Gry komputerowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(55)
Forma i typ
Książki
(51)
Proza
(27)
Poradniki i przewodniki
(18)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Audiobooki
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(38)
wypożyczone
(14)
nieokreślona
(4)
Placówka
Poczytalnia-Oddział dla dorosłych
(10)
Poczytalnia-Oddział dla dzieci i młodzieży
(39)
Filia 2
(6)
Filia 1
(1)
Autor
Milton Stephanie
(8)
Hikiert Anna
(7)
Marsh Ryan
(6)
Parvela Timo (1964- )
(5)
Pitkänen Pasi
(5)
Sortland Bjørn (1968- )
(5)
Cajgner Wojtek (1987- )
(4)
Parvela Timo (1964- ). Kepler 62
(4)
Bolder Joe
(3)
Brady Dustin (1986- )
(3)
Brady Dustin (1986- ). Uwięzieni w grze
(3)
Brady Jesse
(3)
De la Motte Anders (1971- )
(3)
De la Motte Anders (1971- ). Henrik Petterson
(3)
Kiuru Iwona
(3)
Urbanik Paweł
(3)
Baddiel David (1964- )
(2)
Burlinson James
(2)
Cawthon Scott (1971- )
(2)
Cooper Elley
(2)
Cordner Theo
(2)
Hikiert-Bereza Anna
(2)
Irzykowski Jarosław
(2)
Kalus Agnieszka
(2)
Lipińska Joanna
(2)
Saboten
(2)
Alt Matt
(1)
Antram David (1958- )
(1)
Arobal Bartek (1984- )
(1)
Baranowski Maciej
(1)
Batylda Marcin (1979- )
(1)
Bieriezjanczuk Kate
(1)
Bitner Jan (tłumacz)
(1)
Blaźniak Maciek (1984- )
(1)
Broma Paulina
(1)
Carteron Marine (1972- )
(1)
Cawthon Scott (1971- ). Five Nights at Freddy's
(1)
Cawthon Scott (1971- ). Five nights at Freddy's : Fazbear frights
(1)
Chamielec Grażyna
(1)
Cieślik Marek
(1)
Cube Kid (1983- )
(1)
Cube Kid (1983- ). Pamiętnik 8-bitowego wojownika
(1)
Czechowska Zyta
(1)
Davies Marsh
(1)
Deutsch Stacia
(1)
Drewnowski Jacek (1974- )
(1)
Drozdowska Karolina
(1)
Dybala Justyna
(1)
Dybula Marta
(1)
Emerson Marcus
(1)
Emerson Marcus. Dziennik Youtubera
(1)
Fabianowska Małgorzata
(1)
Farwell Nick
(1)
Field Jim (1980- )
(1)
Figus Valentina
(1)
Francisco Tina
(1)
Garlicki Łukasz
(1)
Glynn Steffan
(1)
Goldstone Will
(1)
Gonzales Andrea
(1)
Hao Mae
(1)
Heteša Petr (1959- )
(1)
Hikiert-Bereza Anna (tłumaczka)
(1)
Houser Sophie
(1)
Iwaszko Joanna
(1)
Jagneaux David
(1)
Janusz Jacek
(1)
Jedliński Jakub
(1)
Jelley Craig
(1)
Karaban Edyta
(1)
Keller Kasia
(1)
Kid Cube
(1)
Kid Cube. Pamiętnik 8-bitowego wojownika
(1)
Kids Coder
(1)
Klonowski Tomasz
(1)
Kroszczyński Stanisław
(1)
Latoś Dariusz
(1)
Maciaszek Remigiusz
(1)
Marcela Mikołaj (1985- )
(1)
Maron Jordan
(1)
McBrien Thomas
(1)
Niemira Karolina
(1)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(1)
Nowakowska Katarzyna (tłumacz)
(1)
Parvela Timo (1964- ) Kepler 62
(1)
Pipe Jim (1966- )
(1)
Przegalińska Aleksandra (1982- )
(1)
Reedy Trent
(1)
Riordan Jane
(1)
Salariya David
(1)
Sikorski Witold
(1)
Soares Jr Paul
(1)
Soares Paul
(1)
Sweigart Al
(1)
Szczygielski Marcin (1972- )
(1)
Tashjian Jake (1994- )
(1)
Tashjian Janet (1956- )
(1)
Tashjian Janet (1956- ). Moje życie jako
(1)
Trébor Carole (1988- )
(1)
Tucker Ian
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(22)
2010 - 2019
(32)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(55)
Kraj wydania
Polska
(55)
Język
polski
(55)
Odbiorca
9-13 lat
(33)
Młodzież
(23)
Dzieci
(21)
14-17 lat
(15)
6-8 lat
(10)
Dorośli
(7)
Gracze
(7)
Rodzice
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(11)
Literatura fińska
(5)
Literatura norweska
(5)
Literatura angielska
(4)
Literatura francuska
(4)
Literatura polska
(4)
Literatura szwedzka
(2)
Literatura czeska
(1)
Temat
Kobieta
(2634)
Przyjaźń
(2179)
Rodzina
(1971)
Tajemnica
(1789)
Relacje międzyludzkie
(1733)
Gry komputerowe
(-)
Miłość
(1507)
Magia
(1221)
Śledztwo i dochodzenie
(1083)
Nastolatki
(1037)
II wojna światowa (1939-1945)
(974)
Rodzeństwo
(945)
Zwierzęta
(905)
Uczucia
(845)
Dziewczęta
(836)
Życie codzienne
(739)
Uczniowie
(705)
Historia
(681)
Dzieci
(661)
Podróże
(660)
Zabójstwo
(618)
Trudne sytuacje życiowe
(571)
Policjanci
(552)
Sekrety rodzinne
(550)
Ludzie a zwierzęta
(536)
Małżeństwo
(534)
Osoby zaginione
(513)
Walka dobra ze złem
(507)
Chłopcy
(484)
Stworzenia fantastyczne
(480)
Wybory życiowe
(476)
Polityka
(463)
Wojna
(462)
Boże Narodzenie
(460)
Relacja romantyczna
(449)
Uprowadzenie
(439)
Żydzi
(435)
Władcy
(429)
Zemsta
(427)
Walka
(425)
Psy
(422)
Wakacje
(415)
Matki i córki
(393)
Poszukiwania zaginionych
(392)
Samotność
(391)
Zakochanie
(391)
Spisek
(390)
Śmierć
(389)
Dojrzewanie
(383)
Arystokracja
(378)
Czarownice i czarownicy
(354)
Koty
(353)
Władza
(353)
Dziennikarze
(349)
Przestępczość zorganizowana
(349)
Marzenia
(344)
Humor
(339)
Prawo
(337)
Mężczyzna
(320)
Pisarze polscy
(306)
Nauka
(301)
Krainy i światy fikcyjne
(300)
Dzieciństwo
(296)
Ojcowie i córki
(295)
Pisarze
(291)
Prywatni detektywi
(291)
Demony
(280)
Dziadkowie i wnuki
(278)
Zdrada
(275)
Seryjni zabójcy
(270)
Duchy
(267)
Sieroty
(265)
Język polski
(257)
Kultura
(256)
Zarządzanie
(256)
Ojcowie i synowie
(252)
Wojownicy
(252)
Studenci
(245)
Podróże w czasie
(233)
Szkoły
(230)
Politycy
(227)
Samobójstwo
(225)
Superbohaterowie
(224)
Język angielski
(222)
Polacy za granicą
(221)
Lekarze
(219)
Ucieczki
(213)
Obyczaje i zwyczaje
(210)
PRL
(210)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(210)
Wychowanie w rodzinie
(204)
Kłamstwo
(203)
Grupy rówieśnicze
(202)
Rzeczywistość alternatywna
(202)
Zjawiska paranormalne
(202)
Polacy
(201)
Czarodzieje
(200)
Potwory
(200)
Odwaga
(197)
Ludzie bogaci
(194)
Społeczeństwo
(192)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Japonia
(1)
Night City (miasto fikcyjne)
(1)
Ninjago (kraina fikcyjna)
(1)
Paryż (Francja)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Gatunek
Poradnik
(17)
Powieść
(13)
Publikacja bogato ilustrowana
(12)
Powieść przygodowa
(9)
Dystopia
(5)
Opowiadania i nowele
(5)
Fantastyka
(4)
Science fiction
(3)
Thriller
(3)
Horror
(2)
Opracowanie
(2)
Podręcznik
(2)
Biografia
(1)
Broszura
(1)
Fanfikcja (fan fiction)
(1)
Książka do wypełniania
(1)
Monografia
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(16)
Informatyka i technologie informacyjne
(8)
Edukacja i pedagogika
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Historia
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
55 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Czysty wymysł : jak japońska popkultura podbiła świat / Matt Alt ; tłumaczenie Dariusz Latoś. - Wydanie I. - Kraków : Znak Litera Nova, 2021. - 399, [1] strona, [8] stron tablic : fotografie ; 21 cm.
Pierwsza kompleksowa książka o japońskiej popkulturze Oscar Wilde nazywał Japonię „czystym wymysłem”. Ale to właśnie japońska popkultura – z jej niesamowitymi pomysłami i fantastycznymi wynalazkami – zawojowała świat i na zawsze zaprogramowała naszą wyobraźnię. Bo jak nie kochać kraju, który dał nam Czarodziejkę z Księżyca, pokemony, emoji i karaoke? • Jak niewinna portmonetka wyewoluowała w Hello Kitty, jedną z najbardziej dochodowych franczyz medialnych na świecie? • Skąd wzięło się kawaii i dlaczego to nie tylko styl, lecz wręcz stan umysłu? • Co ma wspólnego kontrowersyjne japońskie forum z memami, które widzimy każdego dnia? Matt Alt, wybitny znawca kultury japońskiej, przeprowadza błyskotliwe i odkrywcze śledztwo, by pokazać, jak powstały kultowe japońskie wytwory, w czym tkwi tajemnica ich globalnego sukcesu i jak zdołały nas zmienić. Poznaj historię japońskiej popkultury i jej twórców – geeków, dziwaków i geniuszy – których produkty podbiły masową wyobraźnię. Prawdziwa gratka dla każdego fana Japonii!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Audiobook
CD
W koszyku
Magiczny kontroler / David Baddiel ; [przełożyła Agnieszka Kalus]. - Słupsk : Wydawnictwo Lemoniada.pl ; Warszawa : we współpracy z Biblioteka Akustyczna, copyright 2017. - 1 płyta audio (CD) (4 godz. 46 min) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
(Audiobook : książka do słuchania)
Nagranie na podstawie edycji książkowej: Słupsk: Wydawnictwo Lemoniada.pl, 2017.
Tytuł oryginału: The person controller, 2015.
Fred i Ellie są bliźniakami. Doskonale rozumieją się nawet bez słów i lubią te same rzeczy, zwłaszcza gry video, w których są świetni. Niestety, nie radzą sobie równie dobrze z grą w piłkę nożną lub unikaniem szkolnych dręczycieli. Pewnego dnia za pomocą szkolnego komputera kontaktuje się z nimi Tajemniczy Człowiek. Dostają od niego kontroler do gier nieprzypominający żadnego z gamepadów, które dotychczas widzieli. Ponadto nowy sprzęt nie działa z ich grami. Kiedy Fred i Ellie odkrywają, co potrafi ten kontroler, wydaje się, że znaleźli rozwiązanie wszystkich swoich problemów.
Ekscytująca, zabawna i poruszająca nowa powieść przygodowa autora, który napisał "Agencję Wynajmu Rodziców".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM.III (1 egz.)
Brak informacji o dostępności: sygn. KM.III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Fred i Ellie są bliźniakami. Doskonale rozumieją się nawet bez słów i lubią te same rzeczy, zwłaszcza gry video, w których są świetni. Niestety, nie radzą sobie równie dobrze z grą w piłkę nożną lub unikaniem szkolnych dręczycieli. Pewnego dnia za pomocą szkolnego komputera kontaktuje się z nimi Tajemniczy Człowiek. Dostają od niego kontroler do gier nieprzypominający żadnego z gamepadów, które dotychczas widzieli. Ponadto nowy sprzęt nie działa z ich grami. Kiedy Fred i Ellie odkrywają, co potrafi, wydaje się, że znaleźli rozwiązanie wszystkich swoich problemów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cyberpunkt 2077 : jedyna oficjalna książka o świecie gry / writer Marcin Batylda. - Kraków : Wydawnictwo Znak ; [miejsce nieznane] : Dark Horse Books, 2020. - 192 strony : ilustracje ; 31 cm.
Jedyna oficjalna książka o świecie gry "Cyberpunk 2077". Dark Horse Books oraz CD PROJEKT RED, twórcy komputerowej serii Wiedźmin, przedstawiają "Cyberpunka 2077" – obszerne studium wiedzy o uniwersum Cyberpunka 2077. "Cyberpunk 2077" to bogato ilustrowany przewodnik, który przeniesie cię do futurystycznej, tętniącej życiem metropolii Night City – centrum akcji nowej gry CD PROJEKT RED. Ta starannie przygotowana pozycja zawiera wszystko, co musisz wiedzieć o historii, postaciach i świecie długo oczekiwanej gry. Wkrocz w rok 2077, do świata, gdzie przemoc, ucisk i cybernetyczne wszczepy są nie tylko codziennością, lecz także koniecznymi środkami do osiągnięcia celu. Odkrywaj poszczególne dzielnice, gangi i historię Night City. Dowiedz się wszystkiego o technologiach jutra, poznając cyberwszczepy, broń i pojazdy "Cyberpunka 2077". [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bunt robotów / Dustin Brady ; ilustracje Jesse Brady ; przekład Wojtek Cajgner. - Wydanie I. - Warszawa : Muza, 2024. - 179, [13] stron : ilustracje ; 21 cm.
(Uwięzieni w grze / Dustin Brady ; 3)
Tytuł oryginału cyklu: Trapped in a video game.
Roboty przybyły, i nie są zadowolone. Ani trochę. Po przypadkowym wypuszczeniu na świat realny robocich złoczyńców z gry Świat Superbotów 3, Jesse Rigsby musi znaleźć sposób, by to wszystko naprawić, zanim komuś stanie się krzywda. Zazwyczaj mógł liczyć na pomoc swojego najlepszego kumpla, Erika Conrada, ale Eric przepadł. By go znaleźć, Jesse będzie musiał zmierzyć się z wagonikami na rozlatujących się torach, piraniami w kanalizacji, tajemniczymi mężczyznami w garniturach, a także wysokim na trzydzieści metrów robotem zwanym Goliatronem. I ta przygoda okaże się najniebezpieczniejsza ze wszystkich eskapad Jesse’go, bo tym razem to gra trafiła do rzeczywistości. A w prawdziwym świecie nie ma czegoś takiego jak dodatkowe życia. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niewidzialna inwazja / Dustin Brady ; ilustracje Jesse Brady ; przekład Wojtek Cajgner. - Wydanie I. - Warszawa : Muza, 2023. - 191, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
(Uwięzieni w grze / Dustin Brady ; 2)
Tytuł oryginału: The invisible invasion.
Tytuł oryginału cyklu: Trapped in a video game.
Druga część cyklu "Uwięzieni w grze". Po tym jak Jesse i jego przyjaciel Eric zostali niespodziewanie uwięzieni w wirtualnej rzeczywistości gry Pełna Moc, przysięgli sobie, że już nigdy nawet nie zbliżą się do gier wideo. Jednak gdy Jesse otrzymuje szansę na ocalenie swojego kumpla Marka, nie może powiedzieć „nie!”. Problem polega na tym, że tym razem Jesse staje się niewidzialny i zostaje wessany do świata gry Będzie Dziko - gry mobilnej w stylu Pokémon Go. Aby dotrzeć do Marka, Jesse będzie musiał zgubić Wielką Stopę - stwora goniącego go po szkolnej bibliotece, przetrwać spotkanie z welociraptorem w toalecie, a także zmierzyć się na stołówce z potężnym, plującym płomieniami nietoperzem. Czy Jesse pozostanie przy życiu dostatecznie długo, by rozwikłać zagadkę losów Marka? Poprzedni tom nosi tytuł "Uwięzieni w grze".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II (1 egz.)
Książka
W koszyku
Uwięzieni w grze / Dustin Brady ; ilustracje Jesse Brady ; przekład Wojtek Cajgner. - Wydanie I. - Warszawa : Muza, 2023. - 159, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
(Uwięzieni w grze / Dustin Brady ; 1)
Seria na podstawie późniejszych tomów.
Stanowi początek cyklu.
Na grzbiecie oznaczono jako 1.
Przyjaciele, którzy niespodziewanie zostali uwięzieni w wirtualnej rzeczywistości gry, muszą szybko poznać jej zasady, żeby przetrwać i nie zostać w niej na zawsze! Jasse Rigsby nie znosi gier i tego całego wirtualnego świata. Jasne, są w nich plecaki odrzutowe, portale umożliwiające teleportację, poduszkowce, ukryte ostrza oraz nieograniczona liczba żyć. To go jednak nie bawi. Ale gdy pewnego dnia otrzymuje tajemniczo brzmiącego esemesa od swojego najlepszego kumpla Erica, maniaka gier, który totalnie odleciał na punkcie najnowszej produkcji zatytułowanej Pełna Moc, a następnie odkrywa, że Eric gdzieś nieoczekiwanie zniknął, zostawiwszy włączoną grę, postanawia spróbować. Klikając na kontrolerze przycisk potwierdzający chęć rozpoczęcia gry, Jesse nawet sobie nie wyobraża, w jakie tarapaty się wpakował. To, co miało być świetną rozrywką, przemienia się w śmiertelną pułapkę, a Jasse niespodziewanie przenosi się do wnętrza gry. Czy uda mu się odnaleźć w niej Erica? Jakie przygody, ale i niebezpieczeństwa czekają na nich po drugiej stronie ekranu?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: L'attaque des cubes.
Antoine uwielbia grać w Minecraft. Nie znosi natomiast pisać dyktand. Venus, jego najlepsza koleżanka, uwielbia jedno i drugie. Przyjaciele chodzą razem do klasy i pasjami grają na komputerze. Pewnego dnia zauważają, że w ich dzielnicy powstał nowy tajemniczy sklep… Odkrywają, że ma on związek z Minecraftem. Antoine jest zachwycony. Do chwili, gdy zdaje sobie sprawę, że wszyscy, którzy wychodzą z nowego sklepu, zachowują się jak zombie. Aby uratować swoją dzielnicę, miasto i świat przed całkowitą zombifikacją, Antoine i Venus będą musieli wejść do wnętrza gry, by odnaleźć serce Overworldu. Podczas tej podróży przeżyją niezwykłe przygody, zmierzą się z wieloma niebezpieczeństwami i będą musieli zdać egzamin z lojalności i przyjaźni.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Five nights at Freddy's : Fazbear Frights / Scott Cawthon ; 5)
Oto kolejny, jeszcze mroczniejszy tom opowiadań Fazbear Frights z uniwersum gry Five Nights at Freddy's. Nie możesz przegapić tych trzech opowieści, które udowodnią, że zawsze, ale to zawsze może być gorzej… W otchłani ciemności kłębi się śmiertelna wściekłość. Bob tryska gniewem i ma dość swojej rodziny, postanawia więc wywinąć żonie i dzieciom okropny numer. Jego wakacyjny wyjazd okazuje się jednak najkoszmarniejszym pomysłem w życiu. Matt tłumi w sobie wielką złość wywołaną przez liczne nieudane związki, a o problemach zapomina, grając namiętnie w gry wideo. Nie ma pojęcia, co z tego wyniknie… A w Szpitalu Heraklesa, w pokoju 1280, jakaś mroczna siła utrzymuje przy życiu mężczyznę z makabrycznymi oparzeniami na całym ciele i żelazną wolą życia. W piątym tomie opowiadań Fazbear Frights Scott Cawthon, twórca gry i świata Five Nights at Freddy's, przedstawia trzy historie, które zmrożą ci krew w żyłach, nawet jeśli uważasz się za nieustraszonego i masz nerwy ze stali!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
W pułapce / Scott Cawthon, Elley Cooper ; przekład Joanna Lipińska. - Wydanie I. - Łódź : Feeria Young, 2020. - 207, [1] strona ; 21 cm.
(Five nights at Freddy's : Fazbear Frights / Scott Cawthon ; 1)
Tytuł oryginału cyklu: Fazbear frights.
Czy wiesz, czego pragniesz? To pytanie, na które Oswald, Sarah i Millie znają odpowiedź - a przynajmniej tak im się wydaje. Oswald chce, żeby lato nie było takie nudne, Sarah pragnie być piękna, a Millie marzy, by zniknąć z powierzchni ziemi. Ale w zakręconym świecie Five Nights At Freddy spełnienie najgłębszych pragnień ich serc ma swoją cenę… W tym tomie mistrz horroru - Scott Cawthon - opowiada trzy mrożące krew w żyłach historie. Czytelnicy, strzeżcie się! Ta przerażająca kolekcja opowiadań powali nawet najodważniejszych fanów!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pamiętnik 8-bitowego wojownika / Cube Kid)
(Escape Book : podejmij wyzwanie, rozwiąż zagadki, wydostań się z książki)
Przekład pośredni z: Le méga temple maudit.
Tytuł oryginału cyklu: Journal d'un noob.
Na okładce: Nieoficjalna opowieść ze świata Minecraft.
Byłeś noobem, jesteś wojownikiem. W złowrogiej pułapce zastawionej przez samego Herobrine’a musisz wykazać się śmiałością, determinacją, wytrwałością i przede wszystkim przemyślnością. Zdobywaj cenny ekwipunek, odkrywaj wszystkie tajemnice przeklętej świątyni!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak nie zgubić dziecka w sieci / Zyta Czechowska, Mikołaj Marcela. - Wydanie I. - Warszawa : Muza, 2021. - 318, [2] strony ; 21 cm.
Na stronie przedtytułowej i okładce podtytuł: rozwój, edukacja i bezpieczeństwo w cyfrowym świecie.
Czy zabraniać dziecku grać w gry komputerowe? Czy ograniczać czas ekranowy? Jakie pułapki czyhają na dziecko w internecie? Na czym polega współczesne cyfrowe dzieciństwo i czym jest cyfrowe rodzicielstwo? Jak nowe technolo­gie zmieniają nas samych i świat wokół nas? Jak wpływa­ją na sposób, w jaki się uczymy? I przede wszystkim: jak nie zgubić swojego dziecka w sieci? Książka Zyty Czechowskiej, Nauczycielki Roku 2019, oraz Mikołaja Marceli, eksperta w dziedzinie nauczania, udzieli odpowiedzi na te i wiele innych pytań. Dostarczy wiedzy o zaletach i wadach nowych technologii oraz praktycznych rozwiązań, dzięki którym ograniczycie zagrożenia związane z internetem i uczynicie cyfrowy świat sprzymierzeńcem w procesie efektywnej edukacji i rozwoju swoich dzieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Henrik Petterson / Anders de la Motte ; 2)
(Czarna Seria)
Stanowi część 2. serii Henrik Petterson ; część 1. pt.: [Geim], część 3. pt.: [bubble].
Druga część wciągającej trylogii o Grze w Alternatywną Rzeczywistość. Henrik Petterson ciągle ucieka. Minął ponad rok, od kiedy za sprawą tajemniczego telefonu komórkowego dał się wciągnąć w pasjonującą, choć makabryczną Grę. Swojej fascynacji nieomal nie przypłacił życiem. Teraz na pozór ma wszystko, czego pragnie: pieniądze i wolność. Jednak nowy, wygodny styl życia zaczął już go nudzić. Brakuje mu ekscytujących wyzwań i adrenaliny. Pewnego dnia w luksusowym hotelu w Dubaju poznaje piękną i bogatą Annę Argos, w której jest coś bardzo niepokojącego. Poza tym jej telefon wydaje się trochę podejrzany. Anders de la Motte były oficer policji, a do niedawna dyrektor ds. bezpieczeństwa w jednej z największych na świecie firm z branży IT. Obecnie pracuje jako konsultant ds. bezpieczeństwa międzynarodowego. Jest najbardziej ekscytującym i nowatorskim autorem nowego pokolenia pisarzy kryminalnych w Szwecji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 szw. (1 egz.)
Książka
W koszyku
[Geim] / Anders de la Motte ; przełożył Paweł Urbanik. - Warszawa : Czarna Owca, 2012. - 406, [1] strona ; 21 cm.
(Czarna Seria)
(Henrik Petterson / Anders de la Motte ; 1)
Stanowi część 1. serii Henrik Petterson ; część 2. pt.: [buzz], część 3. pt.: [bubble].
Henrik HP Pettersson to 30-letni kombinator i próżniak, którego życiowe ambicje mogą być śmiało podsumowane jednym zdaniem: być numerem jeden. Jest zadufany w sobie, beznadziejnie impulsywny, a przy tym dręczy go poczucie bycia niedocenianym. Pewnego dnia znajduje telefon komórkowy, który zaprasza go do tajemniczej Gry w Alternatywną Rzeczywistość. Po wykonaniu testu próbnego HP otrzymuje szereg fascynujących i niebezpiecznych zadań, które są filmowane, a następnie publikowane na liście rankingowej, ocenianej przez społeczność w sieci. Napięcie w grze rośnie, nagrody są coraz cenniejsze, a fani wystawiają mu świetne noty. HP powoli staje się gwiazdą. Podejmuje się coraz bardziej ryzykownych zadań, by tylko pozostać w grze. Inspektor Rebecca Normén jest jego przeciwieństwem. Kontroluje swoje życie w każdym szczególe i szybko pnie się po szczeblach kariery. Wszystko układałoby się idealnie, gdyby nie anonimowe, niepokojące liściki, które znajduje w swojej szafce. Ktokolwiek je pisze, wie o jej przeszłości więcej, niż powinien. Dlaczego? Czy ktoś się z nią bawi? Podczas gdy gra stopniowo wkracza w życie HP i Rebecki, ich światy nieuchronnie się łączą. Pochłonięty kolejnymi zadaniami HP zaczyna zdawać sobie sprawę, że gra niesie za sobą śmiertelne niebezpieczeństwo… Kto stoi za tajemniczą rozgrywką?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 szw. (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
[Geim] / Anders de la Motte ; przekład Paweł Urbanik ; czyta Łukasz Garlicki. - Warszawa : Czarna Owca, 2012. - 1 dysk optyczny (CD-MP3) (10 h) : 12 cm.
(Henrik Petterson / Anders de la Motte ; 1)
(Czarna Seria)
(Audiobook)
Stanowi część 1. serii Henrik Petterson ; część 2. pt.: [buzz], część 3. pt.: [bubble].
Henrik HP Pettersson to 30-letni kombinator i próżniak, którego życiowe ambicje mogą być śmiało podsumowane jednym zdaniem: być numerem jeden. Jest zadufany w sobie, beznadziejnie impulsywny, a przy tym dręczy go poczucie bycia niedocenianym. Pewnego dnia znajduje telefon komórkowy, który zaprasza go do tajemniczej Gry w Alternatywną Rzeczywistość. Po wykonaniu testu próbnego HP otrzymuje szereg fascynujących i niebezpiecznych zadań, które są filmowane, a następnie publikowane na liście rankingowej, ocenianej przez społeczność w sieci. Napięcie w grze rośnie, nagrody są coraz cenniejsze, a fani wystawiają mu świetne noty. HP powoli staje się gwiazdą. Podejmuje się coraz bardziej ryzykownych zadań, by tylko pozostać w grze. Inspektor Rebecca Normén jest jego przeciwieństwem. Kontroluje swoje życie w każdym szczególe i szybko pnie się po szczeblach kariery. Wszystko układałoby się idealnie, gdyby nie anonimowe, niepokojące liściki, które znajduje w swojej szafce. Ktokolwiek je pisze, wie o jej przeszłości więcej, niż powinien. Dlaczego? Czy ktoś się z nią bawi? Podczas gdy gra stopniowo wkracza w życie HP i Rebecki, ich światy nieuchronnie się łączą. Pochłonięty kolejnymi zadaniami HP zaczyna zdawać sobie sprawę, że gra niesie za sobą śmiertelne niebezpieczeństwo… Kto stoi za tajemniczą rozgrywką?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM.821-3 szw. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Legenda o Jayu / [autorka: Stacia Deutsch ; tłumaczenie: Jan Bitner]. - Łódź : Ameet, copyright 2022. - 48 stron : ilustracje ; 20 cm.
(Lego Ninjago : nowe historie)
Jay wkracza do świata legendarnej gry wideo Prime Empire i przekonuje się, że dla uwięzionych tam innych graczy jest bohaterem! Odkrywa jednak również, że moce Spinjitzu są bezużyteczne w wirtualnej rzeczywistości. Czy uda mu się spełnić oczekiwania tych, którzy wierzą w jego legendę, i wrócić do krainy Ninjago?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. I (1 egz.)
Książka
W koszyku
Raj dla graczy / Marcus Emerson ; przekład Wojtek Cajgner. - Wydanie I. - Warszawa : Muza, 2023. - 181, [11] stron : ilustracje ; 21 cm.
(Dziennik Youtubera / Marcus Emerson ; 7)
Tytuł oryginału cyklu: Kid Youtuber.
Czy są tu moi odlotowi fani? Mam dla was coś ekstra! Ten sezon będzie z całą pewnością najlepszy ze wszystkich! Będziecie śmiać się i płakać na przemian, zastanawiając się: „Co, u licha, jest ze mną nie tak?”. Ale bez obaw - WSZYSTKO z wami w porządku. To po prostu efekt uboczny tego bombastycznego sezonu! Jesteście już turbo podekscytowani? Zaczynajmy zatem! Davy z fergusem i annie chcą wziąć udział w turnieju gamingowym wodobalonowe wojny i to w trybie… obłędnym. Ceną przegranej w tym trybie jest wszystko. Wszystkie statystyki gracza. Wszystkiepunkty doświadczenia. Cały ekwipunek. Puf! Nie ma! Wasza postać zostaje permanentnie wymazana, ot tak! Czy davy podejmie ryzyko i dołączy do gry? Przed wami: rozgrzane do czerwoności kontrolery, tykające paski życia, Balony Ślizgobuty, Instant-Parasolki, zbroje z wykałaczek, wielolufowe miotacze balonów,czyli wszystkie chwyty dozwolone! Będzie się działo! [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Minecraft )
Zaktualizowane i rozszerzone wydanie bestselleru! Czerwony kamień posiada właściwości, o jakich ci się nie śniło! Jeśli poznasz je wszystkie i nauczysz się je wykorzystywać, masz szansę przetrwać w nieprzyjaznym świecie, w którym wróg czyha na każdym kroku. Oficjalny "Poradnik dla użytkowników czerwonego kamienia" odkryje przed tobą sekrety wykorzystania tego surowca - od tradycyjnych metod jego wydobywania, poprzez podstawowe obwody energetyczne, aż po złożone mechanizmy i wykonane ze zdumiewającą precyzją konstrukcje. Poznaj przedziwne machiny stworzone przez znawców czerwonego kamienia i daj się zaskoczyć ich niesamowitym wynalazkom. Z taką wiedzą pokonasz każde niebezpieczeństwo w Minecrafcie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 795 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Oto niezbędnik każdego przyszłego pracownika pizzerii Freddy’ego Fazbeara. Czy masz absolutną pewność, że to miejsce jest dla ciebie odpowiednie? Quizy, listy i podpowiedzi zawarte w dzienniku pomogą ci podjąć decyzję i sprawdzić, czy posiadasz najważniejszą cechę nocnego stróża tej restauracji - absolutny brak instynktu samozachowawczego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej