Wilmanowicz Ewa
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Poczytalnia-Oddział dla dorosłych
(2)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1679)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(794)
Wilmanowicz Ewa
(-)
Kowalska Dorota
(671)
Doyle Arthur Conan
(641)
Wallace Edgar
(585)
Cartland Barbara
(494)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William
(463)
Dickens Charles
(442)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(433)
Waidacher Toni
(423)
Verne Jules
(391)
Konopnicka Maria
(375)
Twain Mark
(362)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(343)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
London Jack
(298)
Dönges Günter
(286)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(283)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(280)
Ewers H.G
(278)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Калинина Дарья
(257)
Krasicki Ignacy
(243)
Francis H.G
(240)
Montgomery Lucy Maud
(237)
Conrad Joseph
(235)
Austen Jane
(233)
May Karol
(232)
Vlcek Ernst
(231)
Barner G.F
(229)
Autores Varios
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Stevenson Robert Louis
(217)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Kraszewski Józef Ignacy
(213)
Wells H. G
(212)
Voltz William
(211)
Balzac Honoré de
(210)
Kipling Rudyard
(210)
Goethe Johann Wolfgang von
(207)
Howard Robert E
(204)
Goliński Zbigniew
(201)
Hałas Jacek "Stranger"
(201)
Bazán Emilia Pardo
(200)
Baczyński Krzysztof Kamil
(198)
Dug Katarzyna
(198)
Mark William
(195)
Andersen Hans Christian
(188)
Orzeszkowa Eliza
(188)
Mickiewicz Adam
(187)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(187)
Alcott Louisa May
(186)
Hoffmann Horst
(186)
Fabianowska Małgorzata
(183)
Kneifel Hans
(183)
Roberts Nora (1950- )
(183)
Zarawska Patrycja (1970- )
(181)
Brand Max
(178)
Wilde Oscar
(176)
Verne Juliusz
(173)
Кир Булычев
(171)
Александрова Наталья
(169)
Drewnowski Jacek (1974- )
(165)
Kayser-Darius Nina
(164)
Woolf Virginia
(164)
King Stephen
(162)
McMason Fred
(162)
Jachowicz Stanisław
(161)
Haensel Hubert
(159)
Колычев Владимир
(159)
Rawinis Marian Piotr
(158)
Słowacki Juliusz
(156)
Головачёв Василий
(155)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(154)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(153)
Collins Wilkie
(151)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(150)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(145)
Courths-Mahler Hedwig
(145)
Webb Holly
(145)
Leblanc Maurice
(144)
Scott Walter
(143)
Steel Danielle (1947- )
(142)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Dorośli
(1)
Menedżerowie
(1)
Temat
Autoprezentacja
(2)
Autorytet
(1)
E-wizerunek
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Marka osobista
(1)
Menedżerowie
(1)
Odbiór społeczny
(1)
Osobowość
(1)
Postawy
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Przywództwo
(1)
Spostrzeganie
(1)
Spotkania i imprezy biznesowe
(1)
Tożsamość osobista
(1)
Wpływ społeczny
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Ty - brand klasy premium Reputacja to rezultat tego, kim jesteś i co osiągnąłeś. Suma wszystkich decyzji podejmowanych od początku kariery aż do dzisiaj. Nawet tej, czy kupić tę książkę. Dobre decyzje przynoszą dobre rezultaty, a dopiero one, osiągane przez pewien czas, składają się na osobistą reputację. Dzisiejszy świat pozorami stoi. Można mieć najlepsze wykształcenie, prestiżowy zawód, miliony na koncie i... pozostać w strefie cienia. Nigdy nie zyskać autorytetu, uznania i szacunku wpływowych ludzi. Reputacja często broni się sama, pozwala osiągać zyski, a także cele prywatne i towarzyskie, jakiekolwiek by one były. W tej książce zabieram Cię w podróż, która prowadzi do bycia człowiekiem z dobrą reputacją. Pokazuję światowe trendy, które czynią reputację kapitałem przyszłości, demaskuję triki kreowania sztucznego wizerunku, byś przestał kierować się wyidealizowanym światem wirtualnym i skupił się na rzetelnej pracy. Uczę, jak zbudować własną wartość i wewnętrzną siłę, a następnie przełożyć to na relacje z najważniejszymi dla Ciebie ludźmi, w imię Twoich wartości. Zwieńczeniem jest zestaw wskazówek, które możesz od razu wykorzystać - zarówno w świecie biznesu, jak i w życiu prywatnym - by zbudować własną wiarygodność, autorytet, uznanie... Krótko mówiąc: stać się człowiekiem z dobrą reputacją.
Ewa Wilmanowicz ? mówca, trener, doradca zarządów. Członek Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego, Club France Pologne i Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Wykładowca akademicki, przedsiębiorca i autorka publikacji naukowych. Ekspert Instytutu Badań Gospodarczych w dziedzinie reputacji. Prelegentka Brian Tracy International Polska. Absolwentka Université d?Angers i UMK. W obszarze reputacji wypowiada się jako ekspert w biznesowych magazynach branżowych, audycjach radiowych i programach telewizyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce: Poznaj cechy prawdziwego lidera, przekonaj się, dlaczego potrzebujesz odpowiedniej marki osobistej, naucz się wykorzystywać narzędzia wpływu społecznego.
Zarządzanie ludźmi i kierownicze stanowisko to dla jednych prestiż i źródło władzy, dla innych zobowiązanie i misja wywierania pozytywnego wpływu. W rzeczywistości, w której życie prywatne przenika się z zawodowym, a iluzję popularności trudno odróżnić od prawdziwej reputacji, pozycja wpływowego lidera - teamu, oddziału, firmy - jest znacznie trudniejsza do wypracowania. Wraz ze stanowiskiem nie przychodzą magiczne moce, szacunek i bezwzględne posłuszeństwo. Na autorytet i uznanie każdy musi zapracować. Jak pogodzić oczekiwania przełożonych i podwładnych? Jak sprawować realną władzę, zamiast wykonywać jedynie odgórne polecenia? Jak zjednać sobie ludzi i skutecznie wykorzystywać biznesowe szanse? Jak wzbudzać autorytet i szacunek i być przy tym realnie potrzebnym ludziom? Wszystko zależy od świadomych decyzji, konsekwencji w działaniu i wierności wartościom. Ta książka skłania do refleksji nad własną skutecznością i realnym przywództwem, a jednocześnie dostarcza wielu praktycznych narzędzi i wskazówek do natychmiastowego zastosowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej