Komunikacja polityczna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Publikacje popularnonaukowe
(6)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje informacyjne
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
Placówka
Poczytalnia-Oddział dla dorosłych
(8)
Autor
Dolińska-Weryńska Dorota Stefania
(1)
Jeziński Marek
(1)
Markowski Michał Paweł (1962- )
(1)
Nieć Mateusz (1957- )
(1)
Nowak Jakub (1981- )
(1)
Olczyk Tomasz (1977- )
(1)
Rusinek Michał (1972- )
(1)
Świętek Włodzimierz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(2637)
Przyjaźń
(2194)
Rodzina
(1977)
Tajemnica
(1796)
Relacje międzyludzkie
(1734)
Komunikacja polityczna
(-)
Miłość
(1510)
Magia
(1229)
Śledztwo i dochodzenie
(1083)
Nastolatki
(1044)
II wojna światowa (1939-1945)
(974)
Rodzeństwo
(948)
Zwierzęta
(910)
Uczucia
(848)
Dziewczęta
(843)
Życie codzienne
(739)
Uczniowie
(714)
Historia
(683)
Dzieci
(663)
Podróże
(663)
Zabójstwo
(618)
Trudne sytuacje życiowe
(574)
Policjanci
(552)
Sekrety rodzinne
(552)
Ludzie a zwierzęta
(538)
Małżeństwo
(535)
Osoby zaginione
(514)
Walka dobra ze złem
(509)
Chłopcy
(491)
Stworzenia fantastyczne
(480)
Wybory życiowe
(477)
Polityka
(463)
Wojna
(463)
Boże Narodzenie
(461)
Relacja romantyczna
(450)
Uprowadzenie
(439)
Żydzi
(436)
Walka
(432)
Władcy
(429)
Zemsta
(429)
Psy
(424)
Wakacje
(415)
Matki i córki
(395)
Spisek
(393)
Zakochanie
(393)
Poszukiwania zaginionych
(392)
Samotność
(391)
Śmierć
(389)
Dojrzewanie
(386)
Arystokracja
(378)
Czarownice i czarownicy
(358)
Koty
(355)
Władza
(353)
Przestępczość zorganizowana
(351)
Dziennikarze
(350)
Marzenia
(346)
Humor
(343)
Prawo
(337)
Mężczyzna
(320)
Pisarze polscy
(306)
Nauka
(301)
Krainy i światy fikcyjne
(300)
Dzieciństwo
(296)
Ojcowie i córki
(296)
Pisarze
(291)
Prywatni detektywi
(291)
Demony
(286)
Dziadkowie i wnuki
(283)
Duchy
(278)
Zdrada
(276)
Seryjni zabójcy
(273)
Sieroty
(266)
Język polski
(257)
Zarządzanie
(257)
Kultura
(256)
Ojcowie i synowie
(253)
Wojownicy
(253)
Studenci
(247)
Podróże w czasie
(233)
Szkoły
(232)
Politycy
(227)
Samobójstwo
(225)
Superbohaterowie
(225)
Język angielski
(222)
Polacy za granicą
(221)
Lekarze
(220)
Ucieczki
(214)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(213)
Obyczaje i zwyczaje
(211)
PRL
(210)
Zjawiska paranormalne
(210)
Kłamstwo
(204)
Wychowanie w rodzinie
(204)
Czarodzieje
(203)
Potwory
(203)
Grupy rówieśnicze
(202)
Rzeczywistość alternatywna
(202)
Polacy
(201)
Odwaga
(198)
Ludzie bogaci
(195)
Społeczeństwo
(192)
Temat: czas
2001-
(4)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Antologia
(1)
Esej
(1)
Felieton
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Polityka, politologia, administracja publiczna
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Psychologia
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Prezentowana książka łączy teorię oraz praktykę funkcjonowania partii politycznych w Polsce, ma także wymiary komunikologiczne – analizuje teorię i praktykę politycznych public reliations. Książka w sposób interesujący podejmuje wiele wątków tematycznych z zakresu: politologii, socjologii, marketingu politycznego, komunikacji politycznej, politycznych public relations. Celem, jaki postawiła sobie autorka, jest analiza zjawiska kształtowania się społecznego wizerunku partii politycznych w ujęciu funkcjonalnym – z perspektywy partii i kandydatów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Opisując sytuację polityczną w Stanach Zjednoczonych i w Polsce, autor pokazuje źródła wojen kulturowych, których jesteśmy świadkami, oraz logikę, wedle której się one rozwijają. Zastanawia się nad tym, jaki jest status prawdy w życiu publicznym i dlaczego miejsce argumentów zajęły afekty i opinie. Co musiałoby się zmienić, żeby sfera publiczna mogła na powrót stać się wspólna, gdzie szukać modelu dla skutecznej polityki demokratycznej? Kluczem do wyjścia z impasu jest dla Markowskiego sztuka interpretacji, będąca jego zdaniem jedną z najważniejszych umiejętności potrzebnych do funkcjonowania w życiu społecznym. W porywającym eseju nie tylko dowodzi jej użyteczności, ale też pokazuje, jak w praktyce możemy zastosować ją w wielu, głównie politycznych, wymiarach naszego życia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka stanowi analizę koncepcji komunikowania politycznego, poglądów praktyków i wypowiedzi teoretycznych, odnoszących się głównie do myśli politycznej i teorii komunikowania politycznego. W poszczególnych rozdziałach omówiono ewolucję komunikowania politycznego w nowoczesnym państwie, uwzględniając takie zagadnienia jak: – komunikowanie polityczne wczesnej metropolis, – dzieje i charakterystyka kampanii wyborczej, – propaganda polityczna i public relations, – marketing polityczny, – kampanie społeczne. Publikacja adresowana jest do studentów wydziałów politologicznych, komunikowania, filozofii, historii oraz filologii polskiej i klasycznej, a także do pracowników naukowych. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Popkultura i Media.)
Analiza socjologiczna telewizyjnej reklamy politycznej w Polsce na podstawie reklam z trzech istotnie różniących się kampanii wyborczych: wyborów do Parlamentu Europejskiego w 2004 roku, wyborów do Sejmu i Senatu w 2005 oraz wyborów prezydenckich z tego samego roku, a także wyborów parlamentarnych z 2007. Autor posiłkował się także reklamami amerykańskimi (głównie z kampanii prezydenckich 2000 i 2004 roku) i zachodnioeuropejskimi (przede wszystkim brytyjskimi z maja 2005 roku).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ptak Dodo czyli Co mówią do nas politycy / Michał Rusinek. - Wydanie I. - Kraków : Wydawnictwo Znak, 2023. - 314, [5] stron ; 21 cm.
Informacja czy propaganda? Michał Rusinek rozbraja język polityków (nie tylko przed wyborami) Dziady” i dziadersi. Odmieniane przez wszystkie przypadki lex Czarnek i Polski Ład. Wojna. Dobra zmiana? Słowa, które docierają do naszych uszu ze wszystkich stron. Zakażają rozmowy przy stole, przenikają niepostrzeżenie do języka dzieci, zniekształcają widzenie świata. Jak się przed nimi bronić? Myśleć samodzielnie i nie dać się uśpić. Michał Rusinek od lat uważnie wsłuchuje się w język polityków, wyjaśnia rządzące nim mechanizmy i alarmuje, byśmy sami byli czujni. Wie, że manipulacji w przestrzeni publicznej nie da się za bardzo zmierzyć (chyba że w sasinach), ale przekonuje, że można ją zdemaskować i rozbroić. Czy nauczy nas to odróżniać informację od propagandy? Nie potwierdzamy, nie zaprzeczamy. Ale wiedza o tym wszystkim należy nam się jak psu… micha!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 81 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na 4 stronie okładki: Psychologia Przywództwo Zarządzanie.
Książka opisuje i analizuje fenomen maski, która jest atrybutem przynależnym przywódcom żyjącym na przestrzeni różnych kultur i epok historycznych, a także w czasach nam współczesnych. Głównym celem tych analiz jest poznanie, opisanie i zrozumienie tego, co jest ukryte za maskami używanymi przez przywódców politycznych, społecznych, religijnych czy tych kierujących organizacjami biznesowymi. W jakim celu liderzy używają masek? Na czym polegają mechanizmy manipulacji realizowane przez liderów przy użyciu maski? Jakie są możliwe konsekwencje utożsamienia się lidera ze swoją maską? Czy możliwa jest kultura przywództwa pozbawionego masek? Czy przywódcy są w stanie utrzymać swoją władzę bez pomocy masek? Autor potwierdza znaną powszechnie tezę, że przywództwo to rzeczywiście teatr, na scenie którego głównymi aktorami są liderzy noszący różne maski. W swoich analizach autor zwraca uwagę na ważny aspekt mówiący o tym, że maski używane przez liderów mogą być poważnym zagrożeniem dla procesów demokratycznych. Na potwierdzenie tej tezy przytacza liczne dowody na to, że teatralizacja zachowań liderów, jakże często groteskowa, prowadzi ostatecznie do fatalnych konsekwencji: niszczy procesy demokratyczne w danej grupie, organizacji czy społeczności, generuje konflikty i kryzysy zagrażające wolności i niezależności jednostki ludzkiej, zniechęca ludzi do angażowania się w zadania, a w skrajnych przypadkach prowadzi do całkowitej destrukcji samego lidera i kierowanej przez niego organizacji. (…) – z recenzji prof. dr. Richarda Little’a, University of Cumbria.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej