Gry i zabawy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(57)
Forma i typ
Gry i zabawki
(36)
Książki
(22)
Proza
(6)
Komiksy i książki obrazkowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(51)
wypożyczone
(8)
Placówka
Poczytalnia-Oddział dla dorosłych
(43)
Poczytalnia-Oddział dla dzieci i młodzieży
(12)
Filia 2
(3)
Filia 3
(1)
Autor
Bauza Antoine (1978- )
(4)
Knizia Reiner (1957- )
(3)
Baccalario Pierdomenico (1974- )
(2)
Campbell Dave
(2)
Cathala Bruno (1963- )
(2)
Ferrari AntonGionata (1960- )
(2)
O'Connor Rory
(2)
Paleta Alicja
(2)
Sosnowska Barbara
(2)
Szymanowicz Maciej
(2)
Wyatt Gary
(2)
Antoniak Marek
(1)
Aramini Steven
(1)
Ast Helmut
(1)
Bajor Remigiusz
(1)
Basałyga Jarosław
(1)
Bejda Sławomir
(1)
Biernacka Matylda
(1)
Blanchot Denis
(1)
Braun Anne
(1)
Bruel François
(1)
Bryła Paweł (tłumacz)
(1)
Bulanda Marta
(1)
Burkhardt Günter
(1)
Burkowska Zofia
(1)
Buźniak Grzegorz
(1)
Chavallier Charles (1974- )
(1)
Christa Janusz (1934-2008)
(1)
Cicurel David
(1)
Cioch Katarzyna
(1)
Coimbra Miguel
(1)
Collette Xavier (1981- )
(1)
Czuba Sławomir
(1)
Deacove Jim
(1)
Dorne Frédéric (1974- )
(1)
Fabiański Wiktor
(1)
Fabicka Patrycja
(1)
Fiske Anna (1964- )
(1)
Galewska-Kustra Marta
(1)
Gille-Naves Guillaume
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
Hebinger Etienne
(1)
Hertzano Mariana
(1)
Hertzano Micha
(1)
Hiekkala Ossi
(1)
Jakubik Hartwig
(1)
Jantner Janos
(1)
Jasionowski Maximilian
(1)
Jedliński Artur
(1)
Joopen Peter-Paul
(1)
Jurzusta Krzysztof
(1)
Jáuregui Narváez Eduardo (1971- )
(1)
Kalicki Klemens
(1)
Karłowska-Motoko Joanna
(1)
Kiesling Michael
(1)
Kiesling Michael (1957- )
(1)
Kijak Karolina
(1)
Knizia Reiner
(1)
Kordowski Bartłomiej
(1)
Korzeniewski Przemysław
(1)
Kotry Matus
(1)
Kożyczkowska Magda
(1)
Kramer Wolfgang
(1)
Kramer Wolfgang (1942- )
(1)
Kubacka Justyna
(1)
Kłos Joanna (grafik)
(1)
Leyssenne Mathieu
(1)
Lohausen Dennis (1977- )
(1)
Maciejewski Jakub (tłumacz)
(1)
Makuch Maria (1954- )
(1)
Matthäus Doris (1963- )
(1)
Menzel Michael (1974- )
(1)
Motłoch Michał
(1)
Nevskij Oleksandr
(1)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(1)
Pallières des Philippe
(1)
Panek Edyta
(1)
Percivale Tommaso (1977- )
(1)
Pogorzelska Julia
(1)
Polouchine Igor (1969- )
(1)
Prekiel Magdalena
(1)
Protrasiewicz Ewelina
(1)
Przewoźniak Marcin (1969- )
(1)
Ross Tony (1938- )
(1)
Simon Francesca (1955- )
(1)
Simon Francesca (1955- ). Koszmarny Karolek
(1)
Simon Francesca (1955- ). Koszmarny Karolek i czarny fotel
(1)
Simon Francesca (1955- ). Koszmarny Karolek i straszliwy śniegowy potwór
(1)
Simon Francesca (1955- ). Koszmarny Karolek i świąteczny obiad
(1)
Skuba Alicja
(1)
Sobich Agnieszka
(1)
Socha Piotr (1966- )
(1)
Stanecka Zofia (1972- )
(1)
Szudyga Marta (1985- )
(1)
Szymanowicz Maciej (1975- )
(1)
Szyszko Marek (1951- )
(1)
Traczykowski Grzegorz
(1)
Trojanowski Robert
(1)
Uldry Tiffanie
(1)
Vogt Rolf (1967- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(18)
2010 - 2019
(34)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(55)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(57)
Język
polski
(57)
Odbiorca
6-8 lat
(45)
Dzieci
(43)
9-13 lat
(35)
Młodzież
(23)
14-17 lat
(17)
Dorośli
(17)
0-5 lat
(14)
Przedszkola
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(6)
Literatura amerykańska
(1)
Literatura francuska
(1)
Temat
Dzieci
(2)
Gry planszowe
(2)
Zdolności
(2)
Arsene Lupin (postać fikcyjna)
(1)
Boże Narodzenie
(1)
Ciekawość (postawa)
(1)
Dorosłość
(1)
Drzewa
(1)
Fizjologia roślin
(1)
Fredek (robot ; postać fikcyjna)
(1)
Korekcja mowy
(1)
Koszmarny Karolek (postać fikcyjna)
(1)
Ludność
(1)
Matematyka
(1)
Nauka
(1)
Obyczaje i zwyczaje
(1)
Pedagogika zabawy
(1)
Przedmioty użytku codziennego
(1)
Przyjęcia dziecięce
(1)
Przyroda
(1)
Trolle
(1)
Turystyka dziecięca
(1)
Uczenie się
(1)
Wyobraźnia
(1)
Zabawa
(1)
Zabójstwo
(1)
Śledztwo i dochodzenie
(1)
Świat
(1)
Życie codzienne
(1)
Temat: dzieło
Trolls (film)
(1)
Temat: miejsce
Bieszczady (góry)
(1)
Francja
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Powieść
(19730)
Opowiadania i nowele
(8486)
Wiersze
(5550)
Powieść obyczajowa
(4204)
Opracowanie
(2935)
Gry i zabawy
(57)
Broszura
(2801)
Kryminał
(2527)
Publikacja bogato ilustrowana
(2037)
Podręcznik
(1963)
Fantastyka
(1949)
Poradnik
(1761)
Fantasy
(1619)
Wydawnictwa popularne
(1464)
Bajki i baśnie
(1445)
Biografia
(1380)
Thriller
(1346)
Pamiętniki i wspomnienia
(1218)
Romans
(1160)
Komiks
(1155)
Powieść historyczna
(1115)
Powieść przygodowa
(963)
Reportaż
(829)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(718)
Manga
(696)
Antologia
(664)
Sensacja
(632)
Saga rodzinna
(532)
Publicystyka
(528)
Powieść psychologiczna
(480)
Przewodnik turystyczny
(459)
Lektura z opracowaniem
(396)
Książki dla małych dzieci
(386)
Science fiction
(378)
Książka obrazkowa
(361)
Esej
(347)
Horror
(346)
Adaptacja literacka
(325)
Fraszki
(321)
Wywiad dziennikarski
(314)
Książka obrazkowa (picturebook)
(303)
Dramat (gatunek literacki)
(289)
Powieść biograficzna
(243)
Album
(222)
Relacja z podróży
(221)
Komedia
(218)
Tragedia
(213)
Przypowieść
(200)
Publikacje dla dzieci
(197)
Romans historyczny
(196)
Film fabularny
(188)
Pieśń
(181)
Powieść erotyczna
(179)
Monografia
(169)
Przepisy kulinarne
(163)
Felieton
(158)
Legendy i podania
(145)
Książka kucharska
(144)
Gry komputerowe
(134)
Autobiografia
(133)
Encyklopedia
(133)
Materiały pomocnicze
(132)
Komiks przygodowy
(120)
Satyra
(119)
Dramat filmowy
(118)
Dystopia
(114)
Bajka słowno-muzyczna
(109)
Ćwiczenia i zadania
(108)
Słownik
(105)
Listy
(99)
Poemat
(93)
Film animowany
(92)
Materiały konferencyjne
(92)
Treny
(85)
Gry planszowe
(84)
Gry i zabawy umysłowe
(82)
Książka zabawka
(79)
Powieść autobiograficzna
(77)
Wywiad-rzeka
(77)
Powieść podróżnicza
(76)
Słownik tematyczny
(73)
Epos
(70)
Sonety
(69)
Film przygodowy
(64)
Film familijny
(61)
Praca zbiorowa
(61)
Gry i zabawki
(60)
Dzienniki
(59)
Układanki
(56)
Rozprawa
(55)
Artykuł wstępny
(54)
Rymowanki
(49)
Opowiadania i nowele przygodowe
(48)
Ballada
(47)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(47)
powieść dla dzieci i młodzieży
(47)
powieść obyczajowa
(47)
Opowiadania i nowele biograficzne
(45)
Słuchowisko
(45)
Powieść polityczna
(44)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(8)
Edukacja i pedagogika
(2)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Matematyka
(1)
Podróże i turystyka
(1)
57 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Uczę się Mówić, Wymawiać, Opowiadać)
Pucio wprowadza dzieci w świat mowy! Na kartach tej małej książeczki znajdziecie swojego ulubionego bohatera wykonującego czynności, które cieszą każdego malucha, a wszystko to w połączeniu z dźwiękami ważnymi dla początków rozwoju mowy: samogłoskami, prostymi sylabami i onomatopejami. Pucio zaprasza do wspólnej zabawy! Oglądajcie ilustracje i dotykajcie ich, odczytując zapisane na nich dźwięki. Powtarzajcie razem z dzieckiem gesty wykonywane przez Pucia (możecie pomóc maluchowi, kierując jego ręką). Wyraźnie intonujcie i zabarwiajcie emocjonalnie swoje wypowiedzi, bo to zwraca uwagę dziecka i zachęca je do naśladowania. Więcej wyrażeń dźwiękonaśladowczych, które są ważnym elementem rozwoju mowy, znajdziecie w książce „Pucio uczy się mówić”.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. O (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rummikub Junior / Micha i Mariana Hertzano. - Szczecin : TM Toys, [2014]. - 1 gra ; w pudełku o wymiarach 6x20x27 cm.
Czas gry: ok. 20 min.
Gra dla 2-4 osób.
Wiek 3-7 lat.
Wyjątkowa gra edukacyjna, oparta o zasady oryginalnej wersji Rummikub. Gra rozwija umiejętności poznawcze, takie jak rozpoznawanie cyfr, kolorów i kształtów oraz formowanie z nich grup w określonym porządku. Uczy logicznego myślenia w trakcie pasjonującej rozgrywki. Idą gry Rummikub Start jest wprowadzenie dzieciom pojęcia wartości liczbowej. Umieszczone na kostkach duże, kolorowe kształty z wartościami od 1-10 pomogą dzieciom nauczyć się cyfr i ich kolejności. Mini kształty znajdujące się w dolnych narożnikach każdej kostki ułatwią dzieciom układanie serii we właściwym porządku. Nowatorska koncepcja gry Rummikub Start zapewnia wspaniałą zabawę graczom o różnych umiejętnościach, od poznawania liczb aż do strategicznego myślenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: ok. 30 min.
Gra dla 3-8 osób.
Wiek: 8+.
Znajdź słowa pasujące do podanej kategorii oraz zawierające dwie określone litery. Popuść wodze fantazji! Im dziwniejsze słowa, tym lepiej. Punkty zdobywa się tylko za unikalne wyrazy, których nie zapisali przeciwnicy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
La Cucaracha / author Peter-Paul Joopen ; illustration Janos Jantner, Maximilian Jasionowski. - Ravensburg : Ravensburger, copyright 2013. - 1 gra ; w pudełku o wymiarach 44x30x6 cm.
Czas gry: ok. 15-20 minut.
Gra dla 2-4 osób.
Wiek: 5+.
W kuchni jest karaluch! Szybko - kto go złapie?! Rzuć kostką i działaj błyskawicznie - użyj sztućców, aby zwabić karalucha do swojej pułapki. Gracz, który złapie karalucha 5 razy wygrywa!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Jaś i Małgosia /Krzysztof Jurzusta ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Granna, copyright 2021. - 1 gra ; w pudełku o wymiarach 19x19x4 cm.
Czas gry: ok. 20 minut.
Gra dla 2-4 dzieci.
Wiek: 6+.
Poznajcie Jasia i Małgosię. W środku gęstego lasu odnaleźli niezwykłą chatkę, całą zrobioną z łakoci. Pyszności! Niestety mieszka w niej zła baba jaga, która pragnie złapać naszych bohaterów. Wspólnymi siłami pomóżcie im zjeść jak najwięcej łakoci i nie dajcie się złapać.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Łąka / Klemens Kalicki ; ilustracje: Karolina Kijak. - Wydanie pierwsze. - Gdańsk : Rebel Studio ; 2021. - 1 gra ; w pudełku o wymiarach 30x30x7 cm.
Czas gry: 60-90 minut.
Liczba graczy: 1-4.
Wiek: 10+.
Niezwykłe spotkania z naturą! Nowa gra Klemensa Kalickiego, autora popularnej gry familijnej Domek! Doświadczeni obserwatorzy przyrody dzielnie przemierzają okolice w poszukiwaniu roślin, zwierząt i rozmaitych ciekawostek. Chętnie wykorzystują swoją wiedzę - na łąkach, wśród traw są w stanie wypatrzeć małe gryzonie, a skoro tu są, być może za chwilę pojawi się myszołów, lis albo nawet żmija! Łąka to gra planszowa, w której wcielamy się w wędrowców obserwujących naturę. Wyposażeni w mapę, spacerujemy po malowniczej okolicy, szukając inspiracji i uwieczniając zapierające dech w piersiach widoki. Kierujemy się pasją i ciekawością świata, ale też rywalizacją o tytuł najwprawniejszego obserwatora przyrody! Przypadnie on temu, kto zdobędzie najwięcej punktów z zaobserwowanych gatunków zwierząt i roślin, krajobrazów oraz pamiątek zebranych z wędrówki. Zmagania toczą się także przy ognisku, gdzie gracze prześcigają się w realizowaniu celów swoich wypraw. Na czym to polega? Podczas rozgrywki uczestnicy na zmianę umieszczają żetony szlaku na jednej z dwóch plansz. Skorzystanie z planszy głównej pozwala na zdobywanie kart, jednak ich zagrywanie wymaga spełnienia określonych warunków. Z kolei wykorzystanie planszy ogniska aktywuje specjalne akcje, które pomagają w realizowaniu indywidualnych strategii i daje możliwość realizowania celów, za które otrzymamy dodatkowe punkty zwycięstwa. W trakcie zabawy gracze zbierają na swojej łące i okolicy karty podłoży (siedliska życia zwierząt), karty obserwacji (konkretne gatunki zaobserwowane podczas wędrówki), oraz karty krajobrazów i znalezisk (widoki i interesujące pamiątki z wypraw). Zwycięży ten, który zdobędzie najwięcej punktów w zdobytych zestawach kart oraz na planszy ogniska.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pędzące żółwie / autor Reiner Knizia ; ilustracje Rolf Vogt. - Warszawa : Egmont Polska, copyright 2015. - 1 gra ; w pudełku o wymiarach 20x20x5 cm.
Liczba graczy 2-5
Wiek: 5+.
Czas gry: ok. 20 min.
Karciany wyścig do sałaty! Gracze zagrywają karty, starając się przemieścić swoje żółwie jak najbliżej pysznej sałaty. Do końca gry nie wiadomo, którymi żółwiami grają przeciwnicy, co zapewnia wyśmienitą zabawę. Nowe karciane zasady spodobają się wszystkim fanom „Pędzących żółwi”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Fits Travel : dobrze się układa / Reiner Knizia. - Warszawa : Egmont, 2020. - 1 gra ; w pudełku o wymiarach 19x12x4 cm.
Czas gry: ok. 30 minut.
Gra dla 1-4 osób.
Wiek: 8-108 lat.
Fits Travel to podróżna wersja bestsellerowej gry Fits. Układa się tak samo dobrze, jak w pierwowzorze. Kompaktowe wykonanie i szybka rozgrywka sprawiają, że gra jest idealna do zabrania ze sobą – wszędzie tam, gdzie będziesz miał ochotę pograć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 30 min.
Liczba graczy: 2-5.
Wiek: 10-110.
Przenieś się na moment do PRL-u, do lat osiemdziesiątych. Do czasów centralnego planowania i wiecznych rynkowych niedoborów, symbolem których stały się wszechobecne kolejki do sklepów. Podczas gry walczyć będziesz o deficytowe towary rzucane do sklepów. Nie będzie to jednak takie łatwe, ponieważ inni gracze również marzą o butach Relax czy magnetofonie szpulowym! [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Szkoła latania : gra karciana / autor gry: Reiner Knizia. - Warszawa : Egmont Polska ; ©2020. - 1gra ; w pudełku o wymiarach 13x10x3 cm.
Gra dla 2-6 osób.
Wiek: 7+
Najnowsza gra z bohaterami kultowego komiksu! Pole, las, woda, wieś... nadszedł czas – miotło nieś! A może wolisz polecieć magicznym kufrem? Zagraj karty, wykorzystaj siłę swoich postaci i pokonaj rywali. „Szkoła latania” w wersji karcianej dostarczy wiele frajdy nie tylko fanom komiksu. Gra ma dwa warianty zasad, dzięki czemu świetnie sprawdzi się zarówno w gronie 7-latków, jak i starszych graczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Alchemicy / Matus Kotry. - Gdańsk : Rebel ; [2020] - 1 gra ; w pudełku o wymiarach 30x30x7 cm.
Czas gry: ok. 120 minut
Gra dla 2-4 osób.
wiek: 12+.
Szczypta korzenia mandragory i strzęp kruczego pióra. Wrzuć je do kociołka i sprawdź, co powstanie. Chcesz to wypić? Może lepiej nie. W końcu od czego są uczniowie! Witaj w świecie „Alchemików”! Przeprowadzaj eksperymenty, aby odkryć magiczne właściwości rożnych komponentów. Zarabiaj na swojej wiedzy sprzedając mikstury, a za uzyskane fundusze kupuj artefakty, które pomogą Ci podczas badań. A potem publikuj, publikuj i jeszcze raz publikuj! Zdobywaj stypendia i ujawniaj fałszywe teorie prezentowane przez gamoni, którzy myślą, że mogą się z Tobą równać. „Alchemicy” to gra strategii, ryzyka i dedukcji. Zamierzasz eksperymentować, aby zyskać większą wiedzę, czy też szybko opublikujesz swoje teorie, aby zyskać więcej punktów? Zapłacisz za wsparcie najnowszej teorii o ropuchach, czy też będziesz oszczędzać na jakiś artefakt? I czy na pewno chcesz sprzedać tę miksturę wielkiemu barbarzyńcy z toporem, skoro nie masz pewności co do jej działania? Dokonuj właściwych wyborów, aby udowodnić wszystkim, że jesteś najlepszym alchemikiem. Gra została przystosowana do obsługi aplikacji, która zamienia Twój tablet lub w smartfon w czytnik kart składników. Aplikacja jest bezpłatna. Obsługiwane systemy operacyjne to IOS, Android i Windows. Aby można było grać bez tabletu lub smartfona, jeden z graczy musi wcielić się w rolę mistrza gry. Mistrz gry zarządza rozgrywką i nie rywalizuje z innymi graczami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: ok. 45-60 minut.
Gra dla 2-4 osoby.
Wiek: 8+.
Pomóżcie naturze odzyskać dawne piękno, doprowadzając zaniedbaną i zanieczyszczoną dolinę do jej dziewiczego stanu. Zdobywajcie punkty za sprowadzanie do doliny zwierząt, układając płytki domina wzdłuż rwących potoków, oraz za sadzenie drzew i krzewów na przylegających do nich nieużytkach. Gdzie najlepiej zasadzić swoje rośliny? Który moment na to będzie najbardziej odpowiedni? To tylko niektóre pytania, na które będziecie musieli znaleźć odpowiedź, aby wygrać. Gra Naturalnie obfituje w mnogość podejmowania decyzji i możliwość stosowania różnych taktyk, pomimo prostych zasad. Piękne elementy gry oraz przyjemna fabuła powodują, że Naturalnie jest grą idealną zarówno dla niedoświadczonych, jak i zaawansowanych graczy...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Książka
W koszyku
Brulion gier i zabaw to wyjątkowa propozycja dla każdego zarówno małego, jak i dużego. Wśród kilkudziesięciu pogrupowanych tematycznie zabaw znalazły się m.in. wyliczanki, klasyczne i ponadczasowe gry podwórkowe, zabawy śpiewane, gry słowne oraz układanki z papieru. Publikacja zawiera opisy gier i zabaw oraz wesołe rysunki, ilustrujące prezentowaną zabawę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: ok. 45 minut.
Gra dla 4-8 osób.
Wiek: 8+.
Na opakowaniu nazwa FoxGames. Wydawnictwo FoxGames należy do grupy wydawniczej Foksal sp. z o.o.
W klubie detektywów śledczy starają się rozpoznać kryjącego się wśród nich agenta. Każdy zagrywa pięknie ilustrowane karty, dopasowując je do zadanego tematu - o którym agent nic nie wie. Musi więc obserwować karty pozostałych graczy, wtopić się w otoczenie i nie dać się złapać czyhającym na niego detektywom! Poznaj niesamowitą grę imprezową, która z miejsca stała się światowym hitem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Story Cubes : classic / Rory O'Connor. - Gdańsk : Rebel, [2021]. - 1 gra ; w pudełku o wymiarach 9x9x3 cm.
Liczba graczy: 2+
Wiek: 6+.
Czas gry: ok. 10 min.
Oto prosta w założeniach i jednocześnie genialna gra, która dostarczy Wam wiele radości, stanowiąc przy tym doskonały trening pomysłowości i wyobraźni. Story Cubes to 9 estetycznie wykonanych, sześciennych kostek, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji inspirujących do tworzenia własnych, oryginalnych opowieści!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Story Cubes : mystery / Rory O'Connor. - Gdańsk : Rebel, [2021]. - 1 gra ; w pudełku o wymiarach 9x9x3 cm.
Liczba graczy: 2+
Wiek: 6+.
Czas gry: ok. 10 min.
Oto prosta w założeniach i jednocześnie genialna gra, która dostarczy Wam wiele radości, stanowiąc przy tym doskonały trening pomysłowości i wyobraźni. Story Cubes to 9 estetycznie wykonanych, sześciennych kostek, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji inspirujących do tworzenia własnych, oryginalnych opowieści!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wilki i owce / Philippe des Pallières ; [ilustracje François Bruel]. - Warszawa : Granna, copyright 2014. - 1 gra ; w pudełku o wymiarach 20x20x6 cm.
Czas gry: ok. 30 min.
Gra dla 2-4 osób.
Wiek: 7+.
Czas gry: 30 min.
Zawiera dodatek: Grube ryby.
Wilki i owce to niezwykle wciągająca, rodzinna gra Philippe’a des Pallieres. Teraz została wzbogacona o dodatek – Grube ryby. Zgromadź na jednym polu tyle owiec, ile zdołasz. Otocz swoje stado płotem, aby ochronić je przed głodnym wilkiem. Gdy jednak wilk wkradnie się na teren zagrody, poszukaj myśliwego. Dodatek Grube ryby wprowadza nowe kafelki terenu (stawy), nowe możliwości zdobywania punktów (ryby) oraz nowe niebezpieczeństwa! Grube ryby urozmaicą rozgrywkę Wilków i owiec i sprawią, że będzie ona jeszcze bardziej emocjonująca!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gnomy / pomysł i zasady gry: Julia Pogorzelska ; ilustracje: Patrycja Fabicka. - Częstochowa : Kukuryku, [b.r.]. - 1 gra ; w pudełku 4x24x15 cm.
Liczba graczy: 2-4.
Wiek: 7-99.
Jako ekipa gnomów wyruszacie na poszukiwania cennych diamentów do kopalni. Musicie uważać na panujące ciemności, konkurencyjne szajki, przelatujące nietoperze, wybuchy oraz liczne kradzieże.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kierunek Bieszczady! Gdzie wybrać się z dzieckiem w góry? Pojechać w najbardziej chyba po dziś dzień popularne Tatry? A może w Karkonosze czy Sudety? Czy Beskid Śląski będzie dobrym pomysłem? A może lepiej w Pieniny? A gdyby tak… pokazać dziecku wciąż tajemnicze Bieszczady? Ta ostatnia opcja jest szczególnie interesująca, szczególnie wówczas, kiedy przed wyjazdem spakujemy do walizki rewelacyjną książki dla małych i dużych czytelników, pt. „Z Czadem w Bieszczadach. Przewodnik dla dzieci (i rodziców)”, autorstwa Magdaleny Prekiel. Opublikowana nakładem Wydawnictwa Stapis książka to wyjątkowa pozycja, która nie tylko pozwala nam poznać legendy związane z Bieszczadami, miejsca warte zobaczenia, ale również zaprasza do aktywności. Dzięki tej, swego rodzaju interaktywności, umożliwia połączenie odkrywania nowych rzeczy i zjawisk z dobrą zabawą, a przy tym rozbudza zainteresowanie złożonością świata. To pozycja adresowana do dzieci w wieku wczesnoszkolnym i szkolnym, choć – w przypadku dzieci, które nie potrafią jeszcze czytać – to rodzice mogą wprowadzić ich w ten niezwykły klimat i odkryć przed maluchami tajemnicę Bieszczad. Sami rodzice będą zdumieni tym, jak bardzo dziecko wciągnęło się we wspólną podróż i jak bardzo lektura książki rozbudziła w młodym podróżniku zainteresowania poznawcze. Lektura książki pozwala na poznanie sympatycznego stworka, Czada, który staje się przewodnikiem po górach, a także po związanych z nimi legendach. On właśnie przywołuje historię walki młodego kupca, Sana z biesem i wyjaśnia pochodzenie nazwy Bieszczady. Zdobędziemy też sporo informacji o samych Bieszczadach, dowiemy się, co oznaczają kolory szlaków i poznamy zasady bezpiecznego poruszania się po górach z dzieckiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 913(438) (1 egz.)
Książka
W koszyku
„Daleko jeszcze?” to niezbędnik każdego rodzica, który razem z dziećmi rusza w drogę! Od tej pory nie straszna będzie Ci brzydka pogoda i długie wyprawy. Z tą książką Twoje dziecko nigdy nie będzie się nudzić! Znajdziesz tutaj zabawy umilające drogę, czas spędzony w poczekalniach oraz deszczowe dni na wakacjach. W środku m.in. gry i zabawy słowne, piosenki i wierszyki, rymowane zagadki, rebusy i labirynty, zadania typu „znajdź różnicę” oraz szyfry i łamigłówki. Już nigdy nie usłyszysz w podróży "Mamo, tato, daleko jeszcze?" [zielonasowa.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej