Programowanie (informat)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Publikacje popularnonaukowe
(6)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
wypożyczone
(1)
Placówka
Poczytalnia-Oddział dla dorosłych
(5)
Poczytalnia-Oddział dla dzieci i młodzieży
(3)
Autor
Anderson Rick
(1)
Borkowska Agnieszka
(1)
Borkowski Paweł (informatyka)
(1)
Bruegge Bernd
(1)
Cervone Daniel
(1)
Coldwind Gynvael
(1)
Dutoit Allen H
(1)
Grażyński Andrzej
(1)
Jurczyk Mateusz (programista)
(1)
Kimpton Diana (1949- )
(1)
Martin Robert C
(1)
Moch Wojciech
(1)
Najman Marta
(1)
Phillips Mike (1961- )
(1)
Watrak Andrzej
(1)
Wrześniewski Marek
(1)
Wróblewski Piotr (informatyka)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(7)
Odbiorca
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Młodzież
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Temat
Kobieta
(2636)
Przyjaźń
(2186)
Rodzina
(1974)
Tajemnica
(1795)
Relacje międzyludzkie
(1734)
Programowanie (informat)
(-)
Miłość
(1509)
Magia
(1228)
Śledztwo i dochodzenie
(1083)
Nastolatki
(1041)
II wojna światowa (1939-1945)
(974)
Rodzeństwo
(947)
Zwierzęta
(908)
Uczucia
(847)
Dziewczęta
(841)
Życie codzienne
(739)
Uczniowie
(712)
Historia
(683)
Dzieci
(662)
Podróże
(660)
Zabójstwo
(618)
Trudne sytuacje życiowe
(573)
Policjanci
(552)
Sekrety rodzinne
(552)
Ludzie a zwierzęta
(538)
Małżeństwo
(535)
Osoby zaginione
(514)
Walka dobra ze złem
(509)
Chłopcy
(491)
Stworzenia fantastyczne
(480)
Wybory życiowe
(477)
Polityka
(463)
Wojna
(462)
Boże Narodzenie
(460)
Relacja romantyczna
(449)
Uprowadzenie
(439)
Żydzi
(436)
Walka
(432)
Władcy
(429)
Zemsta
(429)
Psy
(423)
Wakacje
(415)
Matki i córki
(395)
Spisek
(393)
Zakochanie
(393)
Poszukiwania zaginionych
(392)
Samotność
(391)
Śmierć
(389)
Dojrzewanie
(385)
Arystokracja
(378)
Czarownice i czarownicy
(357)
Koty
(353)
Władza
(353)
Przestępczość zorganizowana
(351)
Dziennikarze
(350)
Marzenia
(345)
Humor
(341)
Prawo
(337)
Mężczyzna
(320)
Pisarze polscy
(306)
Nauka
(301)
Krainy i światy fikcyjne
(300)
Dzieciństwo
(296)
Ojcowie i córki
(295)
Pisarze
(291)
Prywatni detektywi
(291)
Demony
(286)
Dziadkowie i wnuki
(281)
Duchy
(278)
Zdrada
(276)
Seryjni zabójcy
(273)
Sieroty
(265)
Język polski
(257)
Kultura
(256)
Zarządzanie
(256)
Ojcowie i synowie
(253)
Wojownicy
(252)
Studenci
(247)
Podróże w czasie
(233)
Szkoły
(232)
Politycy
(227)
Samobójstwo
(225)
Superbohaterowie
(225)
Język angielski
(222)
Polacy za granicą
(221)
Lekarze
(220)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(213)
Ucieczki
(213)
Obyczaje i zwyczaje
(211)
PRL
(210)
Zjawiska paranormalne
(209)
Kłamstwo
(204)
Wychowanie w rodzinie
(204)
Czarodzieje
(203)
Potwory
(203)
Grupy rówieśnicze
(202)
Rzeczywistość alternatywna
(202)
Polacy
(201)
Odwaga
(197)
Ludzie bogaci
(195)
Społeczeństwo
(192)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Komiks
(1)
Wdawnictwa dla dzieci
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(7)
Inżynieria i technika
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Okł. i s. tyt. nazwa wydawcy oryg.: Apress oraz serii wydawniczej tego wydawnictwa: Technology in Action.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czarowanie na ekranie! Gry komputerowe to jedna z tych rzeczy, które dzieci lubią najbardziej. Zwykle mogłyby bez końca siedzieć przed ekranem i zabijać kolejne smoki, projektować domy, przedzierać się przez dżunglę lub jeździć wyścigówkami. Jednak rzadko przychodzi im do głowy, że równie wielką przyjemność może sprawić zaprojektowanie i zbudowanie własnej gry! Tu zaczyna się twoje zadanie. Nie musisz być programistą, żeby pomóc swojemu dziecku odkryć fascynujący świat programowania - wystarczy ci ta książka. Zainstaluj proste, przyjazne dzieciom środowiska Baltie i Scratch, by rozpocząć podróż po czarodziejskiej krainie. Z pierwszymi zadaniami z powodzeniem poradzą sobie nawet kilkulatki, a im dalej w las, tym ciekawsze stają się wyzwania. Dzieci szybko uczą się, jak działać w świecie duszków, obiektów i poleceń. Co więcej, sprawia im to dużą frajdę. I wreszcie nadchodzi ten moment, gdy wiedzą już, o co chodzi w tym całym programowaniu - a jest to wiedza niezwykle cenna w dzisiejszych czasach!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zrozumieć programowanie / Gynvael Coldwind ; z przedm. Mateusza Jurczyka. - Wyd. 1., 1. dodr. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2016. - 623, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Książka jest techniczno-popularyzacyjną pozycją traktującą o programowaniu oraz tematach pokrewnych, i jest napisana z myślą o początkujących oraz średniozaawansowanych programistach, a także osobach, które dopiero chcą rozpocząć przygodę z programowaniem. Celem publikacji jest przedstawienie ciekawych elementów programowania oraz ekosystemu programistycznego, a także przedstawienie sposobów radzenia sobie z podstawowymi problemami, oraz wyjaśnienia w przystępny sposób pewnych elementów, z którymi często osoby początkujące oraz średnio-zaawansowane mają trudności. Z książki dowiesz się: Jak poradzić sobie z trudnościami napotykanymi podczas programowania. Jak operować na danych tekstowych, binarnych, plikach, strumieniach, pakietach danych, oraz jakie są najczęściej popełniane błędy. Jakie są różnice pomiędzy językami programowania w kwestiach, które na pierwszy rzut oka wydawały się identyczne. Jak wybrane, często używane, mechanizmy, funkcje czy biblioteki działają "od kuchni". Oraz o wielu detalach, które normalnie pozostałyby niezauważone. A także zaprzyjaźnisz się z niskopoziomowymi aspektami informatyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 00 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Na górze okł.: Podręcznik profesjonalnego programisty!
Na okł. nazwa wyd. oryg.: Prentice Hall.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Super Scratch programming adventure!
Jeżeli chcesz nauczyć się sztuki programowania i przy okazji zarazić swoje dziecko nową pasją, to trafiłeś na doskonałą książkę. Dzięki niej w jedno popołudnie uda wam się stworzyć grę komputerową, w którą sami będziecie mogli zagrać! Korzystając z gotowych, kolorowych klocków, poznacie działanie instrukcji warunkowych, pętli oraz zdarzeń. Komiksowa forma tej książki sprawia, że z łatwością przyswoicie zawartą w niej wiedzę. Jeżeli chcesz poznać możliwości Scratcha i zarazić swoje dziecko pasją programowania, sięgnij po tę książkę! Dzięki tej książce: *poznasz środowisko Scratcha oraz zasady tworzenia programów ; *dowiesz się, co to są zmienne, podprogramy, pętle i instrukcje warunkowe ; *nauczysz się tworzyć algorytmy ; *stworzysz niejedną grę Najlepszy wstęp do świata programowania! [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej