Gry edukacyjne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(4)
Forma i typ
Gry i zabawki
(3)
Książki
(1)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
wypożyczone
(2)
Placówka
Poczytalnia-Oddział dla dorosłych
(3)
Poczytalnia-Oddział dla dzieci i młodzieży
(1)
Autor
Bobrowski Hubert
(2)
Bańczyk Alicja
(1)
Ginter Tomasz
(1)
Krzanowska Aleksandra
(1)
Madaj Karol
(1)
Malaussène Jade
(1)
Paruit Marie
(1)
Popovics Magdalena
(1)
Sachnowska Kamila
(1)
Zawistowski Andrzej (1973- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
6-8 lat
(3)
Dzieci
(3)
0-5 lat
(2)
14-17 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dorośli
(1)
Młodzież
(1)
Temat
Eucharystia
(1)
Msza święta
(1)
Natura
(1)
Pory roku
(1)
Życie codzienne
(1)
Gatunek
Powieść
(19706)
Opowiadania i nowele
(8478)
Wiersze
(5550)
Powieść obyczajowa
(4201)
Opracowanie
(2932)
Gry edukacyjne
(-)
Broszura
(2796)
Kryminał
(2524)
Publikacja bogato ilustrowana
(2037)
Podręcznik
(1963)
Fantastyka
(1934)
Poradnik
(1757)
Fantasy
(1618)
Wydawnictwa popularne
(1464)
Bajki i baśnie
(1445)
Biografia
(1379)
Thriller
(1345)
Pamiętniki i wspomnienia
(1218)
Romans
(1160)
Komiks
(1155)
Powieść historyczna
(1114)
Powieść przygodowa
(962)
Reportaż
(829)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(718)
Manga
(682)
Antologia
(664)
Sensacja
(632)
Saga rodzinna
(531)
Publicystyka
(528)
Powieść psychologiczna
(479)
Przewodnik turystyczny
(459)
Lektura z opracowaniem
(396)
Książki dla małych dzieci
(386)
Science fiction
(377)
Książka obrazkowa
(360)
Esej
(347)
Horror
(344)
Adaptacja literacka
(325)
Fraszki
(321)
Wywiad dziennikarski
(314)
Książka obrazkowa (picturebook)
(303)
Dramat (gatunek literacki)
(289)
Powieść biograficzna
(243)
Album
(222)
Relacja z podróży
(221)
Komedia
(218)
Tragedia
(213)
Przypowieść
(200)
Publikacje dla dzieci
(197)
Romans historyczny
(195)
Film fabularny
(188)
Pieśń
(181)
Powieść erotyczna
(179)
Monografia
(169)
Przepisy kulinarne
(163)
Felieton
(158)
Legendy i podania
(145)
Książka kucharska
(144)
Gry komputerowe
(134)
Encyklopedia
(133)
Autobiografia
(132)
Materiały pomocnicze
(132)
Komiks przygodowy
(120)
Satyra
(119)
Dramat filmowy
(118)
Dystopia
(114)
Bajka słowno-muzyczna
(109)
Ćwiczenia i zadania
(108)
Słownik
(105)
Listy
(99)
Poemat
(93)
Film animowany
(92)
Materiały konferencyjne
(92)
Treny
(85)
Gry planszowe
(84)
Gry i zabawy umysłowe
(81)
Książka zabawka
(79)
Wywiad-rzeka
(77)
Powieść autobiograficzna
(76)
Powieść podróżnicza
(76)
Słownik tematyczny
(73)
Epos
(70)
Sonety
(69)
Film przygodowy
(64)
Film familijny
(61)
Praca zbiorowa
(61)
Gry i zabawki
(60)
Dzienniki
(59)
Gry i zabawy
(57)
Układanki
(56)
Rozprawa
(55)
Artykuł wstępny
(54)
Rymowanki
(48)
Ballada
(47)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(47)
powieść dla dzieci i młodzieży
(47)
powieść obyczajowa
(47)
Opowiadania i nowele przygodowe
(46)
Opowiadania i nowele biograficzne
(45)
Słuchowisko
(45)
Powieść polityczna
(44)
Dziedzina i ujęcie
Religia i duchowość
(1)
4 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Logika : gra edukacyjna / Redakcja Hubert Bobrowski ; ilustracje Aleksandra Krzanowska. - Warszawa : Edgard, copyright 2020. - Gra ; w pudełku o wymiarach 23x23x7 cm.
(Kapitan Nauka)
Liczba graczy: 1 i więcej.
Wiek: 3-7 lat.
Czas gry: 15-20 min.
Gra edukacyjna „Logika” (3–7 lat) to zestaw niezwykle barwnych układanek do obserwowania i poznawania natury oraz ćwiczenia myślenia logicznego. Dzięki różnorodnym formom zabaw przedszkolaki dowiedzą się m.in., jak wygląda przyroda o różnych porach roku, czym różnią się ryby żyjące w morskich akwenach, jak wygląda życie mrówek oraz skąd bierze się np. miód. Każdy z przyrodniczych tematów uczy praktycznych umiejętności: określania następstwa czasu i związków przyczynowo-skutkowych, porównywania wielkości, rozpoznawania przeciwieństw oraz liczenia w zakresie 1–10. Wiedza przyrodnicza w formie układanek logicznych Jak wyglądają drzewa ozdobne i owocowe w różnych porach roku - Kto śpi w kokonie? Które zwierzę jest wolne, a które szybkie? Gra edukacyjna „Logika” (3–7 lat) to idealna propozycja dla ciekawych świata przedszkolaków, którzy uwielbiają odkrywać tajemnice przyrody, układać puzzle i układanki oraz rozwiązywać zagadki. [Azymut]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zakupy : gra edukacyjna / Redakcja Hubert Bobrowski ; ilustracje Magdalena Popovics. - Warszawa : Edgard, copyright 2020. - Gra ; w pudełku o wymiarach 25x25x6 cm.
(Kapitan Nauka)
Liczba graczy: 2-4 i więcej.
Wiek: 3-9 lat.
Czas gry: 10-20 min.
Gra edukacyjna Zakupy to bestsellerowa, uwielbiana przez dzieci rozrywka dla całej rodziny. Rozgrywki opierają się na zabawie w sklep i wprowadzają małych graczy w świat zakupów, uczą planowania oraz współpracy z innymi graczami. Najmłodsi zapoznają się z asortymentem sklepów branżowych np. spożywczego, ogrodniczego czy papierniczego. Gra edukacyjna Zakupy nauczy dziecko także podstaw angielskiego! Wszystkie słówka zostały przetłumaczone, a nagrania wymowy profesjonalnych lektorów można pobrać ze strony (zakładka Załączniki). W grze kryje się aż 6 wariantów rozrywki na różnych poziomach trudności. Aby zostać zwycięzcą, raz wystarczy najszybciej zapełnić koszyk, a innym razem zapamiętać wszystkie artykuły ze swojej listy zakupów. Na graczy czeka wiele wyzwań, w których nie ma miejsca na nudę! Wszystkie z nich, pozwolą ćwiczyć dziecku myślenie logiczne, pamięć i spostrzegawczość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 15 min.
Liczba graczy: 1-16 par.
Wiek 10+.
„ZnajZnak” to gra edukacyjna, która za pomocą 133 symboli opowiada historię Polski od 1918 do 1989 roku. „ZnajZnak” jest przeznaczony dla 2 do 16 graczy w wieku od 10 lat (w zależności od wariantu możliwa jest gra w parach lub w większych grupach). ZnajZnak to jedna z niewielu gier edukacyjnych, które przekazując graczom wiedzę, nie nudzą i nie męczą. Jest to gra, w której wiedza przychodzi samoistnie podczas rozgrywki. Jak to zostało osiągnięte? ZnajZnak składa się ze 132 kart. Na każdej karcie jest pokazanych 12 ze 133 różnych symboli dotyczących najnowszej historii Polski. Jeżeli weźmiemy dowolne dwie karty i uważnie się im przyjrzymy, okaże się, że zawsze mają one jeden wspólny symbol. Gracz ma za zadanie jak najszybciej znaleźć ten wspólny symbol na dwóch leżących na stole kartach i podać jego nazwę. Jeżeli mu się to uda, swoją kartę oddaje przeciwnikowi. Jeżeli nie zna nazwy znaku, odwraca kartę, odczytuje definicję symbolu, a na stół wykłada nową kartę i gra toczy się dalej. Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się wszystkich kart z ręki. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Poznaję Swoją Wiarę)
„Poznaję swoją wiarę” to chrześcijańska seria dla najmłodszych. Najwięcej frajdy i wiedzy przyniesie dzieciom powyżej 3 roku życia. Czym jest Msza Święta i dlaczego warto w niej uczestniczyć? Dlaczego Hostia to nie jest zwykły kawałek chleba? Jak nauczyć się znaku Krzyża? W tej książce znajdują się odpowiedzi, które spodobają się najmłodszym (oraz rodzicom!).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej