Reklama telewizyjna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Poczytalnia-Oddział dla dorosłych
(4)
Autor
Adamik-Szysiak Małgorzata
(1)
Jakóbczak Agata
(1)
Makowski Michał (nauki ekonomiczne)
(1)
Olczyk Tomasz (1977- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Kobieta
(2634)
Przyjaźń
(2185)
Rodzina
(1971)
Tajemnica
(1793)
Relacje międzyludzkie
(1733)
Reklama telewizyjna
(-)
Miłość
(1508)
Magia
(1225)
Śledztwo i dochodzenie
(1083)
Nastolatki
(1040)
II wojna światowa (1939-1945)
(974)
Rodzeństwo
(947)
Zwierzęta
(907)
Uczucia
(847)
Dziewczęta
(840)
Życie codzienne
(739)
Uczniowie
(712)
Historia
(683)
Dzieci
(661)
Podróże
(660)
Zabójstwo
(617)
Trudne sytuacje życiowe
(573)
Policjanci
(552)
Sekrety rodzinne
(550)
Ludzie a zwierzęta
(536)
Małżeństwo
(534)
Osoby zaginione
(514)
Walka dobra ze złem
(507)
Chłopcy
(486)
Stworzenia fantastyczne
(480)
Wybory życiowe
(476)
Polityka
(463)
Wojna
(462)
Boże Narodzenie
(460)
Relacja romantyczna
(450)
Uprowadzenie
(439)
Żydzi
(435)
Walka
(432)
Władcy
(429)
Zemsta
(427)
Psy
(422)
Wakacje
(415)
Matki i córki
(393)
Zakochanie
(393)
Poszukiwania zaginionych
(392)
Spisek
(392)
Samotność
(391)
Śmierć
(389)
Dojrzewanie
(385)
Arystokracja
(378)
Czarownice i czarownicy
(357)
Koty
(353)
Władza
(353)
Dziennikarze
(349)
Przestępczość zorganizowana
(349)
Marzenia
(344)
Humor
(341)
Prawo
(337)
Mężczyzna
(320)
Pisarze polscy
(306)
Nauka
(301)
Krainy i światy fikcyjne
(300)
Dzieciństwo
(296)
Ojcowie i córki
(295)
Pisarze
(291)
Prywatni detektywi
(291)
Demony
(281)
Dziadkowie i wnuki
(278)
Zdrada
(275)
Duchy
(273)
Seryjni zabójcy
(272)
Sieroty
(265)
Język polski
(257)
Kultura
(256)
Zarządzanie
(256)
Ojcowie i synowie
(252)
Wojownicy
(252)
Studenci
(247)
Podróże w czasie
(233)
Szkoły
(232)
Politycy
(227)
Samobójstwo
(225)
Superbohaterowie
(224)
Język angielski
(222)
Polacy za granicą
(221)
Lekarze
(219)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(213)
Ucieczki
(213)
Obyczaje i zwyczaje
(210)
PRL
(210)
Zjawiska paranormalne
(209)
Wychowanie w rodzinie
(204)
Kłamstwo
(203)
Potwory
(203)
Czarodzieje
(202)
Grupy rówieśnicze
(202)
Rzeczywistość alternatywna
(202)
Polacy
(201)
Odwaga
(197)
Ludzie bogaci
(194)
Społeczeństwo
(192)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Historia
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Dobrze, że pojawiła się publikacja poświęcona telewizyjnej reklamie politycznej jako narzędzia komunikacji politycznej, zwłaszcza, że na "polskim rynku naukowym" nie ma dotąd takich kompleksowych opracowań opartych na badaniach empirycznych. Dzięki połączeniu rozważań teoretycznych i badań empirycznych powstała cenna pozycja szeroko i interdyscyplinarnie omawiająca tytułowe zagadnienie i uzupełniająca polskie badania nad komunikowaniem politycznycm. Autorce udało się scharakteryzować reklamy polityczne w badanym okresie, ale także ukazać ich rosnące znaczenie w kolejnych kampaniach. Zaletą publikacji jest ciekawa i poprawnie metodologicznie przeprowadzoma analiza narzędzi perswazji stosowanych w polskich telewizyjnych reklamach politycznych, obejmująca zarówno kwestie merytoryczne (retorykę), jak i wizualizację przekazu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Znak Litera Nova)
Kiedy czarnooka Isaura opędzała się przed zalotami bezwzględnego Leôncia, bohaterowie "Beverly Hills 90210" próbowali odnaleźć najprawdziwszą miłość, sobotnie poranne programy dla działkowców dawały nadzieję, że istnieje skuteczny sposób na walkę z mszycą, a Adam Słodowy uczył Polaków, jak z gumki recepturki i ołówka zrobić karmnik dla ptaków, na ekrany telewizorów Rubin nieśmiało zakradała się reklama.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Popkultura i Media.)
Analiza socjologiczna telewizyjnej reklamy politycznej w Polsce na podstawie reklam z trzech istotnie różniących się kampanii wyborczych: wyborów do Parlamentu Europejskiego w 2004 roku, wyborów do Sejmu i Senatu w 2005 oraz wyborów prezydenckich z tego samego roku, a także wyborów parlamentarnych z 2007. Autor posiłkował się także reklamami amerykańskimi (głównie z kampanii prezydenckich 2000 i 2004 roku) i zachodnioeuropejskimi (przede wszystkim brytyjskimi z maja 2005 roku).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej