Psychoterapeuci
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(5)
Forma i typ
Książki
(3)
Audiobooki
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dla niewidomych
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
wypożyczone
(3)
Placówka
Poczytalnia-Oddział dla dorosłych
(3)
Poczytalnia-Oddział dla dzieci i młodzieży
(2)
Filia 2
(1)
Autor
Kłos Joanna (grafik)
(2)
Łubkowska Agnieszka
(2)
DeYoung Patricia A. (1953- )
(1)
Gomola Aleksander (1963- )
(1)
Kasprzyk Agnieszka (tłumacz)
(1)
Lowney Chris
(1)
Lynch Christopher
(1)
Porges Stephen W
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Dorośli
(23976)
Dzieci
(15614)
6-8 lat
(12326)
9-13 lat
(9276)
0-5 lat
(8029)
Psychoterapeuci
(5)
Młodzież
(7575)
14-17 lat
(5089)
Szkoły wyższe
(1130)
18+
(409)
Szkoły średnie
(298)
Szkoły ponadgimnazjalne
(262)
Szkoły podstawowe
(253)
Niewidomi
(179)
Niedowidzący
(146)
Rodzice
(139)
Szkoły ponadpodstawowe
(100)
Klasa 7.
(76)
Klasa 8.
(47)
Nauczyciele
(42)
Studenci
(36)
Menedżerowie
(35)
Poziom podstawowy
(31)
Klasa 4.
(30)
Klasa 5.
(28)
Klasa 6.
(28)
Szkoły zawodowe
(26)
Przedszkola
(23)
Osoby z dysfunkcją wzroku
(22)
Gimnazja
(20)
Prawnicy
(18)
A2 poziom biegłości językowej
(16)
Gracze
(16)
Kobieta
(16)
Poziom niższy średniozaawansowany
(16)
Przedsiębiorcy
(15)
Logopedzi
(14)
Nauczanie początkowe
(14)
Poziom średniozaawansowany
(13)
B2 (poziom biegłości językowej)
(12)
A1 poziom biegłości językowej
(11)
Informatycy
(11)
Dziewczęta
(10)
B1 poziom biegłości językowej
(8)
B2 poziom biegłości językowej
(8)
Nauczyciele przedszkoli
(8)
Klasa 1.
(7)
Pedagodzy
(7)
Programiści
(7)
B1 (poziom biegłości językowej)
(6)
Bibliotekarze
(6)
Psycholodzy
(6)
C1 poziom biegłości językowej
(5)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(5)
Pracownicy naukowi
(5)
Dyrektorzy
(4)
Ekonomiści
(4)
Klasa 2.
(4)
Klasa 3.
(4)
Nauczyciele nauczania początkowego
(4)
Pracownicy HR
(4)
Sędziowie
(4)
5-8 lat
(3)
Adwokaci
(3)
Animatorzy
(3)
Architekci
(3)
Chłopcy
(3)
Katecheci
(3)
Księgowi
(3)
Lekarze
(3)
Literatura amerykańska
(3)
Mężczyzna
(3)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(3)
Pedagodzy specjalni
(3)
Radcy prawni
(3)
Terapeuci
(3)
Urzędnicy
(3)
Wychowawcy małych dzieci
(3)
Aplikanci
(2)
Bankowcy
(2)
Doradcy podatkowi
(2)
Dyrektorzy szkół
(2)
Dziennikarze
(2)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(2)
Instruktorzy harcerscy
(2)
Inwestorzy indywidualni
(2)
Licea
(2)
Literaturoznawcy
(2)
Nastolatki
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Nauczyciele biologii
(2)
Nauczyciele matematyki
(2)
Nauczyciele szkół podstawowych
(2)
Osoby w wieku starszym
(2)
Politycy
(2)
Poziom zaawansowany
(2)
Pracownicy
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Technikum
(2)
Terapeuci zajęciowi
(2)
Temat
Psychoterapia
(2)
Arytmetyka
(1)
Autonomiczny układ nerwowy
(1)
Autyzm
(1)
Czytanie
(1)
Dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Lęk
(1)
Mózg
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauka
(1)
Nerw błędny
(1)
Przezwyciężanie lęku
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Stres pourazowy
(1)
Teoria poliwagalna
(1)
Terapia psychodynamiczna
(1)
Trauma
(1)
Uczucia
(1)
Wstyd
(1)
Zaburzenia ze spektrum autyzmu (ASD)
(1)
Gatunek
Poradnik
(3)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Opracowanie
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Językoznawstwo
(1)
Matematyka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
5 wyników Filtruj
Audiobook
CD
W koszyku
Terapia chronicznego wstydu : perspektywa relacyjna i neurobiologiczna / Patricia A. DeYoung. - [Warszawa] : Fundacja Edukacji Nowoczesnej ; [Jelenia Góra] : Moderna, [2022]. - 1 płyta CD : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
(Książka dla Ciebie)
Miejsca wydania na podstawie strony internetowej wydawców.
Publikacja nagrana i nieodpłatnie przekazana w ramach projektu "Książka dla Ciebie 2022".
Skuteczna metoda pracy z pacjentami doświadczającymi paraliżującego i wyniszczającego wstydu. Chroniczny wstyd jest bolesny, destrukcyjny i przyjmuje rozmaite postaci. Trudno samodzielnie się z nim uporać, ponieważ jest odporny nawet na intensywną terapię analityczną. W swojej książce Patricia A. DeYoung łączy najnowsze odkrycia z dziedziny neuronauki z bogatą tradycją psychoterapii relacyjnej, a także ukazuje, co kryje się za różnorodnymi objawami, i odsłania prawdziwą, relacyjną naturę wstydu. Wyjaśnia też, w jaki sposób chroniczny wstyd zapisuje się w mózgu i wpływa na osobowość, tłumaczy złożone teorie i przekłada je na codzienną praktykę terapeutyczną. Terapia chronicznego wstydu to rezultat wieloletnich doświadczeń klinicznych. Autorka pokazuje, jak rozpoznać wstyd w relacji terapeutycznej, przeanalizować jego źródła i wpływ na życie klienta oraz wybrać najlepszą metodę terapii. Książka zawiera liczne opisy przypadków i propozycje rozwiązań, które można natychmiast zastosować w praktyce. Ta pobudzająca do myślenia, pouczająca i rozwijająca publikacja pomoże psychoterapeutom poszerzyć zakres oddziaływań terapeutycznych i zwiększyć skuteczność w pracy z klientami cierpiącymi na chroniczny wstyd. Wstyd jest zjawiskiem neurologicznym, psychologicznym i relacyjnym, a Patricia A. DeYoung wykonała solidną pracę, opisując w dogłębny, ludzki i jednocześnie naukowy sposób życie z chronicznym wstydem i metody terapii. [wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM.615 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Spektrum)
Dla dziecka z zaburzeniami ze spektrum autyzmu zwykłe codzienne sytuacje w szkole czy w domu często stanowią nieustające źródło lęku. To on jest jedną z przyczyn gniewu, frustracji, a nawet agresji. Negatywnie wpływa też na umiejętności społeczne dziecka, jego zdolności zapamiętywania i koncentrację. Czy można temu zaradzić? Christopher Lynch, psycholog kliniczny z ponaddwudziestoletnią praktyką, w przystępny sposób tłumaczy, jak rozpoznać, czy dziecko odczuwa lęk, oraz wyjaśnia, jakie sytuacje powodują jego nasilenie. Autor szczegółowo omawia pięć głównych czynników będących źródłem lęku. Praktyczne zalecenia, które proponuje w każdym rozdziale, pomagają dziecku uspokoić ciało i umysł oraz uczą umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach. Poradnik Lęk u dzieci ze spektrum autyzmu stanowi wsparcie dla rodziców, nauczycieli i terapeutów w pracy nad opanowaniem lęku. Jest również pomocny w łagodzeniu jego skutków i odblokowywaniu potencjału drzemiącego w młodym człowieku. Dzięki tej książce: • Nauczysz się rozpoznawać objawy lęku u dziecka. • Dowiesz się, jak zidentyfikować sytuacje, które nasilają lęk. • Poznasz pięć najważniejszych czynników będących źródłem lęku. • Nauczysz dziecko zarządzania lękiem. • Zachęcisz dziecko do rozwijania mocnych stron. Christopher Lynch jest amerykańskim psychologiem klinicznym specjalizującym się w leczeniu stresu i lęku u dzieci. Obecnie sprawuje funkcję dyrektora oddziału pediatrycznej medycyny behawioralnej w szpitalu dziecięcym Goryeb, gdzie prowadzi Aspirations – program nauki zarządzania życiem adresowany do dzieci autystycznych. Doktor Lynch ma ponaddwudziestoletnie doświadczenie w pracy z młodymi pacjentami. Do jego głównych celów należy rozwijanie u dzieci umiejętności, dzięki którym będą z powodzeniem radzić sobie w życiu. [opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 616 (1 egz.)
Książka
W koszyku
„Nauka czytania” jest przeznaczona dla dzieci, które zaczynają naukę czytania, i dla tych, które już ją zaczęły, ale mają trudności w opanowaniu tej umiejętności. Wyraźna czcionka i duże odstępy między linijkami ułatwiają czytanie, a atrakcyjne teksty, pełne ciekawostek o naturze, zwierzętach i zjawiskach na Ziemi, podtrzymują zainteresowanie dziecka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. I (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nauka liczenia jeszcze nigdy nie była tak prosta! „Nauka liczenia” zawiera wskazówki dla rodziców oraz interesujące ćwiczenia i zabawy, które ułatwią dziecku opanowanie podstaw liczenia. Specjalna konstrukcja i forma książki pomagają skupić się na konkretnym zagadnieniu. Całość jest podzielona na 5 części: dodawanie, odejmowanie, mnożenie, dzielenie i różności matematyczne, w których dziecko oswaja się z ułamkami, odczytywaniem godziny na zegarze, a także szacowaniem długości. W każdym rozdziale znajdują się tłumaczenie danego działania oraz ćwiczenia. Dodatkowe zabawy sprzyjają utrwalaniu wiedzy, wspomagają pamięć i koncentrację. Książka zarówno dla rodziców, jak i nauczycieli czy terapeutów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 51 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Teoria poliwagalna / Stephen W. Porges, Chris Lowney ; [tłumaczenie] Aleksander Gomola. - [Warszawa] : Fundacja Edukacji Nowoczesnej ; [Jelenia Góra] : Moderna, [2022]. - 1 płyta CD : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
(Książka dla Ciebie)
Miejsca wydania na podstawie strony internetowej wydawców.
Nieocenione źródło wiedzy dla psychoterapeutów pracujących z ciałem. Niniejsza książka to pierwsza na polskim rynku publikacja dotycząca teorii poliwagalnej, skierowana do psychoterapeutów. Teoria sformułowana przez autora już w 1994 roku jest rezultatem jego wieloletnich badań klinicznych i obserwacji. Zakłada ona, że życie emocjonalne człowieka ma podłoże biologiczne, a doświadczenia psychiczne jednostki ściśle wiążą się z procesami zachodzącymi w ciele. Stephen W. Porges przywiązuje szczególną wagę do nerwu błędnego, udowadniając, że jego funkcjonowanie ma ogromny wpływ na ludzką psychikę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM.615 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej