Techniki sprzedaży
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(14)
Forma i typ
Książki
(12)
Publikacje popularnonaukowe
(7)
Poradniki i przewodniki
(5)
Audiobooki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(14)
Placówka
Poczytalnia-Oddział dla dorosłych
(14)
Autor
Bednarski Arkadiusz
(3)
Rzychoń Tomasz
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Anderson Kristin (1962- )
(1)
Berent Zbigniew
(1)
Biliński Witold
(1)
Boruszczak Tomasz
(1)
Cybulski Krzysztof
(1)
Durand Barbara
(1)
Gasper Dorota
(1)
Goldmann Heinz M
(1)
Holmes Chet
(1)
Kućma Tomasz
(1)
Lencioni Patrick (1965- )
(1)
Mirecka Halina
(1)
Moulinier René
(1)
Religa Kinga
(1)
Sorensen Herb (1944- )
(1)
Tuszyński Jerzy
(1)
Winch Anna
(1)
Winch Sławomir
(1)
Zemke Ron (1942- )
(1)
Zinserling Urszula
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(14)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Kobieta
(2653)
Przyjaźń
(2216)
Rodzina
(1988)
Tajemnica
(1805)
Relacje międzyludzkie
(1743)
Techniki sprzedaży
(-)
Miłość
(1520)
Magia
(1234)
Śledztwo i dochodzenie
(1084)
Nastolatki
(1053)
II wojna światowa (1939-1945)
(980)
Rodzeństwo
(949)
Zwierzęta
(914)
Dziewczęta
(857)
Uczucia
(853)
Życie codzienne
(741)
Uczniowie
(718)
Historia
(685)
Dzieci
(667)
Podróże
(666)
Zabójstwo
(623)
Trudne sytuacje życiowe
(579)
Sekrety rodzinne
(558)
Policjanci
(553)
Ludzie a zwierzęta
(540)
Małżeństwo
(540)
Osoby zaginione
(515)
Walka dobra ze złem
(514)
Chłopcy
(493)
Wybory życiowe
(486)
Stworzenia fantastyczne
(483)
Wojna
(465)
Polityka
(464)
Boże Narodzenie
(461)
Relacja romantyczna
(453)
Uprowadzenie
(442)
Żydzi
(437)
Zemsta
(435)
Walka
(433)
Władcy
(433)
Psy
(427)
Wakacje
(415)
Zakochanie
(404)
Matki i córki
(398)
Spisek
(394)
Poszukiwania zaginionych
(393)
Samotność
(392)
Śmierć
(390)
Dojrzewanie
(387)
Arystokracja
(381)
Czarownice i czarownicy
(358)
Koty
(357)
Władza
(354)
Dziennikarze
(352)
Przestępczość zorganizowana
(351)
Marzenia
(350)
Humor
(343)
Prawo
(337)
Mężczyzna
(320)
Pisarze polscy
(307)
Krainy i światy fikcyjne
(305)
Nauka
(301)
Dzieciństwo
(298)
Ojcowie i córki
(298)
Pisarze
(292)
Prywatni detektywi
(292)
Dziadkowie i wnuki
(289)
Demony
(286)
Duchy
(280)
Zdrada
(278)
Seryjni zabójcy
(276)
Sieroty
(267)
Język polski
(257)
Zarządzanie
(257)
Kultura
(256)
Wojownicy
(254)
Ojcowie i synowie
(253)
Studenci
(250)
Podróże w czasie
(234)
Szkoły
(233)
Superbohaterowie
(230)
Politycy
(227)
Samobójstwo
(226)
Lekarze
(224)
Język angielski
(222)
Polacy za granicą
(222)
Ucieczki
(215)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(213)
PRL
(212)
Obyczaje i zwyczaje
(211)
Zjawiska paranormalne
(211)
Kłamstwo
(205)
Wychowanie w rodzinie
(205)
Czarodzieje
(204)
Potwory
(204)
Grupy rówieśnicze
(202)
Polacy
(202)
Rzeczywistość alternatywna
(202)
Odwaga
(201)
Ludzie bogaci
(197)
Kradzież
(193)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(10)
Podręcznik
(3)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(11)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Psychologia
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
14 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Biblia sprzedaży / Arkadiusz Bednarski. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2013. - 471 stron : ilustracje ; 25 cm.
(Onepress Exclusive.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mistrz sprzedaży w czasach kryzysu / Arkadiusz Bednarski. - Gliwice : Onepress, copyright 2020. - 204, [2] strony : wykresy ; 21 cm.
Kryzys to czas, w którym wiele podmiotów gospodarczych i wielu klientów przeżywa trudne chwile. Niedostatki wolnych środków, niepewność przyszłości, niespodziewane zmiany przepisów, wydarzenia na świecie i w kraju, na które nie mamy wpływu - wszystkie te czynniki mogą spowodować, że w trakcie rozmowy handlowej sprzedawca usłyszy od potencjalnego klienta: „Nie, nie dzisiaj. Przepraszam, ale teraz mamy inne priorytety”. I nie sfinalizuje transakcji. Tak, kryzys to zdecydowanie jest zagrożenie i wielka przeszkoda w realizacji planów sprzedaży. Ba, kryzys to zagrożenie dla egzystencji wielu firm!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
W całkiem niedawnych, a jednak już zamierzchłych czasach życie zawodowe było prostsze - dział marketingu kreował i realizował koncepty reklamowe, dział handlowy aktywnie poszukiwał i pozyskiwał klientów, dział obsługi zajmował się kontaktami posprzedażowymi. Potencjalnemu klientowi wysyłano listy, dzwoniono do niego, spotykano go na targach, konferencjach i w innych miejscach, w których koncentrowało się życie danej branży... A potem to życie przeniosło się do internetu. Granice między tym, co określamy mianem marketingu, a tym, co definiujemy jako sprzedaż, rozmyły się, a środek ciężkości zdjęto ze sprzedaży, przesuwając go w stronę "jakości doświadczania marki". Czy zatem w przyszłości rolę i zadania handlowców przejmą działy marketingu i obsługi klienta? Czy praca sprzedawcy zdigitalizuje się, zautomatyzuje i straci rację bytu? Otóż nie - handlowcy zawsze będą potrzebni, wszak handlowanie to najstarsze zajęcie na świecie! Jednak także i ta profesja musi się dostosować do wymogów dnia dzisiejszego współczesności. Jakich zatem kompetencji będzie potrzebował współczesny (i przyszły) handlowiec, aby skutecznie funkcjonować na nowoczesnym rynku? Czy w obecnych czasach handlowiec może działać efektywnie bez wiedzy i umiejętności z dziedziny marketingu? A jeżeli ich potrzebuje, to jakich i jak szerokich? Ta książka jest próbą znalezienia odpowiedzi na te pytania. Porusza zagadnienia, które wchodzą w zakres zarówno sprzedaży, jak i marketingu. Przesuwa granicę istniejącej definicji sprzedaży w obszar marketingu. Łączy sprzedaż i marketing w takim stopniu, jaki jest potrzebny sprzedawcom, którzy chcą odnosić sukcesy na nowoczesnym rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sprzedaż, marketing, biznes : reguły i realia / Zbigniew Berent. - Gdynia : Novae Res - Wydawnictwo Innowacyjne, copyright 2015. - 455, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
Sprzedaż, marketing, biznes. Reguły i realia to pozycja obowiązkowa dla osób związanych z szeroko pojętym handlem. Początkującym przedsiębiorcom dostarczy kompleksowych informacji z zakresu sprzedaży i pomoże zbudować swoją koncepcję biznesu, zaś czynnym handlowcom pozwoli uporządkować wiedzę i skłoni do przemyśleń i ewentualnych korekt dotychczasowych metod sprzedażowych. Autor łączy dyscyplinę wywodu naukowego z lekkością pióra i erudycją, a jako doświadczony przedsiębiorca urozmaica tekst książki licznymi przykładami z życia i relacjami z osobistych doświadczeń. Książka Zbigniewa Berenta jest o tyle wyjątkowa na polskim rynku wydawniczym, że łączy wiedzę teoretyczną z praktyką funkcjonowania handlu i biznesu. W naszej firmie zamierzamy książkę Berenta wykorzystać w instruktażu prowadzonym dla służb handlowych. Sylwia Mokrysz Zarząd firmy MOKATE S.A.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na obwol.: 14 wyd., uzup. i zaktualiz. dotyczy oryg.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM.658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W czasach, kiedy uczy się sprzedawców manipulacji i wymyślnych technik sprzedaży, Patrick Lencioni - ceniony specjalista ds. zarządzania, konsultant, mówca i autor bestsellerów z listy „New York Timesa” - udowadnia, że nic tak nie wpływa pozytywnie na twój biznes, jak zaufanie klientów i granie z nimi w otwarte karty. Odkryj się to niezwykła historia konsultanta, który rozpaczliwie próbuje zintegrować dwie firmy o zupełnie odmiennym podejściu do klienta. Jedna z firm polega na całkowitej transparentności postępowania wobec klienta, druga skupia się na udowodnieniu swoich kompetencji, wiedzy i biegłości eksperckiej. W trakcie zarządzania procesem fuzji konsultant zmuszony jest pobrać nauki, które zmienią jego życie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Les techniques de la vente" 2003.
Tytuł oryginału: "Les techniques de la vente" 2003.
Tytuł oryginału: "Les techniques de la vente" 2003.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sukces w Biznesie / MT Biznes)
Tytuł oryginalny: Psychology of selling : increase your sales faster and easier than you ever thought possible 2004.
Naucz się sprzedawać - i to dobrze - od najlepszych ludzi w branży. Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców na świecie. Jego seria audiobooków treningowych pod tytulem The Psychology of Sales jest najlepiej sprzedającym się programem szkoleń audio w historii sprzedaży. Książka Psychologia sprzedaży jest rozwinięciem klasycznego programu treningowego Briana Tracy. To lektura obowiazkowa każdego handlowca, który na poważnie myśli o karierze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Naucz się sprzedawać - i to dobrze - od najlepszych ludzi w branży Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców na świecie. Jego seria audiobooków treningowych pod tytułem The Psychology of Sales jest najlepiej sprzedającym się programem szkoleń audio w historii sprzedaży. Psychologia sprzedaży Audio jest rozwinięciem klasycznego programu treningowego Briana Tracy. To lektura obowiązkowa każdego handlowca, który na poważnie myśli o karierze. Od 22 lat Tracy jest jednym z najlepszych handlowców na świecie. Doszedł do wniosku, że jego największym przełomem w dążeniu do sukcesu było odkrycie „psychologii sprzedaży”. Poznaj ludzkie myślenie, prawdziwe motywy kupowania oraz sprawdzone, najskuteczniejsze techniki sprzedaży i perswazji. Tracy zapewnia, że kiedy posiądziesz tę wiedzę i wprowadzisz ją w życie, „podwoisz, potroisz i poczworzysz swoją sprzedaż i zysk w kilka miesięcy albo w kilka tygodni”. W tej książce Tracy oferuje praktyczne metody i techniki sprzedaży, w tym warsztatowe „działania do przećwiczenia”. Nie ma prostszej ani bardziej bezpośredniej metody sukcesu. Po prostu zrób, co radzi Tracy, a zobaczysz, co stanie się z twoją sprzedażą. Doskonały program, którego słuchanie pomoże ci stać się supersprzedawcą – i to bez względu na to, jakie produkty czy usługi oferujesz. Tak też stało się ze mną: sprzedaję nieruchomości warte dziesiątki milionów złotych. Program audio jest niesłychanie praktyczny i pozwoli ci zamienić twój samochów w "uniwersytet na kółkach". Wspaniałą wiadomością jest również to, że techniki i wskazówki Briana Tracy można już ugruntowywać na szkoleniach oferowanych przez Brian Tracy International Sp. z o.o. – firmę założoną przez Briana w Polsce. - Marek Stelmaszak przewodniczący rady nadzorczej Brian Tracy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM.658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Techniki sprzedaży i negocjacji / Anna Winch, Sławomir Winch. - Warszawa : Difin, 1998. - 150 stron : wykresy ; 21 cm.
Sprzedaż i negocjacje nie są wiedzą tajemną, lecz zbiorem umiejętności, których poznanie zwiększa skuteczność prowadzących rozmowy. Publikacja powstała w oparciu o zawodowe doświadczenia autorów oraz realizowane przez nich badania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okł. podtyt.: sprzedaż, obsługa klienta. Nazwy oprac. na s. 8.
Na okł. podtyt.: sprzedaż, obsługa klienta. Nazwy oprac. na s. 8.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej