Escape rooms
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(5)
Forma i typ
Książki
(4)
Proza
(3)
Gry i zabawki
(2)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
Placówka
Poczytalnia-Oddział dla dorosłych
(3)
Poczytalnia-Oddział dla dzieci i młodzieży
(2)
Filia 2
(1)
Filia 3
(1)
Filia 1
(1)
Autor
Chiacchiera Martino
(1)
Cube Kid (1983- )
(1)
Cube Kid (1983- ). Pamiętnik 8-bitowego wojownika
(1)
Edge Christopher
(1)
Kroszczyński Stanisław
(1)
Linde Montse
(1)
Olejnik Magdalena
(1)
Opiat-Bojarska Joanna
(1)
Opiat-Bojarska Joanna. Burzyński i Majewski
(1)
Saboten
(1)
Sorrentino Silvano
(1)
Tapia Ivan
(1)
Walulik Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
9-13 lat
(3)
Dzieci
(3)
14-17 lat
(1)
Dorośli
(1)
Młodzież
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura angielska
(1)
Literatura francuska
(1)
Literatura hiszpańska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(2635)
Przyjaźń
(2185)
Rodzina
(1973)
Tajemnica
(1794)
Relacje międzyludzkie
(1733)
Escape rooms
(-)
Miłość
(1509)
Magia
(1227)
Śledztwo i dochodzenie
(1083)
Nastolatki
(1040)
II wojna światowa (1939-1945)
(974)
Rodzeństwo
(947)
Zwierzęta
(907)
Uczucia
(847)
Dziewczęta
(840)
Życie codzienne
(739)
Uczniowie
(712)
Historia
(683)
Dzieci
(661)
Podróże
(660)
Zabójstwo
(617)
Trudne sytuacje życiowe
(573)
Policjanci
(552)
Sekrety rodzinne
(551)
Ludzie a zwierzęta
(536)
Małżeństwo
(535)
Osoby zaginione
(514)
Walka dobra ze złem
(507)
Chłopcy
(491)
Stworzenia fantastyczne
(480)
Wybory życiowe
(477)
Polityka
(463)
Wojna
(462)
Boże Narodzenie
(460)
Relacja romantyczna
(450)
Uprowadzenie
(439)
Żydzi
(435)
Walka
(432)
Władcy
(429)
Zemsta
(428)
Psy
(422)
Wakacje
(415)
Matki i córki
(393)
Spisek
(393)
Zakochanie
(393)
Poszukiwania zaginionych
(392)
Samotność
(391)
Śmierć
(389)
Dojrzewanie
(385)
Arystokracja
(378)
Czarownice i czarownicy
(357)
Koty
(353)
Władza
(353)
Dziennikarze
(349)
Przestępczość zorganizowana
(349)
Marzenia
(344)
Humor
(341)
Prawo
(337)
Mężczyzna
(320)
Pisarze polscy
(306)
Nauka
(301)
Krainy i światy fikcyjne
(300)
Dzieciństwo
(296)
Ojcowie i córki
(295)
Pisarze
(291)
Prywatni detektywi
(291)
Demony
(286)
Dziadkowie i wnuki
(279)
Duchy
(278)
Zdrada
(275)
Seryjni zabójcy
(272)
Sieroty
(265)
Język polski
(257)
Kultura
(256)
Zarządzanie
(256)
Ojcowie i synowie
(252)
Wojownicy
(252)
Studenci
(247)
Podróże w czasie
(233)
Szkoły
(232)
Politycy
(227)
Samobójstwo
(225)
Superbohaterowie
(224)
Język angielski
(222)
Polacy za granicą
(221)
Lekarze
(220)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(213)
Ucieczki
(213)
Obyczaje i zwyczaje
(210)
PRL
(210)
Zjawiska paranormalne
(209)
Wychowanie w rodzinie
(204)
Kłamstwo
(203)
Potwory
(203)
Czarodzieje
(202)
Grupy rówieśnicze
(202)
Rzeczywistość alternatywna
(202)
Polacy
(201)
Odwaga
(197)
Ludzie bogaci
(194)
Społeczeństwo
(192)
Temat: dzieło
Dom z papieru (serial telewizyjny - Netflix)
(1)
Gatunek
Powieść
(3)
Fanfikcja (fan fiction)
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Gry paragrafowe
(1)
Kryminał
(1)
Powieść przygodowa
(1)
5 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Escape room : magiczna sztuczka / autorzy: Martino Chiacchiera i Silvano Sorrentino. - Warszawa : Foxgames, copyright 2019. - 1 gra ; w pudełku o wymiarach 11x15x4 cm.
Gra dla 1-6 osób.
Wiek: 12+.
Emocje z prawdziwego escape roomu ukryte wewnątrz talii kart! Dziś do miasta przyjeżdża Lance Oldman. Ten legendarny magik znany jest z niesamowitych pokazów, a bilety na jego przedstawienia są niemalże nie do zdobycia. W nieznanych okolicznościach do twojej skrzynki trafia tajemnicza koperta z zaproszeniem na występ. Nie możesz się już doczekać, bo te widowiska spowija iście mistyczna aura. Miej się jednak na baczności – zakazana magia ma swoją cenę…
Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie. (Z pudełka).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pamiętnik 8-bitowego wojownika / Cube Kid)
(Escape Book : podejmij wyzwanie, rozwiąż zagadki, wydostań się z książki)
Przekład pośredni z: Le méga temple maudit.
Tytuł oryginału cyklu: Journal d'un noob.
Na okładce: Nieoficjalna opowieść ze świata Minecraft.
Byłeś noobem, jesteś wojownikiem. W złowrogiej pułapce zastawionej przez samego Herobrine’a musisz wykazać się śmiałością, determinacją, wytrwałością i przede wszystkim przemyślnością. Zdobywaj cenny ekwipunek, odkrywaj wszystkie tajemnice przeklętej świątyni!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II (1 egz.)
Książka
W koszyku
Escape Room, najnowsza powieść nagradzanego pisarza Christophera Edge′a, to ekscytująca przygoda, która zmusza czytelników do zastanowienia się nad tym, co byliby w stanie zrobić, aby uratować dzisiejszy świat. Kiedy dwunastoletnia Ami przybywa do The Escape, myśli, że to tylko gra, czyli pokój ucieczki z zagadkami i wyzwaniami do pokonania, zanim skończy się czas. Razem z kolegami z drużyny, do której należą Adjoa, Ibrahim, Oscar i Min, dowiadują się, że zostali wybrani aby uratować świat i muszą współpracować, aby znaleźć odpowiedź. Ale kiedy tylko zostają zamknięci w pierwszym pokoju, szybko zdają sobie sprawę, że to nie jest zwykła gra… Od przepastnej biblioteki kurzu po starożytny grobowiec Majów, opustoszałe centrum handlowe nękane przez wymarłe zwierzęta, po moduł dowodzenia statku kosmicznego zmierzającego na Marsa, niebezpieczeństwa wydają się nie mieć końca. Czy Ami i jej przyjaciele znajdą odpowiedź, zanim będzie za późno?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ucieczka / Joanna Opiat-Bojarska. - Warszawa : Wydawnictwo Czarna Owca, 2018. - 406, [1] strona ; 21 cm.
(Czarna Seria)
(Burzyński i Majewski / Joanna Opiat-Bojarska ; 4)
Stanowi część 4 cyklu "Burzyński i Majewski". Część 1 Gdzie jesteś, Leno? część 2 pt.: Koneser, część 3 pt.: Bestseller.
Ucieknij lub zgiń. Escape room to sposób na zabawę ze znajomymi. Czworo młodych ludzi daje się zamknąć w pokoju pełnym zagadek. Mają dziewięćdziesiąt minut na rozwiązanie ich wszystkich oraz znalezienie wyjścia. Dobra zabawa dość szybko schodzi na dalszy plan. Zaczyna się nerwówka i walka z własnymi lękami. Policyjny duet: Burzyński i Majewski w bagażniku wbitego w drzewo samochodu dokonuje makabrycznego odkrycia. Kierowca zbiegł, a ustalenie jego tożsamości nie jest takie łatwe, jak by się mogło wydawać. Kiedy przyjmują zawiadomienie o zaginięciu dziewczyny, dają się wciągnąć w niebezpieczną rozgrywkę, w której stawką jest życie. Tymczasem pod Poznaniem na terenie nielegalnej hodowli zwierząt egzotycznych odnalezione zostają ludzkie kości. Ich identyfikacją zajmie się zabiegana antropolog sądowa Anita Broll.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Tytuł oryginału: La Casa De Papel.
Sergio Marquina, lepiej znany jako Profesor – mózg największego napadu w dziejach Hiszpanii, jako chłopiec spędził wiele miesięcy w szpitalu Świętego Jana Bożego w San Sebastián. Tam poznał Jera Lamarkę, z którym połączyła go przyjaźń. Gdy Jero przeżywał ciężkie chwile, Sergio, który już wtedy wyróżniał się błyskotliwym intelektem, wymyślał gry, by zająć umysł przyjaciela. Czasem z kolei oczy Sergia zasnuwała mgła – a wtedy Jero pokazywał mu, jak składać figurki origami. Minął już jakiś czas od napadu na Mennicę Narodową. Dzisiaj, kiedy Jero kończy sprzątać warsztat motocyklowy, który musi zamknąć, nieoczekiwanie otrzymuje przesyłkę. W środku znajduje list bez podpisu, notes, zamkniętą na kłódkę blaszaną puszkę, zdjęcie maski Dalego i czerwonego ptaszka z papieru. Jero nie ma wątpliwości. Gdzieś tam Sergio schował dla niego część łupu, jego nową szansę. Musi tylko odczytać ślady, które do niego prowadzą. A ty? Potrafisz rozwikłać zagadkę? Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 hisz. (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej