Gry fabularne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Komiksy i książki obrazkowe
(4)
Proza
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
Placówka
Poczytalnia-Oddział dla dorosłych
(2)
Poczytalnia-Oddział dla dzieci i młodzieży
(6)
Autor
Rzadek Wojciech (1980- )
(4)
Chimiak Julia
(2)
Ślubowska Anna
(2)
Bajorek Michał
(1)
Bell Jennifer (1985- )
(1)
Ced (1981- )
(1)
Ciechanowicz Dominika (1982- )
(1)
Cétrix
(1)
Grobei
(1)
Lankry Jon
(1)
Machanienko Wasilij (1981- )
(1)
Machanienko Wasilij (1981- ) Świat przeistoczonych
(1)
Pindel Tomasz (1976- )
(1)
Shuky Médina
(1)
Stivo
(1)
Szymeczko Kazimierz (1965- )
(1)
Waltch (1984- )
(1)
Yuio
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
9-13 lat
(5)
14-17 lat
(4)
Młodzież
(4)
6-8 lat
(2)
Dzieci
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(4)
Literatura angielska
(1)
Literatura polska
(1)
Literatura rosyjska
(1)
Temat
Kobieta
(2636)
Przyjaźń
(2186)
Rodzina
(1974)
Tajemnica
(1795)
Relacje międzyludzkie
(1734)
Gry fabularne
(-)
Miłość
(1509)
Magia
(1228)
Śledztwo i dochodzenie
(1083)
Nastolatki
(1041)
II wojna światowa (1939-1945)
(974)
Rodzeństwo
(947)
Zwierzęta
(908)
Uczucia
(847)
Dziewczęta
(841)
Życie codzienne
(739)
Uczniowie
(712)
Historia
(683)
Dzieci
(662)
Podróże
(660)
Zabójstwo
(618)
Trudne sytuacje życiowe
(573)
Policjanci
(552)
Sekrety rodzinne
(552)
Ludzie a zwierzęta
(538)
Małżeństwo
(535)
Osoby zaginione
(514)
Walka dobra ze złem
(509)
Chłopcy
(491)
Stworzenia fantastyczne
(480)
Wybory życiowe
(477)
Polityka
(463)
Wojna
(462)
Boże Narodzenie
(460)
Relacja romantyczna
(449)
Uprowadzenie
(439)
Żydzi
(436)
Walka
(432)
Władcy
(429)
Zemsta
(429)
Psy
(423)
Wakacje
(415)
Matki i córki
(395)
Spisek
(393)
Zakochanie
(393)
Poszukiwania zaginionych
(392)
Samotność
(391)
Śmierć
(389)
Dojrzewanie
(385)
Arystokracja
(378)
Czarownice i czarownicy
(357)
Koty
(353)
Władza
(353)
Przestępczość zorganizowana
(351)
Dziennikarze
(350)
Marzenia
(345)
Humor
(341)
Prawo
(337)
Mężczyzna
(320)
Pisarze polscy
(306)
Nauka
(301)
Krainy i światy fikcyjne
(300)
Dzieciństwo
(296)
Ojcowie i córki
(295)
Pisarze
(291)
Prywatni detektywi
(291)
Demony
(286)
Dziadkowie i wnuki
(281)
Duchy
(278)
Zdrada
(276)
Seryjni zabójcy
(273)
Sieroty
(265)
Język polski
(257)
Kultura
(256)
Zarządzanie
(256)
Ojcowie i synowie
(253)
Wojownicy
(252)
Studenci
(247)
Podróże w czasie
(233)
Szkoły
(232)
Politycy
(227)
Samobójstwo
(225)
Superbohaterowie
(225)
Język angielski
(222)
Polacy za granicą
(221)
Lekarze
(220)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(213)
Ucieczki
(213)
Obyczaje i zwyczaje
(211)
PRL
(210)
Zjawiska paranormalne
(209)
Kłamstwo
(204)
Wychowanie w rodzinie
(204)
Czarodzieje
(203)
Potwory
(203)
Grupy rówieśnicze
(202)
Rzeczywistość alternatywna
(202)
Polacy
(201)
Odwaga
(197)
Ludzie bogaci
(195)
Społeczeństwo
(192)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Komiks
(4)
Fantastyka
(2)
Powieść
(2)
Opracowanie
(1)
Powieść przygodowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Legendarium.
Stanowi kontynuację powieści pt.: Wonderscape.
Powrót do świata Wonderscape! Gra fabularna z udziałem największych legend wszechświata. Arthur, Ren i Cecily ponownie przenoszą się setki lat w przyszłość i odkrywają spisek tajemniczego Deadlocka, który chce odtworzyć niebezpieczną technologię przemieszczania się w czasie. Mając losy wszechświata w swoich rękach, przyjaciele muszą wziąć udział w niebezpiecznym turnieju isportowym, który zabierze ich między innymi do zaginionej Atlantydy i na pola bitew wikingów. Spotkają Archimedesa i inne sławne legendarne postacie. Czy przyjaciołom uda się przejść wszystkie etapy zabójczego turnieju i wrócić do domu, zanim skończy się im czas? [od wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Komiks, w którym Superbohaterem jesteś Ty: gra dla młodszych i starszych graczy.
W głównym punkcie dostępu pseudonim, nazwa właściwa autora: Asna Cédric.
Określenie rodzaju współpracy jako wydawca oznacza jej projektanta.
Zawiera 298 paragrafów (komiks paragrafowy).
Chicago, 2017 W mieście, w którym szerzy się przestępczość, działa prestiżowa organizacja o nazwie Legion Walecznych. Wstępujesz w jej szeregi, ale nie od razu będziesz mógł wymierzać sprawiedliwość: Mystery i jego pomocnicy będą udzielać ci wskazówek! Wyruszaj do walki, korzystaj ze swoich mocy, stawiaj czoła niebezpieczeństwom i zostań najsłynniejszym obrońcą uciśnionych, bo superbohater - to TY!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II (1 egz.)
Książka
W koszyku
U dołu okładki: Komiks, w którym bohaterem jesteś Ty. - Gra dla młodszych i starszych graczy.
Określenie rodzaju współpracy jako wydawca oznacza jej projektanta.
Zawiera 415 paragrafów (komiks paragrafowy).
Francja, początek okresu La Belle Epoque. W Paryżu energia staje się zamiast pary źródłem zasilania dla maszyn, zaś węgiel ustępuje miejsca kryształom many. Francja wykorzystuje Wystawę Światową, by pokazać swoją potęgę i zademonstrować nową tajną broń: okazałą magiochronną wieżę Gustawa Eiffela. Ty, jako utalentowany student technomagii, otrzymujesz zadanie znalezienia cennej many niezbędnej do funkcjonowania Żelaznej Damy. Wykaż się inteligencją i umiejętnościami - dokonaj właściwych wyborów i doprowadź swoją misję do końca, bo tutaj bohaterem jesteś Ty!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bez prawa do błędu / Wasilij Machanienko ; przełożył Michał Bajorek. - Kraków : Insignis, copyright 2023. - 318, [2] strony ; 21 cm.
(Świat przeistoczonych / Wasilij Machanienko ; t. 1)
Tytuł oryginału cyklu: Mir izmennyh. Na stronie tytułowej i okładce: LitRPG.
Ultranowoczesna gra mobilna już za dwa dni w twoim smartfonie! Bądź najlepszy i uratuj Ziemię! Tylko ty możesz zatrzymać inwazję potworów! Nie zwlekaj – już teraz zainstaluj wersję przedpremierową! Świat Przeistoczonych zawrócił ludziom w głowach. Niezwykła grafika, która mogła śmigać nawet na najprostszych telefonach. Intuicyjny interfejs ułatwiający grę smartfonowym laikom. Intensywna kampania reklamowa obecna w każdym telewizorze, smartfonie i tablecie. Kilka dni przed premierą produkcja miała już rzeszę fanów pragnących tylko jednego – Godziny X. Właśnie tak tajemniczy deweloperzy nazwali moment premiery gry. Lecz czy ktokolwiek zdaje sobie sprawę, do czego doprowadzi Godzina X? Czy ludzie są gotowi zapłacić cenę, której żąda od nich Świat Przeistoczonych? Mark Dervine to zwykły student. Życie go nie rozpieszcza. Kilka lat temu zginęli jego rodzice, a on musiał zaopiekować się młodszą siostrą. Od trudnej codzienności ucieka w świat gier sieciowych, dlatego też z niecierpliwością czeka na pełne wydanie głośnego Świata Przeistoczonych. Mark też nie podejrzewał, jaki los zgotuje mu gra. Teraz myśli już tylko o jednym: uporać się z wersją przedpremierową – i to jak najszybciej! Wejdź do niezwykłego hybrydowego świata literatury LitRPG, łączącego to, co najlepsze w książkach i grach. Wasilij Machanienko, autor bestsellerowej serii Droga Szamana, powraca z powieścią „Bez prawa do błędu” będącą pierwszym tomem nowego cyklu Świat Przeistoczonych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 ros. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Historie fandomowe / Tomasz Pindel. - Wołowiec : Wydawnictwo Czarne, copyright 2019. - 237, [3] strony ; 22 cm.
Kręcą ich kosmiczne pojazdy i wielościenne kostki. Doskonale znają odzywki elfów i hobbitów. Przebierają się za postaci z japońskich kreskówek. Posługują się swoim żargonem, prowadzą hermetyczne dyskusje w sieci i w realu. Spotykają się na konwentach. Ludzie z zewnątrz na członków fandomu patrzą z nieufnością, a często nawet z pobłażaniem. Tymczasem fandom, a dziś raczej fandomy, to niezwykłe środowisko zrzeszające tysiące ludzi, którzy mają swoje pasje i traktują je naprawdę poważnie. Oto książka o polskim fandomie fantastycznym: wielkim ruchu miłośników literatury, kina, komiksu, gier, którego początki sięgają zamierzchłych czasów PRL-u. Oto opowieść nie tyle o kontrkulturze - ile o alterkulturze, o trzecim obiegu, o ludziach, którym się chciało i chce nadal, o środowisku dynamicznym i twórczym, niesłusznie niedocenianym. Bo przeciwieństwem fana nie jest antyfan. Przeciwieństwem fana jest osobnik obojętny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82(091) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś Ty. - Gra dla młodszych i starszych graczy.
Określenie rodzaju współpracy jako wydawca oznacza jej projektanta.
Zawiera 359 paragrafów (komiks paragrafowy).
Wciel się w rolę jednego z młodych piratów, którzy po przybyciu na wyspę Shukanet zostali poproszeni o pomoc. Mieszkańcy tej odległej krainy poddani zostali działaniu klątwy, która wbrew ich woli zamieniła ich w… zwierzęta. Chociaż kapitan waha się przed uczestnictwem w nowej przygodzie, obietnica hojnej nagrody sprawia, że warto podjąć to wyzwanie. Wybierz jednego z 4 bohaterów i ruszaj na spotkanie z epicką przygodą! Czeka na ciebie wiele zagadek, eksploracja kilku wysp i spotkania z ich mieszkańcami. Wartka fabuła, zabawne sytuacje, świetny styl i humor, który bawi nie tylko dzieci, dostarczą wiele godziny wspaniałej zabawy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czworo i kości / Kazimierz Szymeczko. - Łódź : Wydawnictwo Literatura, 2011. - 126, [1] strona ; 22 cm.
(Plus Minus 16.)
Popołudniami czwórka przyjaciół zanurza się w świat wiedźm, dzielnych wojowników i ogrów. Uwielbiają gry RPG, dzięki nim świat nie jest taki szary. Kiedy wychowawca każe im wciągnąć do paczki fana gier komputerowych, nie będą zachwyceni. Zadanie powiązane z realnym światem okazuje się trudniejsze niż "zabić smoka i uwolnić księżniczkę". Świat gier wyobraźni, który miał być miejscem rozrywki lub ucieczki, okazuje się pułapką. Czy to gry są złe, czy to raczej między ludźmi zrobiło się ostatnio nieciekawie? Powieść dla nastolatków o próbie dogadania się z otoczeniem, walce o miejsce w grupie, pierwszej miłości, dramatycznych decyzjach i wyzwaniach, jakie stawia przed wszystkimi niewdzięczny okres dojrzewania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Komiks, w któym bohaterem jesteś Ty. - Gra dla mmodszych i starszych graczy.
Określenie rodzaju współpracy jako wydawca oznacza jej projektanta.
Zawiera 386 paragrafów (komiks paragrafowy).
Mieszkańcy małej wyspy Shukanet, na których spadła straszna klątwa, proszą cię o pomoc. Czy zdołasz uwolnić ich od przekleństwa? Rozwiązuj zagadki Odnajduj przedmioty Wybieraj właściwie ścieżki Tutaj bohaterem jesteś Ty!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej