Gry i zabawy umysłowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(82)
Forma i typ
Gry i zabawki
(49)
Książki
(32)
Proza
(19)
Komiksy i książki obrazkowe
(6)
Poradniki i przewodniki
(4)
Poezja
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Druki ulotne
(1)
Dostępność
dostępne
(47)
wypożyczone
(34)
nieokreślona
(1)
Placówka
Poczytalnia-Oddział dla dorosłych
(51)
Poczytalnia-Oddział dla dzieci i młodzieży
(29)
Filia 2
(1)
Filia 1
(1)
Autor
Górski Wojciech (ilustrator)
(10)
Wójcik Elżbieta
(5)
Górska Karolina
(3)
Górska Karolina (pisarka)
(3)
Kucharska Nikola
(3)
Badie Ramy
(2)
Benvenuto Johan
(2)
Bobrowski Hubert
(2)
Bourgoin Nicolas
(2)
Detner Małgorzata
(2)
Ferch Michael
(2)
Handford Martin (1956- )
(2)
Jaszecka Karolina
(2)
Lopez Sébastien
(2)
Miłuński Filip
(2)
Moryc Katarzyna
(2)
Raczek Zofia
(2)
Alberich Marc
(1)
Algaze Jonathan
(1)
Andrzejewska Anita (1970- )
(1)
Arenius Päivi
(1)
Artymowska Aleksandra (1981- )
(1)
Babińska Magdalena
(1)
Bellet Pierre
(1)
Benet Elisabet
(1)
Blanchot Denis
(1)
Boeckoff Andrea
(1)
Borsuk Karol (1905-1982)
(1)
Bosley Andrew
(1)
Brzozowski Tytus
(1)
Brönner Nele
(1)
Bukowski Adam (gry planszowe)
(1)
Burgueno Esther
(1)
Cabrero Domingo
(1)
Capera Alexis
(1)
Cardouat Marie
(1)
Cassata Gabriel
(1)
Castro Giovanni
(1)
Chaffer Jonathan
(1)
Chiacchiera Martino
(1)
Chvátil Vladimír (1971- )
(1)
Cottereau Jacques
(1)
Crapuchettes Dominic
(1)
Crossley Kev
(1)
Delmé Tom (1980- )
(1)
Delval Julien (1972- )
(1)
Drewnowski Jacek (1974- )
(1)
Dunstan Matthew (1987- )
(1)
Dąbkowska-Kowalik Małgorzata
(1)
Eberle Bill
(1)
Eckert Simon
(1)
Escandell Victor (1971- )
(1)
Faidutti Bruno (1961- )
(1)
Farinas Ulises
(1)
Fenrich Wojciech
(1)
GJ David
(1)
Gallo Ana
(1)
Galt Geoff
(1)
Gawryluk Barbara (1957- )
(1)
Gilbert Brett J
(1)
Gołębiowski Patryk
(1)
Green Jonathan
(1)
Gruhl Ken
(1)
Górski Wojciech (1971- )
(1)
Gęsiak Patryk
(1)
Hartman Scott
(1)
Hałas Agnieszka
(1)
Hikiert Anna
(1)
Houser Scott
(1)
Hova Gil
(1)
Inman Matthew (1982- )
(1)
Janik Łukasz
(1)
Jeanney Aurélien
(1)
Jedlińska Magdalena
(1)
Kamigaki Hiro
(1)
Kamigaki Hiro. Detektyw Pierre w labiryncie
(1)
Kesler Justyna
(1)
Kieczmer-Kalisz Justyna
(1)
Kiesling Michael (1957- )
(1)
Kittredge Jack
(1)
Kortas Paulina
(1)
Korzeniewski Przemysław
(1)
Kożyczkowska Magda
(1)
Krzanowska Aleksandra
(1)
Kubesh Chance
(1)
Kučerovský Tomáš (1974- )
(1)
Kwanchai Moriya
(1)
Laprus Natalia
(1)
López Carlos
(1)
López Caterina
(1)
López Eva
(1)
Madejski Jan
(1)
Magdale Denise
(1)
Maj Arkadiusz (gry planszowe)
(1)
Majkowski Tomasz Z
(1)
Majungmul
(1)
Marczewska Magdalena
(1)
Maruyama Chihiro
(1)
Matusik-Dyjak Anna
(1)
Mawhinney Art
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(51)
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(79)
1901-2000
(2)
1939-1945
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(82)
Język
polski
(82)
Odbiorca
Dzieci
(69)
6-8 lat
(60)
9-13 lat
(49)
14-17 lat
(31)
Dorośli
(29)
Młodzież
(29)
0-5 lat
(27)
18+
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(15)
Literatura angielska
(3)
Literatura hiszpańska
(3)
Literatura amerykańska
(1)
Literatura fińska
(1)
Literatura norweska
(1)
Literatura szwedzka
(1)
Temat
Samochody
(9)
Boże Narodzenie
(3)
Zima
(3)
Zwierzęta
(3)
Hulajnoga
(2)
Podróże
(2)
Prywatni detektywi
(2)
Przyjaźń
(2)
Zabawa
(2)
Zbiory muzealne
(2)
Awaria techniczna
(1)
Chan, Maisherly
(1)
Chewbacca (postać fikcyjna)
(1)
Czarodzieje
(1)
Czas wolny od pracy ucznia
(1)
Ekspresja emocji
(1)
Elektryczność
(1)
Escape rooms
(1)
Fizyka
(1)
Gorączka złota
(1)
Gry i zabawy zimowe
(1)
Gry planszowe
(1)
Gry w karty
(1)
Gwiezdne Wojny (świat fikcyjny)
(1)
Górnicy
(1)
Internet
(1)
Jednorożec (stworzenie fantastyczne)
(1)
Jesień
(1)
Kalendarz adwentowy
(1)
Krainy i światy fikcyjne
(1)
Krasnoludy
(1)
Kreatywność
(1)
Labirynt
(1)
Las
(1)
Lasse i Maja (postacie fikcyjne)
(1)
Lew
(1)
Listonosze
(1)
Logika
(1)
Magia
(1)
Miasta
(1)
Monster truck
(1)
Muminki (postacie fikcyjne)
(1)
Muzea
(1)
Muzealnictwo
(1)
Natura
(1)
Nauka
(1)
Ogrody zoologiczne
(1)
Osobliwości
(1)
Pasjanse
(1)
Percepcja wzrokowa
(1)
Perspektywa malarska
(1)
Pociągi
(1)
Poczta
(1)
Pory roku
(1)
Potwory
(1)
Proporcja (matematyka)
(1)
Proporcje (sztuki plastyczne)
(1)
Przedszkola
(1)
Ralph Demolka (postać fikcyjna)
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Spostrzeganie
(1)
Straż pożarna
(1)
Stworzenia fantastyczne
(1)
Symetria
(1)
Sztuki iluzjonistyczne
(1)
Techniki malarskie
(1)
Tomek Łebski (postać fikcyjna)
(1)
Tresura
(1)
Uczniowie
(1)
Uczucia
(1)
Urodziny
(1)
Warzywa
(1)
Weterynarze
(1)
Wsie
(1)
Współdziałanie
(1)
Współzawodnictwo
(1)
Wystawy stałe
(1)
Śledztwo i dochodzenie
(1)
Średniowiecze
(1)
Życie codzienne
(1)
Temat: dzieło
Peppa Pig (serial telewizyjny)
(1)
Star Wars (film)
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Szwecja
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Gatunek
Powieść
(19711)
Opowiadania i nowele
(8483)
Wiersze
(5550)
Powieść obyczajowa
(4204)
Opracowanie
(2933)
Gry i zabawy umysłowe
(82)
Broszura
(2801)
Kryminał
(2524)
Publikacja bogato ilustrowana
(2037)
Podręcznik
(1963)
Fantastyka
(1946)
Poradnik
(1757)
Fantasy
(1619)
Wydawnictwa popularne
(1464)
Bajki i baśnie
(1445)
Biografia
(1379)
Thriller
(1345)
Pamiętniki i wspomnienia
(1218)
Romans
(1160)
Komiks
(1155)
Powieść historyczna
(1115)
Powieść przygodowa
(962)
Reportaż
(829)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(718)
Manga
(694)
Antologia
(664)
Sensacja
(632)
Saga rodzinna
(532)
Publicystyka
(528)
Powieść psychologiczna
(479)
Przewodnik turystyczny
(459)
Lektura z opracowaniem
(396)
Książki dla małych dzieci
(386)
Science fiction
(378)
Książka obrazkowa
(360)
Esej
(347)
Horror
(344)
Adaptacja literacka
(325)
Fraszki
(321)
Wywiad dziennikarski
(314)
Książka obrazkowa (picturebook)
(303)
Dramat (gatunek literacki)
(289)
Powieść biograficzna
(243)
Album
(222)
Relacja z podróży
(221)
Komedia
(218)
Tragedia
(213)
Przypowieść
(200)
Publikacje dla dzieci
(197)
Romans historyczny
(196)
Film fabularny
(188)
Pieśń
(181)
Powieść erotyczna
(179)
Monografia
(169)
Przepisy kulinarne
(163)
Felieton
(158)
Legendy i podania
(145)
Książka kucharska
(144)
Gry komputerowe
(134)
Encyklopedia
(133)
Autobiografia
(132)
Materiały pomocnicze
(132)
Komiks przygodowy
(120)
Satyra
(119)
Dramat filmowy
(118)
Dystopia
(114)
Bajka słowno-muzyczna
(109)
Ćwiczenia i zadania
(108)
Słownik
(105)
Listy
(99)
Poemat
(93)
Film animowany
(92)
Materiały konferencyjne
(92)
Treny
(85)
Gry planszowe
(84)
Książka zabawka
(79)
Wywiad-rzeka
(77)
Powieść autobiograficzna
(76)
Powieść podróżnicza
(76)
Słownik tematyczny
(73)
Epos
(70)
Sonety
(69)
Film przygodowy
(64)
Film familijny
(61)
Praca zbiorowa
(61)
Gry i zabawki
(60)
Dzienniki
(59)
Gry i zabawy
(57)
Układanki
(56)
Rozprawa
(55)
Artykuł wstępny
(54)
Rymowanki
(48)
Ballada
(47)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(47)
powieść dla dzieci i młodzieży
(47)
powieść obyczajowa
(47)
Opowiadania i nowele przygodowe
(46)
Opowiadania i nowele biograficzne
(45)
Słuchowisko
(45)
Powieść polityczna
(44)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Hobby i czas wolny
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Fizyka i astronomia
(1)
Kultura i sztuka
(1)
82 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Na lotnisku, dworcu, w restauracji, banku, w kolejce do kasy w supermarkecie, samolocie, samochodzie czy poczekalni u lekarza możecie sprawić, że czekanie nie będzie już takie nudne. W tej książce proponujemy Wam ponad 80 popularnych gier i zabaw z wykorzystaniem środków, które macie pod ręką: słów, rozumu, wzroku, pamięci, mimiki twarzy, gestów i wyobraźni. • Koniec z nudą w podróży z dzieckiem. • Kreatywne sposoby na urozmaicenie oczekiwania w przeróżnych miejscach. • Zabawne ilustracje i wszechobecny humor.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Znajdź Mnie!)
Rok wydania na podstawie strony internetowej wydawcy.
Hej, co powiesz na demolkę Internetu i inne przygody na łączach? To wyzwanie godne prawdziwego kumpla Ralpha Demolki. Gotowy? Sprawdź, czy potrafisz poprawić zasięg, rozszyfrować hasło, a może nawet? popsuć cały internet? Jeśli chcesz się rozruszać, poćwicz z książką i przypakuj jak Ralph!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Frozen : snow adventure / Agnieszka Walczak, Adam Strzelecki. - Gdynia : Trefl, br. - Gra ; w pudełku o wymiarach 40x27x5 cm.
Liczba graczy: 2-4.
Wiek: 4+.
Czas gry: 15-25 min.
Wspaniała zabawa dla fanów filmu animowanego Disneya "Kraina Lodu"! Snow Adventure to klasyczna planszówka, której celem i metą jest lodowy zamek Elsy. Czy bohaterom uda się pokonać tę drogę? Czy stawią czoło srogiej zimie? Rozpocznij wspaniałą przygodę na planszy razem z Anną, Kristoffem, Olafem i Svenem! Skomponowana w przyjemnych, baśniowych barwach gra zadowoli każdego fana planszówek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The flying circus of physics. Na książce także ISBN oryginału.
Podczas swej działalności wykładowcy, demonstratora i popularyzatora fizyki (także w licznych wykładach i pokazach fizycznych na różnych uczelniach amerykańskich oraz w wielu występach radiowych i telewizyjnych) Jearl Walker stał się prawdziwym kolekcjonerem przykładów, doświadczeń, ciekawostek, historyjek i faktów, świadczących o tym, że „fizyka jest wszędzie”, że niemal wszystko, co dzieje się wokół nas, można wyjaśnić na podstawie wiedzy z zakresu fizyki. Książka dzieli się na siedem części, poświęconym ruchom, płynom, dźwiękom, ciepłu, elektryczności i magnetyzmowi, optyce oraz widzeniu. Zawiera kilkaset historyjek, które składają się z omówienia sytuacji, pytań do czytelnika oraz raczej zwięzłej odpowiedzi autora.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biuro detektywistyczne Lassego i Mai / Martin Widmark, Helena Willis)
Tytuł oryginału cyklu: LasseMajas detektivbyrå.
Na okładce: Świąteczne opowiadania z łamigłówkami.
W wigilijny wieczór wydarza się coś nieoczekiwanego: w całym Valleby gaśnie światło i zapada nieprzenikniona ciemność. Jak w takich warunkach świętować Boże Narodzenie? Lasse i Maja próbują dociec, co spowodowało awarię prądu, lecz nie jest to łatwe. Pomóż im rozwiązać zagadkę! Weź czynny udział w śledztwie! Wyjaśnij wraz z Lassem i Mają przyczynę awarii prądu! Odczytaj zaszyfrowane wiadomości, wypatrz szczegóły, znajdź pogubione prezenty, rozpoznaj postaci w ciemnościach, przejdź zawiłe trasy i spróbuj wydedukować, co się wydarzyło! W trakcie CZYTANIA rozwiązuj ZADANIA! [Wydawnictwo, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. I (1 egz.)
Książka
W koszyku
Listonosz / [tekst: Elżbieta Wójcik ; ilustracje: Wojciech Górski]. - Wydanie 2022. - Warszawa : Wydawnictwo SBM, copyright 2022. - [32] strony : ilustracje ; 23 cm.
(Samochodzik Franek)
Poczytaj o sympatycznym czerwonym samochodziku i jego przyjaciołach. Dowiedz się, komu Franek przywiózł listy, a komu paczkę. W książeczce oprócz historyjki do czytania, znajdziesz zagadki, quizy i łamigłówki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. O (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na wsi / [tekst: Elżbieta Wójcik ; ilustracje: Wojciech Górski]. - Wydanie 2022. - Warszawa : Wydawnictwo SBM, copyright 2022. - [32] strony : ilustracje ; 23 cm.
(Samochodzik Franek)
Poczytaj o sympatycznym czerwonym samochodziku i jego przyjaciołach. Dowiedz się, komu Franek przywiózł listy, a komu paczkę. W książeczce oprócz historyjki do czytania, znajdziesz zagadki, quizy i łamigłówki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. O (1 egz.)
Książka
W koszyku
Straż pożarna / [tekst: Elżbieta Wójcik ; ilustracje: Wojciech Górski]. - Wydanie 2022. - Warszawa : Wydawnictwo SBM, copyright 2022. - [32] strony : ilustracje ; 23 cm.
(Samochodzik Franek)
Poczytaj o sympatycznym czerwonym samochodziku i jego przyjaciołach. Dowiedz się, komu Franek przywiózł listy, a komu paczkę. W książeczce oprócz historyjki do czytania, znajdziesz zagadki, quizy i łamigłówki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. O (1 egz.)
Książka
W koszyku
Urodziny / [tekst: Elżbieta Wójcik ; ilustracje: Wojciech Górski]. - Wydanie 2022. - Warszawa : Wydawnictwo SBM, copyright 2022. - [32] strony : ilustracje ; 23 cm.
(Samochodzik Franek)
Poczytaj o sympatycznym czerwonym samochodziku i jego przyjaciołach. Dowiedz się, komu Franek przywiózł listy, a komu paczkę. W książeczce oprócz historyjki do czytania, znajdziesz zagadki, quizy i łamigłówki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wyprawa w góry / [tekst: Elżbieta Wójcik ; ilustracje: Wojciech Górski]. - Wydanie 2022. - Warszawa : Wydawnictwo SBM, copyright 2022. - [32] strony : ilustracje ; 23 cm.
(Samochodzik Franek)
Poczytaj o sympatycznym czerwonym samochodziku i jego przyjaciołach. Dowiedz się, kogo Franek spotkał w górach i jakie uprawiał sporty zimowe. W książeczce oprócz historyjki do czytania, znajdziesz zagadki, quizy i łamigłówki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czerwony Kapturek : Deluxe. - Kraków : Wydawnictwo IUVI Sp. z o.o., Sp. J., ©2015. - 1 gra ; w pudełku o wymiarach 30x24x6 cm.
(Smart Games)
Liczba graczy: 1
Wiek: 4-7 lat.
Odkryj magię znanej baśni we wspaniałej grze dla dzieci w wieku przedszkolnym. Zaplanuj ścieżkę Kapturka przez las, tak aby mógł dotrzeć do domku babci. Pamiętaj, że ta gra posiada również zadania ze strasznym wilkiem!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit MNK. - Gdańsk : Rebel ; Kraków : Muzeum Narodowe w Krakowie ; Poitiers : Libellud, [2023]. - Gra ; w pudełku o wymiarach 12x28x5 cm.
Liczba graczy: 2+.
Wiek: 8+.
Wyjątkowy zestaw kart z dziełami z Muzeum Narodowego w Krakowie! Dixit od lat zaprasza graczy do niezwykłego świata kreatywnej zabawy. Współcześni artyści tworzą niezwykłe, wieloznaczne obrazy, które doskonale pobudzają wyobraźnię i pozwalają na snucie rozmaitych skojarzeń i odkrywanie ich wspólnie z rodziną i przyjaciółmi. Jednak klasyczna sztuka może okazać się równie inspirująca! Dixit: MNK to 84 zupełnie nowe karty, które możesz wykorzystać jako alternatywną talię lub pomieszać je z zestawem z dowolnej gry podstawowej. Znajdziesz na nich fragmenty dzieł sztuki zgromadzonych w zbiorach Muzeum Narodowego w Krakowie, między innymi „Damę z gronostajem” Leonarda da Vinci, „Dziewczynkę z chryzantemami” Olgi Boznańskiej, „Młodą Polskę” Jacka Malczewskiego” czy „Wernyhorę” Jana Matejki. Ten wyjątkowy dodatek pozwoli Ci nie tylko odkryć świat nieszablonowych skojarzeń, ale też przemierzyć galerie MNK i zachwycić się sztuką różnych epok.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Jaś i Magiczna Fasola : Deluxe. - Kraków : Wydawnictwo IUVI Sp. z o.o., Sp. J., [2022]. - 1 gra ; w pudełku o wymiarach 29x29x8 cm.
(Smart Games)
Liczba graczy: 1
Wiek: 4-7 lat.
Witaj w Jasiu i Magicznej Fasoli, grze logicznej o unikatowym wykonaniu! Czy pomożesz Jasiowi wspiąć się po łodydze fasoli wprost do ukrytego w chmurach zamku? Czy zdołasz opuszczać elementy układanki wzdłuż łodygi fasoli tak, aby odtworzyć obrazek z wybranego zadania? Uważaj! Elementy będą się obracać podczas spadania! W grze Jaś i Magiczna Fasola znajdziemy 60 zadań oraz książeczkę ze współczesną wersją tej znanej baśni.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kocham cię, Polsko! : gra towarzyska / Granna. - Warszawa : Granna, copyright 2009. - 1 gra ; w pudełku o wymiarach 37x25x6 cm.
Liczba graczy: 2-20 osób.
Wiek: 10-99 lat.
Kocham Cię, Polsko! - to gra do stworzenia której inspiracją był program pod tym samym tytułem, nadawany przez telewizyjną Dwójkę. Znacie Państwo ten program? Lubicie go? Chcielibyście wziąć w nim udział? Teraz to możliwe. Zaproście rodzinę lub znajomych, rozłóżcie planszę i stwórzcie razem atmosferę studia telewizyjnego. Gra ta sprawdza się jako gra dla 2, 3 lub 4 graczy jak i jako zabawa zespołowa, w której może brać udział właściwie nieograniczona ilość osób. Reguły gry można traktować dosyć swobodnie. To raczej inspiracja dla własnej pomysłowości niż sztywne zasady. Wzorem mogą być konkurencje prezentowane w programie telewizyjnym. A to co najcenniejsze w tej grze to zestaw pytań dotyczących Polski. Polskiej historii i geografii, polskiej piosenki i polskiej kuchni. Polskiego filmu i polskiego sportu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kontrast / Hobbity.eu. - Vigneux de Bretagne : Pink Monkey Games, copyright 2016. - 1 gra ; w pudełku o wymiarach 11 x 11 x 5 cm.
Wiek: 8+.
Liczba graczy: 2-6.
Czas gry: 15 min.
W grze KONTRAST nie ma złych odpowiedzi lecz tylko ta odpowiedź przyniesie Ci punkt, która zostanie wybrana przez większość graczy! Jak grać? Rozdaj każdemu z graczy po 6 kart SYMBOLI. Każdy z Was ma 12 różnych symboli. Każdy gracz bez podglądania tasuje swoje karty SYMBOLI i kładzie 2 z nich odkryte przed sobą. Potasowane karty obrazków należy położyć na środku stołu. Każdy gracz musi wybrać spośród 8 symboli w ręku ten, który jego zdaniem najlepiej pasuje do obrazka znajdującego się na środku stołu. Każdy gracz kładzie wybraną przez siebie kartę symbolu zakrytą tak, aby wybrany symbol znajdował się bliżej obrazka. Gracze równocześnie odwracają swoje karty, pokazując wybrany przez siebie symbol. Tylko symbol wybrany przez WIĘKSZOŚĆ przynosi 1 punkt! Każdy gracz, który wybrał wygrywający symbol otrzymuje 1 kartę OBRAZKA z góry talii, oznaczając w ten sposób zdobyty punkt. Każdy gracz przesuwa zagraną kartę SYMBOLI na prawą stronę 2 kart, które znajdują się przed nim, a następnie dobiera do ręki kartę SYMBOLI leżącą po lewej stronie tych kart. Od razu rozpoczyna się nowa tura z nowym obrazkiem widocznym na górze talii. Graj strategicznie obserwując symbole, których nie mogą zagrać pozostali gracze lub zdaj się na swój instynkt ...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Misie w lesie. - Kraków : Wydawnictwo IUVI Sp. z o.o., Sp. J., ©2021. - 1 gra ; w pudełku o wymiarach 25x25x6 cm.
(Smart Games)
Gra przeznaczona dla 1 gracza.
Zawiera 80 zadań, różne poziomy trudności.
Wiek: 7+.
"Misie w lesie" to wspaniała gra logiczna dla dzieci, która wciągnie je na wiele godzin. Dzięki prostemu i intuicyjnemu interfejsowi, gra może być rozwiązana przez najmłodszych graczy, a jednocześnie stanowi wyzwanie dla starszych. Celem gry jest przeprowadzenie postaci przez las, kręcąc zębatkami, które otwierają drogę. Jednakże, aby to zrobić, trzeba uważać na niedźwiedzicę, która może zniszczyć zębatki i zablokować drogę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Druk ulotny
W koszyku
Peppa Pig : poszukaj i znajdź. - Warszawa : Media Service Zawada, [2018]. - [16] stron : ilustracje ; 30x26 cm.
Opis według okładki.
Peppa to pomysłowa i bardzo towarzyska swinka, która wraz z przyjaciólmi odkrywa swiat. Tym razem do wspólnej zabawy zaprasza również ciebie! [okładka].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Polski film : pytania i odpowiedzi z historii polskiego filmu aż do czasów współczesnych / Albi. - Wydanie I. - Kraków : Albi Polska, bd. - 1 gra ; w pudełku o wymiarach 25x25x7 cm.
Liczba graczy: 2-6.
Czas gry: 45+ min.
Wiek: 12+.
Zapraszamy do świata polskiego filmu, znanych aktorów oraz ich niezapomnianych filmowych kreacji. W tej quizowej, towarzyskiej grze znajdziecie 1800 pytań dotyczących polskiego filmu. Pytania podzielone są na sześć kategorii: film przed rokiem 1989, film po roku 1989, twórcy i aktorzy, cytaty, seriale/filmy animowane oraz kategoria różne. Dwustronna plansza do gry pozwala również na zagranie w wersję na party, w której trzeba wykonać jedno z wylosowanych zadań. Należy w ten sposób przejść przez poszczególne stopnie kariery "od statysty do filmowej gwiazdy". Tylko najlepsi mają szansę stać się Wielką Gwiazdą. Abyś mógł zwyciężyć będzie Ci potrzebna nie tylko wiedza, ale również odrobina szczęścia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Liczba graczy: 4+.
Wciągająca gra stworzona na podstawie znanego mechanizmu gry słownej. Na 200 kartach znajduje się 400 haseł. Są to słowa związane z polską kulturą, sztuką, geografią, tradycjami i symbolami narodowymi. Nie zapomnieliśmy również o typowych dla naszego kraju zwyczajach czy kulinariach. Część haseł dotyczy pojęć z zakresu historii, architektury, zabytków, sportu, przyrody, nauki czy zawodów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajemnicza wyspa. - Kraków : Wydawnictwo IUVI Sp. z o.o., Sp. J., ©2021. - 1 gra ; w pudełku o wymiarach 25x25x5 cm.
(Smart Games)
Liczba graczy: 1.
Na opakowaniu: Czy odnajdziesz zaginioną świątynię?.
Wiek: 8+.
Czy odnajdziesz zaginioną świątynię? Zmieniaj kształt elementów i umieść je wszystkie na planszy w kształcie heksa. Czy uda Ci się rozwiązać wszystkie zadania i odkryć, gdzie znajduje się świątynia na Tajemniczej Wyspie?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej