Gry strategiczne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Proza
(5)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
wypożyczone
(2)
Placówka
Poczytalnia-Oddział dla dorosłych
(1)
Poczytalnia-Oddział dla dzieci i młodzieży
(5)
Autor
Borowski Mateusz
(4)
Garber Stephanie
(4)
Garber Stephanie. Caraval
(3)
Bolder Joe
(1)
Frey James (1969- )
(1)
Frey James (1969- ). Endgame
(1)
Hikiert Anna
(1)
Jelley Craig
(1)
Johnson-Shelton Nils
(1)
Marsh Ryan
(1)
Milton Stephanie
(1)
Ross Sam (1912-1998)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
14-17 lat
(5)
Młodzież
(5)
9-13 lat
(1)
Dorośli
(1)
Gracze
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(5)
Temat
Kobieta
(2634)
Przyjaźń
(2174)
Rodzina
(1971)
Tajemnica
(1789)
Relacje międzyludzkie
(1733)
Gry strategiczne
(-)
Miłość
(1508)
Magia
(1221)
Śledztwo i dochodzenie
(1083)
Nastolatki
(1037)
II wojna światowa (1939-1945)
(974)
Rodzeństwo
(945)
Zwierzęta
(905)
Uczucia
(844)
Dziewczęta
(835)
Życie codzienne
(737)
Uczniowie
(705)
Historia
(681)
Dzieci
(661)
Podróże
(660)
Zabójstwo
(618)
Trudne sytuacje życiowe
(571)
Policjanci
(552)
Sekrety rodzinne
(550)
Ludzie a zwierzęta
(536)
Małżeństwo
(534)
Osoby zaginione
(513)
Walka dobra ze złem
(507)
Chłopcy
(484)
Stworzenia fantastyczne
(480)
Wybory życiowe
(476)
Polityka
(463)
Wojna
(462)
Boże Narodzenie
(460)
Relacja romantyczna
(449)
Uprowadzenie
(439)
Żydzi
(435)
Władcy
(429)
Zemsta
(427)
Walka
(425)
Psy
(422)
Wakacje
(415)
Matki i córki
(393)
Poszukiwania zaginionych
(392)
Samotność
(391)
Zakochanie
(391)
Spisek
(390)
Śmierć
(389)
Dojrzewanie
(383)
Arystokracja
(378)
Czarownice i czarownicy
(354)
Koty
(353)
Władza
(353)
Dziennikarze
(349)
Przestępczość zorganizowana
(349)
Marzenia
(344)
Humor
(339)
Prawo
(337)
Mężczyzna
(320)
Pisarze polscy
(306)
Nauka
(301)
Krainy i światy fikcyjne
(300)
Dzieciństwo
(296)
Ojcowie i córki
(295)
Pisarze
(291)
Prywatni detektywi
(291)
Demony
(280)
Dziadkowie i wnuki
(278)
Zdrada
(276)
Seryjni zabójcy
(270)
Duchy
(267)
Sieroty
(265)
Język polski
(256)
Kultura
(256)
Zarządzanie
(256)
Ojcowie i synowie
(252)
Wojownicy
(252)
Studenci
(246)
Podróże w czasie
(233)
Szkoły
(230)
Politycy
(227)
Samobójstwo
(225)
Superbohaterowie
(224)
Język angielski
(222)
Polacy za granicą
(221)
Lekarze
(219)
Ucieczki
(213)
Obyczaje i zwyczaje
(210)
PRL
(210)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(210)
Wychowanie w rodzinie
(204)
Grupy rówieśnicze
(202)
Kłamstwo
(202)
Rzeczywistość alternatywna
(202)
Zjawiska paranormalne
(202)
Polacy
(201)
Czarodzieje
(200)
Potwory
(200)
Odwaga
(197)
Ludzie bogaci
(194)
Społeczeństwo
(192)
Gatunek
Powieść
(5)
Fantasy
(4)
Poradnik
(1)
Science fiction
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Endgame / James Frey ; 2)
W cyklu Endgame: część 1. pt.: Wezwanie, część 2. pt.: Klucz niebios, część 3. pt.: Reguły gry.
Klucz Ziemi został już odnaleziony. Pozostały jeszcze dwa. I dziewięciu Graczy. Tylko jeden może zwyciężyć. Toczy się gra o istnienie ludzkości. Aisling Kopp wierzy w niemożliwe: Endgame może zostać powstrzymane. Zanim jednak dociera do domu, przechwytuje ją CIA. Wiedzą o Endgame. I mają własny pomysł, jak powinno zostać rozegrane. Pomysł, który może zmienić wszystko. Hilal ibn Isa al-Salt ledwo przeżył atak, który potwornie go okaleczył. Teraz wie o czymś, o czym pozostali gracze nie mają pojęcia. Aksumowie są w posiadaniu sekretu, który może ocalić ludzkość, a nawet pokonać istoty stojące za Endgame. Sarah Alopay zdobyła pierwszy klucz. Niestety kosztowało ją to zbyt wiele. Jedyną rzeczą, która pozwoli jej utrzymać demony z daleka, jest udział w grze. Gra, żeby wygrać. Klucz Niebios - gdziekolwiek jest i czymkolwiek jest - będzie następny. Pozostałych przy życiu dziewięciu graczy nic nie powstrzyma przed jego zdobyciem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 amer. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Caraval / Stephanie Garber ; tłumaczenie Mateusz Borowski. - Wydanie I w tej edycji. - Kraków : Poradnia K, copyright 2022. - 364, [3] strony : ilustracje ; 21 cm.
(Caraval / Stephanie Garber ; t. 1 )
Na okładce: Pamiętaj to tylko gra... .
Scarlett nie opuściła dotąd wyspy, na której mieszka z ukochaną siostrą Tellą i okrutnym ojcem. Zaaranżował on dla Scarlett małżeństwo, przez które może nie ziścić się jej wielkie marzenie, by obejrzeć Caraval, niezwykłe przedstawienie z udziałem publiczności, wystawiane raz w roku w odległej krainie. Niespodziewanie Scarlett otrzymuje długo wyczekiwane zaproszenie. Z pomocą tajemniczego żeglarza Tella zabiera siostrę na przedstawienie. Jednak gdy tylko przybywają na miejsce gry organizowanej przez genialnego Mistrza Legendę, Tella znika. Czy Scarlett znajdzie siostrę, zagra w Caravalu i spełni marzenia?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
Scarlett i Tella całe życie spędziły na maleńkiej wyspie. Ich okrutny i wpływowy ojciec zaaranżował już małżeństwo dla Scarlett. Oznacza to, że jej tragiczny los jest przesądzony, a dziewczyna nigdy nie weźmie udziału w Caravalu, dorocznej grze, w której stawką jest spełnienie marzenia. Jednak szczęście niespodziewanie się do niej uśmiecha. Scarlett wraz z Tellą mają być gośćmi honorowymi mistrza ceremonii, tajemniczego Legendy. Dziewczyny widzą w tym szansę na uwolnienie się spod władzy despotycznego ojca. Ich sprzymierzeńcem zostaje przybyły zza morza Julian. Choć Scarlett początkowo nie podoba się jego towarzystwo, stopniowo ulega jego urokowi. Jednak szybko okazuje się, że Legenda uprowadza Tellę, a jej odnalezienie jest przedmiotem gry. Czy Scarlett wygra i uratuje siostrę? Czy zainteresowanie Juliana jest prawdziwe, czy stanowi tylko element gry?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
Finał / Stephanie Garber ; tłumaczenie: Mateusz Borowski. - Wydanie I. - Kraków : Poradnia K, copyright 2022. - 406, [2] strony ; 21 cm.
(Caraval / Stepanie Garber ; t. 3)
Czas na finał! Ta gra zaraz się skończy... Minęły dwa miesiące, od kiedy Mojrów uwolniono z kart, Legenda zagarnął dla siebie tron, a Tella odkryła, że chłopiec, w którym się zakochała, tak naprawdę nie istnieje. Teraz musi zdecydować, czy zaufa Legendzie, czy dawnemu wrogowi. Po odkryciu sekretu, który postawił jej życie na głowie, Scarlett będzie musiała dokonać niemożliwego, Legenda zaś stanie przed wyborem, który na zawsze go zmieni. Caraval się skończył, ale rozpoczęła się bodaj najtrudniejsza z wszystkich rozgrywek, w której stawką są ludzkie losy, imperia i serca. Tym razem nie ma widowni, tylko ci, którzy zwyciężą, i ci, którzy stracą wszystko. Witajcie, witajcie w Finale. Każda gra musi się kiedyś skończyć… [okładka]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
Legenda / Stephanie Garber ; przełożył Mateusz Borowski. - Wydanie I. - Warszawa : Poradnia K, copyright 2022. - 387, [5] stron ; 21 cm.
(Caraval / Stephanie Garber ; t. 2)
Serce do ocalenia. Dług do spłacenia. Gra do wygrania Znakomita, druga część Caravalu, który stał się światowym bestsellerem, uwielbianym przez YA także w Polsce. Nieokiełznana wyobraźnia Stephanie Garber po raz kolejny zabiera nas w hipnotyzujący, nieprzewidywalny i groźny świat Caravalu. Tak się rodzi LEGENDA. W końcu jest także i w Polsce! Sequel błyskotliwej opowieści, na który czekali czytelnicy. I było warto - jak piszą recenzenci: „Już wiemy, że ta książka będzie legendarna. Sami zobaczycie”. Zapraszamy do gry! Po tym, jak pochłonął ją magiczny świat Caravalu, Donatelli Dragnie wreszcie udało się uciec od ojca i ocalić siostrę, Scarlett, od zaaranżowanego małżeństwa, skazanego na porażkę. Dziewczęta powinny świętować, jednak Tella jeszcze nie zyskała wolności. W desperacji dobiła targu z tajemniczym przestępcą, któremu winna jest coś, czego nikt jeszcze nie zdobył: prawdziwe imię Legendy, Mistrza Caravalu. Szansę na odkrycie jego prawdziwej tożsamości ma tylko ten, kto zwycięży w legendarnej grze. Tella po raz kolejny staje w szranki, podążając ścieżką, która prowadzi ją ku następcy tronu o morderczych skłonnościach, nieszczęśliwej miłości i sieci tajemnic, dotyczących między innymi… jej siostry. Udział w Caravalu zawsze wymagał odwagi, sprytu i poświęceń. Teraz przed Tellą stoi jeszcze większe wyzwanie. Jeżeli nie dotrzyma umowy i nie dostarczy imienia Legendy, straci wszystko, co drogie jej sercu, a może nawet i własne życie. Jeśli jednak wygra, Legenda i Caraval zostaną zniszczeni na zawsze. Witajcie na Caravalu… GRA SIĘ JUŻ ZACZĘŁA! [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
Możliwości, jakich dostarczają minecraftowe minigry typu PvP, są nieskończone - jedynym ograniczeniem jest wyobraźnia gracza. Podręcznik minigier PvP przedstawia kilka propozycji rozgrywek, które dostarczą graczowi i jego przyjaciołom wspaniałej rozrywki. Rady i wskazówki specjalistów z Mojanga pozwolą w pełni cieszyć się grą oraz będą cennym źródłem informacji dla budowniczych minecraftowych minigier.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 795 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej