Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(18)
Forma i typ
Książki
(14)
Komiksy i książki obrazkowe
(10)
Gry i zabawki
(5)
Proza
(3)
Dostępność
dostępne
(18)
Placówka
Poczytalnia-Oddział dla dorosłych
(4)
Poczytalnia-Oddział dla dzieci i młodzieży
(14)
Autor
Ślubowska Anna
(7)
Rzadek Wojciech (1980- )
(4)
Chimiak Julia
(3)
Manuro (1977- )
(3)
Shuky (1980- )
(3)
Waltch (1984- )
(3)
Ced (1981- )
(2)
Jastrzębski Jakub
(2)
Novy
(2)
Bejda Sławomir
(1)
Boutanox (1982- )
(1)
Buźniak Grzegorz
(1)
Chassapakis Dimitris
(1)
Chiacchiera Martino
(1)
Cétrix
(1)
Eberle Bill
(1)
Gorobei (1982- )
(1)
Grobei
(1)
Hartman Scott
(1)
Hiekkala Ossi
(1)
Hova Gil
(1)
Jackson Steve (1951- )
(1)
Jackson Steve (1951- ). Fighting Fantasy : bohaterem jesteś ty
(1)
Jackson Steve (1957- )
(1)
Kittredge Jack
(1)
Kwanchai Moriya
(1)
Lankry Jon
(1)
Livingstone Ian
(1)
MC (ilustrator)
(1)
Maj Arkadiusz (gry planszowe)
(1)
Novy (1984- )
(1)
Olotka Greg
(1)
Olotka Peter
(1)
Ottami
(1)
Shuky Médina
(1)
Sorrentino Silvano
(1)
Stivo
(1)
Tuszyńska Kamila
(1)
Waltch
(1)
Yuio
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
Kraj wydania
Polska
(18)
Język
polski
(18)
Odbiorca
9-13 lat
(12)
Młodzież
(11)
Dzieci
(10)
14-17 lat
(9)
6-8 lat
(4)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(11)
Literatura angielska
(2)
Temat
Gry fabularne
(4)
Magia
(3)
Czarnoksiężnicy
(2)
Gry paragrafowe
(2)
Rycerze
(2)
Uprowadzenie
(2)
Śledztwo i dochodzenie
(2)
Dwory
(1)
Escape rooms
(1)
Klątwa
(1)
Piraci
(1)
Pociągi
(1)
Podróże
(1)
Podróże dookoła świata
(1)
Prywatni detektywi
(1)
Rycerstwo
(1)
Rytuały i ceremonie
(1)
Sherlock Holmes (postać fikcyjna)
(1)
Superbohaterowie
(1)
Sztuki iluzjonistyczne
(1)
Walka dobra ze złem
(1)
Współdziałanie
(1)
Zabójstwo
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Komiks
(10)
Gry paragrafowe
(5)
Gry i zabawy umysłowe
(3)
Komiks przygodowy
(3)
Fantasy
(2)
Gry planszowe
(2)
Powieść
(2)
Gry i zabawy
(1)
Horror
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(2)
18 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Wyścig balonów / Grzegorz Buźniak ; ilustracje: Ossi Hiekkala. - Warszawa : FoxGames copyright 2019. - 1 gra ; w pudełku o wymiarach 27 x 27 x 5 cm.
Czas gry: ok. 30 minut.
Gra dla 2-4 osoby.
Wiek: 8+.
Najsłynniejszy wyścig balonów właśnie się rozpoczyna, a wypełnione gorącym powietrzem czasze wyniosą śmiałków wysoko ponad tereny Starego Kontynentu. Uważaj na porywiste wiatry, niebezpieczne burze i inne obiekty latające! Czy zdecydujesz się na szybki lot do celu? A może skusisz się na odwiedziny legendarnych miast Europy i zdobędziesz dodatkowe punkty za doręczenie poczty dyplomatycznej? Zwycięży gracz, któremu nie zabraknie odwagi!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Dziennik 29 to interaktywna książka, która jest równocześnie grą pełną niespodzianek. Czy odważysz się podjąć wyzwanie? Minął 28 tydzień tajnych prac wykopaliskowych, które miały przybliżyć ludzkość do poznania sekretu obcej cywilizacji. W 29 tygodniu stało się jednak coś niezwykłego! Zniknął cały zespół, pozostawiając po sobie jedynie dziennik. Twoim zadaniem będzie rozwikłanie tej tajemnicy. Rozwiązuj zagadki i łamigłówki, aby zdobyć kolejne klucze i móc kontynuować rozgrywkę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape room : magiczna sztuczka / autorzy: Martino Chiacchiera i Silvano Sorrentino. - Warszawa : Foxgames, copyright 2019. - 1 gra ; w pudełku o wymiarach 11x15x4 cm.
Gra dla 1-6 osób.
Wiek: 12+.
Emocje z prawdziwego escape roomu ukryte wewnątrz talii kart! Dziś do miasta przyjeżdża Lance Oldman. Ten legendarny magik znany jest z niesamowitych pokazów, a bilety na jego przedstawienia są niemalże nie do zdobycia. W nieznanych okolicznościach do twojej skrzynki trafia tajemnicza koperta z zaproszeniem na występ. Nie możesz się już doczekać, bo te widowiska spowija iście mistyczna aura. Miej się jednak na baczności – zakazana magia ma swoją cenę…
Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie. (Z pudełka).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wiek: 10+.
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 30 min.
Czy uda Ci się odgadnąć zaszyfrowane hasło? Decipher to gra dla miłośników gier słownych oraz imprezowych. Dzięki kolorowej oprawie graficznej oraz niebanalnemu systemowi szyfrowania pokochasz tę grę od razu! Gracze używają czterech elementów o różnych kształtach do tworzenia i rozwiązywania łamigłówek. W każdej rundzie inny gracz buduje tajne słowo. Inni wiedzą tylko, które fragmenty liter znajdują się w tajnym słowie, i zbierają wskazówki i punkty. Słowotwórca układa z liter swoje sekretne słowo, przygotowując specjalne elementy tworzące litery Poszukiwacze zbierają informacje, poprzez wskazywanie odpowiednich miejsc na planszy Poszukiwacze odkrywają rozwiązanie – pierwsza osoba, która odgadnie sekretne słowo, zdobędzie więcej punktów! Zadaniem Słowotwórców jest ułożenie sekretnego słowa z ustalonej wcześniej liczby liter. Poszukiwacze słów starają się w każdej rundzie odgadnąć, jakie to słowo. Pomagają im w tym elementy liter, które stopniowo będą pojawiały się na planszy deszyfrującej. W trakcie rozgrywki każdy z graczy zostaje Słowotwórcą na jedną rundę, a poprzez pozostałe rundy będzie Poszukiwaczem słów. Rozgrywka kończy się, gdy każdy z graczy rozegra swoją rundę jako Słowotwórca. Gracz z największą liczbą punktów zostaje zwycięzcą. [www.empik.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 słów / autor: Gil Hova ; opracowanie graficzne: Scott Hartman. - Warszawa : Foxgames, © 2020. - Gra ; w pudełku o wymiarach 13x19x4 cm.
Czas gry: 20 min.
Liczba graczy: 1-6.
Wiek: 10+.
W tej grze słownej gracze muszą wymyślać jak najdłuższe słowa zawierające nie tylko litery widoczne na stole, ale mogą też dodawać inne, których potrzebują. Punkty dostaną jedynie za litery dostępne na stole, a im rzadsza litera, tym więcej daje punktów. Jakie jest najdłuższe znane wam słowo? Pamiętajcie, żeby nie „przeintelektualizować” waszych odpowiedzi!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś Ty.
Na książce wyłącznie pseudonimy autorów.
Historia trzech braci, chłopów z dziada pradziada, pragnących porzucić życie na wsi i uciec z ojcowizny. Alternatywą okazuje się dla nich wstąpienie do zakonu rycerskiego. Aby jednak zostać rycerzem w służbie miłościwego króla Ludwipchełka, trzeba ukończyć szkołę rycerzy, w której obowiązują surowe zasady. Bracia wyruszają więc do miasta, gdzie wstępują do akademii. Gracz wciela się w postać jednego z nich i otrzymuje atrybuty o określonym poziomie, wypełnia także kartę postaci. Zadaniem kandydata na rycerza jest wędrówka po królestwie i stawienie czoła niebezpieczeństwom, jakie czyhają na niego w podróży, a jednocześnie zebranie jak największej liczy bransoletek męstwa. Szkopuł w tym, że przyszły rycerz wyrusza w drogę na kozie, a na zebranie minimum 13 bransoletek ma zaledwie 5 dni. Niektóre są dobrze ukryte, a na inne trzeba sobie porządnie zapracować. Czy uda Ci się zostać rycerzem?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II (1 egz.)
Książka
W koszyku
Odbiorca
Przynależność kulturowa
Temat
Dziedzina i ujęcie
Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś Ty.
Na książce wyłącznie pseudonimy autorów.
Podczas pierwszej prawdziwej rycerskiej misji poznajesz Elliota, słynnego kupca z miasteczka Poustifaille. Kupiec, pod wrażeniem twoich umiejętności, zleca ci odnalezienie pewnych przedmiotów w dalekich krainach… Teraz wszystko w twoich rękach, bo bohaterem tego komiksu jesteś tylko TY! Komiksy paragrafowe to nowa na polskim rynku wydawniczym propozycja zabawy dla tych, którzy kochają tajemnice, ryzyko i wyzwania. Czytelnik, a zarazem gracz, zostaje dzięki nim bohaterem komiksu i tworzy własną fabułę. Wybiera postać, w którą chce się wcielić, i poruszając się pomiędzy ponumerowanymi kadrami, decyduje o jej losach. Dlaczego komiksy paragrafowe są tak wciągające, pełne emocji i bez reszty angażują gracza? To dlatego, że istnieje wiele sposobów na zakończenie rozgrywki, a czasem również wiele zakończeń komiksu. Wszystko zależy od wyborów, jakich dokonuje gracz. To sprawia, że komiksy paragrafowe można czytać wiele razy, z rosnącą ciekawością. Starannie przemyślana mechanika gry, świetna kreska rysowników na długo zatrzymają gracza w świecie walecznych rycerzy, wilkołaków i wampirów, londyńskich detektywów i nieustraszonej łowczyni nagród.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Komiks, w którym Superbohaterem jesteś Ty: gra dla młodszych i starszych graczy.
W głównym punkcie dostępu pseudonim, nazwa właściwa autora: Asna Cédric.
Określenie rodzaju współpracy jako wydawca oznacza jej projektanta.
Zawiera 298 paragrafów (komiks paragrafowy).
Chicago, 2017 W mieście, w którym szerzy się przestępczość, działa prestiżowa organizacja o nazwie Legion Walecznych. Wstępujesz w jej szeregi, ale nie od razu będziesz mógł wymierzać sprawiedliwość: Mystery i jego pomocnicy będą udzielać ci wskazówek! Wyruszaj do walki, korzystaj ze swoich mocy, stawiaj czoła niebezpieczeństwom i zostań najsłynniejszym obrońcą uciśnionych, bo superbohater - to TY!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komiks, w Którym Bohaterem Jesteś Ty)
Na okładce: gra dla młodszych i starszych graczy.
Sherlock Holmes wraz ze swoim bratem Mycroftem wyruszy w podróż dookoła świata! Czekają na nich trzy wyjątkowe śledztwa, w których tylko TY możesz im pomóc! Ramię w ramię z jednym z braci rozwiąż zagadki i przechytrz złoczyńców. Pamiętaj, w tym komiksie to TY jesteś bohaterem!
Komiksy paragrafowe to nowa na polskim rynku wydawniczym propozycja zabawy dla tych, którzy kochają tajemnice, ryzyko i wyzwania. Czytelnik, a zarazem gracz, zostaje dzięki nim bohaterem komiksu i tworzy własną fabułę. Wybiera postać, w którą chce się wcielić, i poruszając się pomiędzy ponumerowanymi kadrami, decyduje o jej losach. Dlaczego komiksy paragrafowe są tak wciągające, pełne emocji i bez reszty angażują gracza? To dlatego, że istnieje wiele sposobów na zakończenie rozgrywki, a czasem również wiele zakończeń komiksu. Wszystko zależy wyborów, jakich dokonuje gracz. To sprawia, że komiksy paragrafowe można czytać wiele razy, z rosnącą ciekawością. Starannie przemyślana mechanika gry, świetna kreska rysowników na długo zatrzymają gracza w świecie walecznych rycerzy, wilkołaków i wampirów, londyńskich detektywów i nieustraszonej łowczyni nagród.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
U dołu okładki: Komiks, w którym bohaterem jesteś Ty. - Gra dla młodszych i starszych graczy.
Określenie rodzaju współpracy jako wydawca oznacza jej projektanta.
Zawiera 415 paragrafów (komiks paragrafowy).
Francja, początek okresu La Belle Epoque. W Paryżu energia staje się zamiast pary źródłem zasilania dla maszyn, zaś węgiel ustępuje miejsca kryształom many. Francja wykorzystuje Wystawę Światową, by pokazać swoją potęgę i zademonstrować nową tajną broń: okazałą magiochronną wieżę Gustawa Eiffela. Ty, jako utalentowany student technomagii, otrzymujesz zadanie znalezienia cennej many niezbędnej do funkcjonowania Żelaznej Damy. Wykaż się inteligencją i umiejętnościami - dokonaj właściwych wyborów i doprowadź swoją misję do końca, bo tutaj bohaterem jesteś Ty!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś ty.
Na książce wyłącznie pseudonimy autorów.
Domek z piernika, ubrana na czerwono dziewczynka, siedmioro dzieci, które zabłądziły w lesie. Brzmi znajomo? To tylko pozory, bo znane bajki powracają w zupełnie nowej odsłonie! Wciel się w Hokusa lub Pokus, wybierz swoje magiczne zwierzę i pomóż rozwiązać tajemnicę zniknięcia dwójki dzieci w zaczarowanym lesie. Twój sukces zależeć będzie od decyzji, które podejmiesz, bo tutaj bohaterem jesteś Ty!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dom pełen zła / Steve Jackson ; tłumaczenie Jakub Jastrzębski. - Edycja polska. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal, copyright 2020 - 231 stron : ilustracje ; 22 cm.
(FF Fighting Fantasy : bohaterem jesteś ty / Steve Jackson ; 2)
Pewnej deszczowej nocy twój samochód odmawia posłuszeństwa. Postanawiasz szukać pomocy w najbliższej posiadłości. Nie wiesz jednak, że przekroczenie progu tego domostwa było największym błędem w twoim życiu. W tej historii nie ma łatwych wyborów, a zło czai się tuż za rogiem. Książki paragrafowe to rodzaj jednoosobowej gry fabularnej. Jednak zamiast teatru wyobraźni, jak ma to miejsce w grach RPG, gracz przeżywa swoje przygody poprzez odkrywanie kolejnych paragrafów, które wskaże mu opowieść. Książki paragrafowe przenoszą czytelnika w samo centrum zdarzeń. To on decyduje, w jaki sposób potoczy się fabuła całej opowieści – każdy jego wybór napędza akcję. Mechanika gry jest bardzo prosta i opiera się na statystykach postaci oraz rzutach kośćmi. W trakcie swojej przygody gracz przemieszcza się po świecie gry, decydując, jaką ścieżkę wybrać. Na swojej drodze spotyka zarówno sprzymierzeńców jak i wrogów, z którymi musi wejść w interakcję, nierzadko opowiadając się po stronie dobra lub zła. To od gracza zależy, czy jego przygoda zakończy się sukcesem. To on jest bohaterem tej opowieści!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Fighting Fantasy = Bohaterem jesteś ty ; 1)
Wciel się w postać poszukiwacza przygód, który wyrusza na niebezpieczną wyprawę do samego serca Ognistej Góry. Po drodze będziesz musiał podjąć szereg decyzji, od których będzie zależał twój los. Wędruj przez labirynt korytarzy, walcz o życie i dokonuj właściwych wyborów. To ty jesteś bohaterem tej opowieści! Książki paragrafowe to rodzaj jednoosobowej gry fabularnej. Jednak zamiast teatru wyobraźni, jak ma to miejsce w grach RPG, gracz przeżywa swoje przygody poprzez odkrywanie kolejnych paragrafów, które wskaże mu opowieść. Książki paragrafowe przenoszą czytelnika w samo centrum zdarzeń. To on decyduje, w jaki sposób potoczy się fabuła całej opowieści – każdy jego wybór napędza akcję. Mechanika gry jest bardzo prosta i opiera się na statystykach postaci oraz rzutach kośćmi. W trakcie swojej przygody gracz przemieszcza się po świecie gry, decydując, jaką ścieżkę wybrać. Na swojej drodze spotyka zarówno sprzymierzeńców jak i wrogów, z którymi musi wejść w interakcję, nierzadko opowiadając się po stronie dobra lub zła. To od gracza zależy, czy jego przygoda zakończy się sukcesem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś Ty.
Komiks paragrafowy w klimacie mangi, porywająca fabuła i piękne wydanie!Zakazana magia ma swoją cenę. Utrata przyjaciół, rodziny, spokoju, moralności... Kapryśny książę demonów ma teraz nad Tobą władzę. Może jednak jest dla Ciebie jakaś szansa, a Twoja dusza nie jest do końca zepsuta? To, jak pokierujesz swoim przeznaczeniem zależy tylko od Ciebie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tekst także na stronie 2. i 3. okładki. Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś ty. Na książce wyłącznie pseudonimy autorów.
Komiks, w którym bohaterem jesteś Ty! Tajemnicze porwanie córki policjanta to dopiero początek mrocznej opowieści z pogranicza thrillera i horroru. Nieznani sprawcy wysyłają list z żądaniem okupu, który główny bohater musi osobiście dostarczyć do tajemniczego domostwa. Jak się później okaże, skrywa ono wiele sekretów, przy których porwanie wydaje się być niewinną zabawą. W tej opowieści dla starszych graczy, zło wydaje się czaić za każdym rogiem, a mroczna atmosfera wprost wylewa się z komiksu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na książce wyłącznie pseudonimy autorów.
Na stronie tytułowej błędny ISBN.
Komiks paragrafowy. Kontynuacja komiksu "Rycerze : dziennik bohatera". Ponownie wcielimy się jednego z trzech dzielnych braci i znów wyruszymy na pełne przygód wyprawy. Po wcieleniu w szeregi straży królewskiej pilnie trenujemy, żeby podwyższyć swoje umiejętności. Jednak sielanka nie trwa długo. Król wzywa nas i prosi o wykonanie misji najwyższej wagi. Trzeba dostarczyć pilną wiadomość hrabiemu z sąsiedniego miasta. Droga jest jednak długa i pełna niebezpieczeństw. Jednak służba nie drużba - zbieraj ekwipunek, pakuj plecak i ruszaj w drogę!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś Ty. - Gra dla młodszych i starszych graczy.
Określenie rodzaju współpracy jako wydawca oznacza jej projektanta.
Zawiera 359 paragrafów (komiks paragrafowy).
Wciel się w rolę jednego z młodych piratów, którzy po przybyciu na wyspę Shukanet zostali poproszeni o pomoc. Mieszkańcy tej odległej krainy poddani zostali działaniu klątwy, która wbrew ich woli zamieniła ich w… zwierzęta. Chociaż kapitan waha się przed uczestnictwem w nowej przygodzie, obietnica hojnej nagrody sprawia, że warto podjąć to wyzwanie. Wybierz jednego z 4 bohaterów i ruszaj na spotkanie z epicką przygodą! Czeka na ciebie wiele zagadek, eksploracja kilku wysp i spotkania z ich mieszkańcami. Wartka fabuła, zabawne sytuacje, świetny styl i humor, który bawi nie tylko dzieci, dostarczą wiele godziny wspaniałej zabawy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Komiks, w któym bohaterem jesteś Ty. - Gra dla mmodszych i starszych graczy.
Określenie rodzaju współpracy jako wydawca oznacza jej projektanta.
Zawiera 386 paragrafów (komiks paragrafowy).
Mieszkańcy małej wyspy Shukanet, na których spadła straszna klątwa, proszą cię o pomoc. Czy zdołasz uwolnić ich od przekleństwa? Rozwiązuj zagadki Odnajduj przedmioty Wybieraj właściwie ścieżki Tutaj bohaterem jesteś Ty!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej