Rzeczywistość wirtualna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(45)
Forma i typ
Książki
(44)
Proza
(28)
Publikacje popularnonaukowe
(10)
Komiksy i książki obrazkowe
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Audiobooki
(1)
Gry i zabawki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(40)
wypożyczone
(9)
nieokreślona
(1)
Placówka
Poczytalnia-Oddział dla dorosłych
(23)
Poczytalnia-Oddział dla dzieci i młodzieży
(22)
Filia 2
(2)
Filia 3
(1)
Filia 1
(2)
Autor
Kazuhiro Hara
(9)
Touno Mamare (1973- )
(9)
Touno Mamare (1973- ). Rogu Horaizun
(9)
Tuczapska Paulina
(9)
Hagemann Alex
(3)
Kurata Minoji
(3)
Brady Dustin (1986- )
(2)
Brady Dustin (1986- ). Uwięzieni w grze
(2)
Brady Jesse
(2)
Cajgner Wojtek (1987- )
(2)
Lu Marie (1984- )
(2)
Lu Marie (1984- ). Warcross
(2)
Moss Marcel
(2)
Aboujaoude Elias (1971- )
(1)
Andruszko Robert
(1)
Andrzejewska Anna
(1)
Bajorek Michał
(1)
Bednarek Józef
(1)
Brzozowski Maciej
(1)
Carster Dex
(1)
Chappuis Dimitri
(1)
Chiu Pa Ming (1977- )
(1)
Cieślik Marek
(1)
Cline Ernest (1972- )
(1)
Dashner James (1972- )
(1)
Dashner James (1972- ). Doktryna śmiertelności
(1)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(1)
Dukaj Jacek (1974- )
(1)
Frier Sarah
(1)
Gawkowski Krzysztof (1980- )
(1)
Gałązka-Salamon Elżbieta
(1)
Goździkowski Andrzej
(1)
Goździkowski Andrzej (1951- )
(1)
Grenier Laurence
(1)
Irzykowski Jarosław
(1)
Kaim Barbara
(1)
Kemmerer Brigid
(1)
Kisielnicki Jerzy
(1)
Kiszela Marcin (1981- )
(1)
Kozak Stanisław
(1)
Lisowski Rafał (1981- )
(1)
Machanienko Wasilij (1981- )
(1)
Machanienko Wasilij (1981- ) Świat przeistoczonych
(1)
Macios Karolina
(1)
Mascolo Fabiana
(1)
Moss Marcel. Liceum Freuda
(1)
Oleksiewicz Izabela
(1)
Olszak Celina
(1)
Pinker Steven (1954- )
(1)
Przybyłek Marcin (1968- )
(1)
Przybyłek Marcin (1968- ). Gamedec
(1)
Puszczewicz Marek
(1)
Reedy Trent
(1)
Renfrew Colin (1937- )
(1)
Ricci Roberto (1976- )
(1)
Schimscheiner Lena (1991- )
(1)
Siwek Grzegorz
(1)
Stephens-Davidowitz Seth
(1)
Szamałek Jakub (1986- )
(1)
Szamałek Jakub (1986- ). Ukryta sieć
(1)
Szewczyk Sara
(1)
Sztybor Bartosz (1986- )
(1)
Szuwalska Iwona
(1)
Thompson Richard
(1)
Trejderowski Tomasz (1979- )
(1)
Unold Jacek
(1)
Vizvary Istvan (1975- )
(1)
Witkiewicz Magdalena (1976- )
(1)
Woźniak Grażyna
(1)
Zwierzchowski Marcin
(1)
Ćwiklak Dariusz
(1)
Świerkocki Maciej (1961- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(17)
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(44)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(45)
Język
polski
(45)
Odbiorca
14-17 lat
(10)
Młodzież
(10)
Dorośli
(9)
Dzieci
(3)
9-13 lat
(2)
Szkoły wyższe
(2)
6-8 lat
(1)
Informatycy
(1)
Politycy
(1)
Projektanci systemów teleinformatycznych
(1)
Studenci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura japońska
(12)
Literatura polska
(10)
Literatura amerykańska
(9)
Literatura francuska
(1)
Literatura rosyjska
(1)
Temat
Kobieta
(2634)
Przyjaźń
(2185)
Rodzina
(1971)
Tajemnica
(1793)
Relacje międzyludzkie
(1733)
Rzeczywistość wirtualna
(-)
Miłość
(1508)
Magia
(1225)
Śledztwo i dochodzenie
(1083)
Nastolatki
(1040)
II wojna światowa (1939-1945)
(974)
Rodzeństwo
(947)
Zwierzęta
(907)
Uczucia
(847)
Dziewczęta
(840)
Życie codzienne
(739)
Uczniowie
(712)
Historia
(683)
Dzieci
(661)
Podróże
(660)
Zabójstwo
(618)
Trudne sytuacje życiowe
(573)
Policjanci
(552)
Sekrety rodzinne
(550)
Ludzie a zwierzęta
(536)
Małżeństwo
(534)
Osoby zaginione
(514)
Walka dobra ze złem
(507)
Chłopcy
(486)
Stworzenia fantastyczne
(480)
Wybory życiowe
(476)
Polityka
(463)
Wojna
(462)
Boże Narodzenie
(460)
Relacja romantyczna
(450)
Uprowadzenie
(439)
Żydzi
(435)
Walka
(432)
Władcy
(429)
Zemsta
(427)
Psy
(422)
Wakacje
(415)
Matki i córki
(393)
Zakochanie
(393)
Poszukiwania zaginionych
(392)
Spisek
(392)
Samotność
(391)
Śmierć
(389)
Dojrzewanie
(385)
Arystokracja
(378)
Czarownice i czarownicy
(357)
Koty
(353)
Władza
(353)
Dziennikarze
(349)
Przestępczość zorganizowana
(349)
Marzenia
(344)
Humor
(341)
Prawo
(337)
Mężczyzna
(320)
Pisarze polscy
(306)
Nauka
(301)
Krainy i światy fikcyjne
(300)
Dzieciństwo
(296)
Ojcowie i córki
(295)
Pisarze
(291)
Prywatni detektywi
(291)
Demony
(281)
Dziadkowie i wnuki
(278)
Zdrada
(275)
Duchy
(273)
Seryjni zabójcy
(272)
Sieroty
(265)
Język polski
(257)
Kultura
(256)
Zarządzanie
(256)
Ojcowie i synowie
(252)
Wojownicy
(252)
Studenci
(247)
Podróże w czasie
(233)
Szkoły
(232)
Politycy
(227)
Samobójstwo
(225)
Superbohaterowie
(224)
Język angielski
(222)
Polacy za granicą
(221)
Lekarze
(219)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(213)
Ucieczki
(213)
Obyczaje i zwyczaje
(210)
PRL
(210)
Zjawiska paranormalne
(209)
Wychowanie w rodzinie
(204)
Kłamstwo
(203)
Potwory
(203)
Czarodzieje
(202)
Grupy rówieśnicze
(202)
Rzeczywistość alternatywna
(202)
Polacy
(201)
Odwaga
(197)
Ludzie bogaci
(194)
Społeczeństwo
(192)
Temat: czas
1501-1600
(3)
2001-
(3)
Temat: miejsce
Chiny
(3)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(3)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Polska
(1)
RFN
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Powieść
(21)
Fantasy
(9)
Science fiction
(8)
Fantastyka
(4)
Thriller
(4)
Manga
(3)
Opracowanie
(3)
Powieść przygodowa
(3)
Analiza i interpretacja
(1)
Esej
(1)
Gry paragrafowe
(1)
Komiks
(1)
Kryminał
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Podręcznik
(1)
Powieść psychologiczna
(1)
Publicystyka
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Szkic literacki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(7)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Psychologia
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Filozofia i etyka
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
45 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cyberświat - cóż to takiego, czy istnieje obok nas, czy jesteśmy z nim nierozerwalnie związani - Cyberświat to przestrzeń stworzona przez komputery i roboty elektroniczne. Dziś nie wyobrażamy już sobie życia bez internetu. Stwarza on olbrzymie możliwości rozwoju człowieka, ale także jest wielkim zagrożeniem, zwłaszcza dla dzieci i młodzieży. Możliwości -to bezpośrednia łączność z całym światem, edukacja medialna, nauka języków obcych, korzystanie z bibliotek, zakupy przez internet, obsługa bankowa itp. Zagrożenia - to uzależnienie od mediów zwłaszcza dzieci i młodzieży, to utożsamianie się z obrazem świata, coraz częściej pełnym agresji i przemocy, to zatracenie poczucia między tym co rzeczywiste, a co prezentuje nam internet. Jak wykorzystać to, co służy rozwojowi i postępowi i jak nie ulec temu, co uczy nienawiści, przemocy i agresji i jak uchronić dzieci przed złym wpływem internetu? Na pytanie te szukają odpowiedzi autorzy poszczególnych rozdziałów tej książki - pedagodzy, wykładowcy wyższych uczelni.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niewidzialna inwazja / Dustin Brady ; ilustracje Jesse Brady ; przekład Wojtek Cajgner. - Wydanie I. - Warszawa : Muza, 2023. - 191, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
(Uwięzieni w grze / Dustin Brady ; 2)
Tytuł oryginału: The invisible invasion.
Tytuł oryginału cyklu: Trapped in a video game.
Druga część cyklu "Uwięzieni w grze". Po tym jak Jesse i jego przyjaciel Eric zostali niespodziewanie uwięzieni w wirtualnej rzeczywistości gry Pełna Moc, przysięgli sobie, że już nigdy nawet nie zbliżą się do gier wideo. Jednak gdy Jesse otrzymuje szansę na ocalenie swojego kumpla Marka, nie może powiedzieć „nie!”. Problem polega na tym, że tym razem Jesse staje się niewidzialny i zostaje wessany do świata gry Będzie Dziko - gry mobilnej w stylu Pokémon Go. Aby dotrzeć do Marka, Jesse będzie musiał zgubić Wielką Stopę - stwora goniącego go po szkolnej bibliotece, przetrwać spotkanie z welociraptorem w toalecie, a także zmierzyć się na stołówce z potężnym, plującym płomieniami nietoperzem. Czy Jesse pozostanie przy życiu dostatecznie długo, by rozwikłać zagadkę losów Marka? Poprzedni tom nosi tytuł "Uwięzieni w grze".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II (1 egz.)
Książka
W koszyku
Uwięzieni w grze / Dustin Brady ; ilustracje Jesse Brady ; przekład Wojtek Cajgner. - Wydanie I. - Warszawa : Muza, 2023. - 159, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
(Uwięzieni w grze / Dustin Brady ; 1)
Seria na podstawie późniejszych tomów.
Stanowi początek cyklu.
Na grzbiecie oznaczono jako 1.
Przyjaciele, którzy niespodziewanie zostali uwięzieni w wirtualnej rzeczywistości gry, muszą szybko poznać jej zasady, żeby przetrwać i nie zostać w niej na zawsze! Jasse Rigsby nie znosi gier i tego całego wirtualnego świata. Jasne, są w nich plecaki odrzutowe, portale umożliwiające teleportację, poduszkowce, ukryte ostrza oraz nieograniczona liczba żyć. To go jednak nie bawi. Ale gdy pewnego dnia otrzymuje tajemniczo brzmiącego esemesa od swojego najlepszego kumpla Erica, maniaka gier, który totalnie odleciał na punkcie najnowszej produkcji zatytułowanej Pełna Moc, a następnie odkrywa, że Eric gdzieś nieoczekiwanie zniknął, zostawiwszy włączoną grę, postanawia spróbować. Klikając na kontrolerze przycisk potwierdzający chęć rozpoczęcia gry, Jesse nawet sobie nie wyobraża, w jakie tarapaty się wpakował. To, co miało być świetną rozrywką, przemienia się w śmiertelną pułapkę, a Jasse niespodziewanie przenosi się do wnętrza gry. Czy uda mu się odnaleźć w niej Erica? Jakie przygody, ale i niebezpieczeństwa czekają na nich po drugiej stronie ekranu?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II (1 egz.)
Książka
W koszyku
Organizacja wirtualna / Maciej Brzozowski. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 201 stron : ilustracje ; 24 cm.
W dzisiejszych czasach coraz większą rolę w zarządzaniu firmami odgrywają informacja i technologie informacyjne. Dzieje się tak, ponieważ przetrwanie na konkurencyjnym rynku wymusza ciągłe zmiany zwiększające efektywność działania. Koncepcja organizacji wirtualnej jako koncepcja zarządzania wpisuje się w dokonujące się przeobrażenia w funkcjonowaniu firm i postępującą globalizację.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Błyszczące sześciany / Dex Carster. - Wydanie pierwsze. - Gdynia : Novae Res, 2020. - 375, [3] strony ; 21 cm.
(Science Fiction)
Im więcej odkrywasz, tym więcej tajemnic pozostaje nierozwiązanych. W niedalekiej przyszłości życie zostało zdominowane przez tajemnicze przedmioty zwane skrzyniami eksploracyjnymi. Każda z nich umożliwia użytkownikom wejście do jednej z mnogich kreacji - pełnych wyzwań, alternatywnych rzeczywistości skrywających cenne nagrody. Roger Orter, nieautoryzowany eksplorator, postanawia odkryć tożsamość geniusza odpowiedzialnego za zrewolucjonizowanie ludzkiego życia. Talent i odwaga Rogera, tak przydatne w zdobywaniu kolejnych fantów, pewnego dnia sprawią, że mężczyzna wplącze się w śmiertelną intrygę uknutą przez nieuchwytnego Kreatora. Co będzie musiał poświęcić, by uratować siebie i swoich najbliższych?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Escape Quest)
Rok wydania na podstawie strony internetowej wydawcy.
Rok 2101. Demostenes, Sztuczna Inteligencja zarządzająca największą platformą VR, wyrwała się spod kontroli i pogrążyła miliony użytkowników w śpiączce. Jesteś jedyną osobą, która może naprawić sytuację. Pora włożyć kask i zanurzyć się w cyberprzestrzeń. Czeka cię niezwykła wędrówka przez różne wirtualne światy. Czy uda ci się wyjść cało z pułapek zastawionych przez SI? A może zapadniesz w śpiączkę jak reszta ofiar systemu? Twoje decyzje wpłyną na zakończenie gry! Escape Quest to seria niezwykłych książko-gier. Łączą w sobie elementy paragrafowej przygody z zadaniami typu „escape room”. Przeżyj niesamowitą przygodę, w której to ty jesteś głównym bohaterem. Podejmujesz decyzje, rozwiązujesz zadania i starasz się wydostać z różnych zastawionych na ciebie pułapek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Świat w zagrożeniu. Wyścig o najwyższą stawkę. Czy jesteś gotowy? Jest rok 2045. Ziemia jest okropnym miejscem. Zasoby ropy się wyczerpały. Klimat się rozregulował. Na planecie panują głód, bieda i choroby. Większość ludzi ucieka od przytłaczającej rzeczywistości, prowadząc wirtualne życie w OASIS, pełnej rozmachu utopii online, gdzie można być, kim się chce i spokojnie funkcjonować, grać i zakochiwać się na jednej z tysiąca planet. Wade Watts żyje w OASIS od wczesnego dzieciństwa i podobnie jak wielu innych, ma obsesję na punkcie Miedzianego Klucza, cyfrowego „wielkanocnego jajka”, ukrytego gdzieś głęboko w cyfrowej rzeczywistości. Schował go tam przed śmiercią założyciel OASIS, James Halliday, multimiliarder. Ten, kto go znajdzie, odziedziczy jego majątek i przejmie kontrolę nad grą. Przez całe lata miliony ludzi próbowały odnaleźć ten skarb; jedyną wskazówką była wiedza, że prowadzące do celu zagadki są oparte na kulturze masowej końca XX wieku. Ale to właśnie Wade natrafia na klucz do pierwszego zadania i nagle odkrywa, że w desperackim wyścigu po największą nagrodę przeciwko sobie ma tysiące konkurentów. Ta coraz bardziej zaciekła rywalizacja wkrótce przenosi się z OASIS do świata rzeczywistego…
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Doktryna śmiertelności / James Dashner ; cz. 1)
Tytuł oryginału: "The eye of minds".
Dla fanów cyfrowych rzeczywistości. Gry przerastające najśmielsze marzenia i... najgorsze koszmary.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
Po piśmie / Jacek Dukaj. - Kraków : Wydawnictwo Literackie, 2019. - 411, [4] strony ; 22 cm.
Koniec pisma i człowiek tracący podmiotowość w nowym dziele Jacka Dukaja. Intelektualna podróż wokół najbardziej fascynujących zagadnień współczesnej cywilizacji – aż do jej kresu i do kresu człowieka. Przez ostatnich kilka tysięcy lat pismo, książki i biblioteki były nośnikami i skarbnicami wiedzy. Technologia pisma stworzyła cywilizację człowieka. Myślenie pismem oznacza myślenie symbolami, ideami i kategoriami. Daje bezpośredni dostęp do wnętrza innych: ich emocji, przeżyć i poczucia „ja”. Wyniósłszy tę umiejętność na wyżyny sztuki, w istocie tworzy nasze życie duchowe. Literatura, filozofia, popkultura, neuronauka i fizyka – zaglądamy za kulisy cywilizacji i odkrywamy, że to nie człowiek posługuje się stworzonymi przez siebie narzędziami, ale to one coraz częściej posługują się człowiekiem. Nadchodzą czasy postpiśmienne, gdy miejsce człowieka-podmiotu i jego „ja” zajmują bezpośrednio przekazywane przeżycia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-4 pol. (2 egz.)
Książka
W koszyku
Instagram bez filtra / Sarah Frier ; przekład Jarosław Irzykowski. - Wydanie I. - Łódź : Feeria, 2020. - 432, [1] strona : ilustracje, fotografie ; 21 cm.
Tekst również na skrzydełkach.
Sarah Frier, reporterka agencji prasowej Bloomsberg News, ekspertka od mediów społecznościowych, odsłania przed nami tajemnice funkcjonowania Instagrama, prezentuje sylwetki jego założycieli oraz zdradza szczegóły dotyczące aktywności celebrytów i influencerów. Z jej książki dowiesz się ponadto, jak wygląda kultura startupowa w Dolinie Krzemowej i na czym polegała ingerencja Instagrama w wybory, a także poznasz kuluary rywalizacji mediów społecznościowych. Autorka przekonuje, że Instagram zmienił nasze spojrzenie na rzeczywistość, funkcjonowanie handlu, usług, rozrywki czy turystyki. Przewartościował podejście do rodzicielstwa, chirurgii plastycznej i urody, a co najbardziej zaskakujące, wpłynął na nasze zdrowie psychiczne. Czy tego chcemy, czy nie, świat wygląda teraz inaczej… [Nota Wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 07 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 902 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cyberkolonializm / Krzysztof Gawkowski. - Gliwice : Helion, copyright 2018. - 337, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
Ludzkość od wielu tysięcy lat przekształca i zmienia otaczającą ją przestrzeń. Jednak nawet XIX-wieczna rewolucja przemysłowa nie przyczyniła się w tak dużym stopniu do zmiany codziennego życia, ewolucji struktur społecznych czy uwarunkowań psychologicznych, jak współczesny cybernetyczno-internetowy postęp. Nowoczesna technologia już dawno przekroczyła granice wieku użytkownika, a teraz mierzy się z granicą czasu. Zaledwie 2 procent ludzi na świecie, którzy mają dostęp do komputera, smartfonu czy internetu, deklaruje, że mogłoby bez nich żyć. W której grupie jesteś Ty? Dobrodziejstwa technologiczne otoczyły życie człowieka jak pajęczyna, z której już dziś wydostać się jest niezwykle ciężko, a za kilka lat może to być już całkiem niemożliwe. Rozwój nowoczesnych technologii niesie ze sobą wiele korzyści, ale i jeszcze więcej zagrożeń. Rodzi również pytania o kondycję ludzkości, o wszechobecną możliwość manipulacji. Polityka, bezpieczeństwo, nasza własna prywatność i anonimowość - to wszystko są zagadnienia, które Krzysztof Gawkowski porusza w swojej książce. Przeczytaj i dowiedz się, gdzie czają się niebezpieczeństwa i jak się przed nimi chronić. Naucz się, jak nie dać się pochłonąć i oszukać w cyfrowym świecie. Cyberkolonializm to książka o bliskiej przyszłości, która na pewno zmieni Twoje życie. Może sam zostaniesz cyfrowym rewolucjonistą?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rev każdego dnia pracuje nad tym, aby utrzymać swoje wewnętrzne demony w ryzach. Chce poukładać swoje życie i zapomnieć o czasie sprzed adopcji. Pewnego dnia, kiedy na osiemnaste urodziny dostaje list od ojca, traumatyczne wspomnienia z dzieciństwa powracają z pełną siłą. Tymczasem Emma chowa się przed realnym światem w cyberprzestrzeni. Kodowanie jest prostsze, bardziej przewidywalne, a przez to bezpieczniejsze niż kontakt z toksycznymi rodzicami. Kiedy Rev i Emma spotykają się, połączy ich nie tylko miłość, lecz także sekrety. Choć ich problemy wydają się całkiem różne, postanawiają wspólnie stawić im czoła.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ostatni prorok / Marcin Kiszela. - Wydanie pierwsze. - [Bydgoszcz] : Genius Creations, [2018]. - 306, [10] stron ; 20 cm.
Damian dorasta w latach dziewięćdziesiątych, spędzając czas na podwórku i w salonach gier. Po śmierci przyjaciela zaczyna miewać wizje, których się boi i których nie rozumie. Zamykając oczy, widzi opustoszały świat. Agata uciekła z małego rodzinnego miasteczka, by szukać szczęścia w Krakowie. Nie potrafi się jednak odnaleźć w realiach dużego miasta, jego zgiełk doprowadza ją na skraj załamania nerwowego. Jakby tego było mało, jej ukochany Damian twierdzi, że nadchodzi koniec świata. Ksawery, designer w branży elektronicznej rozrywki, przyjaźni się z Agatą i Damianem. Nie może jednak stanowić dla nich oparcia, gdyż głębokie uzależnienie od wirtualnej pornografii doprowadza go na skraj psychozy. Czy nadchodzi kres dni i świat stanie w obliczu zagłady? Czy może tylko każdy z nas żyje w piekle skrojonym na swoją miarę?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klub Świata Komiksu ; album 2653)
Numeracja stron od prawej do lewej.
Manga, pierwszy tom cyklu. Manga oparta na grze wideo UbisoftAssassin'sCreed® Chronicles: China. W Chinach panuje dynastia Ming. Kraj cieszy się dobrobytem i dostatkiem, ale kolejny cesarz przeprowadza wielkie polityczne czystki i cesarstwo zaczyna pogrążać się w chaosie. Do rodzinnych Chin powraca z Europy ostatnia z bractwa chińskich asasynów–młoda dziewczyna ShaoJun, której wszyscy współbracia zostali wymordowani. Szuka zemsty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klub Świata Komiksu ; album 2712)
Numeracja stron od prawej do lewej.
Manga, drugi tom cyklu. Manga oparta na grze wideo Ubisoft Assassin's Creed® Chronicles: China. Jest rok 1526. W Chinach panuje dynastia Ming. Kiedy ówczesny cesarz przeprowadza krwawe polityczne czystki, młodej dziewczynie z bractwa asasynów – Shao Jun – udaje się zbiec do Europy. Jej wszyscy współbracia zostają jednak wymordowani przez grupę eunuchów cieszących się poparciem władcy i mieniących się Rycerzami Świątyni. Asasynka postanawia wrócić do swojej ojczyzny, żeby dokonać zemsty. Te burzliwe wydarzenia okazują się wspomnieniami z odległej przeszłości wpisanymi w genetyczną pamięć Lisy – dziewczyny żyjącej współcześnie w Jokohamie i zmagającej się z niekontrolowanymi atakami agresji. Podczas terapii, której jest poddawana Lisa pod okiem doktor Kagami, podejmowane są próby przeniknięcia do pamięci przodków. Jednocześnie w tle wciąż trwa walka między bractwem asasynów a zakonem templariuszy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klub Świata Komiksu ; album 2789)
Numeracja stron od prawej do lewej.
Manga, trzeci tom cyklu. Manga oparta na grze wideo Ubisoft Assassin's Creed® Chronicles: China. Jest rok 1526. W Chinach panuje dynastia Ming. Kiedy ówczesny cesarz przeprowadza krwawe polityczne czystki, młodej dziewczynie z bractwa asasynów – Shao Jun – udaje się zbiec do Europy. Jej wszyscy współbracia zostają jednak wymordowani przez grupę eunuchów cieszących się poparciem władcy i mieniących się Rycerzami Świątyni. Asasynka postanawia wrócić do swojej ojczyzny, żeby dokonać zemsty. Te burzliwe wydarzenia okazują się wspomnieniami z odległej przeszłości wpisanymi w genetyczną pamięć Lisy – dziewczyny żyjącej współcześnie w Jokohamie i zmagającej się z niekontrolowanymi atakami agresji. Podczas terapii, której jest poddawana Lisa pod okiem doktor Kagami, podejmowane są próby przeniknięcia do pamięci przodków. Jednocześnie w tle wciąż trwa walka między bractwem asasynów a zakonem templariuszy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warcross / Marie Lu ; 1)
Tytuł oryginału: Warcross.
Pełna akcji i adrenaliny nowa powieść Mariu Lu, jednej z najpopularniejszych autorek powieści dla młodzieży. Międzynarodowy bestseller! Świat oszalał na punkcie gry o nazwie Warcross, ale tylko jedna dziewczyna-hakerka ma dość odwagi, by zgłębić najmroczniejsze tajemnice gry. Dla milionów ludzi, którzy codziennie logują się do Warcrossa, nie jest on już tylko grą, lecz stał się sposobem na życie. Emika Chen, nastoletnia hakerka, stale boryka się z kłopotami finansowymi. Pracuje jako łowczyni nagród, namierza i wyłapuje graczy Warcrossa, którzy zaangażowali się w nielegalne zakłady. Licząc na szybki zarobek, Emika, włamuje się do meczu otwarcia Międzynarodowych Mistrzostw Warcrossa. Za sprawą usterki w programie, zostaje przeniesiona do świata gry i błyskawicznie staje się światową sensacją. Pewna, że wkrótce wyląduje w więzieniu, ku swemu zdziwieniu odkrywa, że kontaktu z nią szuka twórca gry, tajemniczy młody miliarder Hideo Tanaka, który pragnie złożyć jej propozycję nie do odrzucenia… Hideo poszukuje hakera, który w jego imieniu wystąpi jako szpieg w tegorocznych rozgrywkach Warcrossa i zlokalizuje lukę w systemie bezpieczeństwa. Ponieważ sprawa jest pilna, Emika zostaje błyskawicznie przetransportowana do Tokio, gdzie z dnia na dzień staje się gwiazdą i poznaje od środka świat sławy i wielkich pieniędzy, o którym dotychczas mogła tylko marzyć. Wkrótce śledztwo prowadzi ją na trop złowieszczego spisku, który może mieć kolosalne konsekwencje dla całego uniwersum Warcrossa. „Warcross” to pierwszy tom cyberpunkowego thrillera science-fiction z pasjonującym romansem w tle. Przeniesie cię w zapierający dech w piersi świat, w którym największym wyzwaniem jest wybór osoby, której się zaufa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej