Dziennikarstwo internetowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje informacyjne
(2)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Poczytalnia-Oddział dla dorosłych
(3)
Autor
Allan Stuart
(1)
Bauer Zbigniew (1952-2014)
(1)
Bonikowska Małgorzata
(1)
Godzic Wiesław (1953- )
(1)
Sadza Agata
(1)
Wieczorek Paweł (dziennikarz)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Dziennikarze
(1)
Studenci
(1)
Temat
Kobieta
(2636)
Przyjaźń
(2192)
Rodzina
(1977)
Tajemnica
(1796)
Relacje międzyludzkie
(1734)
Dziennikarstwo internetowe
(-)
Miłość
(1509)
Magia
(1229)
Śledztwo i dochodzenie
(1083)
Nastolatki
(1043)
II wojna światowa (1939-1945)
(974)
Rodzeństwo
(948)
Zwierzęta
(909)
Uczucia
(847)
Dziewczęta
(843)
Życie codzienne
(739)
Uczniowie
(713)
Historia
(683)
Dzieci
(662)
Podróże
(661)
Zabójstwo
(618)
Trudne sytuacje życiowe
(574)
Policjanci
(552)
Sekrety rodzinne
(552)
Ludzie a zwierzęta
(538)
Małżeństwo
(535)
Osoby zaginione
(514)
Walka dobra ze złem
(509)
Chłopcy
(491)
Stworzenia fantastyczne
(480)
Wybory życiowe
(477)
Polityka
(463)
Wojna
(463)
Boże Narodzenie
(461)
Relacja romantyczna
(449)
Uprowadzenie
(439)
Żydzi
(436)
Walka
(432)
Władcy
(429)
Zemsta
(429)
Psy
(423)
Wakacje
(415)
Matki i córki
(395)
Spisek
(393)
Zakochanie
(393)
Poszukiwania zaginionych
(392)
Samotność
(391)
Śmierć
(389)
Dojrzewanie
(385)
Arystokracja
(378)
Czarownice i czarownicy
(358)
Koty
(354)
Władza
(353)
Przestępczość zorganizowana
(351)
Dziennikarze
(350)
Marzenia
(346)
Humor
(341)
Prawo
(337)
Mężczyzna
(320)
Pisarze polscy
(306)
Nauka
(301)
Krainy i światy fikcyjne
(300)
Dzieciństwo
(296)
Ojcowie i córki
(296)
Pisarze
(291)
Prywatni detektywi
(291)
Demony
(286)
Dziadkowie i wnuki
(281)
Duchy
(278)
Zdrada
(276)
Seryjni zabójcy
(273)
Sieroty
(265)
Język polski
(257)
Kultura
(256)
Zarządzanie
(256)
Ojcowie i synowie
(253)
Wojownicy
(253)
Studenci
(247)
Podróże w czasie
(233)
Szkoły
(232)
Politycy
(227)
Samobójstwo
(225)
Superbohaterowie
(225)
Język angielski
(222)
Polacy za granicą
(221)
Lekarze
(220)
Ucieczki
(214)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(213)
Obyczaje i zwyczaje
(211)
PRL
(210)
Zjawiska paranormalne
(210)
Kłamstwo
(204)
Wychowanie w rodzinie
(204)
Czarodzieje
(203)
Potwory
(203)
Grupy rówieśnicze
(202)
Rzeczywistość alternatywna
(202)
Polacy
(201)
Odwaga
(197)
Ludzie bogaci
(195)
Społeczeństwo
(192)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Publicystyka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 07 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Informowanie i komunikowanie są niezbędne do budowania społeczeństwa obywatelskiego. Bez nich obywatele nie będą w stanie uczestniczyć w życiu politycznym ani w pełni egzekwować swoich praw. (...) Rolą mediów XXI wieku jest o wiele więcej niż przekazywanie informacji. Chodzi o jakość demokracji i o budowanie osnowy społeczeństwa. Margot Wallstrom wiceprzewodnicząca Komisji Europejskiej
MEDIA W XXI WIEKU: Media jako informator i nauczyciel ; Media jako "czwarta władza" ; Media jako biznes ; Media jako innowator. PRASA: Gazety jako dinozaury ; PRL: cenzura poza muzą ; 1980-1981: prasa na haju ; 1982-1989: potrójny obieg informacji ; Po 1989: nieoczekiwany smak wolności ; Co dalej? RADIO: Radio a inne media ; Tożsamość radia ; Radio - znaki i kody ; Słowo - dźwięk - muzyka: tworzywo radia ; Radio - konfrontacja z rynkiem ; Radio dziś - gdy teraźniejszość staje się przyszłością ; Suplement: prawne aspekty nadawania muzyki w radiu. TELEWIZJA: Krótka historia telewizji ; Telewizja w Polsce ; Telewizja - jak to działa? ; Nadawcy telewizyjni, koncerny medialne ; Ile telewizji? ; Żelazne zasady konstruowania ramówki telewizyjnej ; Ego TV-cy ; Budowa Społeczeństwa Informacyjnego ; Magiczne skrzyneczki - uczą i bawią. NOWE MEDIA - PRZYKŁAD POLSKI: Każdy może być gwiazdą ; Polskiego internauty portret własny ; Cyfrowy świat nowych mediów ; Kultura uczestnictwa ; Wiki wiki ; Polskie klony fajnych stron ; Polacy nie gęsi i swe blogi mają ; Modne mody ; Hobby - reżyser ; Telewizja dla teleuczestników ; Radio w sieci ; Wirtualna prasa ; (Za) dużo informacji ; Symbioza mediów ; Między młotem a kowadłem. DZIENNIKARZE I ICH ORGANIZACJE: Dziennikarstwo ; Organizacje dziennikarskie na świecie ; Organizacje dziennikarskie w Polsce ; Przyszłość polskich organizacji dziennikarskich. PRASA, RADIO, TELEWIZJA W POLSCE - STATYSTYKA. MEDIA NA ŚWIECIE: Media w Azji ; Media w Ameryce Północnej ; Media w Europie i w Rosji ; Media w Ameryce Łacińskiej ; Media w Australii ; Media w Afryce i krajach arabskich ; Co będzie dalej? POLITYKA AUDIOWIZUALNA UNII EUROPEJSKIEJ: Unia Europejska a sektor audiowizualny ; Dyrektywa o "Telewizji bez granic" ; Konsultacje publiczne i rewizja dyrektywy o "Telewizji bez granic" ; Program Media ; Switchover: przejście z nadawania analogowego na cyfrowe ; Polityka audiowizualna Unii Europejskiej a reszta świata. W POSZUKIWANIU MISJI MEDIÓW: Jakie media miały być? ; Media a Europa ; O kilku aktualnych problemach mediów ; Liberalizm, prymat zysku i pogoń za sensacją ; Źródła optymizmu ; Nowe media dla nowej cywilizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 07 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Genologia Dziennikarstwa.)
Powstanie nowych mediów, a zwłaszcza tzw. nowych nowych mediów całkowicie zmienia podejście do kwestii kwalifikacji gatunkowych obecnych w nich przekazów. "Nowe nowe media" odróżnia od zwykłych "nowych mediów" ich społecznościowy charakter. Poza tym w przestrzeni stwarzanej przez Web 2.0 każdy może być producentem i zarazem konsumentem, a skoro każdy to z pewnością nie tylko profesjonalista, ale także amator, co nie pozostaje bez wpływu na jakość przekazów. Wybór medium zależy od indywidualnych upodobań konsumenta. Książka jest przeznaczona dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej, ale mogą z niej skorzystać także praktykujący dziennikarze. Tymczasem myśląc o FB i celebrytach nie trzeba się ekscytować: oto gwiazdy i gwiazdeczki otrzymały tanie i skuteczne narzędzie do promocji. Mogą sprawnie zarządzać fanpage'ami, dzięki temu, że widzą drobne nawet wahnięcia liczby fanów. Gwiazdy przede wszystkim mogą otrzymywać od fanów merytoryczne uwagi, bo Facebook i Twitter nastawione są na interakcję: otwarte są na informację, że zdarzenia, o których mowa, zaszły tak niedawno temu, że prawie w tej chwili.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 07 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej