Reklama
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(30)
Forma i typ
Książki
(30)
Publikacje popularnonaukowe
(16)
Komiksy i książki obrazkowe
(4)
Publikacje informacyjne
(4)
Proza
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(29)
wypożyczone
(1)
Placówka
Poczytalnia-Oddział dla dorosłych
(29)
Poczytalnia-Oddział dla dzieci i młodzieży
(1)
Autor
Okazaki Mari
(4)
Okazaki Mari. Suppli
(4)
Tomaszewska-Bolałek Magdalena
(4)
Barfoot Caroline
(1)
Bednarski Arkadiusz
(1)
Bierut Michael (1957- )
(1)
Bortliczek Małgorzata
(1)
Burtenshaw Ken
(1)
Caples John (1900-1990)
(1)
Dziubińska Joanna (filolog)
(1)
Franson Sally
(1)
Gajlewicz Michał
(1)
Gałązkiewicz Igor
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Hahn Fred E. (1925- )
(1)
Harasimiuk Dominika Ewa
(1)
Heath Robert (1947- )
(1)
Hołota Marcin
(1)
Jakóbczak Agata
(1)
Kall Jacek
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Król Hanna
(1)
Kwarciak Bogusław (1956-2012)
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Laszczak Mirosław
(1)
Lipszyc Paweł
(1)
Mahon Nik
(1)
Murdoch Anna
(1)
Nowak Agnieszka
(1)
Ogilvy David (1911-1999)
(1)
Pers Jolanta
(1)
Religa Kinga
(1)
Sagan Adam
(1)
Spychalska Marta
(1)
Strużycki Marian
(1)
Studziński Adam
(1)
Sutherland Max
(1)
Sylvester Alice K
(1)
Szczęsna Ewa
(1)
Wanat Dariusz
(1)
White Gordon E
(1)
Wolny-Zmorzyński Kazimierz
(1)
Łopaciński Karol
(1)
Łuc Izabela
(1)
Šmid Wacław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(13)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(22)
1901-2000
(4)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(30)
Język
polski
(29)
Odbiorca
Dorośli
(6)
18+
(4)
Szkoły wyższe
(2)
6-8 lat
(1)
Dzieci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura japońska
(4)
Literatura amerykańska
(2)
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(2637)
Przyjaźń
(2194)
Rodzina
(1977)
Tajemnica
(1798)
Relacje międzyludzkie
(1734)
Reklama
(-)
Miłość
(1510)
Magia
(1229)
Śledztwo i dochodzenie
(1083)
Nastolatki
(1044)
II wojna światowa (1939-1945)
(974)
Rodzeństwo
(948)
Zwierzęta
(910)
Uczucia
(848)
Dziewczęta
(843)
Życie codzienne
(739)
Uczniowie
(714)
Historia
(683)
Dzieci
(664)
Podróże
(664)
Zabójstwo
(618)
Trudne sytuacje życiowe
(574)
Policjanci
(552)
Sekrety rodzinne
(552)
Ludzie a zwierzęta
(538)
Małżeństwo
(537)
Osoby zaginione
(514)
Walka dobra ze złem
(509)
Chłopcy
(491)
Stworzenia fantastyczne
(480)
Wybory życiowe
(477)
Polityka
(463)
Wojna
(463)
Boże Narodzenie
(461)
Relacja romantyczna
(450)
Uprowadzenie
(440)
Żydzi
(436)
Walka
(432)
Władcy
(429)
Zemsta
(429)
Psy
(424)
Wakacje
(415)
Matki i córki
(396)
Poszukiwania zaginionych
(393)
Spisek
(393)
Zakochanie
(393)
Samotność
(391)
Śmierć
(389)
Dojrzewanie
(386)
Arystokracja
(378)
Czarownice i czarownicy
(358)
Koty
(355)
Władza
(353)
Przestępczość zorganizowana
(351)
Dziennikarze
(350)
Marzenia
(346)
Humor
(343)
Prawo
(337)
Mężczyzna
(320)
Pisarze polscy
(306)
Nauka
(301)
Krainy i światy fikcyjne
(300)
Dzieciństwo
(296)
Ojcowie i córki
(296)
Pisarze
(291)
Prywatni detektywi
(291)
Demony
(286)
Dziadkowie i wnuki
(283)
Duchy
(278)
Zdrada
(276)
Seryjni zabójcy
(273)
Sieroty
(266)
Język polski
(257)
Zarządzanie
(257)
Kultura
(256)
Ojcowie i synowie
(253)
Wojownicy
(253)
Studenci
(247)
Podróże w czasie
(233)
Szkoły
(232)
Politycy
(227)
Samobójstwo
(225)
Superbohaterowie
(225)
Język angielski
(222)
Polacy za granicą
(221)
Lekarze
(220)
Ucieczki
(214)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(213)
Obyczaje i zwyczaje
(211)
PRL
(210)
Zjawiska paranormalne
(210)
Kłamstwo
(204)
Wychowanie w rodzinie
(204)
Czarodzieje
(203)
Potwory
(203)
Grupy rówieśnicze
(202)
Rzeczywistość alternatywna
(202)
Polacy
(201)
Odwaga
(198)
Ludzie bogaci
(195)
Społeczeństwo
(192)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Japonia
(3)
Polska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(6)
Manga
(4)
Poradnik
(2)
Esej
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Opracowanie
(1)
Powieść
(1)
Romans
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Historia
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
30 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
W całkiem niedawnych, a jednak już zamierzchłych czasach życie zawodowe było prostsze - dział marketingu kreował i realizował koncepty reklamowe, dział handlowy aktywnie poszukiwał i pozyskiwał klientów, dział obsługi zajmował się kontaktami posprzedażowymi. Potencjalnemu klientowi wysyłano listy, dzwoniono do niego, spotykano go na targach, konferencjach i w innych miejscach, w których koncentrowało się życie danej branży... A potem to życie przeniosło się do internetu. Granice między tym, co określamy mianem marketingu, a tym, co definiujemy jako sprzedaż, rozmyły się, a środek ciężkości zdjęto ze sprzedaży, przesuwając go w stronę "jakości doświadczania marki". Czy zatem w przyszłości rolę i zadania handlowców przejmą działy marketingu i obsługi klienta? Czy praca sprzedawcy zdigitalizuje się, zautomatyzuje i straci rację bytu? Otóż nie - handlowcy zawsze będą potrzebni, wszak handlowanie to najstarsze zajęcie na świecie! Jednak także i ta profesja musi się dostosować do wymogów dnia dzisiejszego współczesności. Jakich zatem kompetencji będzie potrzebował współczesny (i przyszły) handlowiec, aby skutecznie funkcjonować na nowoczesnym rynku? Czy w obecnych czasach handlowiec może działać efektywnie bez wiedzy i umiejętności z dziedziny marketingu? A jeżeli ich potrzebuje, to jakich i jak szerokich? Ta książka jest próbą znalezienia odpowiedzi na te pytania. Porusza zagadnienia, które wchodzą w zakres zarówno sprzedaży, jak i marketingu. Przesuwa granicę istniejącej definicji sprzedaży w obszar marketingu. Łączy sprzedaż i marketing w takim stopniu, jaki jest potrzebny sprzedawcom, którzy chcą odnosić sukcesy na nowoczesnym rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Żyjemy w świecie zalewanym półprawdami, często pięknie opakowanymi. Intensywny namysł nad formami, jakie przyjmują idee, jest zatem być może najważniejszym rodzajem refleksji. Któż mógłby być lepszym przewodnikiem po świecie współczesnego projektowania graficznego, dizajnu i reklamy, jeśli nie jeden z najważniejszych współczesnych projektantów, były przewodniczący AIGA (American Institute of Graphic Arts), partner w największej na świecie niezależnej agencji projektowej Pentagram i uczeń legendarnego Massima Vignellego? Bierut z dowcipem, energią i niespożytą dociekliwością w ponad pięćdziesięciu barwnych esejach przygląda się projektowaniu graficznemu, które w ciągu ostatnich dekad ze specjalistycznej dziedziny przeobraziło się w fenomen, o którym każdy ma swoje zdanie (kiedy ostatnio krytykowaliście zmianę jakiegoś logo?). Od opowieści o pierwowzorach postaci serialu Mad Men, przez fascynującą relację z pracy przy kampanii prezydenckiej Hillary Clinton, po nauki, jakie na temat projektowania autor wyciągnął z serialu Rodzina Soprano - głos Bieruta jest zaskakujący, błyskotliwy, wnikliwy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-4 amer. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Kreatywna.)
Tytuł oryginału: "The fundamentals of creative advertising" 2003. Na okł. podtyt.: inspirujące i wyczerpujące wprowadzenie w świat reklamy, jej tworzenia i kreatywnego wykorzystywania, z licznymi praktycznymi wskazówkami pomocnymi w doskonaleniu umiejętności.
Tytuł oryginału: "The fundamentals of creative advertising" 2003. Na okł. podtyt.: inspirujące i wyczerpujące wprowadzenie w świat reklamy, jej tworzenia i kreatywnego wykorzystywania, z licznymi praktycznymi wskazówkami pomocnymi w doskonaleniu umiejętno
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jest bezwzględna. Jest bezczelna. Nie polubisz jej od razu. Casey Pedergast jest dyrektorką kreatywną agencji reklamowej. W świecie brandów i marek czuje się jak ryba w wodzie i bezwzględnie pnie się po szczeblach kariery. W wolnych chwilach czyta. Głównie Instagrama. Kiedy jej szefowa wpada na genialny pomysł zatrudnienia pisarzy do kampanii reklamowych, Casey ma pozyskać najbardziej gorące nazwiska świata literatury. Ale gdy pierwszą ofiarą ma być przystojny pisarz Ben, sprawy mogą się łatwo wymknąć spod kontroli. Co wyniknie z polowania Panny Ambitnej na Przystojnego Pisarza? Kto zyska, a kto straci na zderzeniu wielkiego świata literatury i reklamy? I czy jest tam miejsce na miłość? Przezabawna i momentami gorzka opowieść zdradzająca kulisy świata, do którego każdy z nas chciałby zajrzeć. Ale czy chcielibyśmy w nim zostać na dłużej?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 amer. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Art branding / Igor Gałązkiewicz. - Lublin : Wydawnictwo Słowa i Myśli, 2016. - 231 stron : il. (kolor.), fotografie ; 24 cm.
"Art Branding" to podróż po świecie marketingu i sztuki. Opowieść o ich wzajemnych relacjach. Książka pokazuje, jak globalne marki z biegłością potrafią otaczać się woalem wartości, które daje sztuka i jak sztuka z mimetyczną precyzją uczy się posługiwać marketingowym instrumentarium. "Art Branding" to zarówno przegląd portfolio koncepcji, gdzie artysta staje się marką, a limitowana edycja jest figurą retoryczną w komunikacji. Jest również eskapadą po korporacyjnych kolekcjach sztuki, muzeach i artystycznych galeriach marek. Zbiorem spostrzeżeń i przeanalizowanych refleksji o artystycznych programach, czasowych przestrzeniach w mieście i najważniejszych artystycznych wydarzeniach, gdzie marki polerują swój wizerunek w artystycznym otoczeniu. To również ekspozycja strategii komunikacyjnych ze sztuką w roli głównej lub przynajmniej charakterystycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The hidden power of advertising : how low involvement processing influences the way we choose brands".
Tytuł oryginału: The hidden power of advertising.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Znak Litera Nova)
Kiedy czarnooka Isaura opędzała się przed zalotami bezwzględnego Leôncia, bohaterowie "Beverly Hills 90210" próbowali odnaleźć najprawdziwszą miłość, sobotnie poranne programy dla działkowców dawały nadzieję, że istnieje skuteczny sposób na walkę z mszycą, a Adam Słodowy uczył Polaków, jak z gumki recepturki i ołówka zrobić karmnik dla ptaków, na ekrany telewizorów Rubin nieśmiało zakradała się reklama.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Wyd. 2. - Warszawa : Państ. Wydaw. Ekonomiczne, 1995, 1998 - 207 stron : 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
Autor
Forma i typ
Temat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera.)
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 81 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kreatywność w reklamie / Anna Murdoch. - Wyd. 1, dodr. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2004. - 247, [1] strona : 24 cm.
Forma i typ
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Suppli. T. 1 / Mari Okazaki ; tłumaczenie Magdalena Tomaszewska-Bolałek. - Wydanie II. - Warszawa : "Hanami", 2018. - [192] strony : ilustracje ; 21 cm.
(Mari Okazaki / Suppli ; 1)
Stanowi 1 tom serii Suppli.
Tekst i liczbowanie stron w kierunku przeciwnym.
Fujii Minami jest 27-letnią kobietą pracującą w renomowanej agencji reklamowej. Sukces zawodowy wymaga jednak wielu wyrzeczeń. Nadgodziny, praca w niedziele to tylko niektóre z "uroków" budowania mocnej pozycji w firmie. W takich warunkach bardzo ciężko jest zorganizować swoje życie osobiste. Fujii od siedmiu lat ma stałego partnera, jednak coraz częściej zastanawia się , ile tak naprawdę wart jest ten związek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-91 jap. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Mari Okazaki / Suppli ; 3)
Tekst i liczbowanie stron w kierunku przeciwnym.
Świadomość istnienia innej kobiety w życiu Ogiwary doprowadza Fujii do szału. Ona, on i ta trzecia, która nie tylko wie o wszystkim, ale również pracuje w tym samym zespole. Na domiar złego w firmie rozpoczęło się przygotowywanie wielkiego projektu dla bardzo wymagającego klienta. Rywalizacja wewnątrz firmy nie wpływa dobrze na kontakty międzyludzkie. Małe zespoły konkurują ze sobą, każdy chce wygrać, więc walka jest zacięta. Do grupy, w której pracuje Fujii, dołączają dwie znane osobistości Koetsu Entsuro oraz Sahara Toru. Okazuje się też, że nie tylko Minami ma skomplikowane życie. Watanabe z pozoru wyglądająca na beztroską osobę oraz obdarzona dużym dystansem do życia Yugi również borykają się z problemami osobistymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-91 jap. (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej