Cyberpunk 2077 (gra komputerowa)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Komiksy i książki obrazkowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
wypożyczone
(1)
Placówka
Poczytalnia-Oddział dla dorosłych
(3)
Poczytalnia-Oddział dla dzieci i młodzieży
(1)
Autor
Andrade Filipe (1986- )
(1)
Batylda Marcin (1979- )
(1)
Bergara Matías (1984- )
(1)
Bunn Cullen
(1)
Bunn Cullen. Cyberpunk 2077
(1)
Fioriniello Alessio
(1)
Ostrowski Krzysztof (1976- )
(1)
Sawicka Zofia (tłumacz)
(1)
Sawicka Zofia (tłumaczka)
(1)
Sztybor Bartosz (1986- )
(1)
Titov Roman
(1)
Tucker Ian
(1)
Valderrama Miguel (1988-‏ )
(1)
Wordie Jason
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Dorośli
(2)
14-17 lat
(1)
Młodzież
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Temat
Kobieta
(2634)
Przyjaźń
(2179)
Rodzina
(1971)
Tajemnica
(1789)
Relacje międzyludzkie
(1733)
Cyberpunk 2077 (gra komputerowa)
(-)
Miłość
(1507)
Magia
(1221)
Śledztwo i dochodzenie
(1083)
Nastolatki
(1037)
II wojna światowa (1939-1945)
(974)
Rodzeństwo
(945)
Zwierzęta
(905)
Uczucia
(845)
Dziewczęta
(836)
Życie codzienne
(739)
Uczniowie
(705)
Historia
(681)
Dzieci
(661)
Podróże
(660)
Zabójstwo
(618)
Trudne sytuacje życiowe
(571)
Policjanci
(552)
Sekrety rodzinne
(550)
Ludzie a zwierzęta
(536)
Małżeństwo
(534)
Osoby zaginione
(513)
Walka dobra ze złem
(507)
Chłopcy
(484)
Stworzenia fantastyczne
(480)
Wybory życiowe
(476)
Polityka
(463)
Wojna
(462)
Boże Narodzenie
(460)
Relacja romantyczna
(449)
Uprowadzenie
(439)
Żydzi
(435)
Władcy
(429)
Zemsta
(427)
Walka
(425)
Psy
(422)
Wakacje
(415)
Matki i córki
(393)
Poszukiwania zaginionych
(392)
Samotność
(391)
Zakochanie
(391)
Spisek
(390)
Śmierć
(389)
Dojrzewanie
(383)
Arystokracja
(378)
Czarownice i czarownicy
(354)
Koty
(353)
Władza
(353)
Dziennikarze
(349)
Przestępczość zorganizowana
(349)
Marzenia
(344)
Humor
(339)
Prawo
(337)
Mężczyzna
(320)
Pisarze polscy
(306)
Nauka
(301)
Krainy i światy fikcyjne
(300)
Dzieciństwo
(296)
Ojcowie i córki
(295)
Pisarze
(291)
Prywatni detektywi
(291)
Demony
(280)
Dziadkowie i wnuki
(278)
Zdrada
(275)
Seryjni zabójcy
(270)
Duchy
(267)
Sieroty
(265)
Język polski
(257)
Kultura
(256)
Zarządzanie
(256)
Ojcowie i synowie
(252)
Wojownicy
(252)
Studenci
(245)
Podróże w czasie
(233)
Szkoły
(230)
Politycy
(227)
Samobójstwo
(225)
Superbohaterowie
(224)
Język angielski
(222)
Polacy za granicą
(221)
Lekarze
(219)
Ucieczki
(213)
Obyczaje i zwyczaje
(210)
PRL
(210)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(210)
Wychowanie w rodzinie
(204)
Kłamstwo
(203)
Grupy rówieśnicze
(202)
Rzeczywistość alternatywna
(202)
Zjawiska paranormalne
(202)
Polacy
(201)
Czarodzieje
(200)
Potwory
(200)
Odwaga
(197)
Ludzie bogaci
(194)
Społeczeństwo
(192)
Temat: miejsce
Night City (miasto fikcyjne)
(1)
Gatunek
Fantastyka
(2)
Komiks
(2)
Poradnik
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Science fiction
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Cyberpunkt 2077 : jedyna oficjalna książka o świecie gry / writer Marcin Batylda. - Kraków : Wydawnictwo Znak ; [miejsce nieznane] : Dark Horse Books, 2020. - 192 strony : ilustracje ; 31 cm.
Jedyna oficjalna książka o świecie gry "Cyberpunk 2077". Dark Horse Books oraz CD PROJEKT RED, twórcy komputerowej serii Wiedźmin, przedstawiają "Cyberpunka 2077" – obszerne studium wiedzy o uniwersum Cyberpunka 2077. "Cyberpunk 2077" to bogato ilustrowany przewodnik, który przeniesie cię do futurystycznej, tętniącej życiem metropolii Night City – centrum akcji nowej gry CD PROJEKT RED. Ta starannie przygotowana pozycja zawiera wszystko, co musisz wiedzieć o historii, postaciach i świecie długo oczekiwanej gry. Wkrocz w rok 2077, do świata, gdzie przemoc, ucisk i cybernetyczne wszczepy są nie tylko codziennością, lecz także koniecznymi środkami do osiągnięcia celu. Odkrywaj poszczególne dzielnice, gangi i historię Night City. Dowiedz się wszystkiego o technologiach jutra, poznając cyberwszczepy, broń i pojazdy "Cyberpunka 2077". [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cyberpunk 2077 / Cullen Bunn ; 1)
(Klub Świata Komiksu ; album 2068)
Na okładce i stronie tytułowej nazwa wydawnictwa oryginału: Dark Horse Books.
Nadia, ratowniczka medyczna pracująca w Trauma Team International, jako jedyna przeżyła misję ratunkową, która zamieniła się w krwawą jatkę. Gdy decyduje się na powrót do pracy i udział w kolejnym zleceniu, odkrywa, że tym razem jego celem jest ocalenie mężczyzny odpowiedzialnego za śmierć jej partnerów z poprzedniego zespołu. Klient jej korporacji utknął na setnym piętrze wieżowca pełnego członków wrogiego gangu. Czy ta misja ma szansę na powodzenie? Autorem scenariusza jest Cullen Bunn (Deadpool, Moon Knight), a rysunki przygotował Miguel Valderrama (Giants). Album zawiera zeszyty miniserii „Cyberpunk 2077: Trauma Team” #1–4.
Album zawiera zeszyty miniserii „Cyberpunk 2077: Trauma Team” #1–4. Nowa gra „Cyberpunk 2077” jest adaptacją innej, popularnej do dziś gry fabularnej „Cyberpunk 2020” wymyślonej przez Mike’a Pondsmitha w 1990 r. Akcja CP2077 została przeniesiona w jeszcze bardziej odległą przyszłość, w której zaszły ogromne zmiany geopolityczne i technologiczne. Scenarzyści CD Projekt Red wykreowali dla swej opowieści zupełnie nowe, przebogate i tętniące różnorodnością uniwersum, z niebotycznym zapleczem historycznym, społecznym oraz kulturowym. To świat pełen łatwo dostępnych technologii, brutalnych i bezwzględnych korporacji, żądnych władzy gangów i zwykłych mieszkańców omamionych modyfikacjami ciała i ze względów bezpieczeństwa legalnie noszących broń w miejscach publicznych. W głośnym i kolorowym Night City nie obowiązują prawa krajowe ani stanowe, to niezależna enklawa, w której codzienne życie, choć wspomagane przez robotykę, nie należy do najłatwiejszych, najbezpieczniejszych i najtańszych, ale jeśli się dobrze zaadaptować, potrafi zapewnić mnóstwo nieosiągalnych nigdzie indziej rozrywek i doświadczeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-91 amer. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klub Świata Komiksu ; album 2503)
Dwoje młodych szabrowników przemierza ulice Night City, kradnąc cyberwszczepy, imprezując i relaksując się przy braindansach. Ona ma ambicję zostać królową gangów, on chciałby czegoś więcej – miłości, nadziei, prostego życia. W pogoni za marzeniami oboje stopniowo zbaczają z wytyczonej ścieżki. Ale w mieście takim jak Night City do sukcesu wiedzie tylko jedna droga. Albo pędzisz, walczysz i zmieniasz się z chwili na chwilę – albo umierasz...
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-91 amer. (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. IV (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej