” to przepięknie zilustrowana książeczka pokazująca niesamowitą więź pomiędzy mamą a dzieckiem. To pełna ciepła wierszowana opowieść o uczuciach, której towarzyszą barwne ilustracje przedstawiające małe zwierzątka z mamami. Czytelnik dowiaduje się, jak zwierzęta opiekują się młodymi i jak spędzają one wspólnie czas:, na przykład mały leniwiec śpi na brzuszku mamy, zwisając z gałęzi, a mały kangur przytula się do mamy w torbie na brzuszku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Je się w lesie / autorzy: Brett J. Gilbert i Matthew Dunstan ; ilustracje: Nele Brönner. - Friedberg ; Gdańsk : Pegausus Spiele ; Rebel, 2023. - Gra ; w pudełku o wymiarach 13x17x4 cm.
Czas gry: 15-20 min.
Liczba graczy: 2-5.
Wiek: 8+ lat.
Delikatny dźwięk łamanej gałęzi nagle wybudza mieszkańców lasu ze snu. Chłodny wiatr porusza koronami drzew, słychać szelest liści. Drapieżniki znów wyruszają na łowy! Przemykają przez zieloną gęstwinę w poszukiwaniu ofiary, która pozwoli im zaspokoić głód i czekają na idealny moment, aby zapolować. Jeśli jednak instynkt je zawiedzie, same staną się ofiarami w walce o przetrwanie. Je się w lesie to prosta gra karciana, w której starasz się skutecznie zapolować, a przy tym samemu nie stać się zwierzyną. Do dyspozycji masz zestaw zwierzaków: misia, wilka, rysia, sowę oraz mysz. Zgodnie z regułami rządzącymi przyrodą, duże drapieżniki polują na mniejsze zwierzęta, te są jednak zwinne i z łatwością mogą się wymknąć. Wykorzystaj swój instynkt, aby przechytrzyć innych graczy i przewidzieć, kogo tym razem wyślą na łowy. Jako pierwszy zbierz 5 znaczników i zostań królem lasu!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Na okładce: wybierz swoje własne zakończenie.
Czy zastanawiałeś się kiedyś, co by było, gdybyś to TY decydował o losach Alicji z Krainy Czarów? Czy miałbyś na tyle odwagi, aby napisać własny scenariusz, pogrążając bohaterkę w koszmarze lub pomagając jej odnieść zwycięstwo? Czy napiłaby się eliksiru z tajemniczej butelki z etykietą „wypij mnie”? Zaufała Szalonemu Kapelusznikowi? Dołączyła do herbatki z Marcowym Zającem i Susłem? Przyszedł właśnie czas na Twoją wersję tej znanej historii! W Koszmarze Alicji w Krainie Czarów to TY decydujesz, jakimi ścieżkami podąży tytułowa bohaterka, jakim wyzwaniom stawi czoło i z którymi dziwnymi mieszkańcami Krainy Czarów stoczy walkę. Ale uważaj! – od Ciebie zależy, czy misja Alicji zakończy się sukcesem czy dziewczynka pogrąży się w koszmarze. Jesteś gotów, by wskoczyć w głąb króliczej nory?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej