Gry paragrafowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(28)
Forma i typ
Książki
(27)
Proza
(20)
Gry i zabawki
(6)
Komiksy i książki obrazkowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(21)
wypożyczone
(6)
nieokreślona
(1)
Placówka
Poczytalnia-Oddział dla dorosłych
(1)
Poczytalnia-Oddział dla dzieci i młodzieży
(27)
Autor
Zacharzewski Michał (1977- )
(4)
Ślubowska Anna
(4)
Cajgner Wojtek
(2)
Crossley Kev
(2)
Dever Joe (1956-2016)
(2)
Dever Joe (1956-2016). Wojownik autostrady
(2)
Evergreen Nelson (1971- )
(2)
Gołdanowska Magdalena
(2)
Green Jonathan (1948- )
(2)
James Sian (1973- )
(2)
Małecki Łukasz
(2)
Novy
(2)
Rosłan Katarzyna
(2)
Shuky (1980- )
(2)
Sundaravej Sittisan
(2)
Turner Tracey
(2)
Turner Tracey. Zagubieni
(2)
West Tracey (1965- )
(2)
Woolf Alex
(2)
Woolf Alex. Escape Room
(2)
Behrent Sue
(1)
Bejda Sławomir
(1)
Boutanox (1982- )
(1)
Ced (1981- )
(1)
Chappuis Dimitri
(1)
Chassapakis Dimitris
(1)
Chiu Pa Ming (1977- )
(1)
Cicurel David
(1)
Cieślak Agata (tłumaczka)
(1)
Conner Hari
(1)
Dorne Frédéric (1974- )
(1)
Forbes Jake T
(1)
Gałka Dominika (literatura dla dzieci)
(1)
Green Jonathan
(1)
Grenier Laurence
(1)
Hałas Agnieszka
(1)
Jarvin (1974- )
(1)
Ju! (ilustrator)
(1)
Linde Montse
(1)
MC (ilustrator)
(1)
Manuro (1977- )
(1)
Mialla Felix
(1)
Mindel Julien (1991- )
(1)
Montgomery R. A
(1)
Odnous Magdalena
(1)
Olejnik Magdalena
(1)
Puszczewicz Marek
(1)
Radecki Łukasz (1979- )
(1)
Simeone Anna
(1)
Stacey Faye
(1)
Syty Jakub (1982- )
(1)
Tapia Ivan
(1)
Thongmoon Kriangsak
(1)
Tuszyńska Kamila
(1)
Uldry Tiffanie
(1)
Wallace Jim
(1)
Waltch
(1)
Waltch (1984- )
(1)
Wilson Letty
(1)
Ziegler Marta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(18)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(27)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(28)
Język
polski
(28)
Odbiorca
14-17 lat
(18)
Młodzież
(16)
9-13 lat
(14)
Dzieci
(9)
6-8 lat
(2)
Dorośli
(2)
0-5 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(8)
Literatura francuska
(8)
Literatura angielska
(5)
Literatura polska
(2)
Literatura hiszpańska
(1)
Temat
Walka dobra ze złem
(7)
Gwiezdne Wojny (świat fikcyjny)
(5)
Podróże międzyplanetarne
(5)
Pojazdy kosmiczne
(5)
Rycerze Jedi (postacie fikcyjne)
(5)
Śledztwo i dochodzenie
(5)
Rycerze
(2)
Sherlock Holmes (postać fikcyjna)
(2)
Sztuka przetrwania
(2)
Terroryści
(2)
Uprowadzenie
(2)
Zabójstwo
(2)
Alicja w Krainie Czarów (postać fikcyjna)
(1)
Apokalipsy
(1)
Arsene Lupin (postać fikcyjna)
(1)
Broń jądrowa
(1)
Czarownice i czarownicy
(1)
Doktor Watson (postać fikcyjna)
(1)
Dwory
(1)
Dziewczęta
(1)
Dżungle i lasy deszczowe
(1)
Escape rooms
(1)
Gracze komputerowi
(1)
Hakerzy
(1)
Hiszpanie
(1)
Katastrofy morskie
(1)
Koty
(1)
Krainy i światy fikcyjne
(1)
Miasta małe
(1)
Młodzież
(1)
Nawiedzone domy
(1)
Okultyzm
(1)
Opuszczone domy
(1)
Pech
(1)
Pociągi
(1)
Podróże
(1)
Podróże dookoła świata
(1)
Podróże w czasie
(1)
Postać literacka
(1)
Potwory
(1)
Prywatni detektywi
(1)
Przestępcy
(1)
Przesyłki pocztowe
(1)
Przyjaźń
(1)
Pustynie
(1)
Rozbój
(1)
Rzeczywistość postapokaliptyczna
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Smoki
(1)
Strach
(1)
Szczęście
(1)
Szpiedzy
(1)
Szpitale
(1)
Szpitale psychiatryczne
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Szyfry
(1)
Titanic (statek)
(1)
Wojna
(1)
Współdziałanie
(1)
Zabytki architektury
(1)
Śpiączka
(1)
Temat: dzieło
Dom z papieru (serial telewizyjny - Netflix)
(1)
Temat: miejsce
Amazonka (dorzecze)
(1)
Francja
(1)
Kalifornia (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Sahara (pustynia)
(1)
Salem (Stany Zjednoczone, stan Massachusetts)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Teksas (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Powieść
(19706)
Opowiadania i nowele
(8478)
Wiersze
(5550)
Powieść obyczajowa
(4201)
Opracowanie
(2932)
Gry paragrafowe
(-)
Broszura
(2796)
Kryminał
(2524)
Publikacja bogato ilustrowana
(2037)
Podręcznik
(1963)
Fantastyka
(1934)
Poradnik
(1757)
Fantasy
(1618)
Wydawnictwa popularne
(1464)
Bajki i baśnie
(1445)
Biografia
(1379)
Thriller
(1345)
Pamiętniki i wspomnienia
(1218)
Romans
(1160)
Komiks
(1155)
Powieść historyczna
(1114)
Powieść przygodowa
(962)
Reportaż
(829)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(718)
Manga
(682)
Antologia
(664)
Sensacja
(632)
Saga rodzinna
(531)
Publicystyka
(528)
Powieść psychologiczna
(479)
Przewodnik turystyczny
(459)
Lektura z opracowaniem
(396)
Książki dla małych dzieci
(386)
Science fiction
(377)
Książka obrazkowa
(360)
Esej
(347)
Horror
(344)
Adaptacja literacka
(325)
Fraszki
(321)
Wywiad dziennikarski
(314)
Książka obrazkowa (picturebook)
(303)
Dramat (gatunek literacki)
(289)
Powieść biograficzna
(243)
Album
(222)
Relacja z podróży
(221)
Komedia
(218)
Tragedia
(213)
Przypowieść
(200)
Publikacje dla dzieci
(197)
Romans historyczny
(195)
Film fabularny
(188)
Pieśń
(181)
Powieść erotyczna
(179)
Monografia
(169)
Przepisy kulinarne
(163)
Felieton
(158)
Legendy i podania
(145)
Książka kucharska
(144)
Gry komputerowe
(134)
Encyklopedia
(133)
Autobiografia
(132)
Materiały pomocnicze
(132)
Komiks przygodowy
(120)
Satyra
(119)
Dramat filmowy
(118)
Dystopia
(114)
Bajka słowno-muzyczna
(109)
Ćwiczenia i zadania
(108)
Słownik
(105)
Listy
(99)
Poemat
(93)
Film animowany
(92)
Materiały konferencyjne
(92)
Treny
(85)
Gry planszowe
(84)
Gry i zabawy umysłowe
(81)
Książka zabawka
(79)
Wywiad-rzeka
(77)
Powieść autobiograficzna
(76)
Powieść podróżnicza
(76)
Słownik tematyczny
(73)
Epos
(70)
Sonety
(69)
Film przygodowy
(64)
Film familijny
(61)
Praca zbiorowa
(61)
Gry i zabawki
(60)
Dzienniki
(59)
Gry i zabawy
(57)
Układanki
(56)
Rozprawa
(55)
Artykuł wstępny
(54)
Rymowanki
(48)
Ballada
(47)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(47)
powieść dla dzieci i młodzieży
(47)
powieść obyczajowa
(47)
Opowiadania i nowele przygodowe
(46)
Opowiadania i nowele biograficzne
(45)
Słuchowisko
(45)
Powieść polityczna
(44)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(7)
28 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Star Wars. The Clone Wars)
U góry okładki: Wybierz swoje przeznaczenie.
Krążą plotki, że Hrabia Dooku gromadzi świetnie wyszkolonych żołnierzy, by raz na zawsze zniszczyć Zakon Jedi. Jako uczeń mistrza Jedi Plo Koona wyruszasz w niebezpieczną misję. Masz za zadanie odnaleźć i zniszczyć bazę treningową sił przeciwnika. W trakcie wyprawy odwiedzisz wiele różnych planet i poznasz niejedną interesującą istotę. Ale czy będziesz mógł im zaufać? Czy zdołasz wykonać misję, zanim zostaniesz wykryty?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komiks, w Którym Bohaterem Jesteś Ty)
Na okładce: gra dla młodszych i starszych graczy.
Sherlock Holmes wraz ze swoim bratem Mycroftem wyruszy w podróż dookoła świata! Czekają na nich trzy wyjątkowe śledztwa, w których tylko TY możesz im pomóc! Ramię w ramię z jednym z braci rozwiąż zagadki i przechytrz złoczyńców. Pamiętaj, w tym komiksie to TY jesteś bohaterem!
Komiksy paragrafowe to nowa na polskim rynku wydawniczym propozycja zabawy dla tych, którzy kochają tajemnice, ryzyko i wyzwania. Czytelnik, a zarazem gracz, zostaje dzięki nim bohaterem komiksu i tworzy własną fabułę. Wybiera postać, w którą chce się wcielić, i poruszając się pomiędzy ponumerowanymi kadrami, decyduje o jej losach. Dlaczego komiksy paragrafowe są tak wciągające, pełne emocji i bez reszty angażują gracza? To dlatego, że istnieje wiele sposobów na zakończenie rozgrywki, a czasem również wiele zakończeń komiksu. Wszystko zależy wyborów, jakich dokonuje gracz. To sprawia, że komiksy paragrafowe można czytać wiele razy, z rosnącą ciekawością. Starannie przemyślana mechanika gry, świetna kreska rysowników na długo zatrzymają gracza w świecie walecznych rycerzy, wilkołaków i wampirów, londyńskich detektywów i nieustraszonej łowczyni nagród.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Dziennik 29 to interaktywna książka, która jest równocześnie grą pełną niespodzianek. Czy odważysz się podjąć wyzwanie? Minął 28 tydzień tajnych prac wykopaliskowych, które miały przybliżyć ludzkość do poznania sekretu obcej cywilizacji. W 29 tygodniu stało się jednak coś niezwykłego! Zniknął cały zespół, pozostawiając po sobie jedynie dziennik. Twoim zadaniem będzie rozwikłanie tej tajemnicy. Rozwiązuj zagadki i łamigłówki, aby zdobyć kolejne klucze i móc kontynuować rozgrywkę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Escape Quest)
Rok wydania na podstawie strony internetowej wydawcy.
Rok 2101. Demostenes, Sztuczna Inteligencja zarządzająca największą platformą VR, wyrwała się spod kontroli i pogrążyła miliony użytkowników w śpiączce. Jesteś jedyną osobą, która może naprawić sytuację. Pora włożyć kask i zanurzyć się w cyberprzestrzeń. Czeka cię niezwykła wędrówka przez różne wirtualne światy. Czy uda ci się wyjść cało z pułapek zastawionych przez SI? A może zapadniesz w śpiączkę jak reszta ofiar systemu? Twoje decyzje wpłyną na zakończenie gry! Escape Quest to seria niezwykłych książko-gier. Łączą w sobie elementy paragrafowej przygody z zadaniami typu „escape room”. Przeżyj niesamowitą przygodę, w której to ty jesteś głównym bohaterem. Podejmujesz decyzje, rozwiązujesz zadania i starasz się wydostać z różnych zastawionych na ciebie pułapek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Escape Quest)
Na okładce: Książka - Gra - Escape Room
Przeżyj przygodę! Rozwiąż zagadki! Ucieknij z zastawionych pułapek! Nowa generacja interaktywnych powieści. "Escape Quest" to nowa seria gamebooków, w których ty jesteś głównym bohaterem. Będziesz musiał podejmować decyzje, rozwiązywać tajemnicze zagadki i wydostawać się z zastawionych pułapek. "Escape Quest" łączy w sobie elementy paragrafowej powieści, gier role-playing oraz łamigłówek w stylu escape room. Innowacyjne techniki i mechaniki gry. Rozwiązaniem łamigłówek jest numer strony, na którą musisz się udać, żeby kontynuować opowieść. Zadania będą wymagały logicznego myślenia, wyciągania wniosków, spostrzegawczości czy kreatywnego podejścia typu „out of the box”. Użyj specjalnych zakładek, przekręcaj i zaginaj strony, rozszyfruj kody i znajdź ukryte wskazówki. Wciągająca fabuła. "Escape Quest" przedstawia ciekawą i wciągającą historię, która zachęca do rozwiązywania kolejnych zagadek i dokonywania postępów w grze. Zagadki nawiązują i łączą się tematycznie z treścią fabuły, co pozwala na jeszcze pełniejsze przeżycie przygody. Graj off-line. Nie potrzebujesz łączyć się z internetem czy instalować specjalnych aplikacji. Wszystko, co niezbędne zawarte jest w książce. Podpowiedzi oraz rozwiązania są zaszyte na ostatnich stronach każdego tomu. Graj sam lub z rodziną. "Escape Quest" jest przeznaczony do samodzielnej zabawy, ale czasem przyda się pomoc rodziny czy znajomych. Możecie wspólnie główkować nad zadaniami oraz dzielić się wrażeniami z gry. Wybierz swoją własną przygodę. Czy podejmiesz wyzwanie? "Arsene Lupin rzuca wyzwanie". Komiksogra, w której celem jest kradzież biżuterii z rezydencji Lechevallier. Rozwiązuj wielorakie zagadki i stwórz plan doskonały. Nagrodą będzie przyjęcie na ucznia przez Arsene’a Lupina.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Gra książkowa. Wybierz swoje własne zakończenie.
Słyszeliście opowieści o tym miejscu… o przejściu ukrytym w ruinach zapomnianego zamku. Prowadzi ono w gmatwaninę starożytnych tuneli pełnych niewysłowionych zagrożeń, lecz także - o ile odważycie się po nie sięgnąć - bezcennych skarbów. W mroku podziemi to TY decydujesz, którą ścieżkę wybrać. Podążaj za przygodą w książce, poznaj historię lochów i odkryj, które ścieżki są dla twojego bohatera mniej lub bardziej niebezpieczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Piekło na autostradzie / Joe Dever ; z języka angielskiego przełożył Wojtek Cajgner. - Wydanie 1. - Poznań : Wydawnictwo Nowa Baśń, copyright 2020. - [248] stron : ilustracje ; 22 cm + 1 mapa złożona luzem ; 21x20 cm.
(Wojownik autostrady / Joe Dever ; 1)
Powieść paragrafowa.
W niedalekiej przyszłości zbrodniczy syndykat doprowadza do detonacji głowic jądrowych, zmieniając świat w nuklearne pustkowie. Lata później garstka ocalałych ludzi decyduje się opuścić bezpieczne schronienia - porzucają więc zniszczony Teksas i ruszają do rzekomo bezpiecznej Kalifornii. Wśród nich jest młody Cal Phoenix, który w momencie wybuchu bomb atomowych był jeszcze nastolatkiem. Od dziś jest zwiadowcą i to od niego zależą dalsze losy grupy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wojownik autostrady : przejście przez Góry Masakry / Joe Dever ; z języka angielskiego przełożył Wojtek Cajgner. - Wydanie 1. - Poznań : Wydawnictwo Nowa Baśń, © 2021. - 350, [5] stron, [1] karta tablic złożonych luzem : ilustracje ; 22 cm.
(Wojownik Autostrady / Joe Dever ; 2)
Drugi tom kultowej powieści paragrafowej, której akcja rozgrywa się w postapokaliptycznej, zrujnowanej wojną nuklearną, rzeczywistości Stanów Zjednoczonych początku XXI wieku. Czytelnik po raz kolejny ma okazję wcielić się w głównego bohatera, Cala Phoenixa - bezpośrednio decydując o jego losach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Star Wars. The Clone Wars)
U góry okładki: Wybierz swoje przeznaczenie.
Czy kiedykolwiek chciałeś zostać Rycerzem Jedi? Teraz masz szansę! Z komnat Świątyni Jedi możesz przenosić się do lasów Kashyyyk i walczyć ramię w ramię z potężnymi Wookie albo latać swoim myśliwcem w przestrzeni kosmicznej i stawać do walki z łowcami nagród. Mnóstwo ścieżek, które możesz obrać i prawie 25 różnych zakończeń, dają ci sznsę na przezycie całkiem nowej przygody za kazdym razem, kiedy sięgniesz po ksiązkę! Wybież swoje przeznaczenie...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Poduszkowce)
Na okładce: książka interaktywna.
„Chruptak obudził się, otworzył szeroko swój kolorowy dziób i ziewnął. Ależ dobrze się spało! Teraz pora na śniadanie! Chciał przygotować swoją ulubioną kanapkę z masełkiem z żołędzi. Ale co to? Gdzie masełko? Skończyło się, co za pech! Postanowił wyjść z dziupli i uzupełnić zapasy, bo w brzuchu burczało mu już na całego. Najpierw grzecznie umył zęby. O nie! Ulubiony kubek, w którym Chruptak trzymał swoją szczoteczkę, spadł na podłogę i potłukł się w drobny mak. Taki pech! Jak to się mogło stać? Brak śniadania to zły znak! Moje szczęście bawi się ze mną w chowanego! – pomyślał Chruptak. – Muszę czym prędzej znaleźć żołędzie na masełko, bo tam, gdzie będą żołędzie, tam na pewno jest także moje szczęście. Tylko gdzie go szukać? Gdzie Chruptak szukał szczęścia? W koronach drzew – wybierz stronę nr 2 Na ziemi – wybierz stronę nr 3”
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. O (1 egz.)
Książka
W koszyku
W grze Nibylandia. Tu żyją potwory! to TY decydujesz, którą ścieżkę wybrać, na jakie niebezpieczeństwa się narazić i z którymi potworami podjąć walkę. Możesz grać jako ocalała z katastrofy statku Wendy Darling, mechaniczny mściciel Piotruś Pan, nieustraszona łowczyni Tygrysia Lilia lub bezlitosny pirat – kapitan Hak.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. IV (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Na okładce: wybierz swoje własne zakończenie.
Czy zastanawiałeś się kiedyś, co by było, gdybyś to TY decydował o losach Alicji z Krainy Czarów? Czy miałbyś na tyle odwagi, aby napisać własny scenariusz, pogrążając bohaterkę w koszmarze lub pomagając jej odnieść zwycięstwo? Czy napiłaby się eliksiru z tajemniczej butelki z etykietą „wypij mnie”? Zaufała Szalonemu Kapelusznikowi? Dołączyła do herbatki z Marcowym Zającem i Susłem? Przyszedł właśnie czas na Twoją wersję tej znanej historii! W Koszmarze Alicji w Krainie Czarów to TY decydujesz, jakimi ścieżkami podąży tytułowa bohaterka, jakim wyzwaniom stawi czoło i z którymi dziwnymi mieszkańcami Krainy Czarów stoczy walkę. Ale uważaj! – od Ciebie zależy, czy misja Alicji zakończy się sukcesem czy dziewczynka pogrąży się w koszmarze. Jesteś gotów, by wskoczyć w głąb króliczej nory?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Star Wars. The Clone Wars)
U góry okładki: Wybierz swoje przeznaczenie.
Zaatakowano Senat Galaktyki! Wcielasz się w postać padawana mistrzyni Jedi Shaak Ti i wyruszasz na pomoc kanclerzowi Palpatine. Próbujesz się dowiedzieć, kto kryje się za spiskiem. W trakcie swojej wędrówki odwiedzisz najmroczniejsze zaułki Coruscant, zapędzisz się na równinę Mesra i do pałacu Huttów na Tatooine. Czy udowodnisz, że jesteś wartościowy? A może przejdziesz na Ciemną Stronę Mocy, kiedy misja okaże się zbyt trudna? Wybierz swoje przeznaczenie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Komiks, w którym to Ty jesteś małym bohaterem.
Zupełnie nowa seria komiksów paragrafowych stworzona specjalnie dla dzieci od 3 lat. Historie zostały zaprojektowane specjalnie dla najmłodszych i zawierają uproszczone przygody. Rozbudowane scenariusze pozwolą dzieciom na naukę czytania oraz zabawę. Królestwo kotów jest w rozsypce: straszliwy smok sieje w nim terror. Dzielny kociak Mo postanawia wyruszyć na poszukiwania potwora, pomimo zakazu ojca, króla. Na szczęście, mały czytelniku, będzie mógł liczyć na Twoja pomoc!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tekst także na stronie 2. i 3. okładki. Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś ty. Na książce wyłącznie pseudonimy autorów.
Komiks, w którym bohaterem jesteś Ty! Tajemnicze porwanie córki policjanta to dopiero początek mrocznej opowieści z pogranicza thrillera i horroru. Nieznani sprawcy wysyłają list z żądaniem okupu, który główny bohater musi osobiście dostarczyć do tajemniczego domostwa. Jak się później okaże, skrywa ono wiele sekretów, przy których porwanie wydaje się być niewinną zabawą. W tej opowieści dla starszych graczy, zło wydaje się czaić za każdym rogiem, a mroczna atmosfera wprost wylewa się z komiksu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Escape Quest)
Rok wydania na podstawie strony internetowej wydawcy.
Escape Quest to seria niezwykłych książko-gier. Łączą w sobie elementy paragrafowej przygody z zadaniami typu „escape room”. Przeżyj niesamowitą przygodę, w której to ty jesteś głównym bohaterem. Podejmujesz decyzje, rozwiązujesz zadania i starasz się wydostać z różnych zastawionych na ciebie pułapek. Sam w Salem: Czarownice? Ktoś tu wspomniał o czarownicach? Zapraszamy na wycieczkę śladami czarownic! Na przygodę, w której historia miesza się z okultyzmem. Odwiedź miasto Salem, w którym miały miejsce słynne procesy z 1692 r. Poznaj jego tajemnice i rozwiąż napotkane po drodze zagadki. Uważaj jednak, by ciekawość nie zaprowadziła cię na manowce…
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Stwórz Swoją Przygodę)
Tytuł oryginału serii: Choose your own adventure.
Na okładce: Aż 20 zakończeń do odkrycia.
Jedna z najbardziej kultowych serii książek paragrafowych! Sprzedana w ponad 260 milionach egzemplarzy na całym świecie, przełożona na 40 języków. Wciąga do zabawy kolejne pokolenia! Odbierasz telefon z błaganiem o pomoc. Odkrywasz, że połączenie pochodziło z terenu starego więzienia, które spłonęło doszczętnie ponad sto lat temu. Doświadczenie detektywa podpowiada ci, że sprawa będzie inna niż wszystkie dotąd. W złowrogim domu kryje się wiele tajemnic. Spotkasz tu agresywne szympansy, kosmitów, duchy, będziesz nawet podróżować w czasie. Tej przygody nie zapomnisz nigdy - o ile wyjdziesz z niej żywy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
Świrownia / Łukasz Radecki. - Poznań : Nowa Baśń, © 2022. - 311, [1] strona ; 21 cm.
Na okładce: Gra strachu.
Świrownia tak młodzież nazywa opuszczony budynek szpitala psychiatrycznego znajdujący się na obrzeżach miasta. O tym, jakie sekrety skrywa to miejsce, krążą legendy, ciekawość podsyca liczba wypadków wśród śmiałków, którzy nocą odwiedzili to miejsce. Czwórka przyjaciół planuje tam pojechać, by móc się potem chwalić przed znajomymi. Czy dotrą na miejsce? Czy odkryją tajemnice Świrowni? Czy przeżyją? O tym zdecydujesz TY, Czytelniku! Połączenie horroru i gry paragrafowej w wykonaniu uznanego autora grozy Łukasza Radeckiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. IV
Książka
W koszyku
Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś Ty.
Na książce wyłącznie pseudonimy autorów.
Historia trzech braci, chłopów z dziada pradziada, pragnących porzucić życie na wsi i uciec z ojcowizny. Alternatywą okazuje się dla nich wstąpienie do zakonu rycerskiego. Aby jednak zostać rycerzem w służbie miłościwego króla Ludwipchełka, trzeba ukończyć szkołę rycerzy, w której obowiązują surowe zasady. Bracia wyruszają więc do miasta, gdzie wstępują do akademii. Gracz wciela się w postać jednego z nich i otrzymuje atrybuty o określonym poziomie, wypełnia także kartę postaci. Zadaniem kandydata na rycerza jest wędrówka po królestwie i stawienie czoła niebezpieczeństwom, jakie czyhają na niego w podróży, a jednocześnie zebranie jak największej liczy bransoletek męstwa. Szkopuł w tym, że przyszły rycerz wyrusza w drogę na kozie, a na zebranie minimum 13 bransoletek ma zaledwie 5 dni. Niektóre są dobrze ukryte, a na inne trzeba sobie porządnie zapracować. Czy uda Ci się zostać rycerzem?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II (1 egz.)
Książka
W koszyku
Odbiorca
Przynależność kulturowa
Temat
Dziedzina i ujęcie
Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś Ty.
Na książce wyłącznie pseudonimy autorów.
Podczas pierwszej prawdziwej rycerskiej misji poznajesz Elliota, słynnego kupca z miasteczka Poustifaille. Kupiec, pod wrażeniem twoich umiejętności, zleca ci odnalezienie pewnych przedmiotów w dalekich krainach… Teraz wszystko w twoich rękach, bo bohaterem tego komiksu jesteś tylko TY! Komiksy paragrafowe to nowa na polskim rynku wydawniczym propozycja zabawy dla tych, którzy kochają tajemnice, ryzyko i wyzwania. Czytelnik, a zarazem gracz, zostaje dzięki nim bohaterem komiksu i tworzy własną fabułę. Wybiera postać, w którą chce się wcielić, i poruszając się pomiędzy ponumerowanymi kadrami, decyduje o jej losach. Dlaczego komiksy paragrafowe są tak wciągające, pełne emocji i bez reszty angażują gracza? To dlatego, że istnieje wiele sposobów na zakończenie rozgrywki, a czasem również wiele zakończeń komiksu. Wszystko zależy od wyborów, jakich dokonuje gracz. To sprawia, że komiksy paragrafowe można czytać wiele razy, z rosnącą ciekawością. Starannie przemyślana mechanika gry, świetna kreska rysowników na długo zatrzymają gracza w świecie walecznych rycerzy, wilkołaków i wampirów, londyńskich detektywów i nieustraszonej łowczyni nagród.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej